FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

Tractaments, clíniques, medicaments..
Rider
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dc. set. 09, 2020 3:11 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: Rider » ds. nov. 20, 2021 12:15 pm

Hola chicas,

Quería haceros una pregunta.....sabéis si en el clinic por ls seguridad social hacen fiv suave?
Esque me han hecho la fiv en el clinic y tenemos mala calidad ovocitaria posiblemente , aunque ahora nos van a mirar pagando en otro sitio la fragmentacion espermatica por si fuera el.
Como he escuchado que la fiv provoca a veces mala calidad ovocitaria por la cantidad de medicamentos utilizados , quisiera saber si a alguna os han hecho la fiv suave en el clinic y si os la han hecho que me contarais los resultados.
Raquelic
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: ds. nov. 27, 2021 4:11 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: Raquelic » ds. nov. 27, 2021 5:09 pm

Hola a tothom,la meva parella i jo ens han derivat i ens ha dit la ginecologa que ens toca l'hospital clinic.Que ens trucarian La meva pregunta és com funciona tot. Triguen molt a trucar. Ens a dit una listas d'espera de 13 mesos o mes.Hi ha algun telèfon per poder trucar i que em responguin als meus dubtes. Com és el protocol, ja que ella només ens va dir et derivo i ja et truquaran per a FIV.Moltes gràcies abans de res.
Munseta10
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dv. feb. 12, 2021 5:47 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: Munseta10 » ds. nov. 27, 2021 6:39 pm

Raquelic ha escrit:Hola a tothom,la meva parella i jo ens han derivat i ens ha dit la ginecologa que ens toca l'hospital clinic.Que ens trucarian La meva pregunta és com funciona tot. Triguen molt a trucar. Ens a dit una listas d'espera de 13 mesos o mes.Hi ha algun telèfon per poder trucar i que em responguin als meus dubtes. Com és el protocol, ja que ella només ens va dir et derivo i ja et truquaran per a FIV.Moltes gràcies abans de res.


Hola Raquel!

Fa uns mesos vaig explicar com va ser el meu procès des que em va derivar el ginecòleg al Clinic fins que em van trucar per primera vegada i una vegada vaig començar les proves, amb dates i tal. Si busques en aquest mateix fil, una miqueta enrera, vàries companyes expliquen també com funciona. Però primer has d'esperar que et truquin de l'hospital, no et preocupis. Fes-te una llista de les coses que vols preguntar, a més de les teves dades clíniques que consideris, i quan et truqui la teva ginecòloga assignada, li fas amb tota la tranquil·litat.

Jo sóc del 18/02/2021 i sempre diuen que són 2 anys, tot i que aquest any la subvenció que els hi han donat és més elevada i fan més FIV's/any que abans, així que representa que va una mica més ràpid. Però si preguntes, et diran 2 anys. jejeje.

Espero haver-te ajudat.

Una abraçada.

Montse
Raquelic
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: ds. nov. 27, 2021 4:11 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: Raquelic » dg. nov. 28, 2021 10:20 am

Hola Montse
Vaig busca en tants llocs que no se ni el que he llegit i on no jejejej tornaré al principi d'aquest fil, a llegir-vos. Una pregunta desde que et van derivar al clínic van trigar molt a assignar-te una ginecologia?.Moltisimes gracias. Es que estem tan perduts.
Una abrazada molt forta.
Raquel
Munseta10
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dv. feb. 12, 2021 5:47 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: Munseta10 » dg. nov. 28, 2021 6:38 pm

Raquelic ha escrit:Hola Montse
Vaig busca en tants llocs que no se ni el que he llegit i on no jejejej tornaré al principi d'aquest fil, a llegir-vos. Una pregunta desde que et van derivar al clínic van trigar molt a assignar-te una ginecologia?.Moltisimes gracias. Es que estem tan perduts.
Una abrazada molt forta.
Raquel


No et preocupis. Si cliques damunt del nom de qualsevol usuari/a (veuràs que et canvia de color), se t'bre una altra pàgina i et surten les seves entrades, és a dir, els missatges que ha escrit. La meva entrada que et comento està a la pàgina 72 d'aquest fil, te la copio aquí:

"Hola Rachel_endo!

Yo llevo en listas desde febrero de este año. Te cuento mis plazos: en enero me hice un primer ciclo de estimulación ovárica con mi ginecólogo de la SS del CAP y, a la vez, me derivó al Clínic tras hacernos analíticas, ecos y tal. Ese mismo mes ya me llamaron del Clínic y el 18/02 tuve la primera visita teléfonica. Esa fecha es la que te cuenta para entrar en listas. La doctora te hace preguntas, te mira las pruebas que tenga, etc., y ya te programa las pruebas que ella considere, tanto a tí como a tu pareja. Los avisos y recuerdos de visitas te van llegando por mail y tb te llaman las administrativas. A nosotros ya nos han hecho analíticas, seminograma, eco 3D y nos queda mañana la visita con el andrólogo. Así que ya ves que va todo muy ligero.

Por otro lado, te enviarán por mail el consentimiento. Hay que devolverlo firmado y es entonces cuando te lo devolverán escaneado y sellado. Allí es donde verás el número que tienes en la lista. No te preocupes por cuándo te enviarán este documento, la fecha de entrada en listas es la de la primera visita con la doctora. Pero si ves que pasan semanas y no te dicen nada, lo puedes pedir. La doctora te dará el teléfono y el mail de las administrativas cuando tengas la primera visita telefónica.

Y a partir de ahí, pues esperar. Por lo que leo en entradas anteriores quizás tengamos algo de suerte y sean menos de 2 años, ya que una chica de octubre del 2019 empieza ahora en mayo. Pero bueno, mejor pensar que serán 2 años.

Espero haberte ayudado con mi experiencia.

Un abrazo,

Montse"
Raquelic
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: ds. nov. 27, 2021 4:11 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: Raquelic » dg. nov. 28, 2021 7:39 pm

>.-<: >.-<: >.-<: Muchísimas gracias,estoy haciendo un recorrido de lectura.jejeje Con todos los comentarios y experiencias vuestras.Esto tan nuevo que es un mundo nuevo.Todavia no he recibido la llamada y es un poco ansioso todo. :()():::: No acabo de ver terminar tu situación espero que todo vaya bien.Muchisimas gracias no sabes la gran ayuda que me estas dando.
Munseta10
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dv. feb. 12, 2021 5:47 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: Munseta10 » dl. nov. 29, 2021 8:38 am

Raquelic ha escrit:>.-<: >.-<: >.-<: Muchísimas gracias,estoy haciendo un recorrido de lectura.jejeje Con todos los comentarios y experiencias vuestras.Esto tan nuevo que es un mundo nuevo.Todavia no he recibido la llamada y es un poco ansioso todo. :()():::: No acabo de ver terminar tu situación espero que todo vaya bien.Muchisimas gracias no sabes la gran ayuda que me estas dando.


Raquel, yo sigo esperando a que me llamen, soy del 18/02/2021. Empecé con el número 1287 y a día de hoy (me acaban de llamar), tengo el 447. Así que cuento unos 8-10 meses más de espera. Pacieeeeeeencia. Jeje. ¡Mucha suerte!
Raquelic
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: ds. nov. 27, 2021 4:11 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: Raquelic » dl. nov. 29, 2021 7:08 pm

:--/) :--/) Holaaaa,si paciencia es tan fácil decirlo jejjeje.Me alegro que te llamen y que ya falte menos.Te han hecho alguna prueba ya.Es en el mismo clínico o te llevan a la maternidad?
Que puedo decir cuando me llamen.Algo que debería preguntar que sepas?Lo digo que como me pongo nerviosa luego pienso hay debería averle preguntado esto o lo otro.Lo siento soy muy novata. :-o00m
Meliada2
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dj. ago. 19, 2021 3:23 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: Meliada2 » dj. des. 02, 2021 11:11 am

Hola noies!
Espero que estigueu bé, molts ànims a les que estigueu amb tractament i paciència per les que restem a l'espera.
Actualitzo el meu número de llista per si a algú li serveix d'orientació, jo soc del 11/1/2021 i a día 1/12/21 som els 394.
Munseta10, ens portem pocs números!! :()()::::
Espero que l'espera se'ns faci curta a totes!! Una abraçada ben forta!
Nivyr
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dl. ago. 14, 2017 3:12 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: Nivyr » dv. des. 03, 2021 8:42 am

Meliada2 ha escrit:Hola noies!
Espero que estigueu bé, molts ànims a les que estigueu amb tractament i paciència per les que restem a l'espera.
Actualitzo el meu número de llista per si a algú li serveix d'orientació, jo soc del 11/1/2021 i a día 1/12/21 som els 394.
Munseta10, ens portem pocs números!! :()()::::
Espero que l'espera se'ns faci curta a totes!! Una abraçada ben forta!


Hola a todas!!!
Hace mucho tiempo que no pasaba por aqui!!
Yo entré en lista de espera en diciembre del 2017, y cuando me dijeron que eran dos años casi me desmayo jaja.. al final han sido tres años porque vino el covid de las narices. Ahora por lo que veo la cosa va más rapida, cuanto me alegro!!

A mi la primera estimulación no me fue bien porque aparte de hiperestimular, al congelar y descongelar los 3 embriones que tenia, ni sobrevivió ninguno fue un palo que no veas.
A la siguiente estimulación todo fue mucho mejor, me regularon mejor la medicación, ya que tengo SOP, y conseguí 3 preciosos blastos.
En abril me hicieron la transferencia y aquí estoy a un mes de tener a mi niño!
Aún no me lo creo, han sido muchos años de busqueda, de espera, paciencia... buufff.. pero vale la pena TODO.
ANIMO A TODAS GUERRERAS!!!
mire91
Entrades: 4
Membre des de: dt. gen. 05, 2021 4:27 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: mire91 » dv. des. 10, 2021 9:24 am

andrea-perera ha escrit:
andrea-perera ha escrit:Hola noies!

Alguna te informació sobre la llista d'espera de la FIV+DGP per quin número van? I si amb l'ampliació de les subvencions d'aquest any heu calculat si s'ha reduït la llista d'espera inicial de 3/4 anys?

He llegit les ultimes entrades que hi han sobre DGP i no he vist cap noia que parlés del nº de la llista d'espera que tenen actualment i amb quin nº van entrar.

La Dra. Peralta em va confirmar que la llista d'espera de la FIV+ DGP anava a reduir-se però no sabia en quin moment ni tampoc quant temps.

Salutacions!



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Bon dia,

M'han trucat del Clínic.
M'han dit que abans la llista de la DGP era de 3/4 anys (això ja sabíem) i que es feien 17 tractaments amb DGP a l'any.
Aquest any han ampliat el doble i faran 34 tractaments… realment són molt pocs.
La noia m'ha dit que no esperés que es reduís a la meitat q comptés q es quedaria en aprox. 3 anys…

Actualment sóc el número 105, això se suposa que si dividit 105/34 són 3 anys des d'ara + 9 mesos q ja portem la llista. No té cap sentit. Si no haguessin donat més subvencions, ara mateix seria 105/17 són 6 anys des d'ara + 9 mesos que portem a la llista, això no són 3/4 anys... que és el que et comenten quan t'apuntes.
Realment si han donat el doble de tractaments s'hauria de reduir a la meitat i ser 1.5 a 2 anys….
Crec que els números no surten perquè hi ha moltes cancel·lacions i gent que treuen de la llista perquè modifiquen els requisits... De fet aquest anys m'han confirmat que els han modificat ( especificacions mèdiques, i tema edat)

El que faré és anar trucant aprox cada més per veure com va baixant i aprofitaré per comentar-los que igualment no em surten els números…. O hi ha més gent i realment ara el temps d'espera de la llista estaria en 6-7 anys si hi haguessin subvencions…. O és que ho diuen perquè no t'esperis q serà abans i després passi alguna cosa i no sigui així..


Hola Andrea,

Jo també estic en llista FIV+DGP al Clínic. Ara fa uns mesos que no truco, l'últim cop va ser a principis d'Octubre i érem el numero 133. Veig que tu ets de... Febrer? Jo del 31 de maig i vaig començar amb el número 156. És a dir que en 4 mesos i pico, estiu de per mig, es va moure la llista 23 llocs.
Has de tenir en compte la graaaan quantitat de gent que no acaba fent el tractament: noies que han fet els 40 mentres estaven en llista, parelles que han trencat, parelles que han fet tractament per privat, que s'han quedat embarassades de manera natural...

Estic a un grup de WhatsApp amb unes noies que totes estem fent DGP (però al Clínic només hi sóc jo). Va bé per compartir temes del Comitè, resultats de les biopsies,proves, etc (hi vas per alteració genètica o cromosomica?). Si vols que t'hi afegeixi envia'm un missatge!

En fi, ànims que nosaltres anem per llarg... Es una carrera de fondo!
andrea-perera
:: puça
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dj. oct. 28, 2021 1:29 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: andrea-perera » dg. des. 12, 2021 9:22 pm

mire91 ha escrit:
andrea-perera ha escrit:
andrea-perera ha escrit:Hola noies!

Alguna te informació sobre la llista d'espera de la FIV+DGP per quin número van? I si amb l'ampliació de les subvencions d'aquest any heu calculat si s'ha reduït la llista d'espera inicial de 3/4 anys?

He llegit les ultimes entrades que hi han sobre DGP i no he vist cap noia que parlés del nº de la llista d'espera que tenen actualment i amb quin nº van entrar.

La Dra. Peralta em va confirmar que la llista d'espera de la FIV+ DGP anava a reduir-se però no sabia en quin moment ni tampoc quant temps.

Salutacions!



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Bon dia,

M'han trucat del Clínic.
M'han dit que abans la llista de la DGP era de 3/4 anys (això ja sabíem) i que es feien 17 tractaments amb DGP a l'any.
Aquest any han ampliat el doble i faran 34 tractaments… realment són molt pocs.
La noia m'ha dit que no esperés que es reduís a la meitat q comptés q es quedaria en aprox. 3 anys…

Actualment sóc el número 105, això se suposa que si dividit 105/34 són 3 anys des d'ara + 9 mesos q ja portem la llista. No té cap sentit. Si no haguessin donat més subvencions, ara mateix seria 105/17 són 6 anys des d'ara + 9 mesos que portem a la llista, això no són 3/4 anys... que és el que et comenten quan t'apuntes.
Realment si han donat el doble de tractaments s'hauria de reduir a la meitat i ser 1.5 a 2 anys….
Crec que els números no surten perquè hi ha moltes cancel·lacions i gent que treuen de la llista perquè modifiquen els requisits... De fet aquest anys m'han confirmat que els han modificat ( especificacions mèdiques, i tema edat)

El que faré és anar trucant aprox cada més per veure com va baixant i aprofitaré per comentar-los que igualment no em surten els números…. O hi ha més gent i realment ara el temps d'espera de la llista estaria en 6-7 anys si hi haguessin subvencions…. O és que ho diuen perquè no t'esperis q serà abans i després passi alguna cosa i no sigui així..


Hola Andrea,

Jo també estic en llista FIV+DGP al Clínic. Ara fa uns mesos que no truco, l'últim cop va ser a principis d'Octubre i érem el numero 133. Veig que tu ets de... Febrer? Jo del 31 de maig i vaig començar amb el número 156. És a dir que en 4 mesos i pico, estiu de per mig, es va moure la llista 23 llocs.
Has de tenir en compte la graaaan quantitat de gent que no acaba fent el tractament: noies que han fet els 40 mentres estaven en llista, parelles que han trencat, parelles que han fet tractament per privat, que s'han quedat embarassades de manera natural...

Estic a un grup de WhatsApp amb unes noies que totes estem fent DGP (però al Clínic només hi sóc jo). Va bé per compartir temes del Comitè, resultats de les biopsies,proves, etc (hi vas per alteració genètica o cromosomica?). Si vols que t'hi afegeixi envia'm un missatge!

En fi, ànims que nosaltres anem per llarg... Es una carrera de fondo!





—————————————————————————

Hola Mire,

Sóc del 08/01/2021.
Estavem a DGP per una traslocació genètica de la meva parella però finalment la genetista ha valorat que en aquest cas no afectaria en la descendencia i prefereixen que primer probem amb FIV normal… jo tinc endometriosis i no podiem ser pares per tant de moment aquesta es l’única opció.
Ara fa dos setmanes ens han canviat de llista a la FIV normal. La noia d’administració quan m’ha donat el número equivalent que em tocava m’ha comentat que calculés aprox any i mitj … són bones noticies pel tema de l’espera ara haurem de veure que sigui l’elecció correcte.
Rider
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dc. set. 09, 2020 3:11 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: Rider » dt. des. 14, 2021 4:48 pm

Bona tarda,
em podrieu dir si al clinic quan descobreixen que hi existeix fragmentació espermatica fan algun tractament com fertile chip?
o només donen medicaments?
Esque hem demanat la fragmentació al cimab , i portarem els resultats al clinic quan sapiguem el resultat , pero encara no ho se i m'agradaria saber si fan algo o pasen de tot i segueixen els seus protocols.
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: Gustineta » dc. des. 15, 2021 8:52 am

Hola, Rider,

En el seu moment, els vam ensenyar els resultats i quasi es riuen de nosaltres. Per a ells, no tenia prou evidència. El fertile chip feia molt poc que havia sortit al mercat. Això era el 2016, potser ara és diferent.
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
Rider
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dc. set. 09, 2020 3:11 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: Rider » dc. des. 15, 2021 1:52 pm

Em sap greu dir això , pero no crec que jo aconsegueixi mai ser mare.
Ahir vaig anar al clinic i el mes vinent farem l'ultima fiv , perque al març faig 41 i em treuen de la llista...
No tinc esperances , no em saben dir el perque de no quedar-me embarassada perque de moment tot esta bé.
Això es el pitjor , no saber que falla....
Només em saben dir que potser es la meva edat , pero sense evidencies, com sempre som nosaltres les dones les culpables !!
I una m.....
Estic enfadada , no troben el perque, m'he anat al Cimab a fer una fragmentació per a ell per si de cas, que no quedi per aver-ho intentat.
Pero m'enfada moltissim que sense saber el que , et diguin : - pot ser la teva edat...pero no sabem exactament ...Doncs no em diguis si no saps que soc jo caramba!!

Conec moltes dones que amb 40 anys han tingut fills....i jo no ....perque?
Estic enrabiada perque tot a trigat massa amb la llista d'espera i l'edat no m'acompanya.. vaig començar a demanar ajuda als metges als 35 anys i mireu quant he trigat a arribar a fer-me la invitro.....
Ho sento pero estic negativa .
Forta-però-Cansada
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dv. set. 27, 2019 2:49 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: Forta-però-Cansada » dc. des. 15, 2021 3:41 pm

Bona tarda,

No he escrit mai en aquest fil, tot i que estic al fòrum des del 2019 i he participat en altres fils, actualment al de ovodonació.
Escric pq el teu missatge @Rider m'ha fet escriure't i explicarte que jo estic apuntada a la llista del clinic des de febrer de 2019 i ni m'han trucat, però és que ja ni vull perdre el temps fent una fiv amb ells. Vaig trucar-hi fa uns mesos, em van dir que em trucarien i encara espero. He fet ja dues fivs prèvies fallides per privat, ara he fet un intent d'ovodonacio pero no ha anat bé, tot i així no tiro la tovallola pq almenys a la privada i on estic ara em fan proves i noto que busquen els motius pels quals no ha anat be, per això ja ni truco per saber el pq no m'han trucat, ja que han passat més de 2 anys, per mi són uns impresentables tot i que segueixo anat allà per fer el control de l'endiometrosis.
Mai diría a ningú que ha de fer però si que m'agradaria animarte, que prova aquest darrer intent que et queda però que sàpigues que alemanys on jo vaig, a gravida, miren le s proves que portes d'altres clíniques i que si no va bé com m'ha passa't a mi, et proposen fer més proves.
Tot i que en tinc 38, vaig decidir fa un any tirar pel dret i anar a ovodonació pq ens semblava que seria el tractament més adequat en el meu cas. Tot i que no ha anat bé el 1r intent, tinc encara embrions congelats i encara que estigui cansada, no vull deixar d'intentar-ho.
Tant de bo aquest darrer intent que et queda sigui el definitiu, però si no es així, tens altres opcions per ser mare.

Una abraçada forta
Rider
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dc. set. 09, 2020 3:11 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: Rider » dc. des. 15, 2021 4:15 pm

Gràcies ,per les teves paraules.
petons
andrea-perera
:: puça
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dj. oct. 28, 2021 1:29 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: andrea-perera » dt. gen. 04, 2022 9:58 pm

Hola noies!

Tinc curiositat com van el ritme ara mateix…
Hi ha alguna de vosaltres que vagi a començar proximament amb el tractament? I de quina data sou?

Salutacions!
Nekane1
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dl. març 04, 2019 4:45 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: Nekane1 » dl. gen. 10, 2022 10:28 am

mire91


¡Hola chicas!

Hace mucho que no escribo por aquí, 2 años más o menos. Espero que todas estéis bien.
He visto el post de @mire91 preguntando por la lista de DGP. Te cuento mi caso por si te puede orientar.
Cuando nos apuntamos en listas también nos comentaron que 3-4 años, nos asignaron el número 144. Calculé y tampoco me salían los números... la respuesta está en que es una lista muy larga, son muchos años y hay muchas personas que deciden ir por lo privado, las que cumplen +40, etc.
mayo 2019: número 144
Octubre 2021: número 51
Enero 2022: número 37
En tres meses ha bajado 14, me parece sorprendente, así que cuento más o menos que justo a los 3 años me llamarán.
Mucho ánimo, es lento y duro pero valdrá la pena.

Un abrazo gigante para todas :)
Meliada2
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dj. ago. 19, 2021 3:23 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: Meliada2 » dj. feb. 10, 2022 7:35 pm

Hola a todas! INFORMACIÓN SOBRE FIV:
La semana pasada llamé al Clínic para preguntar por mi número de lista actualizado, yo soy del 11/1/2021.
Me dijeron que están llamando a las personas apuntadas en noviembre y diciembre de 2020, y que cuando volvieran a llamar ya nos tocaría a nosotros, que contara que la llamada sería como máximo en los dos siguientes meses.
En esa llamada te dan cita con enfermería, actualizan historial y te mandan las pruebas que sean necesarias para antes de empezar tratamiento. Una vez hechas las pruebas, te dan visita con ginecología para empezar la FIV.

Espero que os sirva de ayuda o guía.

Por cierto, también me comentó que siguen recibiendo más dinero por parte de la Generalitat este año (igual que el año pasado), así que eso les permite mover la lista unos 500 números al año.

Mucho ánimo para todas!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 20 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::