Lluitadores amb baixa reserva!!!

Tractaments, clíniques, medicaments..
Xantipa
:: gosset
Entrades: 450
Membre des de: dj. ago. 06, 2015 12:10 pm

Re: Lluitadores amb baixa reserva!!!

EntradaAutor: Xantipa » dt. oct. 13, 2015 9:23 pm

Ostreeesss ARWEN!! Vaya meeee.... ja m.ho va dir la gine... que ells al igual q nosaltres tambe envelleixen. ..
Muface no crec que et cobreixi res perque ja tens un fill, igual q la ss fa amb mi.... :(

DALILA lo ideal es que vagis a gines teus a demanar tot el que et demanin al cirh, aixi adeslas (que tenen uns nassos q arriben al terra ) no podran dir.te que no t.entra.
El meu marit te com vosaltres per aixo ho dic, ja ens a passat que li deneguin coses "privades" i si demana el mateix un dr que entra per llibre li fan autorotzacio.

DELIAH! ! Ja veuras com si trobaran (en cas que finalment feu ovo ) una perfecte donant per vosaltres. I es FANTAAAAASTIC aixo que s.asemblin a la mama. Encara que la gent sempre treu semblances fins i tot amb els adoptats.

Per cert... estic "veient" el hormiguero, que el veieu? M.agradaria saber si soc la unica que li fotria a la Pilar Rubio una bofetada amb la ma ben oberta. Deu meu!! Es fa la interessant, com fos la única enbaraçada del mon, i que pesada amb l.exercici. com es nota que no treballa i te tot el temps del mon per gastar els diners del marit. .. buufff no puc amb aquesta dona, deu meu!!!!
alaska
:: tigre
Entrades: 751
Membre des de: dc. feb. 20, 2013 6:01 pm

EntradaAutor: alaska » dt. oct. 13, 2015 9:33 pm

Hola, noies! Deliah, jo tenia exactament la mateixa reserva ovàrica que tu, AMH de 0.20, i el que em van dir és que una reserva tan baixa afectava també molt a la qualitat. En 5 cicles ICSI vam obtindre 11 òvuls madurs i només 4 van fecundar, que els vam posar en dos transferències amb resultat negatiu.
En canvi quan vam tirar cap a ovo, vam obtindre 11 òvuls de colp i 9 van fecundar, aribant 4 a blastos: 2 me'ls van transferir i 2 els tenim congeladets. I em vaig quedar embarassada d'un d'ells. Per a mi és una mostra clara de que estaven en lo cert i que el meu problema era la qualitat ovocitària.
Jo ho vaig fer a IVI València amb el Dr. Bosch (i el Dr. Cruz quan ell no estava) i no em van semblar per a gens gelats. Des de que vaig posar els peus a l'IVI fins que vaig obtindre el positiu només van passar 22 dies i no podem estar més contents.
Jo us anime a totes a contemplar l'ovodonació o la donació d'embrions, jo ni ho pense que el material genètic no siga meu i no m'ha suposat cap trauma. Si d'alguna cosa estic penedida és de no haver tirat d'entrada per això.
Jo 39, ell 44
Fallo ovàric precoç
6 FIV (3a trànsfer): abril 2015 > POSITIU!
Imatge
Imatge
deliah
Entrades: 455
Membre des de: dc. jul. 08, 2015 4:29 pm

EntradaAutor: deliah » dc. oct. 14, 2015 11:36 am

Alaska mil gràcies per passar per aquí i explicar la teva experiència, res m'ha animat més a seguir per aquest camí de Ovo que les teves paraules, de veritat mil i mil gràcies bunica m he sentit identificadissima amb tu :-), quina ilu sentir el que dius, petonassos!!

Vinga noies que ho aconseguirem!!
37 anys Baixa reserva-antimulleriana 0.20
Maig 2015-1aFIV 2 embrions B i C.Beta Negativa
Juliol -Agost 2015-2aFIV 1 embrió A. Beta Negativa
Desembre 2015-3a FIV-1aOVO, 2 embrions qualitat B+.
Gener 2016 -Transfer congelat cicle natural a dia +4-9 FEB.BETA+70. 12 FEB:2A BETA 272
Febrer 2016- 24 Febrer 1a eco 6+1, l'hi sentim el cor.
arwen81
Entrades: 442
Membre des de: dv. abr. 26, 2013 5:32 pm

EntradaAutor: arwen81 » dc. oct. 14, 2015 7:48 pm

Alaska moltes gràcies per les teves paraules. Nosaltres no ho hem descartat mai, però el fet d'haver aconseguit dos embarassos fa que tinguis el gusanillo sempre ahí. Si no es pot doncs optarem per donació, això claríssim. :ok:
2FIV juny'13:5 folis,5 madurs,4 fecunden,2 embris (A-B).Beta+.Sou 2!Setm 11 un angelet marxa al cel.
Fb'14 neix la nostra preciosa nena.
Ds'14:embaràs natural!Setm 14, ets una nena marxes al cel.La nostra Llum.
3FIV des'15: 1 foli,1 madur,no fecunda.
Abril'16:embaràs natural!queda't!

Imatge

Imatge
Imatge
alaska

EntradaAutor: alaska » dc. oct. 14, 2015 9:44 pm

Està clar, jo també ho vaig intentar i no poques vegades. La qüestió és que per nosaltres que no quede. Però amb els intents també ens creem unes expectatives que si es veuen frustrades acabem patint molt. Jo el dia que em van donar el finiquito en La Fe, on vaig fer els 5 cicles amb òvuls propis, vaig eixir plorant perquè havia posat molta confiança en ells i m'havia autoconvençut de que ho aconseguiríem. Vaig plorar molt i amb molt de desconsol. Però d'ahi vaig enfilar a IVI i vaig agafar cita per al 1r dia que van tindre lloc. I des de la 1a cita fins al positiu, 22 dies.
I sabeu què és el que he tingut claríssim des de que vaig tindre el positiu? Que tots els cicles anteriors havien de ser fallits perquè era aquest, aquest era el que estava destinat a ser el meu fill i no cap altre.
Jo 39, ell 44
Fallo ovàric precoç
Imatge
Imatge
deliah

EntradaAutor: deliah » dj. oct. 15, 2015 9:24 am

Buniques Bon dia!! Porto dies amb un rum rum al cap del tema d'ovo suposo que tu Alaska o Dalila que heu fet Ovo em podeu ajudar amb el meu dubte existencial.

Tinc una preocupació a veure si em podeu ajudar, la donant seleccionada es medicada i controlada la seva estimulació pel mateix centre?

Ès a dir em preocupa el fet que sigui ella la que es compri la medicació i es punxi cada dia la dosis corresponent a la seva hora, quina garantia tenim que ho faci i bé?? Em fa por això...suposo per llògica i a més pagant-l'hi la medicació i la seva remuneració hi haurà una garantia i responsabilitat per part del centre de preocupar-se que tot ès faci correctament no??

Ai noies estic una mica espantada i no paren de venir-me dubtes i pors al cap sobre el tema..

Quina raò amb les teves paraules arwen i que bunic el que dius tu Alaska..que havia de ser ell i no un altre..

Buniques molts de petonets i gràcies per escoltar-me!!
Gener 2016 -Transfer congelat cicle natural a dia +4-9 FEB.BETA+70. 12 FEB:2A BETA 272
Xantipa

EntradaAutor: Xantipa » dj. oct. 15, 2015 11:45 am

DELIAH pel que jo se, la noia fa tota l.estimulacio, controls i puncio al centre on tu vagis, en aquest cas el cirh.
Normalment la clinica et garateix un minim d.ovuls, pero no se si ja madurs o fecundats, aixo ho hauriesde preguntar. No es el mateix que et diguin t.assegurem 6 ovuls madurs o 6 ovuls fecundats. . Suposo q sera madurs, com encara no he arribat a preguntar tot aixo..
I que pasaria en cas que et diguin un minim d.ovuls si despres hi haguessin menos.
Fes.te una llista amb tots els dubtes i que els resolguin. Tant en el procedimenta com en els diners.

Jo sense novetats noies.

Petons buniques! !
deliah

EntradaAutor: deliah » dj. oct. 15, 2015 1:12 pm

Gràcies Xantipa! Ja m'ho imaginava pero es inevitable pensar-ho..

Petons maques!!
Dalila
:: peixet
:: peixet
Entrades: 277
Membre des de: dg. juny 02, 2013 12:00 pm

EntradaAutor: Dalila » dj. oct. 15, 2015 4:42 pm

Hola Deliah, entenc perfectament els teus dubtes, perquè jo també els vaig tenir. Sobre el q dius, la donant ho fa com si fossim nosaltres, es compra i es punxa la medicació ella mateixa i fa les visites de control amb el dr Gris ( crec q totes les donants les tracta ell). Jo tsmbé estava preocupada 'per si ho feia bé' però el meu home em va convèncer de q si una dona és capaç de donar els seus ovuls... No pot ser q ho faci malament i menys anant a fer controls i assessorada per els doctors.. I fent aquesta reflexió ja en vaig tenir prou. De tota manera pregunta a la teva doctora i així et quedaras més tranqui.
Molts ànims bonica!!!!!
arwen81

EntradaAutor: arwen81 » dj. oct. 15, 2015 5:45 pm

Nenes, diferència entre ovodonació i adopció d'embrions????

Tinc ganes que sigui dimarts a veure què ens diuen. Suposo que tocarà fer ICSI oi? jolin que gafes que som...
Deliah crec que és normal que et ratllis però és lo que diuen, algú disposada a passar per tot el que suposa una donació, ho farà bé. No és moco de pavo.
Alaska tens tota la raó del món. A mi hi ha persones properes que saben com estem que em pregunten si seria capaç de tenir un fill per donació ara que ja tinc una filla genèticament meva. NI hi penso. Un fill que portaràs a dins, que pariràs, que durà la teva sang i que l'alimentaràs......que algú s'atreveixi a dir-te que no és fill teu!!!!!! :-o00m :-o00m
2FIV juny'13:5 folis,5 madurs,4 fecunden,2 embris (A-B).Beta+.Sou 2!Setm 11 un angelet marxa al cel.

Imatge

Imatge
Imatge
alaska

EntradaAutor: alaska » dj. oct. 15, 2015 8:28 pm

Hola! El que t'asseguren és un mínim d'òvuls madurs (no fecundats, pq ahi entren altres variables). La donant es punxarà ella però amb els controls és fàcil saber si ho fa bé o no. Si no arriba al mínim garantit tinc entés q no fan la punció i et proporcionen un altra donant. També controlen q no en faça massa pq això repercuteix en la qualitat.
Pq tingueu una orientació, a nosaltres ens van dir q havia sigut un cicle molt bo i va ser:
11 òvuls madurs > van fecundar 9 > 8 van tirar endavant > 4 van arribar a blasto.
El millor és que feu una llista de tot el que voleu preguntar i ho aclariu amb cada clínica.
No sé qui comentava que tenia un perfil que podia ser complicat de trobar. Tingueu en compte que IVI té un banc enorme de donants i això pot acurtar el procés de trobar la idònia, no sé la resta de clíniques però difícil serà que els superen per volum. A mi va ser molt ràpid pq soc molt normaleta i quan li vaig dir al Dr. Bosch que estava decidida em va dir que tenien una donant que estava a punt de caramel i tenia el meu perfil, de poc que no vam anar sincronitzades, per dos dies. De tota manera lo del perfil és molt relatiu segons entenc jo perquè potser físicament es sembla al pare de la donant mentes que ella es sembla a la mare, a saber. Em té igual!
Jo 39, ell 44
Fallo ovàric precoç
Imatge
Imatge
alaska

EntradaAutor: alaska » dj. oct. 15, 2015 8:45 pm

Arwen, d'adopció d'embrions sé molt poc (hi ha un post que segur que t'expliquen amb detall). Nosaltres no vam mirar l'opció pq en principi el Mario estava bé, si no haguérem anat de cap.
Jo 39, ell 44
Fallo ovàric precoç
Imatge
Imatge
Xantipa

EntradaAutor: Xantipa » dj. oct. 15, 2015 11:19 pm

ARWEN dimarts aneu ja?? Ja ens explicaras!!

La diferencia entre ovo i adopcio d.embris (a veure si ho explico be, segons el que jo tinc entés) la ovo es ovul d.una donant amb esperma de la teva parella (en cas de tenir parella) al igual que seria donant d.esperma amb els ovuls propis. Vindria a ser en ambdos casos part donant i part nostra.
L.adopcio d.embris crec que son embrions de gent que els sobren pq han conseguit els positius i els dona a la clinica. Llavors aqui crec que ja no es mira tant el perfil de la parella o de la dona.
No tinc constancia que facin ells (les cliniques) embrions d.ovuls i espermes de donants i els vagin congelant.
Per aixo l.adopcio d.embris es fan en cicles amb congelats, dels de les parelles (suposo que seran blastos forts de parelles sanes). Vindria a ser com adoptar un nen amb la gran diferencia de viure un embaras, un part i fins l.infinit :)

DELIAH si vas a ovo ja ens explicaras pas per pas per les que anem darrere teu.

ALASKA ara en quin moment et trobes? Embarasada ja no? He llegit tant que hem lio.

DALILA vosaltres com aneu amb lo de la biopsia?

Bona nit maques! !
deliah

EntradaAutor: deliah » dv. oct. 16, 2015 7:25 am

Buniques, la Xantipa té tota la raò del tema adopció embrions, sòn de parelles que han fet FIV i els hi han sobrat i els donen a la clínica per propia decisió, tots firmem aquest paper quan comencem un procès de FIV.

Ès molt mès econòmic que una ovo o donant d'esperma però aquí el perfil deixa d'agafar impt.perquè sòn embrions ja congelats i les caracteristiques dels donants seria impossible de fer coincidir amb la parella que adopta, pero si uns minims clar.
Ovo ès que una donant s'estimula i es medica com tu mateixa, té la seva punció de folicles i desprès fecunden amb l'esperma de la teva parella els que hagin sortit madurs i a creuar els dits, molt mès cara una cosa que l'altre perquè has de pagar la medicació de la donant mès la seva compensació econòmica i amb adopció d'embrions res de tot això, pagas l'embri i transfer cap a dintre.

Divendres vinent tenim visita i començarem procès Ovo, ja us aniré explicant els passos companyes.

Gràcies Alaska, Dalila, Arwen, Xantipa per aclarir-me els dubtes, ja començo a tenir més confiança amb tot pero evidentment ja que paguem exigiré unes garanties això està clarissim com l'aigua.

Petonassos Maques!!
alaska

EntradaAutor: alaska » dv. oct. 16, 2015 10:05 am

Xantipa, estic embarassada de 30 setmanes, és un nen :love:
Jo 39, ell 44
Fallo ovàric precoç
Imatge
Imatge
deliah

EntradaAutor: deliah » dv. oct. 16, 2015 10:42 am

Felicitats Alaska!! Que guay!! Que vagi tot molt bé!! :-) :-) que bé sona això, A quina clinica has fet el tractament d'OVO??
deliah

EntradaAutor: deliah » dv. oct. 16, 2015 10:44 am

Perdona Alaska ja ho vas dir, a IVI i tot molt bé ja ho llegeixo, que guay, ojalà tinguem la mateixa sort :-)
Xantipa

EntradaAutor: Xantipa » dv. oct. 16, 2015 10:13 pm

ALASKA que guay!!! En dos mesets o una mica abans coneixeras a l.amor de la teva vida!!
Jo encara recordo l.embaras, es tan maco, tan especial, tan unic... DALILA, DELIAH vingaa!!! Anims! ! Us queda poquet per poder experimentar.ho. Despres anem l. ARWEN i jo.

Que paseu bon cap de setmana princeses!!
arwen81

EntradaAutor: arwen81 » ds. oct. 17, 2015 8:31 pm

Ostres noies,merci per aclarir-me el dubte. És cert que vam firmar aquest paper que dieu...clar que estem naltros per regalar embris!!! ajjajaj quin riure mare meva!!!
Alaska enhorabona, quan lluitem tant, aquests embarassos són.....lo millor de la vida però multiplicat per infinit. I ens arribarà a totes, i tant que si!
Xantipa si, dimarts anem. A veure què ens diuen perquè entre la genetista i ara el tema del seminograma tan fatal....s'obren fronts.
Feliç cap de setmana boniques!

Imatge

Imatge
Imatge
deliah

EntradaAutor: deliah » dl. oct. 19, 2015 1:30 pm

Equipoooo!! Com esteu buniques?? Com va el procès?? DALILA ja teniu resultats biopsia?? ARWEN demà que vagi bé a veure que us diuen!!

Jo avui a les 18h histeroscopia a veure que tal em veuen la matriu, úter etc...super bunic segur..jajaja ja...en forma de cor..;)

Ja us diré a veure que tal en tinc mil ganes!!

Petonius a totes!!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::