Lluitadores amb baixa reserva!!!

Tractaments, clíniques, medicaments..
arwen81
:: gosset
Entrades: 442
Membre des de: dv. abr. 26, 2013 5:32 pm

Re: Lluitadores amb baixa reserva!!!

EntradaAutor: arwen81 » dj. oct. 08, 2015 5:56 pm

Hola!
Dalila amb muface et marquen ells la clínica? És fertilab? Jo tb sóc de muface.
2FIV juny'13:5 folis,5 madurs,4 fecunden,2 embris (A-B).Beta+.Sou 2!Setm 11 un angelet marxa al cel.
Fb'14 neix la nostra preciosa nena.
Ds'14:embaràs natural!Setm 14, ets una nena marxes al cel.La nostra Llum.
3FIV des'15: 1 foli,1 madur,no fecunda.
Abril'16:embaràs natural!queda't!

Imatge

Imatge
Imatge
Dalila
:: peixet
Entrades: 277
Membre des de: dg. juny 02, 2013 12:00 pm

EntradaAutor: Dalila » dj. oct. 08, 2015 8:04 pm

jo estic amb adeslas i em toca la CIRH de la Corachan...
deliah
Entrades: 455
Membre des de: dc. jul. 08, 2015 4:29 pm

EntradaAutor: deliah » dv. oct. 09, 2015 4:20 pm

Precioses ja tinc perfí els desitjats resultats de trombofilies, NK i anti paternals i m'ha sortit tot bé, no sé si esta trista o contenta perquè si no tinc cap problema llavors es que els nostres embrionets no són bons i forts i potser hem de passar a Ovo pq ho siguin...

Hem queda encara fer l'histeroscopia i la biopsia endometrial a veure si falla per aquí algo i sino també m'agradaria fer el test Era i que mirin tb bé el meu marit coi!!!

Apa a donar-l'hi voltes al cap ara..dimarts tenim 1a visita a IVI per veure una altre opinió del nostre cas..a veure per on hem surten en tinc ganes la veritat...
37 anys Baixa reserva-antimulleriana 0.20
Maig 2015-1aFIV 2 embrions B i C.Beta Negativa
Juliol -Agost 2015-2aFIV 1 embrió A. Beta Negativa
Desembre 2015-3a FIV-1aOVO, 2 embrions qualitat B+.
Gener 2016 -Transfer congelat cicle natural a dia +4-9 FEB.BETA+70. 12 FEB:2A BETA 272
Febrer 2016- 24 Febrer 1a eco 6+1, l'hi sentim el cor.
Dalila

EntradaAutor: Dalila » dv. oct. 09, 2015 5:58 pm

Macaaaa alegrat de tenir bons resultats als analisis :) ja veuras q tot anirà bé! Ara a veure què te diuen al IVI ja explicaràs :)))

Molts petons i ànims!!
arwen81

EntradaAutor: arwen81 » dv. oct. 09, 2015 9:30 pm

Deliah bonica, ni que no ho sembli són bones notícies! a veure què et diuen a IVI!
Passeu bon cap de setmana llarg!
2FIV juny'13:5 folis,5 madurs,4 fecunden,2 embris (A-B).Beta+.Sou 2!Setm 11 un angelet marxa al cel.

Imatge

Imatge
Imatge
Xantipa
Entrades: 450
Membre des de: dj. ago. 06, 2015 12:10 pm

EntradaAutor: Xantipa » ds. oct. 10, 2015 9:14 pm

Hola maques!!

Estic una mica out aquest dies.. estic treballant i vaig de cul.

DELIHA m.en alegro moltiiiiiiisim q tot hagi sortit be, ara a veure si et demanen l.estudi cometa per la teva parella i mirin les cadenes, perque segons el que podeu anar amb donant d.esperma en comptes d.ovo (per allo d.estalviar diners). Ovo al cirh una 6mil son. Tinc els paper a casa. Amb el descompte per adeslas.

DALILA quina "sort" que t.entri ovo amb muface, pq la ss almenos a catalunya no fan ovo.

ARWEN a tu suposo que ja no t.entra per tenir ja una nena, no?

Amb muface quins hospital us entren de bcn?

A mi hem va venir la regla divendres. Clavada com un rellotge. 28 dies, i hem trobo fatal... m.ha vingut com forta aquesta vegada...

Per cert DELIAH les nk son analitiques que? Q posa als resultats? Saps q posa hemograma i es resultats. Coagulacio i resultats, hormonals i resultats. Aqui que posa?
A veure si quan tingui temps vaig a una inmunologa a demanar.ho, o pot demanar.ho la hematologa sense problema?

petons buniques!!! Que tingueu bon pont!!
Dalila

EntradaAutor: Dalila » dg. oct. 11, 2015 12:54 am

Xantipa.. si realment és una sort (entre cometes ''sort??) que ens entri ovo... la veritat ... espero que serveixi... i algun dia tingui sort de veritat i em quedi embaraçada
mm ara et miro quins hospitals m'entren a barna, jo "domino els de girona.. i el cirh..
mira m'entra això a barna http://www.muface.es/sites/default/file ... CELONA.pdf
hehe

molts petons i ànims a toootteees!!!
deliah

EntradaAutor: deliah » dl. oct. 12, 2015 7:38 am

Xantipa les NK en el full posa que son dintre hematologia, les ac.antipaternals son d'immunologia.

A la fulla de resultats l'únic que em posa es:
Marcadors Leucocitaris
.Tecnica:Citometria
Flux.Ac.monoclonal

.Sang:CD3-CD56+/16+(NK)

Esta malament/resultat >15

De totes maneres Xantipa si vosaltres ja sou pares dubte que tinguis aquestes cel.lulas en excés perquè destrueixen el que detectan com a cos extrany i no deixen implantar al embrió per aquest motiu, no crec que sigui el vostre cas si ja heu sigut pares, o jo crec.

Apali boniques demà matí perfi vaig a Ivi ja us explicaré!!
Gener 2016 -Transfer congelat cicle natural a dia +4-9 FEB.BETA+70. 12 FEB:2A BETA 272
Xantipa

EntradaAutor: Xantipa » dl. oct. 12, 2015 9:07 am

Gracies DALILA maca!!
T.has mirat tot be per aixo? Trombofilies, nk, tiroides... algo que pugui afectar a la implantació?
Encara q ja sabem q es mes dificil implantar aixi q natural, els pobres embrionets no estan en el seu medi natural ni a la fecundacio ni a la divisio...
Has fet ovo ja? O encara no?

DELIAH gracies! ! No jo tampoc crec q tingui res, pero si m.entra per mutua no costa res mirar.ho, ja oer avorriment.... seueixo pensant que el meu marit pot tenir algo. ... i com sigui aixi... me muero!! Pq llavors el conjunt dels dos son embrionets dolents.... i ens haurem de replantejar moltes coses :(

Fins quan es gratuitia a ivi la visita?
A quina hora vas dema? Esperarem ansioses "el parte" a veure que t.han dit. Sort!!

ARWEN com anem??

Que passeu un bon dia!!
Petons boniques!!
deliah

EntradaAutor: deliah » dl. oct. 12, 2015 9:39 am

Xantipa, totes aquestes proves m'han entrat per adeslas sense problema, només m'han enviat una solicitud expressa que he hagut d'imprimir per la histeroscopia que vaig dilluns vinent la resta només amb el volant i llestos.

IVI era primera visita gratuita si trucaves per demanar hora durant el mes de Setembre, tot i que la visita no me la van donar fins demà, imaginat com van de plens..l'hora la vaig demanar a principis Setembre, si trucaves a partir de l'1 d'octubre per demanar visita ja són 140E o por ay la primera visita...trobo un robo la veritat.

Tinc hora a les 10h us informo al migdia, a veure si trobo tanta diferencia amb el CIRH perquè ben bé que em clavaran el doble que al CIRH, pero si pensem que d'allà en sortim embarassats no dubtarem amb el canvi i sinò farem servir la info pel nostre benefici/interés..jejeje..ja veurem..

Petonassos buniques!!
Dalila

EntradaAutor: Dalila » dl. oct. 12, 2015 2:47 pm

Xantipa, ara em fare totes aquestes analítiques (NK antipaternals etc etc etc)
La histeroscopia ja la vaig fer...
I sí ja he fet una ovo .. I vam obtenir 2 embris (només) x aixo mirarem el meu home tb...
En fi ... Paciència!!!!!
Xantipa

EntradaAutor: Xantipa » dt. oct. 13, 2015 11:32 am

Bon dia maques!!

DALILA si, paciencia. ... aqui nosaltres no podem fer res, ojala estigues a les nostres mans... mira.m a mi. Faig una fiv per any perque no puc fer.ne mes.... i cada any que passa es pitjor, penso la de possibilitats que vaig perdent... :(

DELIAH!! Estem esperant el teu testimoni!!!! Quan puguis explica.ns!!
Jo tambe en el seu dia vaig fer un tour entre varies cliniques, i com totes coincidient vaig deixar de visitar . me, eren ratos llargs d.espera a la sala, ecos cada vegada que anava...

Per cert.... fa poc una coneguda ens va dir que estava d.una falta! Tierra tragame... osti tu, senta com una patada al cul, encara que ells no tinguin cap culpa :(
deliah

EntradaAutor: deliah » dt. oct. 13, 2015 1:43 pm

Guapes!! Ja està fet, ens quedem sens dubte amb el CIRH ja us ho dic..per varis motius, Ivi tot a lo gros, té renom, molt protocolari tot, ara cap aqui i t'atèn un, ara cap allà i t'atèn l'altre, ara espera i ara torna a esperar..resumint per aprofitar que era gratuita i treure algo de info que sempre va bé perfecte, pagant ni de conya 140E, opinió personal.

Fallos implantació per proves i eco que m'ha fet ho descarten per complet ès a dir que la culpa de cap embaràs de tres embrions que portem la donen al 100% a mala qualitat d'embrions acnseguits fins ara i punt.

Solucions que em donen o opcions:
.Millorar qualitat òvuls amb Dhea i Seidivid desde ja.
.Prendre Meriestra cicle abans d'inici estimulació
.estimulacio amb gonal pergoveris acabant amb orgalutran.
.després punció i fecundació fer embryoscope per seguiment de la evolució dels embrions sense danyar-los i Macs per seleccionar esperma amb menys fragmentació d'adn i mes macos.
.portar embrions a Blasto

Aquestes han sigut les recomanacions tot i que el Dr.Ballesteros que ens ha atès,director d'Ivi, ens ha semblat poc convincent, escuet en paraules i explicacions, poc comunicatiu, poc expressiu, poc humà, molt seriot, poc proper...no ens ha convençut gens com a clients ni ens ha guanyat, però això no treu que el tractament recomanat sigui o no l'adeqüat o s'equivoqui, això mai ho posaria en dubte.

Ens quedem al CIRH que el trobem molt més humà i proper, o almenys la Dra.Maqueda que ens porta i setmana vinent desprès de fer-me l'histeroscopia que ès lo que ens falta contrastarem aquesta info d'Ivi amb ella i decidirem cap a on anem.

Està el tema econòmic i no volem anar gastant sense fi amb intents de trobar un bon embrió sense garanties de res, ja l'únic que volem es ser pares sense provocar-nos tants danys emocionals de patir negatiu rera negatiu amb la despesa econòmica que comporta o sigui que si realment no hi ha indicis de problemes d'implantació com sembla clarament valorarem molt seriosament passar a Ovo amb més percentatge d'exit tot i el dolor inmens que em provoca dir-ho i fer-me a la idea, pero ja no podem més noies, estem desgastats al límit i el meu home multiplicat x dos ja m'enteneu.

Apali buniques ja m'he desfogat perdoneu el rotllo i gràcies per escoltar-me llegir-me.

Muaaaaaaaaa buniques!!
Xantipa

EntradaAutor: Xantipa » dt. oct. 13, 2015 2:30 pm

DELIAH! ! Vaya tour turistic, deu ni do...
Ja ho havia sentit dir aixo de l.ivi, que tot es a lo gran pero el mes important, que som nosaltres, es molt fred.
Si mes no anar a veure altres cliniques va be per veure que en pensen altres drs, aixi que malament tampoc va.

Jo ja en vaig pendre de dhae i seidivid, pero no hem va servir per a res pq es van parar al 3r dia.
Aixo de portar. los a blasto s.ha d.agafar amb pinces, amb baixa reserva molts es queden pel cami, no? I potser al 3r dia es quan s.ha de posar.
Lo de la meriestra no ho entenc. .. si es un cicle abans i aixo serveix per engrosar l.endometri quin efecte fa si ho prens tens regla i comences punxades?
I del embryoscope. .. home es com el dgp, ho hauroem de fer totes pero val una pasta... jo ja ni m.ho plantejo. Penso q son coses q haurien de fer ells sense cost adicional, pq es un be per a nosaltres....

Bueno... doncs a seguir amb el cirh, no queda un altre que creuar dits i que tot surti be.

No t.ha parlat de cicle curt o protocol japones i aquestes coses q fan per baixes reponedores??

Quan teniu pensat tornar a fer algo, sigui amb ovo o propis?

Petons bunica! Anims!!
deliah

EntradaAutor: deliah » dt. oct. 13, 2015 3:44 pm

No m'ha parlat ni de cicle curt ni de protocol japonés, ja us he dit, escuet amb paraules poques explicacions i gairebé se l'hi havia d'arrancar el que deia, semblava lent de paraules de pensament, no sé em flipat una mica,i més sent el jefe, no us enganyo, molt poc convincent en les explicacions, i perquè ja n'entenem de tot sinò surto igual d'allà que com hem entrat, molt poc aclaridor amb les seves propostes i la veritat que n'hi se m'ha ocorregut preguntar lo de fer protocol curt o minifiv o això del protocol japonès que totjom en parla semblava que tenia molt clar quin era el tractament idoni per les nostres caracteristiques i historial.

L'hi he preguntat lo de fer DGP o test ERA per veure la receptivitat del endometri i m'ha contestat que en el moment que ens trobavem i com ells ens veia amb la eco, proves i analitiques no veia necessari fer res d'això en el moment actual.

O sigui que no sé noies, a mi al CIRH mai m'han dit de portar a Blastos suposo per la poca quantitat d'embrions, pero si es pogues seleccionar de varis entenc potser portar a blastos i seleccionar els que hi arriben, segons IVI si no arriben a blastos en cultiu tampoc hi haguessin arribat a la matriu, és a dir no implanten segur sòn negatius assegurats que t'estalvies de provar tontament, paraules textuals del director d'IVI, en tot moment a indicat es la seva opinió i com treballen ells, no està demostradissim cientificament.

Volem visitar a la Dra del CIRH que anem divendres setmana vinent perquè encara em queda fer l'histeroscopia proper dilluns i volem portar tots els resultats i si ens decidim per Ovo que comencin a buscar donant, que crec que costarà ja que no m'assemblo en res al prototip de dona espanyola, cosa que em fa por, i mentres anar estalviant i esperem que per desprès de festes de nadal pugui ser tot, ja que Ovo implica mès diners i el meu marit es nega a demanar prèstecs per qualsevol cosa relacionada amb el tema i estar pagant algo que no has acnseguit i amb les mans buides i així estem nenes estalviant de sota les pedres..
Xantipa

EntradaAutor: Xantipa » dt. oct. 13, 2015 5:48 pm

Aaaaaiii DELIAH!!! t'entenc perfectament... us passa el mateix que ens passa a nosaltres, dos fivs fatals, el meu marit cada vegada esta mes cabrejat amb el tema... no vol ni parlar-ne de prestecs per aixo... el que passa que ell a dia d'avui no vol sapiguer res d'ovo ni donant d'esperma ni res que se li assembli... i no puc treure el tema, els gines que ens han visitat ens han dit que es molt normal quan es te un fill natural i despres un s'ha de plantejar aquestes opcions.

Aixo de lo ds blastos tambe ho sentit dir algun cop... que si no arriben tampoc implantaran, pero moltissimes s'han posat a dos o tres dies i la resta els han portat a blasto, s'han quedat pel cami i els que s'han posat han implantat...
Aixo es una loteria, hi ha dues opcions el positiu i el negatiu, el que passa que sempre hi ha mes negatius que possitius... i que be els hi va a les cliniques!!!

En quan a lo de ovo quan hi vagis ves preguntant a veure com ho farien si la donant en el teu cas ha de ser una mica mes atipica, i que vagin pensant sol.lucions.
La veritat que en tot el temps que porto en aquest mon de la fertilitat, he pogut veure varies parelles que han fet ovo, tant de "mellizos" com fill unic, i son una guapura, i molt semblants a les mares, es una passada. Jo començo poc a poc a fer-me la idea...

Encara estas fent acupuntura?
arwen81

EntradaAutor: arwen81 » dt. oct. 13, 2015 5:51 pm

Nenes, havia escrit una parrafada i s'ha esborrat!! a veure si no em deixo res....

Xantipa, no sé si m'entraria amb muface ara que ja tinc un fill. No ho he mirat. Ho vam mirar per la primera FIV però em tocava Fertilab i vam demanar hora i tal però no ens va convèncer. Vam decidir dexeus assumint la despesa i "no mirar atràs" :-o00m
Tema tests positius aliens....jo ho porto fatal. Haver tingut dues pèrdues, més les dificultats que tenim, no em fa portar-ho massa bé. I això que dono gràcies a la vida per haver aconseguit ser mare (sóc afortunada ho sé) però a vegades sembla que es posi tothom d'acord per embarassar-se quan tu estàs en baixa forma. He après a que és una reacció natural i sobretot a ser sincera. Tinc una companya de feina que ha tornat embarassada de les vacances (i de les que s'hi queden a la primera) i jo he estat clara com l'aigua amb ella respecte el seu embaràs i la veritat és que sembla que ella no s'ho a pres malament.
Deliah, deu ni do quantes coses, però escolta, lo important és triar un lloc on us sentiu confiats 100%. Decidiu el que decidiu serà un encert. Ànims bonica!
JO el tema dels blastos....de la DGP....em sembla molt bonic però crec que amb baixa reserva som casos especials. A mi m'han qüestionat moltes amigues meves que han anat a IVI, com m'ho han fet a Dexeus, en fresc, a dia 2-3....pq segons IVI com ho fan ells és lo millor. I escolta, a mi a Dexeus quan he plantejat congelar, arribar a blastos...m'han dit que no se la volen jugar a perdre els pocs embris que tinc. que en tots aquests processos es perden embris pel camí i naltros no estem per perdre res de res.
Embryoscope si que me'n van fer. No sé si va servir o no però va ser quan em vaig embarassar.

jo ara estic acabant amb la regla....dia 20 tenim visita per portar resultats i parlar amb la genetista a veure què ens diu.No tinc novetats nenes. Segueixo amb les meves sessions d'acupuntura i la dieta de desintoxicació (que algun dia em salto, la veritat, sobretot els caps de setmana)

Imatge

Imatge
Imatge
deliah

EntradaAutor: deliah » dt. oct. 13, 2015 6:32 pm

Jajajaja..que bona Arwen lo de saltar-se la dieta d desintoxicació..esta clar que el finde es per fer el que un li dona la gana clar que si, tant de control tampoc es bo.

Gràcies per les opinions boniques la veritar estic molt d'acord amb tot el que em comenteu.

L'acupuntura la vaig deixar desprès del negatiu pero m'agradaria tornar-hi a partir del Novembre per començar a preparar el cos de nou.

Tinc ganes de visita al CIRH i començar un nou camí i que vagin buscant una Elle Mcpherson per mi...jajajaja...aiiii noies..m'ha agradat això Xantipa que al final s'acaben assemblant a la mare que els hi dona la vida...molt bunic..això deia aquell article...pero si s'assembla al papi ja sòc felicissimaaaa!! :-)
Dalila

EntradaAutor: Dalila » dt. oct. 13, 2015 6:36 pm

hola nenes
Deliah, déu n'hi doret amb l'ivi, però al menys t'has tret la curiositat de sobre.. Vull dir que ja saps com funciona o et pots fer una idea de com funciona un centre així gran.
Jo el meu únic embrió "natural" mel van posar amb 4 cèl·Lules, i els altres 2 embions de ovo un era de 6 cèl·lules i l'altre era blasto... i bé, tots 3 resultats negatius.

Arwen crec que si tens un nen/a ja no t'entra per muface, però pregunta igualment ves a saber.

Avui el meu home havia d'anar a Barna i ha aprofitat per anar al CIRH a preguntar sobre com gestionarem totes les proves que m'han de fer, perquè des d'ADESLAS em demanen un volant que els del CIRH diuen que no me'l poden fer perque son les analítiques que no les fan ells .. etc.. res un rotllo se suposa que he d'anar amb la meva gine d'Adeslas perquè em faci ella els volants ... és tot un sense sentit fer-te anar a ,unt i avall per res... AH! i no se com fare per demanar l'autotizacio de la biopsia.. res un embolic.. nomé sespero que m'entri...

I res... paciència... Jo ara estic amb la regla, fa dos cicles que em ve amb 28 dies... a mi que sempre em ve quan li dona la gana... no se.. mai perdo l'esperança de tenir un fill a la manera tradicional, però ja m'han vist els ovuls tan fotuts que es com si busqués un miracle....

Bé ja informaré a veure si al final em donen autotizacio per les analitiques i biopsies .. etc fins ara m'ho han autoritzat tot.. pro ja se sap ratellades etc...
arwen81

EntradaAutor: arwen81 » dt. oct. 13, 2015 8:40 pm

Nenes, el meu home ha recollit avui els resultats del seminograma i ha empitjorat dsd l'últim de fa 3 anys. Li surt tetrazooespermia o algo així. Comptàvem que ell estava bé (fa 3 anys ho estava) i ara ens trobem amb això.....joliiiiiiiin tenim un baixón ara mateix. :ufs:

Imatge

Imatge
Imatge

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::