Lluitadores amb baixa reserva!!!

Tractaments, clíniques, medicaments..
manyaga
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Re: Lluitadores amb baixa reserva!!!

EntradaAutor: manyaga » dc. ago. 24, 2016 10:11 am

Ostres Arya, estava pendent del resultat i esperava un bon positiu, quin greu bonica. I tant si ens ha tocat un camí dur, una bona merda ens ha tocat.
Preciosa, t'envio una forta abraçada :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Arya82
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

EntradaAutor: Arya82 » dc. ago. 24, 2016 3:50 pm

Avui beta a 6, o sigui que es confirma que és un bioquímic. Ara he de deixar la progesterona i en principi m’hauria de venir la regla d’aquí 3 o 4 dies. De totes maneres estic bé, tenia molt clar que la cosa no tiraria endavant i ja m’havia fet a la idea.

La nostra idea era la de fer 3 intents d’adopció d’embrions seguits i si no funcionen doncs llençar la tovallola. I com que la doctora m’ha dit que no fa falta fer cap cicle de descans, doncs hi tornarem tan bon punt em vingui la regla. Espero que el segon intent sigui el definitiu i no ens faci falta un tercer!

La doctora també m’ha dit que aquest pròxim cop podem provar amb aspirina, que en el meu cas no faria falta pq totes les analítiques estan bé, però per provar... algú ho ha fet?

Bé, ara aquests dies els aprofitaré per fer tot el que no podria fer estant embarassada. Faré alguna copeta, sexe, jacuzzi, pernil ibèric i em faré un fart de fer petons als meus gats hehehe

Gràcies per estar pendents i una abraçada!
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
Anjana
:: papallona
Entrades: 109
Membre des de: dt. jul. 26, 2016 3:19 pm

EntradaAutor: Anjana » dc. ago. 24, 2016 5:17 pm

Lo siento mucho Arya , ya verás como estenuevo ciclo será el definitivo para las dos (yo tb estoy esperando la regla para intentar de nuevo la fiv a ver esta vez al menos hay un óvulo).

Un beso muy fuerte
PetitPrincep79
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dc. ago. 24, 2016 5:31 pm

Ho sento molt Arya...
Sobre aspirina, el meu embaràs de la nena en vaig prendre fins la setmana 34... I en aquesta última ICSI en vaig prendre també... Però com que no vaig arribar a transfer la vaig deixar.
Si em quedés embarassada en tornaria a prendre, per si de cas.
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
manyaga

AryaRe: Lluitadores amb baixa reserva!!!

EntradaAutor: manyaga » dc. ago. 24, 2016 5:37 pm

Arya i anjana, tant de bo el nou cicle us porti bones notícies, que ja toquen en aquest post!! Molta sort a les dues boniques!

Arya, a mi des del 2n bioquimic em van donar adiro tot i que les proves sortissin bé, i el 3r embaràs el vaig aguantar fins la setmana 5. Mal no et farà, farà que la sang sigui més liquida i això sempre va bé.

Pel que fa a mi, per les que no heu llegit el post de les proves, tant el dr reverter com la inmunologa de madrid, m'han receptat heparina i adiro, durant tot l'embaràs. Les proves no han detectat res però creuen que pot ser un problema autinmune pels antecedents familiars. M'anima tenir una possible solució, esperant que funcioni el tractament i quan aconsegueixi un nou embaràs evolucioni bé. La dra de madrid també m'ha fet prendre vitamina d, i ara tinc que repetir les natural killers perquè em van sortir altes i vol confirmar. Aquest proper cicle faré la histeroscopia i ja ho tindré tot fet!

Petons!
luna73
:: conillet
:: conillet
Entrades: 392
Membre des de: dc. nov. 25, 2015 3:47 pm

EntradaAutor: luna73 » dc. ago. 24, 2016 7:53 pm

Arya lo siento, esperemos que el siguiente sea mejor. Yo siempre me he tomado adiro desde la transferencia.
Estoy triste y enfadada, no es justo , llevamos mucho tiempo con intentos e intentando mejor todo aquello que podemos, investigamos lo que no llegan los medicos, venga analiticas, histeroscopia, dieta, acupuntura, ... pero parece que no es suficiente, es como si jugaras a la lotería. Los médicos deberían implicarse más y poner más medios para obtener positivos.
Llevo casi un año con vosotras y sabemos lo que hemos pasado cada una , y es un camino tan difícil y tan injusto. Espero que llegue ese día de buena noticia para todas. Gracias lluitadores por estar aquí escuchando y apoyándonos.
Un abrazo muy fuerte.
BLAUCEL
:: cèrvol
Entrades: 559
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

EntradaAutor: BLAUCEL » dj. ago. 25, 2016 9:49 am

Bon dia guapes
Arya sense res a dir, injust totalment.me n'alegro q vulgueu comenačar el mes aviat possible, un petonas i molta energia.
Luna tens tota la raó.
Es una muntanya gegant això pero som unes lluitadores no? Doncs cap emdevant maques.
Jo ahir vaig anar a visita, em van fer biòpsia i cultiu i m'han demanat analítiques d,avortaments i vit d. Les analítiques x descartar ja q de fet solament h tingut els dels meus bessons, pero Tb em qdo mes tranquila si em fan alguna prova.
Ara esperar els resultats i a posar.me en forma x la trànsfer.
Un petonas
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre
Isis81
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dj. jul. 14, 2016 3:03 pm

EntradaAutor: Isis81 » dj. ago. 25, 2016 12:49 pm

Hola guapísimas!!!
Por aquí ando otra vez... Después de casi un mes.. Estuve 3 semanas de vacaciones !! Y empecé a trabajar y ouffff iba liada...
Os he ido leyendo pero por no entrar desde el móvil que es una caca, pues me espere...
Deciros que siento mucho los negativos, que tengáis fe, y a seguir intentándolo!!!!
Os cuento una anécdota, estando con una clienta me contó que su hija tenía melliZas y con 45 las tuvo!!! Además como me lo dijo...ni corta ni perezosa le pregunte, y si , por fiv, deapuestos de 3ia y 4 fiv!!! A la segunda que hizo en el ivi se quedó!!! Tienes dos mellizas preciosas de 20 meses!!!!! Así que animoooo
Vengo con las pilas cargadas, el 4 de agosto fui a ivi y creo que lo intentaremos con ellos, ahora estoy en proceso de hacerme un par de pruebas que me pidieron en el ivi, y a ver qué ...a mí y a mi chico....porque lo demás ya lo tenía( por cierto 250€ el xfragil) madre mía.... Si sabéis de algún sitio más barato decirme porfis!!!!
El tiene mutua, aunque es largo de contar llamamos adeslas y nos han dicho que tenemos que ir a girofiv(pagar la visita) y que lo solicite ese médico....estamos locos???!!! Las que tenéis mutua como lo hicisteis,??? El cariotipo le ponen pegas..
El día veintialgo de septiembre tengo cita en la ss, a ver que me cuenta ...y dependiendo pues mirare lo que hago...
He estado de vacaciones e intentando desconectar, siempre te acuerdas porque no hay más que embarazadas por el mundo...pero bueno...lo voy llevando...
A ver ese café de gironinas para cuando??!!! Nos vendría muy bien!!!!! Estoy segurísima!!!! Venga animémonos y organizamos!!!!
Mucho ánimo a todas , y bienvenidas a las nuevas
Muuuuuuaaaaaaaaaaaaa
Xantipa
:: gosset
Entrades: 450
Membre des de: dj. ago. 06, 2015 12:10 pm

EntradaAutor: Xantipa » dl. ago. 29, 2016 2:33 pm

PetitPrincep79

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dl. ago. 29, 2016 4:33 pm

Bones!

Com anem? I els ànims?

ISIS, el café para cuando se diga jejeje

XANTIPA ja he vist lo de'n Cantizano... Sobre la maternitat subrogada tinc masses dubtes... Realment es éstic pagar una dona per això? En fi, si que és cert que pot ser una bona aler ativa per moltes famílies i potser s'hauria de plantejar fer un canvi de legislació sobre aquest tema.

Per la meva banda estic en un moment de calma relativa... Replantejamt-me que hem de fer, que no i amargada que la warri em vé cada 23/24 dies... Ja li val!!! :ufs:
En fi, dissabte em vaig anar a tirar el tarot (era una fira medieval i em va fer gràcia) i bé, que segons les cartes si que hi haurà nou embaràs però que jo em boicotejo a mi mateixa... I que miri de gaudir més de la vida. En fi... Hauré de fer cas a la sabiduria popular i relaxaaaaaaar-me

BLAUCEL
Entrades: 559
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

EntradaAutor: BLAUCEL » dl. ago. 29, 2016 5:11 pm

Hola guapesss
Aix tornem a la feina, la rutina....la veritat q necesitava tenir el cap ocupat, no ha sigut l millor estiu i tot plegst, el negatiu, els ànims, la decepció, tristesa ...ha fet q el meu home i jo no estiguéssim tampoc n l nostre millor moment. Pero bueno a ser positiva i tot pasa, son èpoques i portem moltes coses a sobre. Jo estic molt sensible ho reconec, pero tot plegat i tenIr el cap fred no es sempre fàcil.

Isis jo vaig fer.me la majoria de proves amb la mútua anterior dkv i mai van posar.me entrebancs i ara amb sanitas l'altre dia vaig demanar una analítica de mutacion del gen de protombina i em va costar q l'autoritzessin, suposo q depèn de la mútua. El x fràgil ni idea no ho he fet. Jo vaig quedar.me embarassada a Ivi, haig de dir q ara q puc comprar amb institut marques com a instal·lacions, coordinació i personal sens dubte em qdo amb Ivi. Amb quin doctor estàs?

petit príncep; doncs li farem cas al tarot no? A relaxar.se i disfrutar si aquest es el secret de l'embaràs jo Tb M'apunto. Una abraçada
Jo estic com tu amb la regla cada 25 dies o així, aquesta vegada als 20 dies, pero imagino q entre el negatiu u tota la medicació el cos es torna una mica boig.

Arya com esteu?

Doncs el tema de la maternitat subrogada...això està reservat pero uns quants privilegiats, el cosí d'una a iva amb la seva parella ho va fer i el cost crec q va dir.me uns 150.000 EUR entre viatges, pagament a la noia i tot el tema...moralment es correcte? Doncs no entro a jutjar q cadascú consideri,jo abans Adoptaria pero bueno si la única opció de tenir un fill biològic fos aquesta i ho pogués pagar potser ho veuria d'altra mandra, no se.

I jo ara estic esperant el s resultats de les analítiques, entre elles al vit d, l dra em va dir q comencen a demanar.la pq si q hi ha estudis q sembla q confirmen q te a veure n les taxes d'èxit. Pero bueno amb calma ara a cuidar.me i a veure quan estic fort x començar.

Petonsss
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre
Xantipa

EntradaAutor: Xantipa » dl. ago. 29, 2016 6:32 pm

Hola maques!!

Hem sembla que estem totes amb els anims per l'estil... jo estic igual, amb una sensacio rarisima, i encara no he tret res clar del que vull fer, que hauria de fer o que no hauria de fer...

De moment treballant a tope, en res ja estem al setembre i a començar altre cop amb les classes i a seguir estudiant, i tornem a començar.

Us vaig llegint, pero com estic una mica out no tinc gaire cosa que explicar, i tampoc vull baixar es anims de les que voleu començar en breu.

PETITPRINCEP esta molt guay aixo del tarot, pero.. hauries d'anar-hi si realment t'agrada i creus, a una persona que realment entengui i no hi hagin interferencies pel mig, al carrer en una fira, hi ha miles d'energies pululant, i no crec que serveixi de gaire.
De totes maneres, jo tambe penso que ho aconseguireu ben aviat.

BLAUCEL doncs poc a poc, ves fent analitiques i ja hi tornareu amb tot ben mirat i remirat, tenirho tot mig controlat et dona forces per tenir una mica mes de positivisme.
Ja ens aniras explicant que tal et surten.

ISIS yo todas las analiticas me las he hecho entre la ss y la mutua, y creo que tengo todas las analiticas habidas y por haber, porque vaya... llevo 3 años practicamente haciendome pruebas...

LUNA como estas guapi?

ARYA bonica com estas tu? alguna novetat? el teu cos a pogut expulsar tot be, o has tingut alguna complicacio? Espero que estiguis be :-()-)

MANYAGA veig que t'han receptat heparina, jo tambe haure de pendre si el es cas d'embaras, pero... ojo, que quan ens punxem hem de tenir un supercontrol amb aixo eh? ens han de fer analitiques per anar controlant.

I aixo va per totes, no se si sabeu que puntxant-nos heparina no podem posar-nos l'epidural, han de passar un minim de 12h des de l'ultima heparina administrada... Es un embaras i un part controladissim fins l'ultim moment... una merda vaja.

ANJANA como estas? de nuevo preparada?

No se si hem deixo a alguna o alguna coseta per explicar..

Espero que el setembre ens ajudi a totes a estar una mica mes animades en tots els aspectes, perque deu ni do quin estiuet.
Petons princeses :-()-) :-()-)
manyaga

EntradaAutor: manyaga » dl. ago. 29, 2016 7:29 pm

Isis me alegro que hayas ido a ivi y te haya dado más buenas vibraciones que la ss. A ver las pruebas que tal. Ah! Yo me apunto al café de Gironines!

Xantipa gràcies per l'enllaç d'en cantizano, aquest rai que té peles :content: si la gent del carrer necessitem anar a maternitat subrogada ens hem d'hipotecar de per vida. No és just. Aquí a Espanya haurien de legalitzar-ho i és que hi ha gent que és la única opció que tenen per ser pares o mares.
Sobre la heparina, n'estic al cas. La inmunologa de Madrid m'ha fet petició d'analitica per quan tingui el positiu, i llavors més endavant també en demana, no recordo les setmanes ara, i l'hematoleg a la semana 10. La de Madrid en va recomanar punxar-me la heparina al matí perquè diu que la majoria de la Parts són al vespre, i que sinó han passat les 12 o 24 hores (ella recomanar 24), ja et posen algo per esperar que pasin les hores..Jo no m'hi vull atabalar, quan arribi el moment i sapiga on vull parir, m'assabentaré dels protocols que segueixen en aquests casos i decidiré..si hagues de programar el part per evitar complicaciones tampoc em faria res.

Blaucel, a veure que tal el resultats de les analitiques...és el més important, recuperar-nos i enfortir-nos per tornar a començar, i a veure si les proves et donen informació de que està passant

Petitprincep, la frase del "relaxa't i..." Ens fa molta ràbia, perquè altre problemes tenim nosaltres, però no deixa de ser cert que no estar relaxades no va al nostre favor

Luna, como estás?

Arya, ja estas a punt per tornar-hi?

Anjana, ya te vino la regla?

Per la meva part, el divendres que ve em fan la histero, a veure que tal..estic mosca perquè des de l'últim avortament tinc molesties, regles amb coaguls..
I quan acabi amb la histero ja estic de fer proves, déu ni do quin estiu! Estic contenta, però amb ganes d'acabar i tornar a cercar. Buscaremos de forma natural i si l'any que ve no ho hem aconseguit farem la última fiv q tenim per seguretat social
Anjana

EntradaAutor: Anjana » dl. ago. 29, 2016 10:26 pm

Hola chicas,

He venido d trabajar hace poco y he visto vuestros mensajes, ya me he puesto al día.
Por mi parte deciros que aun estoy esperando la regla. Mi doctora me dijo que en unos 8 días pero mañana ya hace las dos semanas. Yo creo que me vendrá mañana o pasado pq desde última hora de la tarde tengo molestias, y además si hubiese sido un ciclo normal me tocaría para estos días, soy bastante regular siempre.
Desde el punto de vista físico me encuentro bien pero no así del anímico, el que fuera un folículo vacio me ha derrumbado totalmente, y aunque mi gine me dice que tenga calma y que iremos viendo como va todo poco a poco yo no dejo de pensar en mis 41 años y mi muy baja reserva ovárica (antimulleriana menor 0.1) aunque las hormonas eran correctas cuando me las hice en febrero. Mi gine de momento no me ha insinuado que sea imposible, ni me ha nombrado otras opciones como ovodonación, solo que es difícil y que costará más de lo normal, pero yo me pongo en lo peor y lo estoy llevando batante mal.
Por otra parte comentaros que la gine tb me pidió la vit D entre toda la batería de cosas, la tenía muy baja, cosa que no me sorprendió pues el sol y yo no somos muy amigos, y fue el endocrino (tuve consulta con él antes que con la gine y le llevé los resultados) el que me pautó 6 ampollas de hidroferol. No me he hecho control posterior pero como vino el verano supongo que estará más normal, le tengo que comentar a la gine a ver si la repito o qué le parece, supongo que lo haré más adelante...

Petons
Anjana l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 30, 2016 10:01 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Xantipa

EntradaAutor: Xantipa » dt. ago. 30, 2016 9:42 am

Arya82

EntradaAutor: Arya82 » dt. ago. 30, 2016 1:39 pm

Hola!

Isis, jo les analítiques les he fet amb la mútua i les que no m’han entrat (recordo les immunològiques per exemple que no m’entraven) doncs les he pagat. Però els cariotips recordo que sí que em van entrar i cap problema.

Xantipa, jo crec que la gestació subrogada és per privilegiats i si no costés tants diners, després de perdre les nenes m’hi hauria llençat de cap. En aquell moment no volia tornar-me a quedar embarassada ni de conya i era la opció que veia amb més probabilitats d’acabar amb un bebè als braços (cosa que amb l’adopció tot és més complicat). Fins i tot els meus pares em van dir que si feia falta és vendrien una propietat que tenen per ajudar-nos... Però jo no vull que ho facin. Així que de moment provem amb l’opció “barata” que és l’adopció d’embrions. I si no funciona, provarem l’adopció nacional. Però no tanquem la porta a res, això segur.

PetitPrincep, la frase de relaxar-se... Un dia cosiré la paraula “relaxa’t” en un coixí per poder-li donar cops de puny.

Blaucel, tu pren-t’ho amb calma, cuida’t, agafa forces i quan et vegis prou bé, ja ho tornaràs a provar. És un camí duríssim el que ens ha tocat.

Manyaga, això de l’heparina és tal qual et diu la Xantipa. A mi quan em van ingressar per perill de part prematur, no em deixaven moure del llit (ni per anar al lavabo) i com que vaig estar així 10 dies doncs em punxaven heparina per evitar trombos. I clar, quan em vaig posar de part, no em podien posar l’epidural fins passades les 12 hores. Però tampoc t’atabalis, que en aquests casos moltes vegades ho programen i ja està.
D’altra banda, espero que la histero vagi bé!

Anjana, ànims! Tot això és esgotador emocionalment però si la doctora creu que hi ha possibilitats, tu endavant! Una abraçada.

Jo us explico que el divendres em va venir la regla i que demà a la tarda tinc hora amb la meva doctora a veure si tot està ok. I si ho està, doncs tornarem a començar pq com que faig cicle natural no estic lligada a la medicació. També parlaré amb ella a veure si provem amb l’Adiro o no. Jo estic molt farta de medicaments però la desesperació fa que m’ho plantegi... demà ho decidirem.

D’ànims ahir estava fatal. En el poble hi ha dues noies que estaven embarassades igual que jo, totes tres havíem de parir al març i ahir va i me les trobo a totes dues passejant les seves nenes. I una de les nenes em va mirar i em va somriure i se’m va trencar el cor. Les meves filles havien de ser com elles i no les veuré somriure mai. I ni tan sols sé si mai tindré un bebè que em somrigui. Veure aquestes dues noies em mata, la veritat. I va i després me n’entero d’un embaràs. Clar, vaig arribar a casa feta pols. I llavors suposo que també se’m barreja amb el bioquímic i no sé, és tot un cúmul de coses. Avui estic una mica millor però encara estic baixa d’ànims. A vegades m’agradaria marxar ben lluny, aïllar-me del món i no haver de trobar-me bebès per tot arreu. Quin fàstic de camí que ens ha tocat!

A veure si demà estic millor. Ja us explicaré.

Petons
Buscant des del 2011.
24/8/16 - Bioquímic.
17/2/17 - Beta +++

Imatge
Isis81
Entrades: 9
Membre des de: dj. jul. 14, 2016 3:03 pm

EntradaAutor: Isis81 » dc. set. 07, 2016 3:39 pm

Hola guapas!!!
Como estáis todas??? Entro desde el móvil y es una caca!!!.....

Venga pensemos en la quedada antes de que empeore el tiempo, aunque aún hace mucho calor Jajajajajaj , pero esto cambia , ya sabéis....

Petit principet a mí me pasa igual que a ti, pero de hace mucho ya , las reglas como mucho cada 26 días...y ya sé que en principio somos regulares porque entramos dentro del "rango oficial" pero yo no lo veo así , me puede durar 20 días, como 15, como 30...aunque lo normal son entre 24/26 pero tengo excepciones...

Blaucel, me atendió la doctora Ana Belén Casas, no sé si la conoces....

Anjana, la regla te vino por fin???

Arya que tal la visita ??

Por mi parte estoy hecha un lío me adelantaron la visita en la ss y me atendió la Font, ( la mía es otra, cuartiella)me van hacer una IA más, la última, y después lista de espera de 6/8 meses para la FIV, le explique lo del ivi las pruebas y me dijo un montón de cosas, pero que no hacía falta irse a Barcelona para tener una buena Clinica , me dijo que ella lleva 14 años en el centre de genetica de Girona, que lleva desde1987 que casi todos estaban en la privada, que no tenía porque ir a la de ella( le costó decirme el nombre, se lo tuve que preguntar) que todos realizan el mismo protocolo ya que esto está estandarizado y de más...y ahora ya estoy en duda...

He de decir que es bastante seca pero me dijo que ella está limitada en la SS que les limitan todo, medios intentos ...etc etc...no se ahora me confunde...

Ya sé que estoy adelantando y que igual me quedo en esta última IA, que por cierto!!! Le comenté que como ya hice dos que si podíamos hacer algún cambio, y me dijo, sabes que??, que tienes razón...que como era la última de perdidos al río... pues me ha cambiado la medicación , gonal por menopur y me ha subido la dosis 150 ( me ponia 115) no va haber dios quien me aguante....

Tengo la sensación de que voy hacia atrás me comentó que ir abarcelona en este procesos iba a ser estrés ante y todo eso....yo no sé qué hacer ya, las que soy de Girona, en que Clinica habéis estado??!
No soy de las personas que piensa que por pagar mas( que hablo sin saber pero por ahí andarán de precios) lo van hacer mejor, para nada, he leído y esta es la clínica más antigua que hace esto en Girona, pero apenas hay comentarios de ella...será bueno??! Malo???
Por ser más antigua no sabe más...no sé si tendrán todos medios que tienen en el Ivi...
Por ejemplo en el ivi me dijeron que me iban a poner un tratamiento de un mes para mejor la calidad de los ovulos de cara a la FIV ....
Ainsssss no se....encima mi chico se cabrea conmigo porque soy una indecisa, y todo recae sobre mi...pero es una decisión difícil es mucho dinero a gastar y no sabemos si para algo , me siento muy muy muy mal.

Vosotras que pensáis???
Comentarme de las clínicas de Girona please..

Gracias guapas....y mucho ánimo y besostes a todas!!!!
Anjana

EntradaAutor: Anjana » dc. set. 07, 2016 4:02 pm

Hola chicas,

Qué tal vais?

Por mi parte comentaros que el jueves pasado me vino la regla, un poco más dolorosa y abundante que otras veces, supongo que por la medicación, y el viernes empecé el tratamiento. Mi doctora me comentó que me vendría unos 8 días después de la punción ovárica pero al final fueron dos semanas, más o menos cuando me tocaba la regla en condiciones normales (yo calculaba que para el martes y me vino el jueves, en eso soy superregular siempre)
Esta vez la medicación es menos, solo letrozol y menopur (la primera vez también me pinchaba bemfola). El viernes y el domingo tengo control ecográfico e iremos viendo a ver si crece alguno...

Isis, comentarte que yo soy de Girona pero me lo hago en Barcelona. Yo ya conocía a mi doctora desde hace unos 14-15 años y cuando me decidí a iniciar los estudios la verdad es que se lo dije directamente a ella y no miré nada más. Ella trabaja con 2 clínicas, a mi me lo hace en Cefer porque tiene un programa de baja reserva para las que no desarrollamos más de 3 folículos que es más económico, pero ya te digo que puedo decir que lo hago con ella no con ninguna clínica.
Por lo que veo te pincharás lo mismo que yo, Menopur 150, yo el ciclo anterior lo he llevado muy bien y eso que además del Menopur me pinchaba también Bemfola 150, de humor muy bien y con más energía. Este ciclo estoy solo con Menopur (además del letrozol) y por ahora bien. Yo estuve "insoportable" los días que me vino la regla, tuve un síndrome premenstrual en toda regla, supongo que por los cambios hormonales que se notaron más ahí porque nunca me había pasado tan acusado.

Arya, tú como vas? Y el resto?

Un saludo
PetitPrincep79

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dc. set. 07, 2016 6:30 pm

Buenas Isis!

A ver, yo tambien soy de Girona y por mi parte no me planteo ir a BCN.
Mis motivos... Pues básicamente falta de disponibilidad. Yo no puedo pedirme horas en mi trabajo y mi pareja tampoco... Y luego, que tenemos ya una cria, así que se nos complica más los desplazamientos.

Yo los tratamientos los he hecho en Girofiv. Ya me hice una IA hace años (mi hija), y tenía buenas referencias del doctor. Y cuando nos planteamos ir por el segundo, no nos lo pensamos. Siendo de Girona nos resulta más cómodo, analíticas los días de visita, punción... Ir a Barcelona para una visita de control puede suponer tranquilamente 2/3 horas (o más), con nuestros problemas de horarios, totalmente inviable.

Creo que un punto fundamental, en parte, es la confianza que te de el personal que va a atenderte.

Arya82

EntradaAutor: Arya82 » dj. set. 08, 2016 10:32 am

Bon dia noies,

Isis, jo no sóc de Girona així que no et puc ajudar. Però per mi el més important és que la clínica tingui un bon laboratori. Crec que la part més delicada dels tractaments és la que fan els biòlegs i nosaltres, per exemple, vam obtenir embrions molt millors quan vam fer servir l’embryoscope. Així que jo t’aconsello que a l’hora de decidir-te també tinguis en compte la part del laboratori.

Pel que fa a mi, al final hem cancel·lat el cicle. Quan hi vaig anar la setmana passada hi tenia un foli del cicle anterior mig enquistat. La doctora va dir que si no es reduïa potser molestava i que hauríem de cancel·lar, però hi vam tornar el dimarts per confirmar. Ella no hi era i em va fer el control un altre doctor i va ser com tot molt estrany. Em va dir que tenia un munt de folis grans, com si m’estés medicant per FIV, l’endometri prim i que ja havia ovulat, que tenia per allà un foli que ja s’havia trencat. Jo crec que aquest foli era el del més passat, que s’havia reduït però que encara hi era, però ell em va assegurar que ja havia ovulat. Jo estic convençuda que no, em conec molt bé el meu cos i a més l’endometri era prim, però com que el cicle és així tot raro, prefereixo cancel·lar i ja hi tornarem el pròxim.

Em fa pal pq ja se m’han acabat les vacances i a sobre he començat d’autònoma i ho tinc molt complicat per agafar-me hores. Així que el pròxim cicle ja no el faré natural i tornaré als pegats. No m’agrada medicar-me però és que amb el cicle natural s’han de fer un munt de controls i no sé com m’ho faria. Amb els pegats serà un o dos controls com a molt i puc mirar d’organitzar-me.

Ja us aniré explicant. De moment aquest cicle em centraré amb la feina i a veure si desconnecto una mica.

Una abraçada
Buscant des del 2011.
24/8/16 - Bioquímic.
17/2/17 - Beta +++

Imatge

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Majestic-12 [Bot] i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::