Lluitadores amb baixa reserva!!!

Tractaments, clíniques, medicaments..
luna73
:: conillet
Entrades: 392
Membre des de: dc. nov. 25, 2015 3:47 pm

Re: Lluitadores amb baixa reserva!!!

EntradaAutor: luna73 » ds. jul. 30, 2016 8:48 am

Jajaja pensaba que no se habían marcado
manyaga
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

EntradaAutor: manyaga » ds. jul. 30, 2016 10:10 am

Luna, lo de la vacuna es que te inyectan sangre de la pareja, en el caso de ser de donantes, no les puedes pedir sangre para hacerte una vacuna :-D :-D y si, es por la compatibilidad entre la pareja...no se, ahora creo que esto de los antipaternales pasará a segundo plano. En la analitica del dr reverter, me ha salido mal la resistencia a la insulina. Como no tengo hora con él hasta el 18 de agosto he pedido hora con el medico del CAP para que me explique esto de la insulina, que me temo que con un padre y una abuela diebeticos, será algo malo. La buena noticia es que si es esto he leido chicas con abortos que les han encontrado resistencia a la insulina y con medicación les ha ido bien el embarazo...si el lunes le encuentran mal los bitxines al manyaget, preguntaré: tenemos algo bien??? ?-)

Un abrazo
Xantipa
:: gosset
Entrades: 450
Membre des de: dj. ago. 06, 2015 12:10 pm

EntradaAutor: Xantipa » ds. jul. 30, 2016 12:09 pm

Hola boniques!!

BETAESPERANTS com esteu?? Ja queda menos per sortir de dubtes ?-)

PETITPRINCEP maca com estas?

MANYAGA hi ha moltissimes coses que afecten la fertilitat, pero moltes!! I com hem deia la meva gine, lamentablement quan estem en reproduccio cada petita cosa suma.
Jo hem vaig mirar la resistencia a la insulina pero no se interpretar.ho, i al ensenyar les analitiques gines mai m.han dit res, aixi que entenc que no hi ha res raro...
Diuen que les noies sop tenen resistencia a la insulina.
Sobre els antipaternals ni idea...

ARYA com vas maca?? Com van els controls?

BLAUCEL i el teu petito ja heu pogut congelar.lo?

Que passeus un bon cap de setmana! Petons!
BLAUCEL
:: cèrvol
Entrades: 559
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

EntradaAutor: BLAUCEL » ds. jul. 30, 2016 1:53 pm

Hola maques
Doncs finalment no han congelat, anava lent i l'evolució no ha sigut bona.
Bueno la nostra meta era arribar a la trànsfer pero clar pintava be i hagués sigut genial poder tenir un altre.
De moment estic tranquila i positiva.
Perdoneu modo egoooo.
Torno a entrar després
Petonsss
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre
Anjana
:: papallona
Entrades: 109
Membre des de: dt. jul. 26, 2016 3:19 pm

EntradaAutor: Anjana » ds. jul. 30, 2016 2:45 pm

Hola a todas,

Manyaga en la resistencia a la insulina se ptoduce una resistencia al efecto de dicha hormona por lo que es necesario producir más para mantener los niveles de glucemia, peto en contra se afectan otros tejidos y se puede producir alteraciones en la ovulación, fecundación...y por lo tanto infertilidad y abortos. Es frecuente en chicas con SOP. Por lo que he leido si se pone tratamiento puede ir bien.
Yo voy con la dra. Mónica Redondo de Barcelona. En principio el objetivo no era obtener muchos ovocitos sino de buena calidad, a ver si hay suerte.

Un saludo
Arya82
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

EntradaAutor: Arya82 » ds. jul. 30, 2016 3:48 pm

Hola noies!

PetitPrincep, ets una valenta. Plora tant com necessitis, no t'ho quedis dintre, i gaudeix de la teva criatura i aprofita per descansar durant aquest parón. Hi tornaràs encara més forta. Una abraçada :-()-)

Blaucel, quina llàstima que no s'hagi pogut congelar. Però bé, l'important és que es quedi l'embrió que ja portes dins!

Anjana, benvinguda! Qué bé que t'estimulin poc, a mi sempre em van estimular moltíssim i com més medicació em donaven pitjor reaccionava el meu cos. Segur que fent això, et va molt millor. Sort!

Manyaga, doncs a veure si com a mínim els bitxets del teu home surten bé!

Luna, què tal la betaespera?

Pel que fa a mi, ahir vaig fer control i tots els folis fan entre 7 i 10 mm, menys un que en fa 12mm que suposo que serà el dominant. Hi torno el dilluns a veure si ja ha crescut més i ja puc punxar-me l'Ovitrelle, que em dóna la sensació que aquest cicle vaig lenta.

Que acabeu de passar un bon cap de setmana!
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
mestra1981
:: formigueta
Entrades: 71
Membre des de: dt. jul. 20, 2010 8:16 pm

EntradaAutor: mestra1981 » dl. ago. 01, 2016 12:35 pm

Hola noies,
Perdoneu però fa molts dies que no us he escrit, però la veritat és que us he anat llegint però escriure pel mòbil no em va gens bé i avui que tinc una estoneta us escric.
Primer de tot vull donar molts ànims a la Xantipa i a Petitprincep! Em sap molt greu el que us ha passat, no sé perquè la vida ens fa aquestes males passades. Ara reflexioneu que voleu fer i gaudiu molt dels que teniu a casa.
Per altra banda m’alegro per la Luna73 i Blaucel!! Noies espero que aquesta Betaespera no es faci molt pesada. Intenteu gaudir de les vacances i esperar el gran dia!!!
Manyaga feu molt ben fet de mirar-ho tot! Tranquils que després de buscar i no quedar-nos és quan troben cosetes. Naltres hem passat d’estar “estupendos” segons els metges a tenir: doble cadena ADN trencada, antipaternals a 12, problemes de coagulació ... Nosaltres també farem les vacunes, ja que hem pensat igual que com a mínim ho intentarem, ja que fer una fiv són molts diners. Per cert, pel que fa a la resistència a la insulina no et puc ajudar, ja que no tinc ni idea.
Arya82 a veure com estan avui els fol·licles! Ja diràs però jo penso que val més a poc a poc i bona lletra.
Anjana benvinguda al club de baixa reserva, ja ens aniràs explicant que tal va aquesta fiv.
No sé si em deixo algú, però si és així perdoneu, ja que tants dies sense escriure una perd el fil de tot.
Pel que fa a nosaltres ara estem una mica de relax, ja que al setembre farem vacunes i a finals de mes o principis d’octubre farem estimulació per fiv. Pel que fa a proves estem una mica parats, tret que he de portar resultats a l’hematòleg, ja que em vaig mirar l’homocisteïna i m’ha sortit a 8,66, en principi segons barems de laboratori està bé, però vull assegurar-me que per embaràs està també bé. Arribats fins aquí ho mirem tot, tot i tot. Per cert, la vitamina D ja m’ha pujat (super ràpid) de 10 a 55,5 (una altra coseta arreglada). :b-))) :b-))) :b-)))
Que llarg es fa tot això!!!!
Noies molt bona setmana i a les betaesperant moltes forces!!!
luna73

EntradaAutor: luna73 » dl. ago. 01, 2016 3:19 pm

Mestra, cuanto tiempo, veo que estás bien metida en pruebas y dejarlo todo listo y esa vitamina D ha subido ole ole!!! :p-)
Manyaga, oye pues que bien que no me tenga que poner la vacuna, un pinchazo menos que ya,parezco un colador jajaja :miko: No te preocupes por la,insulina supongo que habrá un remedio ;)
Arya, ya has ido al médico? Hay algún foli dominante? Sabes, a mi me gusta que vaya poco a poco porque las mejores cosas se hacen a fuego lento.
Blaucel, que pena que no haya ido a blasto. Como llevas la beta desespera? Mañana cogías las vacaciones verdad? Intenta desconectar.
Petitprincep, espero que poco a poco estés mejor.
Hoy hace una semanita que me pusieron la lentejilla, no se si sigue o no, y hay momentos que pienso que si y hay momentos que pienso que no. Los únicos síntomas son de la meriestra y progesterona, lo único que me preocupa que me ha dolido los riñones y eso no es bueno, pero el viernes saldré de dudas.
Ah y de momento no me ha dado el subidon de progesterona que me hizo estar tan mal la otra vez, vómitos y mareos muy fuertes., menos mal
Un abrazote guapas!!!
BLAUCEL
Entrades: 559
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

EntradaAutor: BLAUCEL » dl. ago. 01, 2016 3:52 pm

Hola maquesss!!!
Avui escriure n castella q no puc canviar l,idioma i l corrector em porta boja!
Petirprimcep: como van esos ánimos? Espero q desconectes y estés recuperandote.
Arya q tal la visita?? Como va ese folículo? ?
Mestraaa cuantos días!! Me alegro leerte y saber q después de vacaciones os o neos de nuevo. Q bien la vitamina d!!! Q escalada!
Luna: yo como tu. Hoy hace 5 día de la transfer y tengo momentos...pero la verdad q de momento lo llevo bastante bien. Animo guapa!!! Q a ti y qda menos! Cuando es la beta el viernes??
Anjana: bienvenida a nuestro pequeño diván. Espero q t sientase bien y aquí estamos para.lo q necesites. Y sobre todo espero q te vayas pronto! Q eso significará q has conseguido tu embarazo. Muchod ánimos y no dudes en hacerte todas las pruebas q consideres.
Manyaga : a ver q te dicen de la insulina. Muchos ánimos bonita.
Xantipa: un petonas

Y hoy m han llamado diciéndome q si tengo tengo basto congelado q se habían equivocado al llamarme o sábado. ..y q todo había ido bien. Una alegría pero X otro lado pienso a ver si estaba mal y lo han congelado así? ?? Vaya m ha parecido muy poco profesiinal un error de ese tipo. Pero bueno yo concentrada en mi estrellara fugaz. Eso es lo q parece cuando t hacen la transferencia una pequeña estrella fugaz a la q le pides un deseo. Ser madre.
Y oficialmente de vacaciones!!! Mña rumbo a fuerteventura a descansar e intentar desconectar.
Un beso.
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre
Arya82

EntradaAutor: Arya82 » dl. ago. 01, 2016 6:28 pm

Mestra, quin subidón la vitamina D! Ara a l’estiu puja molt ràpid! :***:

Luna, ja no et queda res!!! Quan tenies la beta? Molta sort!

Blaucel, quina descoordinació amb l’embrió congelat no? Però bé, com a mínim és una bona noticia! Sobre la seva qualitat no et preocupis, que al Marqués si no ho tenen clar no ho congelen. Jo en l’últim tractament tenia 5 blastos, tots multinucleats. Em van posar els dos millors (les nenes que estaven ben sanes) i els altres, com que no ho van veure clar, els van llençar. Doncs al confirmar-se l’embaràs, i a sobre de dos, els del Marqués estaven tant sorpresos que em van dir que farien un estudi sobre els embrions multinucleats. Em van dir que fins aquell moment es tendia a no congelar-los però que el meu cas i altres els havien fet pensar que potser s’equivocaven i sí que eren vàlids. O sigui que si l’han congelat és pq de debò creuen que té possibilitats con a futur germanet!
Gaudeix molt de les vacances!! :b-)))

I jo doncs ara he arribat de la visita i tot bé. Els dos folis més grans fan 12 i 16mm i l’endometri ja està a 7mm i és trilaminar. Així que hi torno el dimecres a veure si el foli més gran ja arriba a 18. Ja us explicaré!

Petonets!!
Buscant des del 2011.
24/8/16 - Bioquímic.
17/2/17 - Beta +++

Imatge
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dl. ago. 01, 2016 8:05 pm

Benvinguda Anjana!

ARYA que bé! A veure dimecres com vas!

MANYAGA tema antipaternals ni idea... Pero espero que vagi bé i que aquest post vagi quedantben buit.

BLAUCEL, així el tens congelat? És que m'he perdut al final, tinc memòria peix.

LUNA, siempre positiva!!!

Si em deixo a algú perdó! Per part meva poc perexicar... A punt de regla i he borrat del movil les app de regla que tinc... No vull mirar res, ni quanovulo, ni quan ha de venir. A veure si aconsegueixo desconnectar.
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
manyaga

EntradaAutor: manyaga » dt. ago. 02, 2016 8:40 am

Petitprincep, ben fet, mira de gaudir de l'estiu i a pensar poc en el tema. Una abraçada bonica!

Arya, a veure si el foli dominant ja esta a 18 al pròxim control. Pinta bé!

Blaucel, que raro això del congelat, sembla un descontrol si..però com que la notícia es bona, benvingut blasto!! Ànims amb la betaespera

Luna, el viernes ya es la beta? Aix ojala tu lentejita este bien pegada. Mucha suerte, te mandaré mucha energia positiva.

Mestre, que bé que hagueu trobat respostes, un cop tractats tots, segur que ho aconseguim!
mestra1981
Entrades: 71
Membre des de: dt. jul. 20, 2010 8:16 pm

EntradaAutor: mestra1981 » dj. ago. 04, 2016 6:46 am

Bon dia noies,
Escric per veure com segueixen Blaucel i Luna. Com va la beta espera? Luna tu demà ja tens la beta, oi? Ja ens informaràs, quins nervis. Blaucel per quan et toca?
Petitprincep penso q fas bé. Arriba un moment el cos et demana desconnectar una mica, al menys a mi em va passar. Molts ànims!!
luna73

EntradaAutor: luna73 » dj. ago. 04, 2016 8:00 am

Hola,
Pues yo lo llevo fatal, tengo ganas que llegue mañana, estoy que me subo por las paredes.
Los simptomas son más de regla, dolor de riñones, ahora me duele ovarios, voy muy suelta al baño cuando la semana pasada no podía ir, tristeza, irritabilidad uff a ver si aguanto hasta mañana por la tarde.
Una pregunta alguna que ha tomado meriestra le dolía los huesos? A mi las costillas.
Nada paciencia, perdonar pero tenía que desahogarse.
Blaucel tu como lo llevas?
Arya, ya sabéis cuando será la punción y transferencia?
Besos
Arya82

EntradaAutor: Arya82 » dj. ago. 04, 2016 9:11 am

Bon dia noies,

Luna, ànims que ja no et queda res per sortir de dubtes! Sobre la meriestra, a mi mai m’ha donat símptomes així que no puc ajudar-te. I no et disculpis, aquí pots desfogar-te tant com vulguis! Moltíssima sort guapa!

Blaucel, tu com ho portes? Suposo que gaudint de les vacances!

PetitPrincep, ben fet! A veure si pots desconnectar i gaudeix molt de l’estiu!

Jo ahir tenia control i el foli ja estava a 20mm. Vaig començar a poc a poc però suposo que després s’ha accelerat, o sigui que ahir al vespre ja vaig punxar-me l’Ovitrelle. Llavors el dissabte he de començar amb la progesterona i el dimecres tinc la transfer.

La doctora em va proposar de participar en un estudi pq tenen la teoria (encara per demostrar) que la música augmenta les possibilitats d’implantació. Però es veu que t’has de posar un aparell a la vagina i mira, no em faria res pq coses més rares he fet per aconseguir un embaràs, però estaré de vacances i no vull haver d’estar pendent d’això. Així que li diré que no. A més, sé que en un pròxim embaràs estaré paranoica total amb el tema de les infeccions i els bacteris, i prefereixo no haver de posar-me res per allà. De fet, ja li he dit al meu home que com em torni a quedar embarassada, es faci a la idea que en 1 any no hi haurà res de sexe hahaha

Aix, espero tenir un super blasto el dimecres i que tot vagi bé!

Petons
Buscant des del 2011.
24/8/16 - Bioquímic.
17/2/17 - Beta +++

Imatge
manyaga

EntradaAutor: manyaga » dj. ago. 04, 2016 9:55 am

Ánimos Luna, ya te queda poquito. Aixxx que complicado que es mantener la calma con todo el vaibén de emociones y sensaciones que tenemos. Piensa que sólo te queda un dia, ya lo tienes superado. Ojalá las noticias sean buenas. Un abrazo bonita

Arya, que bé ja aquest foli de 20! Segur que serà un campió! >.-<:

Blaucel, espero que estiguis bé i gaudint a tope de les vacances!

Nosaltres ja tenim els resultats del CIMAB, i els bitxus del manyaget són uns campions! ..::·· ..::·· Per tant descartem ja el factor masculí com a causa dels avortaments i problemes d'implantació. De moment hem trobat els antipaternals i la resistència a la insulina, a veure que més trobem. Passet a passet anem avançant
Arya82

EntradaAutor: Arya82 » dj. ago. 04, 2016 10:15 am

Manyaga, aquest foli de 20 no serà cap campió! Nosaltres fem adopció d’embrions, però jo no volia medicar-me i ho fem en cicle natural, per això hem anat fent controls per veure com creixien els folis. D’aquesta manera podem saber exactament quan ovulo i per tant quin dia m’han de transferir el blasto. O sigui que jo un blasto el tinc assegurat, però espero que al descongelar-lo continuï sent un campió!

D’altra banda, és molt bona noticia que els bitxus del teu home siguin uns campions!! És una cosa important que heu descartat! Passet a passet i a veure si no us surten més coses, que amb els antipaternals i la resistència a la insulina ja en tens prou.
Buscant des del 2011.
24/8/16 - Bioquímic.
17/2/17 - Beta +++

Imatge
luna73

EntradaAutor: luna73 » dj. ago. 04, 2016 7:38 pm

Muchas gracias guapas,
Manyaga, ole :p-) el manyaget todo bien, una cosa menos que preocuparse. Me alegro :) :)
Arya, uy pobrecito tu marido y tu!!! 9 meses sin sexo uff Por cierto, gracias por aclarar tu proceso porque me preguntaba cómo sería sin medicación pero claro tampoco entendía porque el control de folículos. Me lo apunto, el miércoles transferencia, mucha suerte guapa.
Un abrazo.
Xantipa
Entrades: 450
Membre des de: dj. ago. 06, 2015 12:10 pm

EntradaAutor: Xantipa » dj. ago. 04, 2016 9:40 pm

HOLA PRINCESES!!!!

Deu meu!!! Perdoneu.me! Tinc molta feina i vaig superatavalada i no tinc temps de llegir ni escriure, a part... ja sabeu que fins ben be un any no tornaré a intentar res i tampoc vull obsesionar.me.

Entrava un momentet per saludar.vos a totes, pero wn especial a les betaesperants. LUNA mañana es el gran dia!!! Deseo de todo corazón que esta vez sea la definitiva. Aquí estaremos pendientes de tu beta. Muuuuucha muuuuucha suerte!!!
BLAUCEL la teva beta quan es? No recordo...

ARYA!! Super be!!! Transfer el dimecres, segur que et posen un superblasto.

PETITPRINCEP com segueixes??

MESTRA m. alegro de llegir.te

MANYAGA molt bona noticia sobre l esperma. Una cosa menos. Ara a tope amb lo altre.

PETONS A TOTES!!!

AQUEST FINDE MARXEM FORA DE RELAX... HO NECESSITO TANT!!
Anjana
Entrades: 109
Membre des de: dt. jul. 26, 2016 3:19 pm

EntradaAutor: Anjana » dj. ago. 04, 2016 11:31 pm

Hola,

Hace un tiempo que no escribo pero es que he estado superliada con el trabajo, aunque si os iba leyendo en el móvil.

Luna73: Espero que mañana vaya muy bien todo y que haya buenas noticias, ya nos contarás.
Blaucel: ¿cómo vas? ya queda menos también para salir de dudas
Manyaga: me alegro de las buenas noticias sobre el factor masculino
mestra 1981: no se si los valoras de homocisteina de 8.66 los consideran altos, yo los tenía de 9.2 (en mi laboratorio el valor normal es hasta 10) y a mi doctora le parecieron altos por lo que me cambió el complejo de ácido fólico que tomaba por isovorin 5mg + hidroxil b1b6b12
Arya 82: ya queda poquito también para la transfer, por si no puedo escribir, mucha suerte

Yo he comenzado el día 2 con el tratamiento: letrozol 2.5/12h + menopur 150ui/24h + bemfola 150ui/24h... a parte del eutirox, el isovorin y el hidroxil... El martes 9 tengo control ecográfico a ver como va y me dirá como seguiremos, ya os iré informando.

Un saludo a todas

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::