Ovodonació
Re: Ovodonació
Mafaldeta, felicitats per ser betaesperant!! Ara has de pensar en aquests cigronets, i no en els altres... amb una mica de sort, ni els necessitaràs!
ja sé que desanima molt, però pensa en positiu que com a mínim en tens dos a dins i tres congelats! En els dos primers tractaments que em vaig fer no va evolucionar prou cap embrió: la primera vegada ho vaig saber el dia després de la punció, però la segona vegada va ser quan vaig anar a l'hospital per la transfer i em van dir que ja podia tornar a casa... i això que tot havia de ser perfecte perquè sóc taaan jove
Així que ja veus, tens motius per estar ben contenta!!!
ja sé que desanima molt, però pensa en positiu que com a mínim en tens dos a dins i tres congelats! En els dos primers tractaments que em vaig fer no va evolucionar prou cap embrió: la primera vegada ho vaig saber el dia després de la punció, però la segona vegada va ser quan vaig anar a l'hospital per la transfer i em van dir que ja podia tornar a casa... i això que tot havia de ser perfecte perquè sóc taaan jove
Així que ja veus, tens motius per estar ben contenta!!!Re: Ovodonació
Hola, reboniques!
Bronte, Vampirets i Kora: Moltes gràcies pels vostres ànims i suport
Teniu raó: he de pensar en el que tinc i no en el que no tinc
. Suposo que deu ser tanta hormona alterada en el cos
que dóna la sensació que estic a la muntanya russa dels sentiments...
Precioses, moltes gràcies per tot
Aixxx... al final us ho dic... Quan em feien el transfer ho vaig veure tot pel monitor i en aquell moment (entre pregària i pregària) em vaig recordar de totes les noies d'aquest fòrum de RA i vaig demanar de tot cor que totes arribem a conseguir el nostre somni
. Potser semblarà una tonteria, però em vaig sentir molt bé fent-ho.
Us estimo moooooolt

Bronte, Vampirets i Kora: Moltes gràcies pels vostres ànims i suport
Teniu raó: he de pensar en el que tinc i no en el que no tinc
. Suposo que deu ser tanta hormona alterada en el cos
que dóna la sensació que estic a la muntanya russa dels sentiments...
Precioses, moltes gràcies per tot
Aixxx... al final us ho dic... Quan em feien el transfer ho vaig veure tot pel monitor i en aquell moment (entre pregària i pregària) em vaig recordar de totes les noies d'aquest fòrum de RA i vaig demanar de tot cor que totes arribem a conseguir el nostre somni
. Potser semblarà una tonteria, però em vaig sentir molt bé fent-ho.Us estimo moooooolt

La vida ens es donada i la mereixem donant-la (R. Tagore)
Persegueix la teva felicitat i l'univers obrirà portes on abans només hi havia murs (J. Campbell)
10/06/2011: Transfer - Beta positiva!
15/09/2011: Amniocentesi - Cariotip ok - És una nena!!!
04/02/2012: Ja ha arribat el sol de la meva vida!!!
Persegueix la teva felicitat i l'univers obrirà portes on abans només hi havia murs (J. Campbell)
Confirma't .... divendres transfer, demà em trucaran del laboratori per veure que tal han descongelat els meus frigobebes i per dir-me l'hora.
Hola noies!
aquests 3 dies de festa hem desconnectat una mica de tot, però pensava molt en vosaltres eh? No hi ha res com asseurem en un banc o terrasseta mirant el mar, m’ajuda a relaxar ... però ni per un moment deixo de pensar en el dia que em tocaré la panxona i estaré acaraciant el meu (o meus) petitonets ... almenys somiar és gratis!
Palme: avui visita, no? que vagi molt bé, ja ens explicaràs ...
Vampirets: totalment d’acord amb tu, les que portem una travessia llarga buscant bebitos i acabem en RA, si finalment en venen dos s’agafa amb molta il•lusió, és el que nosaltres estem desitjant, poder fer el tractament i que en vinguin dos. De quan estàs?
Mafaldeta: ja tens els dos cigrus amb tu!!!!!!!!! visca, visca! ara a cuidar-te molt i a cuidar-los molt
, que segur que volen una mami tan formidable com tu! Endavant, nosaltres hem de fer el contrari d’en Van Gaal: “siempre positivo, nunca negativo”
Bronte68: visca, visca
aviat tindrem una altre betaesperant!!!!!!!!!!
Esperançada, Kora:

aquests 3 dies de festa hem desconnectat una mica de tot, però pensava molt en vosaltres eh? No hi ha res com asseurem en un banc o terrasseta mirant el mar, m’ajuda a relaxar ... però ni per un moment deixo de pensar en el dia que em tocaré la panxona i estaré acaraciant el meu (o meus) petitonets ... almenys somiar és gratis!
Palme: avui visita, no? que vagi molt bé, ja ens explicaràs ...
Vampirets: totalment d’acord amb tu, les que portem una travessia llarga buscant bebitos i acabem en RA, si finalment en venen dos s’agafa amb molta il•lusió, és el que nosaltres estem desitjant, poder fer el tractament i que en vinguin dos. De quan estàs?
Mafaldeta: ja tens els dos cigrus amb tu!!!!!!!!! visca, visca! ara a cuidar-te molt i a cuidar-los molt
, que segur que volen una mami tan formidable com tu! Endavant, nosaltres hem de fer el contrari d’en Van Gaal: “siempre positivo, nunca negativo”Bronte68: visca, visca
aviat tindrem una altre betaesperant!!!!!!!!!!Esperançada, Kora:

Que tinguem sort
Si vens amb mi ... No demanis un camí planer ... Ni estels d'argent ... Ni un demà ple de promeses sols .. Un poc de sort ... I que la vida ens doni un camí ... Ben llarg
Si vens amb mi ... No demanis un camí planer ... Ni estels d'argent ... Ni un demà ple de promeses sols .. Un poc de sort ... I que la vida ens doni un camí ... Ben llarg
bronte, sort amb la transfer!
medea: doncs de 28 setmanes ja! Finalment ho vam aconseguir el 13 de desembre, no oblidaré mai la data! I el resultat de la beta el 23 de desembre... però faltava el segon resultat, així que vaig passar el dia de Nadal mossegant-me la llengua. Això sí, dos dies avançat però va ser el millor regal de Nadal que em podien fer
medea: doncs de 28 setmanes ja! Finalment ho vam aconseguir el 13 de desembre, no oblidaré mai la data! I el resultat de la beta el 23 de desembre... però faltava el segon resultat, així que vaig passar el dia de Nadal mossegant-me la llengua. Això sí, dos dies avançat però va ser el millor regal de Nadal que em podien fer

Nenis.... els meus
s'han descongelat correctament
; així que demà a les 11:30 tinc la transfer.... primer pas superat, ara queda esperar a veure com evolucionen, espero que sigui
. Quins nervis...

s'han descongelat correctament
; així que demà a les 11:30 tinc la transfer.... primer pas superat, ara queda esperar a veure com evolucionen, espero que sigui

Hola, reboniques!
Bronte68: Molts ànims, molta energia positiva, molta força, molta fe en tu mateixa i molts petons pel transfer de demà
, després betaesperant i aviat
.
Medea: Jo també estic segura que aviat tindràs una preciosa panxona per acariciar
A la resta, perdoneu que no personalitzi però ja sabeu que penso molt en totes vosaltres
Tinc la sanció que aviat hi hauran moltes
Molts petons i abraçades per a totes!!!

Bronte68: Molts ànims, molta energia positiva, molta força, molta fe en tu mateixa i molts petons pel transfer de demà
, després betaesperant i aviat
.Medea: Jo també estic segura que aviat tindràs una preciosa panxona per acariciar
A la resta, perdoneu que no personalitzi però ja sabeu que penso molt en totes vosaltres
Tinc la sanció que aviat hi hauran moltes
Molts petons i abraçades per a totes!!!

Bronte, kina alegria!!!
ptons per totes
Dimecres vaig tenir visita, la bona notícia és q continuo endavant amb la FIV, ahir 3 banderilles amb multidosis de tot!!!! 2 d'elles van costar molt però després de respirar profundament i trobar el lloc a la panxulina van entrar
La q no es tant bona és q estic anèmica
així q prenc acid folic+ferro... i com q sóc una pupes tinc unes migranyes horribles i a sobre se m'han inflat les cames, és la 2a vegada q em passa i tenia q ser ara...total q pastilles per tot... és el q més em fastidia...Amb tot estic contenta pq seguim endavant!! dilluns tinc control per veure com van els fol.lis

ptons per totes
Dimecres vaig tenir visita, la bona notícia és q continuo endavant amb la FIV, ahir 3 banderilles amb multidosis de tot!!!! 2 d'elles van costar molt però després de respirar profundament i trobar el lloc a la panxulina van entrar
La q no es tant bona és q estic anèmica

Bronte: Imagino que estàs de repòs
Cuida't molt, preciosa!
Palme: Bonica, t'entenc perfectament, jo també amb pastilles a tope (progynova, progeffyk i àcid fòlic)
i també punxada diària d'heparina
perquè tinc el factor Leiden (trombofília). Però penso que és per al bé dels petitons
que espero que encara estiguin a la panxa
Noies, una pregunteta, tinc molèsties a la panxa, com quan t'ha de venir la regla, sense dolor... No sé si és bo o no... Buf! Perdoneu però estic a la muntanya russa hormonal
Precioses, perdoneu que no personalitzi, però a totes us porto al cor... Moltes gràcies per tot, sou meravelloses

Cuida't molt, preciosa!
Palme: Bonica, t'entenc perfectament, jo també amb pastilles a tope (progynova, progeffyk i àcid fòlic)
i també punxada diària d'heparina
perquè tinc el factor Leiden (trombofília). Però penso que és per al bé dels petitons
que espero que encara estiguin a la panxa
Noies, una pregunteta, tinc molèsties a la panxa, com quan t'ha de venir la regla, sense dolor... No sé si és bo o no... Buf! Perdoneu però estic a la muntanya russa hormonal
Precioses, perdoneu que no personalitzi, però a totes us porto al cor... Moltes gràcies per tot, sou meravelloses

bondia!!!!
Mafaldeta, ens escoltem molt i tenim pensaments de tot tipus en aquests dies, els positius són els bons així q pensa q treballes per fer el niu als 2 petits i d'aqui venen les molesties.
Bronte, k tal?? com va el repos?

Mafaldeta, ens escoltem molt i tenim pensaments de tot tipus en aquests dies, els positius són els bons així q pensa q treballes per fer el niu als 2 petits i d'aqui venen les molesties.
Bronte, k tal?? com va el repos?

Hola noies..... doncs tots 2
van sobreviure a la descongelació i tots dos eren evolutius el dia de la transfer (un més que l'altre, pero els 2
), així que ja els tinc a la panxulina..... divendres tot el dia al llit, ahir al matí llit/sofa i a la tarda vaig anar al bateig del meu nebot petit (6 mesos), ja li vaig comentar a la doctora i em va dir que cap problema, que fins i tot podia agafar al bebé sentada .... i això vaig fer, i li anava dient al nen .... "dona energia als teus cosinets i digue'ls que es quedin amb la tieta, que jugareu molt"; espero que l'hagin escoltat.... Avui tot el dia a casa fent sofá i demà a treballar però de tranqui.
Mafaldeta no et se dir si això que et passa es bó o dolent, hi ha qui diu que encara que estiguis
tens molesties semblants a les de la warry, podria ser aixó. Però tu no et capfiquis, ja et queda poquet per la beta no??? jo la tinc el dia 28, tot just començo l'espera. A veure si arrenquem amb els positius de Ovo, tu primer i jo darrera teu
Palme que bé que la FIV tiri endavant, però cuidat molt aquesta anémia, et caldrà estar en forma per cuidar els teus petitos.
Kora, Medea, com esteu????
van sobreviure a la descongelació i tots dos eren evolutius el dia de la transfer (un més que l'altre, pero els 2 Mafaldeta no et se dir si això que et passa es bó o dolent, hi ha qui diu que encara que estiguis
tens molesties semblants a les de la warry, podria ser aixó. Però tu no et capfiquis, ja et queda poquet per la beta no??? jo la tinc el dia 28, tot just començo l'espera. A veure si arrenquem amb els positius de Ovo, tu primer i jo darrera teu
Palme que bé que la FIV tiri endavant, però cuidat molt aquesta anémia, et caldrà estar en forma per cuidar els teus petitos.
Kora, Medea, com esteu????
Bronte, està molt bé...
a cuidar.se molt!!
Estem una mica xof, avui hen tingut la primera eco i al dret hi ha un foli de 10 i altre molt petit, i a l'esquerre un de 11 i 2 molt petits...
queden dies però penso q per FIV la cosa hauria d'estar més animada... la dra no s'ha estat de res i ha comentat la possibilitat de cancel.lació del cicle...a més quan he arribat a casa m'he ratllat pensant si em vaig posar la dosi correcte de procrin... iai!!! seguirem lluitant i a veure com va el dimecres!!!!

Estem una mica xof, avui hen tingut la primera eco i al dret hi ha un foli de 10 i altre molt petit, i a l'esquerre un de 11 i 2 molt petits...

hola a totes..
sóc nova en aquest fòrum, i com totes suposo, porto una llarga temporada intentant ser mare. Les portes s 'han anat tancant i ara després de dos intents fallits de FIV ICSI sembla que estan pensant en que millor que fagi una ovodonació...Encara no és segur, però em sembla que tinc tots els punts, :( no sé encara si me n he fet del tot a la idea però. Buscant informació sobre ovodonació he trobat aquest fòrum i porto ja uns dies anar llegint i encara que veig que ja fa temps que vosaltres esteu parlant del tema, m ha anat molt bé fer ho, sobretot per les sensacions que expresseu, moltes coses que he pensat o sentit que és més fàcil d'entendre per la gent que ho viu. Bé,us aniré llegint, molts ànims a totes,encara que això ens demani MOLTA mes paciència de la que ens pensavem
Marta
sóc nova en aquest fòrum, i com totes suposo, porto una llarga temporada intentant ser mare. Les portes s 'han anat tancant i ara després de dos intents fallits de FIV ICSI sembla que estan pensant en que millor que fagi una ovodonació...Encara no és segur, però em sembla que tinc tots els punts, :( no sé encara si me n he fet del tot a la idea però. Buscant informació sobre ovodonació he trobat aquest fòrum i porto ja uns dies anar llegint i encara que veig que ja fa temps que vosaltres esteu parlant del tema, m ha anat molt bé fer ho, sobretot per les sensacions que expresseu, moltes coses que he pensat o sentit que és més fàcil d'entendre per la gent que ho viu. Bé,us aniré llegint, molts ànims a totes,encara que això ens demani MOLTA mes paciència de la que ens pensavem
Marta
Marta benvinguda.... se perfectament que és un pas molt i molt dur, però si és el teu únic camí mica en mica ho aniràs assumint, donat temps! ànims bonica
Palme no t'agobiis, pensa que és el primer control i que els folis poden respondre més lentament, encara tens temps que reaccionin. Molta sort
Mafaldetaaaaaaaaaaaaaaaa, avui tens la beta.... estem esperant molt impacientment .... volem una
Informa, informa en quant sàpigues alguna cosa, eh!!
Palme no t'agobiis, pensa que és el primer control i que els folis poden respondre més lentament, encara tens temps que reaccionin. Molta sort
Mafaldetaaaaaaaaaaaaaaaa, avui tens la beta.... estem esperant molt impacientment .... volem una
Informa, informa en quant sàpigues alguna cosa, eh!!Re: Ovodonació
Hola Noies,
Feia dies q no em connectava..... vaig molt d volid a la feina.....
Bronte. Molt bé, aqests dos petitons!!!! Una abraçada.
Mafaldeta. Avui tens la beta???? T'envio una onada d'energia positiva!!!
Palme. Molts i molts ànims!!!!!
Marta p. Benvinguda!!!!! Ja ens aniràs explicant....
Medea. Com vas???
Jo noies anant fent..... estic esperant a q apareixi la warry entre avui-demà i tinc q trucar ..... d moment avui anem a buscar els papers d els receptes q ja m'ho tenen tot preparat.....
Ptnets a totes!!!!
Feia dies q no em connectava..... vaig molt d volid a la feina.....
Bronte. Molt bé, aqests dos petitons!!!! Una abraçada.
Mafaldeta. Avui tens la beta???? T'envio una onada d'energia positiva!!!
Palme. Molts i molts ànims!!!!!
Marta p. Benvinguda!!!!! Ja ens aniràs explicant....
Medea. Com vas???
Jo noies anant fent..... estic esperant a q apareixi la warry entre avui-demà i tinc q trucar ..... d moment avui anem a buscar els papers d els receptes q ja m'ho tenen tot preparat.....
Ptnets a totes!!!!
RA. Oct 06-37anys
4IAs, 3a FIV (-)
1aOvod (+), abortament 5setmanes
2aOvod (+) ja tenim als nostres petits!!!!! 2015
Qda parat (Camí a l'adopció..... Som idonis!! En llista d'espera des de Maig 2013, esperem al nostre petit/a de entre 0-3anyets)
4IAs, 3a FIV (-)
Qda parat (Camí a l'adopció..... Som idonis!! En llista d'espera des de Maig 2013, esperem al nostre petit/a de entre 0-3anyets)
Mafaldeta ... com ha anat la beta??? ens tens "en ascuas"
Noies us copio el rotllo que els he fotut a les del Post de CIRH ....
La setmana passada, concretament 2 dies abans de la transfer, em va passar una cosa molt curiosa... érem un grupet fora de la feina, el típic corrillo a l’hora de plegar... i de sobte una nena que tindria poc més d’un anyet, va pujar corrent les escales i es va abraçar a les meves cames.... la vaig agafar a coll .... la tia estava a la glòria, super somrient i la mare també reia... jo li deia ... que vols venir amb mi a treballar?? Que anem?? I ella super tranquila .... en un moment la mare li diu, “va vamos... i li fa el gest d’agafar-la, doncs va ella i s’agafa més fort al meu coll amb el gest de .... “quita quita que no me voy...” , ja ens veus a totes flipant i pijant-nos de riure ...., una companya de la feina va dir ... “esta niña es un peligro, si se va con todo el mundo” a lo que la mare contesta ... “si, es muy simpatica y no extraña, pero esto no lo había hecho nunca” Al final la mare la va agafar i van marxar; una companya em deia, .... tia pensava que et coneixia, ha vingut fletxada .... Quan van marxar totes, la única companya (bé és amiga) que sap lo del tractament em diu ... això és un senyal... segur, aquesta serà la bona.
Jo no hi vull pensar gaire per no fer-me moltes il.lusions, no deixà de ser un fet curiòs i res més; però us he de dir, que estic Super positiva, tot i que no tinc cap símptoma, ni per bé, ni per mal.
Kora, m'ha encantat que al Llistat RA, al costat de la Betaespera m'has posat
... això també serà premonitori???

La setmana passada, concretament 2 dies abans de la transfer, em va passar una cosa molt curiosa... érem un grupet fora de la feina, el típic corrillo a l’hora de plegar... i de sobte una nena que tindria poc més d’un anyet, va pujar corrent les escales i es va abraçar a les meves cames.... la vaig agafar a coll .... la tia estava a la glòria, super somrient i la mare també reia... jo li deia ... que vols venir amb mi a treballar?? Que anem?? I ella super tranquila .... en un moment la mare li diu, “va vamos... i li fa el gest d’agafar-la, doncs va ella i s’agafa més fort al meu coll amb el gest de .... “quita quita que no me voy...” , ja ens veus a totes flipant i pijant-nos de riure ...., una companya de la feina va dir ... “esta niña es un peligro, si se va con todo el mundo” a lo que la mare contesta ... “si, es muy simpatica y no extraña, pero esto no lo había hecho nunca” Al final la mare la va agafar i van marxar; una companya em deia, .... tia pensava que et coneixia, ha vingut fletxada .... Quan van marxar totes, la única companya (bé és amiga) que sap lo del tractament em diu ... això és un senyal... segur, aquesta serà la bona.
Jo no hi vull pensar gaire per no fer-me moltes il.lusions, no deixà de ser un fet curiòs i res més; però us he de dir, que estic Super positiva, tot i que no tinc cap símptoma, ni per bé, ni per mal.
Kora, m'ha encantat que al Llistat RA, al costat de la Betaespera m'has posat

bronte68 ha escrit:Mafaldeta ... com ha anat la beta??? ens tens "en ascuas"
Kora, m'ha encantat que al Llistat RA, al costat de la Betaespera m'has posat![]()
![]()
![]()
![]()
Ei!!! són bones senyals!!! com no hem d pagar per somiar.... dons a somiar....

RA. Oct 06-37anys
4IAs, 3a FIV (-)
4IAs, 3a FIV (-)
Mafaldeta. Una abraçada ben i ben gran!!!! ????
Ptnets a totes!!!
Ptnets a totes!!!
RA. Oct 06-37anys
4IAs, 3a FIV (-)
4IAs, 3a FIV (-)
Hola, reboniques!
Estic a la feina i tinc el jefe aprop. Ràpidament us ho dic: BETA POSITIVA!!!
Repetim una altra beta el 29/06/2011.
Aquesta nit us escric més.
MOLTES GRÀCIES A TOTES PEL VOSTRE SUPORT!!!
US ESTIMO MOOOOOOOOOOOOLT!!!

Estic a la feina i tinc el jefe aprop. Ràpidament us ho dic: BETA POSITIVA!!!
Repetim una altra beta el 29/06/2011.
Aquesta nit us escric més.
MOLTES GRÀCIES A TOTES PEL VOSTRE SUPORT!!!
US ESTIMO MOOOOOOOOOOOOLT!!!

- picdeladona
- :: poltre

- Entrades: 660
- Membre des de: dt. gen. 26, 2010 7:19 am
Doncs jo estic a la feina a punt de plegar i he entrat un momentet per veure si hi havien noticies de la Mafaldeta
MAFALDETA MOLTES FELICITATS !!!! OLEEEEEEEEEEE... QUÉ GUAi !!!!
Tanta lluita ha tingut el seu premi.
Qué contenta estoy !!! De tot cor me n'alegro molt i molt
Ara la pròxima la Bronte.
Ptonets cuquis

MAFALDETA MOLTES FELICITATS !!!! OLEEEEEEEEEEE... QUÉ GUAi !!!!
Tanta lluita ha tingut el seu premi.
Qué contenta estoy !!! De tot cor me n'alegro molt i molt
Ara la pròxima la Bronte.
Ptonets cuquis

Torna a “Reproducció assistida”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |