FIV 2023

Tractaments, clíniques, medicaments..
Neu21
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dc. oct. 06, 2021 3:23 pm

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Neu21 » dl. jul. 03, 2023 12:41 pm

Bon dia,

Gretel, sap greu que hagis estat malament aquests dies. Ara sembla que amb aquest test queda més clar. Espero que ben aviat et puguis fer la beta per assegurar que va bé.

Notherm, ànims amb l'espera!!

Jo ja he fet punció, han tret 11 i confirmen 9 de madurs. Ara anar esperant trucades i confiar que segueixin el màxim de possibles endavant.

Gracies
Northern Lights
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dv. nov. 09, 2018 8:23 pm

EntradaAutor: Northern Lights » dl. jul. 03, 2023 8:05 pm

Molt bè Neu21, 9 és un bon número per començar! Et trobés bé?
Jo bé, ha ratus neguitosa, no us enganyaré, però vaja vaig fent.
Dimecres tinc la beta! Ja us diré!
Mmmmmireia
Entrades: 2
Membre des de: dt. jul. 04, 2023 9:17 pm

EntradaAutor: Mmmmmireia » dt. jul. 04, 2023 9:26 pm

Bona nit nois/es!!

Sòc nova al grup. A causa de la endometriosis ovarica estic tinguet problemes per quedarme embarassada… m’he fet tres IA per lo privat i van ser totes negatives. Ara, perfi, em fan cas per la SS al Hospital Santa Caterina de Girona. Hi ha alguna que hagi fet una fiv amb ells? Quant de temps es la llista d’espera? S’ha de pagar alguna cosa? Estic molt nerviosa…
Juno_
Entrades: 79
Membre des de: dt. gen. 17, 2023 10:03 am

EntradaAutor: Juno_ » dc. jul. 05, 2023 8:51 am

Hola!!

Neu molt bé!! És molt bon número!! Com van les trucades del laboratori?

Northern moltissima sort per la beta d'avui, ja ens informaras!!

Mmmmmireia, benvinguda! No et puc ajudar en el que preguntes perquè he anat per privat, ho sento. Molts ànims!

Gretel com estàs? Has pogut fer la beta?

Jo ahir vaig anar a fer eco, i per fi vaig poder escoltar el batec!!! Era súper petit, només es veia una boleta que bategava =0-0-) Ara una mica més tranquila, un pas més superat.

Bon dia noies!
Mmmmmireia
Entrades: 2
Membre des de: dt. jul. 04, 2023 9:17 pm

EntradaAutor: Mmmmmireia » dc. jul. 05, 2023 12:09 pm

Bones!!

Juno_ moltes gràcies pels ànims : lasito : m’enalegro molt que per hagis escoltat el petit cor, enhorabona quina ilusió!!!

Jo he tingut visita avui amb el Dr. i m’ha demanat analitiques per actualitzarles i m’ha possat en la llista d’espera per la FiV que m’he la faràn al hospital Trueta. Així que res, ara ens toca esperar a veure quan ens truquen per què la llista d’espera es d’un any :ufs:
Northern Lights

EntradaAutor: Northern Lights » dc. jul. 05, 2023 9:14 pm

Bones!
Mmmmireia benvinguda al grup, sempre he anat per privat així que ni idea dels tempos a la SS.
Juno quina alegria! Ja de 6setmanes, no? Que emocionant!
Gretel com vas?

Noies jo m he fet la beta avui i ha sortit molt bé, 256!! Així que avui a cel lebrar que estic embarassada, estic contenta però cagada, necessito que pasin ja les primeres setmanes...
Juno_

EntradaAutor: Juno_ » dj. jul. 06, 2023 10:47 am

Northern moltes felicitats!!!!! Quina alegria!! Me'n alegro molt!! Ara molts ànims per l'ecoespera! :-o00m
Siii, jo de 6 setmanes, però em passa molt lent!

Mmmmmireia gràcies! Ostres deunidó un any... aprofiteu per anar fent proves
Gretel_xocolata
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dl. ago. 28, 2017 3:26 pm

EntradaAutor: Gretel_xocolata » dv. jul. 07, 2023 3:28 am

Ostres Juno ! Moltíssimes felicitats!!! Me n'alegro moltíssim. Es flipant escoltar el batec... increïble ! Jo el vaig sentir també, el del meu primer fill ( ara l'Àrun té 5 anys) i va ser súper emocionant, també estrany perquè son taaaan petits!

Northern, quina passada! Enhorabona! Ara a seguir endevant! Tu i jo estarem quasi del mateix temps, ja que ens van fer la transfe amb un dia de diferència! :)

Mireia, benvinguda i ànims amb el procés , ja esteu en el camí!

Neu, que bé la punció, no? Segur que anirà súper bé!

La meva beta és dilluns. Però cada dia des d'aquest dilluns em surt la "ratlleta viatjera" que dic jo, més forta :) I estic super tranquil.la amb la beta, no se per què però penso que tot anirá bé, que és dins i que voldrà quedar-se. Ara me n'adono que em vaig atabalar sense massa fonaments. Ara Només vull que passin les setmanes. Sento que les primeres son crucials..fins la 12 no estaré una mica més tranquil.la així que paciència!!
[color=#00FFBF]Gretel[/color]
Northern Lights

EntradaAutor: Northern Lights » dv. jul. 07, 2023 7:12 am

Bon dia boniques,
Merci noies, estic com un flam, espero passar les 6-7 setmanes aviat i poder-me relaxar una mica. Tinc por de fer esforços, d anar a la piscina, de que el meu fill el doni sense voler un cop a la panxa, en fin, sort que estic de vacances i al menys no tinc aquell estres.
Que bé Gretel! Que et vagin sortint positius els test relaxa molt i ja et queda menos per la beta!
fan-ny
Entrades: 22
Membre des de: dv. març 17, 2023 6:40 am

EntradaAutor: fan-ny » dv. jul. 07, 2023 11:47 am

Bon dia a totes!

Northern Lights moltes felicitats! Estigues tranquila, el més possible, és molt normal tenir por, pero intenta fer vida normal, ja veuràs que passen molt ràpides aquestes setmanes!!

Gretel_xocolata que bé que aquesta línia surti cada cop més forta, es molt bona notícia!!! Molta sort en la beta el proper dilluns, confiem aquesta bona sintonía! esperem noticies teves!!

Mmmmmireia benvinguda! Jo he fet tractament pel privat, però sé que aqui a BCN al cínic la llita d'espera és de any i mig - 2 aprox. que jo sàpiga no s'ha de pagar res (no ser si la medicació alguna part molt petita però no et sabria dir...). Molta paciència, ja veuràs que ràpid arriba el teu torn!!

Neu21 com estàs? que tal els embrionets?

katalina, molts ànims, descanseu i penseu molt bé, aquest temps de reflexió us anirà molt bé per pendre la decissió.

Juno quina alegria més gran!!! m'alegro moltíssim! "pasito a pasito" quan tornes a anar-hi??

Per la meva part i de sorpresa, m'he quedat embarassada de forma natural. Encara no m'ho crec! després de 3 anys donant voltes, tractament que no va sortir i estaba esperant a fer el test del endometri, no arribava la regla i pam!!
Ahi vaig fer la eco, és molt petit, 1,6 mm ,estic de 5+6 però vam escoltar el batec . Va ser molt emocionant!! Ara a esperar que tot vagi bé. Jo em trobo bé, només petites molèsties a la panxa i una mica de son i moltes vegades a fer pipi. També he de seguir amb adiro i heparina. La heparina és un coñazo, però tot sigui perque surti endavant.

una abraçada molt forta
Neu21

EntradaAutor: Neu21 » dv. jul. 07, 2023 2:09 pm

Caram!! Quin munt de bones notícies, enhorabona a totes pels positius!!!

Demà ens faran la trucada definitiva però no està anant massa bé, vam perdre més de la meitat a l'inici que ja no van fecundaer i això que hem fet una part amb donant..
En fi és desesperant!

Veig que per moltes és el 2n embaràs.. I jo avui disculpeu-me... Però estic ben agobiada pensant si en algun moment i després de tant esforç podré ser mare.
Northern Lights

EntradaAutor: Northern Lights » dv. jul. 07, 2023 8:00 pm

Bones!
Que bé Fan-ny! Que fort que a final tant buscar i patam embaràs natural i ja de 5+6! Felicitats!

Neu21 entenc com et sents, hi ha moments que penses que mai ho aconseguiràs i és durillo però paciencia i intentar ser el més positiva possible, si et serveix de consol la nostre primera estimulació va anar:
16 folicles
14 madurs
10 fecundan
Només 6 arriben a dia 3! Els van congelar a dia 3 i mai sabrem quants haguessin arribat a blastos però vaja dubto que haguessin arribat tots... teniem els dos 29 anys....

Aquest cop de 9 folicles trets hem obtingut 8 blatos i tenim 35 anys...
Diferencia abismal entre els resultats d una i l altre estimulació.

La dra em va dir que cada estimulació és un mon i que hi juga el paper sort i el moment oportú.

Molta sort i ja ens dius! Ànims!
Juno_

EntradaAutor: Juno_ » dl. jul. 10, 2023 8:43 am

Neu com ha anat? Què tal la trucada? Espero que en tingueu uns quants!! Entenc el que comentaves... només et puc enviar molts ànims i desitjar-te moltíssima sort!!!

Fan-ny que fort moltes felicitats!!! Aquestes coses passen, per increíble que sembli :p-) Gaudeix molt! Et trobes bé? Jo vaig aquesta setmana a eco a la clínica a veure si em donen l'alta.

Gretel ja ens diras sobre la teva beta!

Northern jo també vaig tenir una diferència abismal entre dues estimulacions. Com et trobes? Jo vaig amb cariban q tinc moltes nàusees
Northern Lights

EntradaAutor: Northern Lights » dl. jul. 10, 2023 9:23 am

Hola boniques,
Buff Juno les nauseas són horribles, recordo anterior embaràs molt malament i també prenia el Cariban.
De moment no tinc simptomes, algo més de gana però res més. Amb moltes ganes de fer eco.
Ara haig de fer acte de fer de que estic embarassada...
fan-ny
Entrades: 22
Membre des de: dv. març 17, 2023 6:40 am

EntradaAutor: fan-ny » dt. jul. 11, 2023 8:27 am

Northern Lights Com estás ? Quan tens la eco?

Juno ains si sembla increíble! Que tal la eco?

Neu com va sortir tot? Molts ànims, és normal sentir-se així, en molts moments llençar la tovallola i enviar a la m. Tot . Jo m’he sentit així desde que veia que tot surtia be pero no arribava el positiu però una amiga en va dir que quan tingues las recompensa m’oblidaria rápid de tots els moments d’angoixa perquè la recompensa és tant gran. Pensa en positiu i fes totes les proves que calgui abans.

Jo per la meva part bé però he perdut la gana. No m’entra el menjar. No tinc nauseas però no tinc gana i el meu marit s’enfada perque he de dinar i no m’entra res. Els pits gegants i moooolt cansada. La calor tampoc ajuda…En fi espero que millori això i que el meu petit creixi be. Torno el dia 24 a la gine, no veig el moment, vull fer-me ecos tots el dies!

Espero que estigueu be la resta, que paseu bon estiu i molts anims. Una abraçada
Gretel_xocolata
Entrades: 35
Membre des de: dl. ago. 28, 2017 3:26 pm

EntradaAutor: Gretel_xocolata » dt. jul. 11, 2023 9:36 am

Hola boniques!

La meva beta va sortir positiva, de 1300, per un moment vaig patir per si eren dos, però suposo que no. Imagino que estic entrant a la tercera setmana ara, ahir va fer 14 dies de la transfe però era blaso de 5 dies. Estic molt feliç però amb moltes pors, en 3 setmanes primera eco , es on es veu el batec ja. Sempre fa por que no vagi bé, però sé que he de mirar de ser positiva i confiar :) Amb el primer vaig tenir moltes nausees.. VA SER horrible, amb cariban no se'm passava pas. Va ser molt du..perquè fins als 5/ 6 mesos vaig vomitar a diari i moltes nausees a tothora, només se'm passava una mica quan empassava menjar, però llavors vomitava i sant tornem'hI. Estic una mica agobiada, no sé si els estrogens i la progesterona poden engreixar, però he pujat de pes i costa molt baixar :( . Com aneu la resta?
[color=#00FFBF]Gretel[/color]
Northern Lights

EntradaAutor: Northern Lights » dt. jul. 11, 2023 8:33 pm

Eis! Felicitats Gretel!
1300 està molt bé :)
Jo per ara estic molt bé, creuem els dits que continui força temps així.
Demà estaré de 5sg i crec recordar que em van començar les nauseas cap a les 6 i pico o 7.
El que tinc és molta gana però ja em va bé, crec que el cos és sabi i es prepara per si després començo a perdre pels vomits, són horribles ehh
Com esteu les altres?
Juno quan has començat amb les nauseas tu?
CristinaCasas
Entrades: 25
Membre des de: ds. nov. 13, 2021 9:56 am

EntradaAutor: CristinaCasas » dt. jul. 11, 2023 9:25 pm

hola a totes,
fa molts dies que no escrivia per aqui, he tingut un dies bastan durillus, despres de saber que havia sigut un FIV fallida els ànims els tenia per terra. m'ha costat molt referme del disgust.
vaig trucar la setmana pasada a bcn i em van donar hora per el dia 2 d'agost per saber que sa de fer ara .
me'n alegro moltíssim pels positius que llegit, això em dona esperança i saber que al final aconseguiré el meu positiu.
Juno_

EntradaAutor: Juno_ » dc. jul. 12, 2023 9:42 am

Bon dia noies!!

Gretel quina beta més genial!! Esperem q en aquest embaràs et trobis millor

Northern doncs vaig començar amb nàusees just el dia q feia 6 setmanes, a veure si tu tens sort!! Són molt molestes la veritat... Entre el cansament i les nàusees...! Sort q és per una boníssima causa!

Fan-ny demà vaig a la eco de la clínica, espero q estigui tot bé! I a tu espero q et vagi tornant la gana, jo al rebés, menjo a totes hores!

CristinaCasas clar que sí, arribarà!!! Ja ens diras què et diuen a la visita del dia 02/08, me'n alegro que estiguis més animada, espero que tinguis molta sort!! i que aviat tinguis el teu positiu

Neu bonica com estas?

Una abraçada!
Neu21

EntradaAutor: Neu21 » dc. jul. 12, 2023 2:32 pm

Bona tarda,
Enhorabona Gretel, quina bona beta finalment!! Que us vagi tot molt bé a totes!!

Nosaltres finalment hem aconseguit 3 embrions i estan passant dgp

La darrera vegada cap embrió va superar aquesta prova. Ara anem amb canvis els de semen propi son extrets amb biopsia per superar la fragmentació i 1 es de donant.

Jo pensava que els de donant anirien millor.. I de laboratori comencen a parlar d'aviam la qualitat dels ovuls.. Ja no se què pensar

I res a esperar resultats i desitjant tenint un bo per transferir.

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::