FIV 2022
- Piruleta15
- :: tortuga

- Entrades: 332
- Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm
Re: FIV 2022
Primavera tu com estàs? Imagino que pel que dius del mes difícil ho has passat malament... Com estàs ara?
Una abraçada bonica :)
Una abraçada bonica :)
- Primavera1985
- :: conillet

- Entrades: 394
- Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am
piruleta 15 doncs amb forces nàusees i malestars, i aquesta calor tant faixuga no ha ajudat gens. I bé, demà tenim la eco de les 12 i a vera si ens ajuda a respirar una mica millor. Tu com vas , símptomes?
Si demà tot va bé,deixo d'estar activa a aquest fòrum per anar a l'altre,on ja he vist que hi ets!
Abraçada grannnnn
Si demà tot va bé,deixo d'estar activa a aquest fòrum per anar a l'altre,on ja he vist que hi ets!
Abraçada grannnnn
- Piruleta15

Jo tret del cansament i de tant en tant alguna punxadeta ovaris ni un símptoma...a les tardes nits la panxa se'm posa inflada i això m'atabala una mica.
Però he de dir que tret del cansament que tinc no tinc res més... Fins i tot em sembla estrany, però bé...divendres a la eco tot estava bé, així que res... A esperar ecos!
Ànims a tu també :)
Però he de dir que tret del cansament que tinc no tinc res més... Fins i tot em sembla estrany, però bé...divendres a la eco tot estava bé, així que res... A esperar ecos!
Ànims a tu també :)
- Piruleta15

Com ha anat la eco d'avui??? Vull marxar d'aquí eh jaja però us vaig seguint i és inevitable :)
- Primavera1985

Doncs DV estava de 11+3 i la eco es fa a les 12setmanes,per tant,em va dir que m'havien curta massa d'hora i que la setmana que ve,torni ..... Va fer després,una eco pel damunt i va dir que les mides és corresponen amb el temps d'embaràs. .....res,una setmana més .merci X preguntar
Hola noies, entro al forum perque ahir vam fer la visita amb la doctora Prada, i ja ens ha donat el ok per començar aquest proper cicle amb estimulació...estic (estem) súper il•lusionats perque per fi ja podrem començar.
Em va comentar de fer uns dies d' anticonceptives, i després serien 7 dies de medicació (Jo que tinc pànic a les punxades confío en la meva parella per aquest moment...)
Vosaltres com esteu? @Lidividi en uns dies tens la eco,no? Com et trobes?
@Piruleta, en quina setmana estàs ja?
@Primavera, ja t'han pogut fer la eco?
Em va comentar de fer uns dies d' anticonceptives, i després serien 7 dies de medicació (Jo que tinc pànic a les punxades confío en la meva parella per aquest moment...)
Vosaltres com esteu? @Lidividi en uns dies tens la eco,no? Com et trobes?
@Piruleta, en quina setmana estàs ja?
@Primavera, ja t'han pogut fer la eco?
Hola @Nika_88, qué bé!!! Qué guay que ja podreu començar el pròxim cicle! Jo la primera estimulació que vaig fer, va ser sense prendre anticonceptives i al final no vaig tenir resposta, 0 patatero. A la següent vam fer anticonceptives perquè tenia els quistes d'ovulació residuals en el meu cas i la veritat que va anar molt bé. Assegura't quan vagis a comprar les pastilles que no et donin la capsa que són per 3 mesos... perquè a mi me l'anaven a donar ja de primeres i sort que ho vaig veure, perquè, al cap i a la fi, només necessites per uns dies! Jejeje
Tema punxades, no sé quina medicació t'haurà pautat, jo et puc donar la meva experiència amb: Gonal, Bemfola, Menopour i l'Orgalutran. De totes aquestes (és de dos cicles d'estimulació diferents), l'única que em donava molèsties a l'hora d'introduir la mediació va ser el Menopour, la resta no vaig notar res de res, i amb el tema de l'agulla, són bastant finetes que pràcticament ni t'enteres, però sisi confia en la teva parella i compartiu tot el que sigui possible jejeje. Ja aniràs actualitzant!
Per la meva part, tinc la Eco aquest dijous que ve a la tarda, ja tinc ganes perquè tema simptomatologia jo no noto pràcticament res, com la Piruleta15: molèsties d'ovaris i zona uterina, fatiga i sí que noto que si estic una estona amb l'estómac buit llavors tinc com acidesa i una mica de malestar, però que ni arriba a nàusees ni res. Ahir va tornar la meva doctora de vacances, la Dra. Borràs, que no em va poder fer la transferència, i em va trucar per felicitar-me pel meu positiu jejeje em va fer ilu!! Ja li vaig dir que ens veuríem dijous jejeje, aixxx espero que tot estigui bé!!
Petonets!!
Tema punxades, no sé quina medicació t'haurà pautat, jo et puc donar la meva experiència amb: Gonal, Bemfola, Menopour i l'Orgalutran. De totes aquestes (és de dos cicles d'estimulació diferents), l'única que em donava molèsties a l'hora d'introduir la mediació va ser el Menopour, la resta no vaig notar res de res, i amb el tema de l'agulla, són bastant finetes que pràcticament ni t'enteres, però sisi confia en la teva parella i compartiu tot el que sigui possible jejeje. Ja aniràs actualitzant!
Per la meva part, tinc la Eco aquest dijous que ve a la tarda, ja tinc ganes perquè tema simptomatologia jo no noto pràcticament res, com la Piruleta15: molèsties d'ovaris i zona uterina, fatiga i sí que noto que si estic una estona amb l'estómac buit llavors tinc com acidesa i una mica de malestar, però que ni arriba a nàusees ni res. Ahir va tornar la meva doctora de vacances, la Dra. Borràs, que no em va poder fer la transferència, i em va trucar per felicitar-me pel meu positiu jejeje em va fer ilu!! Ja li vaig dir que ens veuríem dijous jejeje, aixxx espero que tot estigui bé!!
Petonets!!
- Primavera1985

lidividi confiança total amb la/el petit que s'està aposantant dins teu!disfrutar d'un embaràs sense símptomes ha de ser la repera! Què duri així!!!millor!!!
- Piruleta15

Hola noies!
Nika confia en la teva parella a mi també m'ho posava ell perquè a mi em costava decidir-me. Tot i així orvitrelle de la 1a fiv ell no hi era i em va tocar a mi i va ser un drama jaja.
A mi em van donar anticonceptives en les dues estimulacions i el protocol va ser Gonal i Orgalutran 225 i l'altra menopur i orgalutran 300. Orgalutran pica una mica. Les punxades són reee.
Lividividi que bé que tampoc tingui masses simptomes, jo tinc menys acidesa toooot el que dius. Quan em llevo tinc com un forat a la panxa jaja. Ara estic tornant de vacances i em sento fatal per culpa de tanta restricció i pors he menjat molt malament... Ja ens diràs ktal eco!!
Primavera quan tornes tu a la eco????
Doncs jo en principi estic de 8 setmanes a veure si en les ecos acoten més perquè no tinc molt clar tema dates. Ah ja porto dos dies sense progesterona!!! Fa il.lusió.
Lividividi per sinó ho saps la treuen a la setmana 8.
Vinga Nika a veure si t'uneixes a nosaltres :)
Nika confia en la teva parella a mi també m'ho posava ell perquè a mi em costava decidir-me. Tot i així orvitrelle de la 1a fiv ell no hi era i em va tocar a mi i va ser un drama jaja.
A mi em van donar anticonceptives en les dues estimulacions i el protocol va ser Gonal i Orgalutran 225 i l'altra menopur i orgalutran 300. Orgalutran pica una mica. Les punxades són reee.
Lividividi que bé que tampoc tingui masses simptomes, jo tinc menys acidesa toooot el que dius. Quan em llevo tinc com un forat a la panxa jaja. Ara estic tornant de vacances i em sento fatal per culpa de tanta restricció i pors he menjat molt malament... Ja ens diràs ktal eco!!
Primavera quan tornes tu a la eco????
Doncs jo en principi estic de 8 setmanes a veure si en les ecos acoten més perquè no tinc molt clar tema dates. Ah ja porto dos dies sense progesterona!!! Fa il.lusió.
Lividividi per sinó ho saps la treuen a la setmana 8.
Vinga Nika a veure si t'uneixes a nosaltres :)
- Primavera1985

nika_88 super bé! procés en marxa!!agulles....són ben fines i res que no es pugui suportar!!! ànims
piruleta15 a les 8 setmanes et treuen progesterona??carai,jo avui entro a la 12 i just avui serà l'últim dia de pegats i progesterona!ben bé què cada maestrillo con su librillo!
Modo ego:avui he trucat a vera què pensaven fer amb la eco d'aquesta setmana i encara espero resposta!! demà insistiré de nou!
piruleta15 a les 8 setmanes et treuen progesterona??carai,jo avui entro a la 12 i just avui serà l'últim dia de pegats i progesterona!ben bé què cada maestrillo con su librillo!
Modo ego:avui he trucat a vera què pensaven fer amb la eco d'aquesta setmana i encara espero resposta!! demà insistiré de nou!
lidividi confiança total amb la/el petit que s'està aposantant dins teu!disfrutar d'un embaràs sense símptomes ha de ser la repera! Què duri així!!!millor!!!
Aix sí, @Primavera1985, vull pensar en positiu, però se'm fa inevitable aquesta mica d'intranquil·litat fins que no tingui la eco... aixx les esperes!!
@Piruleta15, mira, una cosa menys que pensar el fet de que ja no t'hagis de posar la progesterona... jejeje
Bé, demà tinc la eco per la tarda, ja us diré què tal ha anat!
Petonets!!
- Primavera1985

lidividi que tal la eco??segur que super!
- Piruleta15

Això això que jo també he entrar varies vegades a veure! Jaja t'esperem!
Hola noies!!
Tot ha anat molt bé! He vist el cigronet que medeix 3mm i escoltat el batec!! Al·lucinant, al principi només veia el sac tot negre, però no no, allà està petitó, però fort, peque la Dra diu que fins i tot potser avui estava estrenant el seu cor perquè estic de 6 setmanes justes jejeje.
Doncs res, suposo que ara a mi també em toca quedar-me en un segon pla en aquest fòrum i intervenir només per donar ànims i/o consells a les compis que comencen, continuen o reprenen aquest procés.
Petonasos a totes!!!
Nika_88, pendents de tu quan comencis el teu tractament jeje
Tot ha anat molt bé! He vist el cigronet que medeix 3mm i escoltat el batec!! Al·lucinant, al principi només veia el sac tot negre, però no no, allà està petitó, però fort, peque la Dra diu que fins i tot potser avui estava estrenant el seu cor perquè estic de 6 setmanes justes jejeje.
Doncs res, suposo que ara a mi també em toca quedar-me en un segon pla en aquest fòrum i intervenir només per donar ànims i/o consells a les compis que comencen, continuen o reprenen aquest procés.
Petonasos a totes!!!
Nika_88, pendents de tu quan comencis el teu tractament jeje
- Primavera1985

lidividi moltes felicitats!i ara ,endavant! M'alegro de la bona eco!
- Piruleta15

Felicitats Lividividi!!! Jo quan he vist 3mm i les teves setmanes ja m'he atavalat i he hagut de consultar els meus papers jajaja
Però he vist que l'ho meu era 1, però cm jaja jo la vaig fer una mica més tard em sembla.
Estem pendents de tot després del procés tant llarg i dur aixxx
M'alegroooo taaant ens portem poquet!!!! Que guai!!!!
Una abraçada :)
Però he vist que l'ho meu era 1, però cm jaja jo la vaig fer una mica més tard em sembla.
Estem pendents de tot després del procés tant llarg i dur aixxx
M'alegroooo taaant ens portem poquet!!!! Que guai!!!!
Una abraçada :)
- Cris_bcn_21
- :: formigueta

- Entrades: 64
- Membre des de: dt. juny 01, 2021 7:48 pm
Hola!
Passo per saludar, felicitar a totes aquestes noves embarassades i per a dir-vos que l'Emma va néixer el 30 d'agost a caseta en un part domiciliari preciós però durete perquè la peque va néixer de 41+4 setmanes, a les portes d'una inducció amb 3,580kg i 53cm, és a dir, un tros de nena!
Us desitjo molta sort i força a les que esteu en tractament i deixo ja el fil, definitivament.
Cris
Passo per saludar, felicitar a totes aquestes noves embarassades i per a dir-vos que l'Emma va néixer el 30 d'agost a caseta en un part domiciliari preciós però durete perquè la peque va néixer de 41+4 setmanes, a les portes d'una inducció amb 3,580kg i 53cm, és a dir, un tros de nena!
Us desitjo molta sort i força a les que esteu en tractament i deixo ja el fil, definitivament.
Cris
Cris_bcn_21 ha escrit:Hola!
Cris
Enhorabona!!!
Gen 18 inici Abr 18 + Mai 18 avort diferit
Gen 19 inici RA Feb19 Trans 1emb +3 -
3 emb
09 Març 19 Beta
182
02 Mar 21 betaespera
02 Abr betaespera
26 Maig inici betaespera
Nov 21Trans 1 emb +3 -
1 emb beta
257 Des 21 avort retingut 8s
Mar 22 betaespera
Jun 22 trans 1 emb +5 - 3
Beta
562
Gen 19 inici RA Feb19 Trans 1emb +3 -
3 emb 09 Març 19 Beta
02 Mar 21 betaespera
02 Abr betaespera
26 Maig inici betaespera
Nov 21Trans 1 emb +3 -
1 emb beta Mar 22 betaespera
Jun 22 trans 1 emb +5 - 3
Beta - Piruleta15

Quina il.lusió Cris! Enhorabona!!! M'alegro que tot hagi anat bé :)
Una abraçada molt gran!!
Una abraçada molt gran!!
- Primavera1985

cris_bcn_21 moltes felicitats! és bo saber que hi ha, també,relats positius en tots aquests processos. Salut!
Torna a “Reproducció assistida”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |