Lluitadores amb baixa reserva!!!
Re: Lluitadores amb baixa reserva!!!
Blaucel, como estas?
Espero que sea el sangrado de implantación, un susto y estés mejor.
Un abrazo y mucha energía positiva.
Espero que sea el sangrado de implantación, un susto y estés mejor.
Un abrazo y mucha energía positiva.
Guapes. Ja Sense cap esperança. He fer test i blanc nuclear i avui ja taco vermell de regla. Dema farem beta pero vaja una merda.
Estic farta de tot.
Estic farta de tot.
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre
- PetitPrincep79
- :: girafa

- Entrades: 2004
- Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm
BLAUCEL estàs segura??
Quina merda de mes de juliol tot plegat!!
LUNA si crees que es mejor aguantar unos días más con progesterona y repetir beta, mal no te hará.
ARYA, espero que agost sigui el teu!!!
XANTIPA, quina merda!!! Si és que sempre ha de venir per tocar els co***ns!!!
A la resta, espero esteu totes bé i pogueu donar alguna alegria al post, que ho necessitem...
Quina merda de mes de juliol tot plegat!!
LUNA si crees que es mejor aguantar unos días más con progesterona y repetir beta, mal no te hará.
ARYA, espero que agost sigui el teu!!!
XANTIPA, quina merda!!! Si és que sempre ha de venir per tocar els co***ns!!!
A la resta, espero esteu totes bé i pogueu donar alguna alegria al post, que ho necessitem...
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9
http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/
Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Jo.. Blaucel lo siento, es una merda todo. Me sabe muy mal, no hay palabras para esto.
Tienes un blasto, y da un poco de esperanza.
Un abrazo muy fuerte.
Tienes un blasto, y da un poco de esperanza.
Un abrazo muy fuerte.
Bona nit boniques!
Vaig a dormir en 5min, pero abans us he llegit.
BAUCEL hem sap molt de greu tambe... pero com diu la Luna tens un blasto i aixo ens ha de donar esperança. No totes les premenopausiques tenim congelats i molt menys un blasto.
Dema igualment a veure la beta que ens indica.
Una abraçada ben forta.
LUNITA para ti también, bien gordo.
A totes molts petons!!
Bona nit princeses.
Vaig a dormir en 5min, pero abans us he llegit.
BAUCEL hem sap molt de greu tambe... pero com diu la Luna tens un blasto i aixo ens ha de donar esperança. No totes les premenopausiques tenim congelats i molt menys un blasto.
Dema igualment a veure la beta que ens indica.
Una abraçada ben forta.
LUNITA para ti también, bien gordo.
A totes molts petons!!
Bona nit princeses.
Hola,
Entro solo un momento antes de ir a trabajar para saludaros.
Blaucel, no se si desearte suerte hoy porque parece que lo tienes muy claro, cada una se conoce a si misma y a su cuerpo, pero la esperanza es lo último que se pierde, a ver que dice la beta, y sino ahí tienes a tu blasto que te está esperando.
Luna, si no te quedas tranquila repite la beta en unos días como dicen las compañeras y así ya será todo más seguro.
Yo por mi parte ahí voy con los pinchazos, mañana tengo control de eco a ver que me espera.
Un beso a todas
Entro solo un momento antes de ir a trabajar para saludaros.
Blaucel, no se si desearte suerte hoy porque parece que lo tienes muy claro, cada una se conoce a si misma y a su cuerpo, pero la esperanza es lo último que se pierde, a ver que dice la beta, y sino ahí tienes a tu blasto que te está esperando.
Luna, si no te quedas tranquila repite la beta en unos días como dicen las compañeras y así ya será todo más seguro.
Yo por mi parte ahí voy con los pinchazos, mañana tengo control de eco a ver que me espera.
Un beso a todas
Blaucel bonica, quin greu..és molt desesperant tot plegat. T'envio una abraçada ben forta i com et diuen, pensa que com a mínim tens l'esperança del blasto. Molts petons
Blaucel, em sap molt i molt greu. És extremadament frustrant i desesperant tot aquest procés. A veure què diu la beta però sinó pensa en el blasto congelat. Una abraçada ben forta bonica.
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

24/8/16 - Bioquímic.
17/2/17 - Beta +++

Blaucel, un abrazo muy muy fuerte guapa.
Bona nit guapes.
Gracies a totes X les vostres paraules. La beta negativa ja Ho tenia clar.
Ara a intentar disfrutar de les vacances i a la tornada ja pensarem. Pero abans del blasto potser cal fer alguna proba nova. 4 transfers i 3 negatives i amb embrions bons.
La veritat q no h pogut ni plorar. Ja sortira.o no estic con freda
Arya ja anirás dient com vas.
Luna estas mejor? T ha bajado la regla?
Anjana: q tal l control?
Petonsssss
Gracies a totes X les vostres paraules. La beta negativa ja Ho tenia clar.
Ara a intentar disfrutar de les vacances i a la tornada ja pensarem. Pero abans del blasto potser cal fer alguna proba nova. 4 transfers i 3 negatives i amb embrions bons.
La veritat q no h pogut ni plorar. Ja sortira.o no estic con freda
Arya ja anirás dient com vas.
Luna estas mejor? T ha bajado la regla?
Anjana: q tal l control?
Petonsssss
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
Blaucel, una abraçada ben forta
Luna, i tu com estàs?
Luna, i tu com estàs?
Buscant des del 2011.
24/8/16 - Bioquímic.
17/2/17 - Beta +++

24/8/16 - Bioquímic.
17/2/17 - Beta +++

Hola chicas,
Blaucel, Luna... ¿Cómo estáis?
Arya 82, mañana es tu transfer, no? Espero que vaya muy bien
Yo por mi parte acabo de llegar del control, de momento solo tengo un folículo de 10.3mm en el ovario derecho, en el izquierdo nada...en principio lo esperable. Tengo que continuar con la misma medicación y nuevo control el sábado a ver. Posiblemente se hará la punción el 15 o el 16.
La gine me ha preguntado si seguía y no tengo dudas, hay que intentarlo. Se que con uno hay menos opciones pero estoy segura de que es un superfolículo y con él será suficiente.
La verdad es que no se si serán las hormonas o qué pero estoy superrelajada, muy tranquila y muy optimista. Ya os iré contando a ver si la cosa sigue bien o se tuerce.
Saludos
Blaucel, Luna... ¿Cómo estáis?
Arya 82, mañana es tu transfer, no? Espero que vaya muy bien
Yo por mi parte acabo de llegar del control, de momento solo tengo un folículo de 10.3mm en el ovario derecho, en el izquierdo nada...en principio lo esperable. Tengo que continuar con la misma medicación y nuevo control el sábado a ver. Posiblemente se hará la punción el 15 o el 16.
La gine me ha preguntado si seguía y no tengo dudas, hay que intentarlo. Se que con uno hay menos opciones pero estoy segura de que es un superfolículo y con él será suficiente.
La verdad es que no se si serán las hormonas o qué pero estoy superrelajada, muy tranquila y muy optimista. Ya os iré contando a ver si la cosa sigue bien o se tuerce.
Saludos
- PetitPrincep79

BLAUCEL
Si ho necessites, espera pel blasto, tot i que no se si poden haver-hi altres motius per a que no implantés...
ANJANA, millor treure un que sigui bo que anar a treure molts que siguin un xurro... A veure com evoluciona.
ARYA demà és la transfer? 1 o 2? Que vagi genial demà!!
La resta com anem?
Si ho necessites, espera pel blasto, tot i que no se si poden haver-hi altres motius per a que no implantés...ANJANA, millor treure un que sigui bo que anar a treure molts que siguin un xurro... A veure com evoluciona.
ARYA demà és la transfer? 1 o 2? Que vagi genial demà!!
La resta com anem?
Blaucel, lo siento , te entiendo cuando dices que no puedes ni llorar , los golpes tan fuertes y con la medicación nos quedamos en estado de shock pero saldrá todas esas emociones, saldrá. Ahora intenta disfrutar de las vacaciones y ya en septiembre mirar que se puede mejorar. Un abrazo muy fuerte.
Anjana, hay un folículo predominante y en el primer control es bueno. Es importante que sigas así de tranquila y animada, y ese foli que vaya creciendo poquito a poquito. Animo.
Arya, mucha mucha energía positiva para mañana, espero que todo vaya muy bien. Y mira si hay que hacer sacrificio de 9 meses sin sexo, pues se hace pero que sepas que está el sexo tantrico :) jajaja Por cierto, te descongelan dos embriones y esperan a que sea blastos?
Petitprincep, Xantipa y Mestra disfrutar de las vacaciones.
Por mi parte, la regla no me baja pero ya no estoy paranoica, tengo que reconocer que el domingo me hice un test y era negativo y hoy he llamado al médico porque hace ya 4,5 dias, no sea que no le de importancia y allá algo, y me dice que es normal por los estrógenos porque retrasa la regla pero que si el jueves o viernes no me baja lo vuelva a llamar.
Chicas que difícil es todo esto, voy aprendiendo cosas pero también tengo esa sensación que cuanto más se menos se.
El problema eran mis óvulos y ahora que es un embrión con doble donante , ahora que dirán?
Ey, estoy mejor :)
Un abrazo guapísimas
Anjana, hay un folículo predominante y en el primer control es bueno. Es importante que sigas así de tranquila y animada, y ese foli que vaya creciendo poquito a poquito. Animo.
Arya, mucha mucha energía positiva para mañana, espero que todo vaya muy bien. Y mira si hay que hacer sacrificio de 9 meses sin sexo, pues se hace pero que sepas que está el sexo tantrico :) jajaja Por cierto, te descongelan dos embriones y esperan a que sea blastos?
Petitprincep, Xantipa y Mestra disfrutar de las vacaciones.
Por mi parte, la regla no me baja pero ya no estoy paranoica, tengo que reconocer que el domingo me hice un test y era negativo y hoy he llamado al médico porque hace ya 4,5 dias, no sea que no le de importancia y allá algo, y me dice que es normal por los estrógenos porque retrasa la regla pero que si el jueves o viernes no me baja lo vuelva a llamar.
Chicas que difícil es todo esto, voy aprendiendo cosas pero también tengo esa sensación que cuanto más se menos se.
El problema eran mis óvulos y ahora que es un embrión con doble donante , ahora que dirán?
Ey, estoy mejor :)
Un abrazo guapísimas
Anjana, mentre sigui un bon foli, ja és més que suficient. O sigui que continuï aquest optimisme i endavant!
Luna, m’alegra veure que estàs millor. Jo al món de la RA fa temps que he deixat de buscar-li un sentit. A vegades penso que té més a veure amb l’atzar que res més. Ara tornaràs a la clínica per parlar amb el metge a veure què ha pogut passar?
PetitPrincep, i tu com estàs?
Jo demà transfer! Estic una mica nerviosa però no tant com les altres vegades. L’adopció d’embrions és més fàcil pq de transfer segur que n’hi haurà... El que no sé és la qualitat. La doctora em va dir que potser n’hi haurà de frescos, però la veritat és que no entenc com és possible que en una adopció d’embrions n’hi pugui haver de frescos... No sé, a veure demà.
D’embrions només me’n posaré 1. Amb la pèrdua de les nenes els metges ni es plantegen posar-me’n 2 i jo tampoc, la veritat. Un proper embaràs ja seria de risc, o sigui que no ens la podem jugar complicant-ho tot més. Ja us explicaré com ha anat.
Petons
Luna, m’alegra veure que estàs millor. Jo al món de la RA fa temps que he deixat de buscar-li un sentit. A vegades penso que té més a veure amb l’atzar que res més. Ara tornaràs a la clínica per parlar amb el metge a veure què ha pogut passar?
PetitPrincep, i tu com estàs?
Jo demà transfer! Estic una mica nerviosa però no tant com les altres vegades. L’adopció d’embrions és més fàcil pq de transfer segur que n’hi haurà... El que no sé és la qualitat. La doctora em va dir que potser n’hi haurà de frescos, però la veritat és que no entenc com és possible que en una adopció d’embrions n’hi pugui haver de frescos... No sé, a veure demà.
D’embrions només me’n posaré 1. Amb la pèrdua de les nenes els metges ni es plantegen posar-me’n 2 i jo tampoc, la veritat. Un proper embaràs ja seria de risc, o sigui que no ens la podem jugar complicant-ho tot més. Ja us explicaré com ha anat.
Petons
Buscant des del 2011.
24/8/16 - Bioquímic.
17/2/17 - Beta +++

24/8/16 - Bioquímic.
17/2/17 - Beta +++

Hola noies!!
Ja estic per bcn, setmana de feina a tope! !
Entro desde el movil, modo expres total.
BLAUCEL hem sembla que cada cop que tenim un negatiu ens enfortim mes i les llagrimes ja ni surten...es mes la rabia i la impotencia que tenim.
De totes maneres malegra llegirte una mica mes animada. Poc a poc tornem a sortir a la superficie.
Ara disfruta del que queda de l.estiu.
ARYA que vagi molt be dema! A veure si ens dones una bona noticia aquest mes d.agost!!
Noies bona setmana! Petons
Ja estic per bcn, setmana de feina a tope! !
Entro desde el movil, modo expres total.
BLAUCEL hem sembla que cada cop que tenim un negatiu ens enfortim mes i les llagrimes ja ni surten...es mes la rabia i la impotencia que tenim.
De totes maneres malegra llegirte una mica mes animada. Poc a poc tornem a sortir a la superficie.
Ara disfruta del que queda de l.estiu.
ARYA que vagi molt be dema! A veure si ens dones una bona noticia aquest mes d.agost!!
Noies bona setmana! Petons

Transfer feta!!
Estic molt contenta pq al final m'han transferit un blasto fresc! M'ha dit la doctora que això no passa gaire sovint però resulta que tenien una parella d'italians fent doble donació que per qüestions morals/religioses no volia congelar els embrions que quedaven. És una cosa que em costa d'entendre (no tenien problemes amb la idea de la doble donació i sí amb congelar?), però mira, me l'he quedat jo! I el millor és que m'han dit que és molt maco. Un 5BA (amb blastos ho qualifiquen diferent). A veure com va! El 22 beta!
Estic molt contenta pq al final m'han transferit un blasto fresc! M'ha dit la doctora que això no passa gaire sovint però resulta que tenien una parella d'italians fent doble donació que per qüestions morals/religioses no volia congelar els embrions que quedaven. És una cosa que em costa d'entendre (no tenien problemes amb la idea de la doble donació i sí amb congelar?), però mira, me l'he quedat jo! I el millor és que m'han dit que és molt maco. Un 5BA (amb blastos ho qualifiquen diferent). A veure com va! El 22 beta!
Buscant des del 2011.
24/8/16 - Bioquímic.
17/2/17 - Beta +++

24/8/16 - Bioquímic.
17/2/17 - Beta +++

Ole Arya! Seguro que será un gran campeón, blasto y fresco suena muy bien.
Que guay, ahora paciencia hasta el día 22.
Un abrazo te.
Que guay, ahora paciencia hasta el día 22.
Un abrazo te.
- PetitPrincep79

ARYA sona molt bé!
Ara a esperar la beta!!
Ara a esperar la beta!!
ARYA estic super contenta per tu!! Un blasto amb tan bona qualitar nomes pot tenir un resultat, i aquest resultat el volem celebrar amb tu el dia 22!!
Molta sort bonica. Ara ja saps, res de menjar.se el cap. Relaaaaaxxxx i ment positiva.
ANJANA com vas tu? Sort amb el teu foli.
Com esteu les demes? Tot be?
Molta sort bonica. Ara ja saps, res de menjar.se el cap. Relaaaaaxxxx i ment positiva.
ANJANA com vas tu? Sort amb el teu foli.
Com esteu les demes? Tot be?
Torna a “Reproducció assistida”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |