FIV 2023
- CristinaCasas
- :: puça

- Entrades: 25
- Membre des de: ds. nov. 13, 2021 9:56 am
Re: FIV 2023
Northen dons me le fet a 5 dies del dia que me van dir max per fer-mel.
Aixi que yo crec k ara ya no cambiara el resultat.
A titol personal: yo estic mes animada del que em pensava k estaria. Suposo k ya estic tant acostumada a que sorti negatiu.
Aixi que yo crec k ara ya no cambiara el resultat.
A titol personal: yo estic mes animada del que em pensava k estaria. Suposo k ya estic tant acostumada a que sorti negatiu.
- Northern Lights
- :: rateta

- Entrades: 184
- Membre des de: dv. nov. 09, 2018 8:23 pm
Jops ànims Cristina... ja ens dius com va anat tot
Bon dia!
Primavera me'n alegro que estigui tot ok!! Llàstima del repòs, molts molts ànims! Ja fa temps q et va aperèixer l'hematoma?
Neu Gràcies ets una valenta!! Clar que si, endavant! Si teniu estratègia i forces és el millor, no cal esperar. Et desitjo molta sort, ves informant! L'últim cop veu fer biòpsia?
Fan-ny que bé saber de tu i que vas trobant respostes! Jo vaig fer histeroscòpia, és on em van veure l'endometritis. Espero que amb tot això ara vagi bé! Segur que si. Veig que això de l'heparina és molt comú... una mica rotllo la veritat...
Northern genial! En res embrionet amb tu! Que vagi genial, ja ens vas explicant. Ànims amb l'heparina!! Poseu gel abans i després.
Cristina molts ànims, a veure què us proposen per la nova FIV, quan tindras visita?
Xantipa tot bé?
Una abraçada!!!
Primavera me'n alegro que estigui tot ok!! Llàstima del repòs, molts molts ànims! Ja fa temps q et va aperèixer l'hematoma?
Neu Gràcies ets una valenta!! Clar que si, endavant! Si teniu estratègia i forces és el millor, no cal esperar. Et desitjo molta sort, ves informant! L'últim cop veu fer biòpsia?
Fan-ny que bé saber de tu i que vas trobant respostes! Jo vaig fer histeroscòpia, és on em van veure l'endometritis. Espero que amb tot això ara vagi bé! Segur que si. Veig que això de l'heparina és molt comú... una mica rotllo la veritat...
Northern genial! En res embrionet amb tu! Que vagi genial, ja ens vas explicant. Ànims amb l'heparina!! Poseu gel abans i després.
Cristina molts ànims, a veure què us proposen per la nova FIV, quan tindras visita?
Xantipa tot bé?
Una abraçada!!!
- Gretel_xocolata

- Entrades: 35
- Membre des de: dl. ago. 28, 2017 3:26 pm
Hola boniques! Ara feia dies que no passava per aquí.
Dilluns 26 a les 14. 00 em fan la meva primera transferència després de molts i molts dies posant-me parxes Evopad d'estrògens que em tenen cansada, marejadeta i amb malestar. També insomni..
Se m'ha fet molt llarg esperar un mes sencer ( més una setmana ) a que em facin la transfe. No van voler-la fer a dia 5 perquè deien que estava el cos molt alterat i remogut després de treure els 12 òvuls. Estic nerviosa pensant en els 4 embrions que tinc congelats... en quin posaran, en si tot anirà bé . Es molt fort tot. El dr. Mha dit que he d'anarhi amb ganes de fer pipí. Estic emocionada però també amb moltes pors per si no surr bé.
Dilluns 26 a les 14. 00 em fan la meva primera transferència després de molts i molts dies posant-me parxes Evopad d'estrògens que em tenen cansada, marejadeta i amb malestar. També insomni..
Se m'ha fet molt llarg esperar un mes sencer ( més una setmana ) a que em facin la transfe. No van voler-la fer a dia 5 perquè deien que estava el cos molt alterat i remogut després de treure els 12 òvuls. Estic nerviosa pensant en els 4 embrions que tinc congelats... en quin posaran, en si tot anirà bé . Es molt fort tot. El dr. Mha dit que he d'anarhi amb ganes de fer pipí. Estic emocionada però també amb moltes pors per si no surr bé.
[color=#00FFBF]Gretel[/color]
- Northern Lights

Hola Gretel, bua jo recordo un horror els parxes evopad em feien molta migranya.
Aquesta FIV ho he fet en un altre centre i ells ho fan amb cicle natural i per mi una maravella, suposo per aixo que cada cas és un mon.
Així que molts ànims perque entenc perfectament com deus estat amb l evopad, també dir que quan comences amb progesterona solen millorar els simptomes, suposo que aviat hi comencaras.
Jo tinc transfer el 25!!
Molta sort pel dilluns, ja queda res!!
Aquesta FIV ho he fet en un altre centre i ells ho fan amb cicle natural i per mi una maravella, suposo per aixo que cada cas és un mon.
Així que molts ànims perque entenc perfectament com deus estat amb l evopad, també dir que quan comences amb progesterona solen millorar els simptomes, suposo que aviat hi comencaras.
Jo tinc transfer el 25!!
Molta sort pel dilluns, ja queda res!!
Bon dia noies!!
Notherm i Gretel esteu a punt de les transferències!! Que vagin molt bé!!
Juno, espero que estiguis bé! Em demanaves si l'anterior Fiv va ser amb biopsia d'esperma, no.. Vam fer fertil chip. Aquesta serà la primera vegada que provem biopsia per mirar de trobar-ne menys fragmentats.
Vaig portant l'estimulació bé! Es veuen molts foniculs i per tant finalment ens hem decidit a fer un % amb semen de donant. Tinc la sensació que anem a màxims, sobretot pel cost que tindra quan afegim dgp, però confiant que sigui la bona.
Notherm i Gretel esteu a punt de les transferències!! Que vagin molt bé!!
Juno, espero que estiguis bé! Em demanaves si l'anterior Fiv va ser amb biopsia d'esperma, no.. Vam fer fertil chip. Aquesta serà la primera vegada que provem biopsia per mirar de trobar-ne menys fragmentats.
Vaig portant l'estimulació bé! Es veuen molts foniculs i per tant finalment ens hem decidit a fer un % amb semen de donant. Tinc la sensació que anem a màxims, sobretot pel cost que tindra quan afegim dgp, però confiant que sigui la bona.
Bon dia!
Gretel i Northern ja ens explicareu que tal les transfers! Espero que tot perfecte! Que bé q estigueu ja en aquest punt
Neu21 genial, si, aquest cop ha de ser el bo!! Et desitjo molta sort. Me'n alegro que es vegin força folicles i que portis una bona estimulació. Per quan es preveu la punció?
Primavera com estàs?
Gretel i Northern ja ens explicareu que tal les transfers! Espero que tot perfecte! Que bé q estigueu ja en aquest punt
Neu21 genial, si, aquest cop ha de ser el bo!! Et desitjo molta sort. Me'n alegro que es vegin força folicles i que portis una bona estimulació. Per quan es preveu la punció?
Primavera com estàs?
- Northern Lights

Hola boniques,
Doncs ahir em van fer la transfer i em van dir que tot havia anat bé.
Estic amb una mica d irritació a la vulva i vagina degut a la progesterona i al posar especulum em va molestar però vaja res més.
Ara toca esperar i no menjar-se massa el tarro ( que fàcil és dir-ho....)
Com t'ha anat a tu gretel?
Doncs ahir em van fer la transfer i em van dir que tot havia anat bé.
Estic amb una mica d irritació a la vulva i vagina degut a la progesterona i al posar especulum em va molestar però vaja res més.
Ara toca esperar i no menjar-se massa el tarro ( que fàcil és dir-ho....)
Com t'ha anat a tu gretel?
- Gretel_xocolata

Bon dia noies! Northern, que bé que ja te l'hagin fet ! A mi també, ahir. Em va molestar espècul, el dr va estar una bona estoneta perque deia que els plecs de la vagina per dins no li deixaven veure el fons..va haver de canviar d'espécul a un més gran i em vaig posar nerviosa, em feia mal. Van trucar embriòloga que va portar el tub amb el líquid on era embrió i cap a dins. Va marxar per mirar que no shagués quedat pel camí, al tub, pdro no . Va entrar tot dins. Ara només espero que agafi. Per cert! Un fet anecdòtic va ser que tenia mooolt depipi una mitja hora abans i vaig fer-ne una mica. Vaig buidar a mitges perque sentia que sino em pixaria a la cara del dr. I va anar bé! Va resultar una bona estratègia. I res... no em vaig enterar de massa del que es veia per la càmera.. estava massa tensa! Tot va anar bé i ara toca esperar. El que em sap greu és que jo volia fer pipitest daquells de paper que es veu que son tires que son molt sensibles.. ja els havia cmprat. I ahir el de em deia que això no ho fes..que poden ser falsos negatius o falsos positius. M'han citat per beta d'aquí a 14 dies...cosa que flipo. Ja que he llegit q una beta son 11 dies i que li has de restar els dies que té l'embrió. Em van trasnferir un preciós blasto de dia 5 del tipus A A. En teoria molt bo! Però son molts dies... 14!! El dia 12 cau en dissabte i no els xconvé i em fan esperar a dilluns dia 10 que fan 14 dies de la transfe i em sembla una exageració. La meva parella és metge, anestesista, i hem pensat que potser me la pot fer ella, l'analítica, al 8è o 9é dia. Què en penseu? Se'm farà molt llarg!
- Northern Lights

Hola boniques,
Que bé Gretel que ja tinguis el teu embrionet amb tu.
Jo sempre em faig pipitest abans, a partir del 8 dia post transfer m ha sortit positiu ja (embrions de 3 dies), entenc que amb un blasto a partir de dia 6 ja podria sortir positiu però que surti negatiu no vol dir que no ho estiguis, a vegades els embrions implanten més tard...
També ojo si has fet Ovitrelle perquè pot donar falsos positius.
També podria ser positiu i dp beta baixa o negativa que seria un bioquimic( em va passar el penultim cop).
Fent a dia 14 s'asseguren que si és positiu hi ha embaràs evolutiu.
La meva beta la tinc dimecres vinent, 10 dies post transfer.
Que bé Gretel que ja tinguis el teu embrionet amb tu.
Jo sempre em faig pipitest abans, a partir del 8 dia post transfer m ha sortit positiu ja (embrions de 3 dies), entenc que amb un blasto a partir de dia 6 ja podria sortir positiu però que surti negatiu no vol dir que no ho estiguis, a vegades els embrions implanten més tard...
També ojo si has fet Ovitrelle perquè pot donar falsos positius.
També podria ser positiu i dp beta baixa o negativa que seria un bioquimic( em va passar el penultim cop).
Fent a dia 14 s'asseguren que si és positiu hi ha embaràs evolutiu.
La meva beta la tinc dimecres vinent, 10 dies post transfer.
Gretel i Northern molts ànims!! Com ho porteu?
Gretel és un blasto? A mi em van fer la beta 9 dies post transfer, si que és bastant 14 dies... no sé si pots demanar que t'ho facin el divendres anterior, o fer-la tu pel teu compte.
Com aneu les demès?
Jo amb nervis i pors, ja se sap que fins les ecos i passats uns mesos no estas una mica tranquila!
Gretel és un blasto? A mi em van fer la beta 9 dies post transfer, si que és bastant 14 dies... no sé si pots demanar que t'ho facin el divendres anterior, o fer-la tu pel teu compte.
Com aneu les demès?
Jo amb nervis i pors, ja se sap que fins les ecos i passats uns mesos no estas una mica tranquila!
Gretel i Notherm, m'alegro que ja tingueunla transferència feta!! Ara molta paciència i a confiar!
Gretel, jo com la Juno també penso que si es de dia 5 als 9 ja et pots fer la beta!!
Juno, esperem que passin ben ràpid aquestes primered setmanes!
Jo faré la punció dilluns. Esperem que en surtin forces i ben bons!
Gretel, jo com la Juno també penso que si es de dia 5 als 9 ja et pots fer la beta!!
Juno, esperem que passin ben ràpid aquestes primered setmanes!
Jo faré la punció dilluns. Esperem que en surtin forces i ben bons!
Hola boniques, només entro per felicitar les noves betes+, les noves transfers les que esteu "en ello" i les que esteu en plena estimulació, sou molt valentes.
M'he emocionat i plorat d'alegria per vosaltres i tristesa per mi, estan sent uns mesos durs, bueno què us he de contar que no sapigueu. A part, només s'anuncien embarassos al meu voltant, en fi.
Per part nostra, estem igual, en proves, i decidint quan/on tirem per l'ovodonació, que miedo me da, però bueno, ja hem fet primeres visites i hem frenat una mica mentalment, jo necessitava parar uns dies, i quan em senti preparada i amb tots els resultats principals segurament que reemprendrem,
Una abraçada i bon estiu

M'he emocionat i plorat d'alegria per vosaltres i tristesa per mi, estan sent uns mesos durs, bueno què us he de contar que no sapigueu. A part, només s'anuncien embarassos al meu voltant, en fi.
Per part nostra, estem igual, en proves, i decidint quan/on tirem per l'ovodonació, que miedo me da, però bueno, ja hem fet primeres visites i hem frenat una mica mentalment, jo necessitava parar uns dies, i quan em senti preparada i amb tots els resultats principals segurament que reemprendrem,
Una abraçada i bon estiu

- Gretel_xocolata

Estic molt trista. Em vaig fer pipitest al 4rt dia post transfe..molt aviat..ho se. Pero va sortir la línea positiva super suau. Vaig estar taaaant feliç tot aquell dia..... divendres matí torno a repetir pensant que sortiria igual o més visible. I patacada. Completament blanc. Porto des dahir molt angoixada i des que m'he llevat plorera maxima. Sento que hi era..que es va agafar pero ja no hi es. Que es deu haber perdut. Se que era molt aviat pero va sortir la ratlleta...i nosé a quina hopòtesis agafar-me.. pipi molt concentrat aquell dia i al dia seguent menys? Potser es va agafar i despres ja no? Error reactiu de la tira?
He marxat fora de finde i mhe obligat a deixar els pipitest a casa .. pero ho porto fatal i tinc limpuls danar a per un clearblue i fermo ja mateix o dema, diumenge, que ja farà casi una setmana. Em sento molt sola....molt. moltissim, només tinc ganes de plorar i no suporto no saber. Sento que hauria dhaver dut test i si surt que no ..anarho acceptant mes. Pero així mantinc esperança i al mateix temps em fustigo. Tinc mals de panxa raros i sento que em vindra la regla pero tampoc es un mal de regla con sempre. I a sobre tinc la panxa megainfladissima...molt. deu ser per la progesterona, espero . Un desastre tot. Ara si que sento que mhauria anat bé poder compartir amb vosaltres per whats...mes directament..perque em sento super sola i al forum hi passem de tant en tant. Es desesperant això.
He marxat fora de finde i mhe obligat a deixar els pipitest a casa .. pero ho porto fatal i tinc limpuls danar a per un clearblue i fermo ja mateix o dema, diumenge, que ja farà casi una setmana. Em sento molt sola....molt. moltissim, només tinc ganes de plorar i no suporto no saber. Sento que hauria dhaver dut test i si surt que no ..anarho acceptant mes. Pero així mantinc esperança i al mateix temps em fustigo. Tinc mals de panxa raros i sento que em vindra la regla pero tampoc es un mal de regla con sempre. I a sobre tinc la panxa megainfladissima...molt. deu ser per la progesterona, espero . Un desastre tot. Ara si que sento que mhauria anat bé poder compartir amb vosaltres per whats...mes directament..perque em sento super sola i al forum hi passem de tant en tant. Es desesperant això.
- Northern Lights

Bones!
Ostres Gretel no se que dir-te... podria haver sigut linea evaporació? A mi algun cop m ha semblat positiu i era aquesta linea...
Una altre opcio és si et vas punxar ovitrelle que pot alterar la prova.
Jo sempre em faig clearblue test ultrasensible de 5 dies abans de la regla perque així no hi ha dubtes...
Entenc la teva angoixa, per aqui una igual
Ostres Gretel no se que dir-te... podria haver sigut linea evaporació? A mi algun cop m ha semblat positiu i era aquesta linea...
Una altre opcio és si et vas punxar ovitrelle que pot alterar la prova.
Jo sempre em faig clearblue test ultrasensible de 5 dies abans de la regla perque així no hi ha dubtes...
Entenc la teva angoixa, per aqui una igual
- Gretel_xocolata

Es una línea que es veia mooolt poc. Pero hi era. Ovitrelle impossible, no me'l vaig punxar pas per la transfe. Només per punció fa mes i mig. Estic molt trista... el clearblue es millor que els normals doncs? Us el farieu dilluns? Faria una setmana exacta de la transfe. Avui i dema no me nhe fet ni me'n faré i desde luego he après la lliçó. Mai mes pipitest tan aviat. Millor esperar a la Beta
- Northern Lights

Ja...
A mi un cop em va passar i va ser un bioquimic, beta de 17...
Pero també podria ser que la orina del test que t has fet estigues pot concentrada.
Jo soc bastant pro pipitest, a mi em relaxa sigui positiu o negatiu pero cada una...
Els clearblue ultrasensibles detecten hcg molt mínimes i a més tens un resultat per escrit o si o no i no et ralles amb lineas d evaporacio.
A mi un cop em va passar i va ser un bioquimic, beta de 17...
Pero també podria ser que la orina del test que t has fet estigues pot concentrada.
Jo soc bastant pro pipitest, a mi em relaxa sigui positiu o negatiu pero cada una...
Els clearblue ultrasensibles detecten hcg molt mínimes i a més tens un resultat per escrit o si o no i no et ralles amb lineas d evaporacio.
- Gretel_xocolata

Noies, m'he passat el finde bastant malament. Plorant molt dissabte :(
He resistit dos dies sense fer test, però ahir ja no podia mes. Em vaig comprar clear blue digital i un normal d'aquests rígids de plastic de farmacia. El clearblue diu embarazada 1-2 semanas.
L'altre negatiu. NO ENTENC REEES. Hauria de marcarse molt clar..no? A 7 dies de la beta de embri dia 5?quina desesperació
He resistit dos dies sense fer test, però ahir ja no podia mes. Em vaig comprar clear blue digital i un normal d'aquests rígids de plastic de farmacia. El clearblue diu embarazada 1-2 semanas.
L'altre negatiu. NO ENTENC REEES. Hauria de marcarse molt clar..no? A 7 dies de la beta de embri dia 5?quina desesperació
- Northern Lights

Ueueue ja et vaig dir que els clearblue són els que detecten nivells d hormones més baixetes.
Queda't amb que és positiu dona, si et diu que estas embarassada és que ara ho estas
Quan tens la beta?
Queda't amb que és positiu dona, si et diu que estas embarassada és que ara ho estas
Quan tens la beta?
Bon dia!
Gretel uau mare meva quina muntanya russa!! M'ha sapigut greu que et sentissis tan sola... I entenc el daltabaix que portes damunt, passem molts nervis.
Però com diu la Northern, fes cas al clear blue!! i pel que sembla estas embarassada!!! Enhorabona!!! Et pots fer la beta per estar més segura? Així sabries el valor i et quedaries tranquila
Northern com ho portes tu? En res la beta oi?
Neu q vagi molt bé la punció!! Ja ens explicaras
Una abraçada!
Gretel uau mare meva quina muntanya russa!! M'ha sapigut greu que et sentissis tan sola... I entenc el daltabaix que portes damunt, passem molts nervis.
Però com diu la Northern, fes cas al clear blue!! i pel que sembla estas embarassada!!! Enhorabona!!! Et pots fer la beta per estar més segura? Així sabries el valor i et quedaries tranquila
Northern com ho portes tu? En res la beta oi?
Neu q vagi molt bé la punció!! Ja ens explicaras
Una abraçada!
Torna a “Reproducció assistida”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |