ALGÚ A IVI BARCELONA?

Tractaments, clíniques, medicaments..
Marawi
:: papallona
Entrades: 143
Membre des de: dg. abr. 15, 2012 8:17 pm

Re: ALGÚ A IVI BARCELONA?

EntradaAutor: Marawi » dc. jul. 18, 2012 3:23 pm

Gigita... noia, em sap molt greu..... els negatius no son fàcils de pair..... espero que et recuperis aviat i puguis tornar a la càrrega... de tota manera, si el sangrat es poc, pensa que sempre podria ser l'implantació, no m'agrada crear falses esperances, pero per si de cas millor mai deixar la medicació fins a la beta....
Sigui el que sigui tu tranquila, tard o d'hora ho aconseguiras.... crec que encara ets bastant jove i amb la fiv tens moltes mes possibilitats.....

El tema de les vacances no se com ho tenen organitzat pero amb una trucada surts de dubtes!!

Una abraçada i molts ánims! :-()-)
lleida13
:: pantera
Entrades: 832
Membre des de: dl. abr. 16, 2012 9:40 pm

EntradaAutor: lleida13 » dc. jul. 18, 2012 11:38 pm

Hola!!!! bona nit, fa calor i no puc dormir!!!
Gigita, hem sap greu, els negatius fan molt de mal, peró tu tranquila ho conseguiras, no desesperis. :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Estem totes preparades pel mes de setembre???????????? OH!!! coincidirem com a mínim tindrem suport mutu.
Sabeu que tindriem que crear un post que fos "marxant per potes de CIRH" JAJAJAJA!!!! Ara ric però, no vull ni pensar-hi. :-o00m :-o00m :-o00m
Anims a totes!!!
Bisbi1972
Entrades: 110
Membre des de: ds. maig 12, 2012 4:31 pm

EntradaAutor: Bisbi1972 » dg. jul. 22, 2012 8:14 pm

Gigita lo siento mucho...mucho animo para volver intentarlo...IVI cierra desde 23 de julio al 22 de agosto, pero hay visitas en el otro edificio..

Mi tercera eco fue muy bien, y durante el mes de agosto empezamos a preparar los ovarios y el endometrio y el 5 de septiembre..comienzo la estimulacion...es un protocolo llamada nueva orleans y es para conseguir mas ovocitos y de mas calidad..

Asi chicas q en septiembre nos veremos por alli..mientras tanto disfrutar del verano
Rosa3719
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dg. abr. 01, 2012 11:20 am

EntradaAutor: Rosa3719 » dl. jul. 23, 2012 10:10 pm

Hola Bisbi!!
Nunca habia oido del protocolo Nueva Orleans, que es?
:content: :content:
Bisbi1972

EntradaAutor: Bisbi1972 » dt. jul. 24, 2012 8:59 pm

Pues no se si te lo explicare bien...el ciclo anterior a la estimulacion, se controlan con ecografia y te hacen ovular con el ovitrelle y comienzas a tomar estrogenos..asi hasta q te viene la regla y dp comienzas con la estimulacion...

Esperemos q este protcolo funciones..

Mucha suerte a todas..
Marawi

EntradaAutor: Marawi » dl. jul. 30, 2012 3:00 pm

Hola!... que tal noies??

feia dies que no escrivia.... despres de la punció-histeroscopia vaig estar uns dies recuperant.me i sol.lucionant assumptes personals, per ser sincira, em vaig decepcionar una mica amb la clinica perque fa uns dies que me'n vaig enterar que van fer icsi als meus embrions en lloc d'una fiv normal que era el que s'havia acordat... pel que es veu ha estat un mal entes ja que malgrat no era necessari fer.ho en el nostre cas, al laboratori els constava que jo volia fer la dgp arrays i pel que vaig averiguar despres en aquest cas se sol fer així.....el problema es que ni sem va informar ni jo volia l'arrays.... així que esperant al setembre per parlar amb el meu metge i decidir que faig....aquesta manca de comunicació m'ha fet perdre confiança. Apart penso que no hauria d'estar jo proposant en tot moment qué fer, sino que directament m'haurien de recomanar el mes adequat en el meu cas...... vaig proposar el protocol japones i al meu metge li va semblar bé, a veure si a la propera visita començo o que... ja us aniré dient....
Bisbi, a tu veig que et proposen el New Orleans, te bona pinta, ojalá et surti molt molt bé....

lleida, Minnie, Gigita, Bisbi i a qui em deixi.... Molt bon estiu! :ok:
Bisbi1972

EntradaAutor: Bisbi1972 » dt. jul. 31, 2012 9:28 am

Marawi, siento q comiences con desconfianza, es mejor q lo hables con tu medico y quedarte tranquila.
A nosotros al principio tb nos dijero FIV sin ICSi. Y dp q DGP la de pocos cromosomas..y al final es DGP de todos los cromosomas y con ICSi porque con FIV tecnicamente no se puede..

El protocolo japones en q consiste?... Yo tengo q ir el dia 7 para comenzar la primera parte de mi protocolo...

Mucha suerte y buenas vacaciones..
Marawi

EntradaAutor: Marawi » dt. ago. 28, 2012 10:15 pm

Hola noies!.... com esteu??.... sembla que el fil està a punt de perdre's.... a veure si animem una mica això ara que ja gairebé estem de tornada de vacances.....
Bisbi, com vas?.... suposo que ja hauras fet la punció i tot no??..... si tenies visita el 7 d'agost!!.... com va anar el protocol?.....

jo estic millor, ja he parlat amb el doctor i hem aclarat les coses i començaré amb el protocol japones a veure si amb mi funciona.... creue'm els dits :love:
Noies jo he estat temps sense entrar, entre una cosa i altra no trobava el moment, expliqueu com segueix tot, ok?... espero que no ens haguem "desperdigat"...jeje :content:

molts petonets a totes!!
Bisbi1972

EntradaAutor: Bisbi1972 » dl. set. 10, 2012 6:01 pm

Hola chicas...os cuento, la puncion conseguimos 8 , q fueon 8 maduros y fecubdados...todo un exito..pero al hacer DGP solo 3 sanos..nos pusieron dos y uno se qedo en observacion..ahora espero la beta....esperamos tener suerte
Marawi

EntradaAutor: Marawi » dc. set. 12, 2012 9:43 pm

Bisbi, ja ets betaesperant!!... moltíssima sort!!! Segur que siiiiii!! :p-) :p-) :p-) ........ quan tens la beta?... o ja l'has tingut??......
jo avui he començat amb el microdiol, encara em queda un llarg camí per davant :-o00m
una abraçada!
Bisbi1972

EntradaAutor: Bisbi1972 » dg. set. 16, 2012 9:09 pm

Ya nos queda poquito para saber si ha funcionado esta vez..el martes tengo la beta..por ahora solo tengo molestias de regla, un brote de acne al dia siguiente de la transferencia...intento estar positiva pero bueno hay momentos dificiles..

Marawi, el camino es duro, pero en la meta nos espera un buen regalo..mucho animo...

Ya os ire contando..
Bisbi1972

EntradaAutor: Bisbi1972 » dt. set. 18, 2012 5:29 pm

Beta positivo..estoy embarazada...estamos muy contentos...

Mucho animo chicas...
Rosa3719
Entrades: 33
Membre des de: dg. abr. 01, 2012 11:20 am

EntradaAutor: Rosa3719 » dt. set. 18, 2012 9:29 pm

Muchas felicidades Bisbi :p-) :p-) :p-) :p-) !!!!

Nosotros empezamos con las punciones en dos-tres semanas, estamos con muchas ganas ya de empezar! :ok:
Marawi

EntradaAutor: Marawi » dc. set. 19, 2012 9:52 pm

BISBIII!!!!.... lo acabo de ver ......me alegro tanto por ti!!! :content: :content: :content:
Bravo por ti y por el protocolo americano!! jeje...

por curiosidad, que te ha dado la beta?.....

MOLTES FELICITATS GUAPA!!! :p-) :p-)
Sofia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 63
Membre des de: ds. juny 13, 2009 2:00 am

EntradaAutor: Sofia » dc. set. 19, 2012 10:36 pm

Muchas felicidades Bisbi!!! A disfrutarlo guapa!!
Imatge
Bisbi1972

EntradaAutor: Bisbi1972 » dv. set. 21, 2012 3:01 pm

Pues la beta a 10 dias posttransferencia es de 106,54 ...seguremente es solo uni, pero el jueves nos lo diran q tenemos la eco....estamos muy contentos dp de tanto tiempo y tanto esfuerzo...
Me encuentro muy bien, solo algun pinchacito en las ingles y los pechos algo sensibles..

Mucha suerte a todas...ya os continuare contando..
labego77
:: peixet
Entrades: 262
Membre des de: dt. set. 25, 2012 6:09 pm

EntradaAutor: labego77 » dt. set. 25, 2012 6:17 pm

Hola sóc nova al forum!!!!
Jo també estic anat a IVI Barcelona, vaig amb el Dr. Ballesteros! En principi la setmana que ve comencem estimulació!!!
Jo m'he decidit per IVI perquè conec dues noies que hi han anat i han quedat molt contentes (embarassades de bessons totes dues)
Nosaltres portem 5 anys de tractament, per SS a Girona i al ST Pau. En concret 6 IAS i 3 FIv + transfe congelats!
A Girona tot va anar molt malament i al final ens vam decidir per IVI, espero que tinguem sort!!!

Algú va amb el Dr. Ballesteros??

Sort a totes!
lleida13
Entrades: 832
Membre des de: dl. abr. 16, 2012 9:40 pm

EntradaAutor: lleida13 » dt. set. 25, 2012 9:03 pm

Hola! veig molt bones noticies. Felicitats Bisbi72 Que bé es una passada. Estic super contenta per tu. :p-) :p-) :p-) :-())
Aniré seguint les vostres evolucions. Ami m' han trucat del Sant Pau i ens fan la icsi a novembre gratis així q cap a Sant Pau. :-()-) :-()-) Al setembre teniem que començara IVI però el 3 ens van trucar del Sant Pau.
ànims!!!! :content: :content: :content:
Bisbi1972

EntradaAutor: Bisbi1972 » dc. set. 26, 2012 6:26 pm

Hola chicas

Lleida, q suerte, ya veras q nomtendras q ir a IVI..y lo,consigues en Sant Pau..

Labego, yo no conozco a ese Dr, a mi me llevaba Dra Casas,Dra Castellon, Dr Cuco..como,puedes ver como el tratamiento fuen en verano, me vieron todos....espero q tengas suerte en este centro..yo,tb venia de otro centro de lleida, y mira aqui lomhe conseguido a la primera

Mañana tengo,la eco, espero q tdo este bien...crucemos dedos..
labego77
Entrades: 262
Membre des de: dt. set. 25, 2012 6:09 pm

EntradaAutor: labego77 » dc. set. 26, 2012 7:39 pm

Pues muchas felicidades Bisbi!!!
A ver si yo tambien tengo suerte!
Hola LLeida 13 jo vaig anar al ST Pau i són un equip genial, no vaig teni sort però el tracte un 10! Per mi el dr. Bordas i el Dr Parés són els millors! Espero que et vagi molt bé!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 43 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::