Lluitadores amb baixa reserva!!!
Re: Lluitadores amb baixa reserva!!!
Blaucel, tens tota la raó, si només n'hi ha un ha d'anar cap a dins tan aviat com sigui possible. Com a mínim em va dir a mi això el doctor Gris. Pots demanar sota la teva responsabilitat fer-ho així. Jo tampoc hi veig el sentit en cas d'un.
PetitPríncep, els meus bessons tots dos són d'òvuls immadurs (de fet, un era molt immadur i em van dir que ni hi comptés). Et desitjo tota la sort del món. Els embrions eren de qualitat C tots dos. Ja veieu que en aquest món no hi ha res determinant i al final les coses surten per on surten.
Molta força a totes, boniques!
PetitPríncep, els meus bessons tots dos són d'òvuls immadurs (de fet, un era molt immadur i em van dir que ni hi comptés). Et desitjo tota la sort del món. Els embrions eren de qualitat C tots dos. Ja veieu que en aquest món no hi ha res determinant i al final les coses surten per on surten.
Molta força a totes, boniques!
Petitprincep quin greu, espero et diguin que ha madurat i que l'aventura no s'acaba sense tenir la oportunitat d'acabar-la. Sabràs alguna cosa avui? Tant de bo tinguem un petit miracle. Una forta abraçada bonica
Blaucel, molta sort demà a la punció! Jo la nit abans de la punció vaig tenir malsons de que arribava a l'hospital i em deien que no hi havia res, que ja havia ovulat...vaig passar una nit! L'endemà seguia ben anguniosa amb el tema, patint per si no hi havia res. Em van entrar a quirofan sense mirar si hi eren, quan vaig despertar de l'anestesia li vaig preguntar a la noia que vaig veure primer, ha anat bé? I em diu, no se ben bé què han tret, li hauríem de preguntar a no sé qui..i jo, però n'hi havien no? I em va dir, sí, algo han tret..i jo, doncs ja està, ja en tinc prou..noia, és que hem de patir per tot, per si creixent, per si maduren, perquè no hi hagi ovulació espontània, perquè siguin madurs, perquè fecundin, perquè implantin...mira que arriba a ser dur tot plegat.
Blaucel, molta sort demà a la punció! Jo la nit abans de la punció vaig tenir malsons de que arribava a l'hospital i em deien que no hi havia res, que ja havia ovulat...vaig passar una nit! L'endemà seguia ben anguniosa amb el tema, patint per si no hi havia res. Em van entrar a quirofan sense mirar si hi eren, quan vaig despertar de l'anestesia li vaig preguntar a la noia que vaig veure primer, ha anat bé? I em diu, no se ben bé què han tret, li hauríem de preguntar a no sé qui..i jo, però n'hi havien no? I em va dir, sí, algo han tret..i jo, doncs ja està, ja en tinc prou..noia, és que hem de patir per tot, per si creixent, per si maduren, perquè no hi hagi ovulació espontània, perquè siguin madurs, perquè fecundin, perquè implantin...mira que arriba a ser dur tot plegat.
- PetitPrincep79
- :: girafa

- Entrades: 2004
- Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm
Moltes gràcies a totes pels ànims! Això és molt dur, i pensar que tot és per res és molt frustrant... 2 ICSI fallides ja és molt... Acaba de trucar-me el gine i encara hi ha un bri d'esperança. L'òvul ha madurat i aquest matí l'han microinjertat (IMSI?)... De matinada farà 18 hores, així que demà al matí em trucaran per dir-me el qué.
BLAUCEL que vagi molt bé la punció!! Tema blasto és complicat... El que si és cert és que si no arriben a blastos és que no són bons... Al gener el meu embrió el van deixar madurar a blasto, no era bo i no va acabar d'arribar... En part vull pensar que tot i el pal de no poder fer ni transferència, em vaig estalviar dies d'incertesa (i més calers per res).
LUNA mañana estaremos contigo!!
BLAUCEL que vagi molt bé la punció!! Tema blasto és complicat... El que si és cert és que si no arriben a blastos és que no són bons... Al gener el meu embrió el van deixar madurar a blasto, no era bo i no va acabar d'arribar... En part vull pensar que tot i el pal de no poder fer ni transferència, em vaig estalviar dies d'incertesa (i més calers per res).
LUNA mañana estaremos contigo!!
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9
http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/
Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Petitprincep, que bé que hagi madurat, ja és un passet! Esperem que fecundi i es converteixi en un preciós embrionet
posaré espelmes pensant en tu.. Molta sort bonica!!
posaré espelmes pensant en tu.. Molta sort bonica!!Re: Lluitadores amb baixa reserva!!!
Petitprincep, que alegría , está mañana me acordado mucho de ti, es un pasito esperemos que todo vaya muy muy bien y siga su proceso. Y la transferencia sería el lunes??
Mara, tienes al Dr. Gris? Yo también.
Acabo de hablar con mi madre y está histérica, ahora me entiende más, pero pobre no ayuda, me dice que ha leído un libro y que ni se me ocurra moverme nada nada, que tengo que estar 3 días en cama y que tenía que haberlo hecho en vacaciones. Yo creo que si no se engancha el primer día no se engancha.
Blaucel, como estas? Mañana te enviaré toda la energía positiva posible . jejeje me voy a dividir entre tu y petitprincep,
Besos a todas
Mara, tienes al Dr. Gris? Yo también.
Acabo de hablar con mi madre y está histérica, ahora me entiende más, pero pobre no ayuda, me dice que ha leído un libro y que ni se me ocurra moverme nada nada, que tengo que estar 3 días en cama y que tenía que haberlo hecho en vacaciones. Yo creo que si no se engancha el primer día no se engancha.
Blaucel, como estas? Mañana te enviaré toda la energía positiva posible . jejeje me voy a dividir entre tu y petitprincep,
Besos a todas
PetitPrincep, quina bona noticia! Un passet més! Espero que fecundi i tot vagi endavant. Sort guapa!!
Luna, les mares a vegades ens tornen boges! Pensa que també és important que la sang arribi bé a l'úter i això és més fàcil si ens movem. Jo a la transfer sempre he fet vida normal, sense esforços, però mai he fet repòs. A més, jo el sagnant d'implantació el vaig tenir a 11 i 12 FL, és a dir 6 dies després de la transfer (eren blastos). O sigui que tampoc s'enganxen immediatament. Tu vida tranquil·la i ja està, que prou dura és la betaespera! Sort!
Petons!
Luna, les mares a vegades ens tornen boges! Pensa que també és important que la sang arribi bé a l'úter i això és més fàcil si ens movem. Jo a la transfer sempre he fet vida normal, sense esforços, però mai he fet repòs. A més, jo el sagnant d'implantació el vaig tenir a 11 i 12 FL, és a dir 6 dies després de la transfer (eren blastos). O sigui que tampoc s'enganxen immediatament. Tu vida tranquil·la i ja està, que prou dura és la betaespera! Sort!
Petons!
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

24/8/16 - Bioquímic.
17/2/17 - Beta +++

- PetitPrincep79

Ha fecundat!!!
Bon diumenge a totes!!!
LUNA cuando sepas algo nos cuentas!!
BLAUCEL, sabem alguna cosa?
Bon diumenge a totes!!!
LUNA cuando sepas algo nos cuentas!!
BLAUCEL, sabem alguna cosa?

Quina bona notícia petitprincep!!!!
serà un lluitador!!
Luna i blaucel, molta sort!!!
serà un lluitador!!
Luna i blaucel, molta sort!!!
Que bé, PetitPrincep!!!
Serà un super embrionet!!!
I molta sort Luna i Blaucel!!
Serà un super embrionet!!! I molta sort Luna i Blaucel!!
Buscant des del 2011.
24/8/16 - Bioquímic.
17/2/17 - Beta +++

24/8/16 - Bioquímic.
17/2/17 - Beta +++

Petitprincep:
q beeeeeeee estic supercontenta X tu!!!!! Aquest es un campio!!! Ja Ho tens!!!! Llavors es divideix be?
Luna preciosa q tal??
I jo de moment bones noticies!!!! Han tret 4!!!!
encara no m'Ho creccc. En han dit q 1 fa molt bona pinta i els altres 3 encara q son mes.petits no están malament. Pero bueno aixo Ho sabrem dema q ens dirán com ha anat la fecundacio. Aixo ja es un exit noies. Ara a esperar a dema a tenir noticies.
Gracies a totes X estar pendents sou les millors
q beeeeeeee estic supercontenta X tu!!!!! Aquest es un campio!!! Ja Ho tens!!!! Llavors es divideix be?Luna preciosa q tal??
I jo de moment bones noticies!!!! Han tret 4!!!!
encara no m'Ho creccc. En han dit q 1 fa molt bona pinta i els altres 3 encara q son mes.petits no están malament. Pero bueno aixo Ho sabrem dema q ens dirán com ha anat la fecundacio. Aixo ja es un exit noies. Ara a esperar a dema a tenir noticies.Gracies a totes X estar pendents sou les millors

Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre
Entro rápido
Estoy súper contenta!!!!
Petitprincep y Blaucel me alegro tanto, son súper buenas noticias.
petitprincep, tienes un gran campeón cuando la transferencia?
blaucel, bien!seguro que todo irá muy bien. 4 y no son inmaduros ole!!!
yo, me han llamado tengo un A y B, y mañana me hacen transferencia a las 14:30h.
Hoy ifo playa, y algo preocupada que coja hongos, ayy las paranoias
Besos
Estoy súper contenta!!!!
Petitprincep y Blaucel me alegro tanto, son súper buenas noticias.
petitprincep, tienes un gran campeón cuando la transferencia?
blaucel, bien!seguro que todo irá muy bien. 4 y no son inmaduros ole!!!
yo, me han llamado tengo un A y B, y mañana me hacen transferencia a las 14:30h.
Hoy ifo playa, y algo preocupada que coja hongos, ayy las paranoias
Besos
- PetitPrincep79

BLAUCEL molt bé 4!!!! Ja ens diràs com evolucionen!! Transfer per quan?
LUNA estamos hoy contigo!!! Dinos algo cuando puedas!
Ja tinc data de transfer! Esperem a blasto, així que dimecres (en part acollonida i dubtosa tot i que se que si arriba a blasto és un campió i dóna millors resultats)
LUNA estamos hoy contigo!!! Dinos algo cuando puedas!
Ja tinc data de transfer! Esperem a blasto, així que dimecres (en part acollonida i dubtosa tot i que se que si arriba a blasto és un campió i dóna millors resultats)
bon dia maquessss
Petitprincep molt be!!!!
li enviem energia al teu embrionet!
Luna: que vaya muy bien la transfer, en breve tienes a tu pequeñin contigo!
Nosaltres de moment tenim 2 fecundats i sembla q van tirant...transfer dimecres a les 10.30!
Aixxx que beeeee, estic tant contenta d'haver arribat fins aqui, pensava q em quedaria en la estimulació i ara en tinc 2!
Arya: dema primer control no?
besosss
Petitprincep molt be!!!!
li enviem energia al teu embrionet!Luna: que vaya muy bien la transfer, en breve tienes a tu pequeñin contigo!
Nosaltres de moment tenim 2 fecundats i sembla q van tirant...transfer dimecres a les 10.30!
Aixxx que beeeee, estic tant contenta d'haver arribat fins aqui, pensava q em quedaria en la estimulació i ara en tinc 2!
Arya: dema primer control no?
besosss
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
El miércoles dos transfers :) :) seguro que todo irá genial
Arya, ya dirás la visita médico
Por mi parte, estoy un poco xof. Ya tengo si peque, un B 8c, está bien pero la sensación es ayer dijeron que era A y B y se que evolucionan y hoy cuando hablaba con el médico yo vi que ponía B y C pero me dijo que estaban igual y que me transfería el A y cuando vino la enfermera con la documentación ponía B, me explico un rollo que si van cambiando y este evolucionaba mejor. A mi me ha quedado la cosilla y si se han equivocado? No me gusta que la informacion e la den en 5 min cuando estás en la camilla.
Igualmente lo tengo claro será lo que tenga que ser.
Besos
Arya, ya dirás la visita médico
Por mi parte, estoy un poco xof. Ya tengo si peque, un B 8c, está bien pero la sensación es ayer dijeron que era A y B y se que evolucionan y hoy cuando hablaba con el médico yo vi que ponía B y C pero me dijo que estaban igual y que me transfería el A y cuando vino la enfermera con la documentación ponía B, me explico un rollo que si van cambiando y este evolucionaba mejor. A mi me ha quedado la cosilla y si se han equivocado? No me gusta que la informacion e la den en 5 min cuando estás en la camilla.
Igualmente lo tengo claro será lo que tenga que ser.
Besos
- PetitPrincep79

BLAUCEL si tot va bé serem companyes de transfer!!
LUNA, lo de las categorias... No se que decirte, no son exactas tampoco ni predicen el resultado. Tu piensa que ahora, en estos momentos, estás embarazada. Para cuando la beta? Ahora mucho acuarius, barriga calentita y zapatos planos.
LUNA, lo de las categorias... No se que decirte, no son exactas tampoco ni predicen el resultado. Tu piensa que ahora, en estos momentos, estás embarazada. Para cuando la beta? Ahora mucho acuarius, barriga calentita y zapatos planos.
Nenes quantes bones notícies mare meva!!! us desitjo a les tres tota la sort del món!!!!

PetitPrincep, Blaucel, totes dues transfer dimecres!! Que bé!!! Moltíssima sort!!!
Luna, no et preocupis gaire per les categories. Les meves nenes eren B i C i es van quedar totes dues. En canvi en la meva última Fiv amb els meus òvuls em van transferir dos embrions A i res de res. Tu tranquil.la i molta sort!!
Ja us explicaré demà com ha anat el control, espero que bé!
Petons
Luna, no et preocupis gaire per les categories. Les meves nenes eren B i C i es van quedar totes dues. En canvi en la meva última Fiv amb els meus òvuls em van transferir dos embrions A i res de res. Tu tranquil.la i molta sort!!
Ja us explicaré demà com ha anat el control, espero que bé!
Petons
Buscant des del 2011.
24/8/16 - Bioquímic.
17/2/17 - Beta +++

24/8/16 - Bioquímic.
17/2/17 - Beta +++

No me preocupa tanto la calidad, sino que me ha dado la sensación poco serio, y en el informe pone que se ha descongelado uno y me dice que ponen el que se ha transferido. Como si la información que te dan es para comentarte, me entendéis?
Por otro lado, me dice que la meriestra tengo que tomarla durante tres meses??!! Sabéis si es así? La progesterona lo tenía claro.
Y mi beta es 5/08.
Arya, no era hoy la visita médico? Que vaya muy bien.
Gracias guapísimas por acompañarme hoy y en todo este camino. Muak muak
Un súper abrazo.
Por otro lado, me dice que la meriestra tengo que tomarla durante tres meses??!! Sabéis si es así? La progesterona lo tenía claro.
Y mi beta es 5/08.
Arya, no era hoy la visita médico? Que vaya muy bien.
Gracias guapísimas por acompañarme hoy y en todo este camino. Muak muak
Un súper abrazo.
Hola princeses!!
Perdoneu.me.... no puc entrar tant com m.agradaria... estic super atabalada amb la feina, just ara amb l estiu, quan hauria d.estaŕ mes tranquil.la i relaxada, doncs no... el cap com un timbal.
BLAUCEL I PETITPRINCEP esric super contenta i emocionada pels vostres ovulets/embrionets.
Tant de bo tingueu el vostre ben merescut positiu ben aviadet
LUNA!!! contentisima por ti!! Hasta que no se demuestre lo contrario, estás embarazadisima!!!
De las calidades ni caso, hay de todos los colores. Asi que mente bien positiva para que tu lentejita lo perciba.
ARYA bonica ets la seguent. Anims en aquesta ronda!!
Petons per a totes boniques.
Hem sembla que la única que quedara aqui en aquest pos sere jo...
SORT A TOTES!!!
Perdoneu.me.... no puc entrar tant com m.agradaria... estic super atabalada amb la feina, just ara amb l estiu, quan hauria d.estaŕ mes tranquil.la i relaxada, doncs no... el cap com un timbal.
BLAUCEL I PETITPRINCEP esric super contenta i emocionada pels vostres ovulets/embrionets.
Tant de bo tingueu el vostre ben merescut positiu ben aviadet
LUNA!!! contentisima por ti!! Hasta que no se demuestre lo contrario, estás embarazadisima!!!
De las calidades ni caso, hay de todos los colores. Asi que mente bien positiva para que tu lentejita lo perciba.
ARYA bonica ets la seguent. Anims en aquesta ronda!!
Petons per a totes boniques.
Hem sembla que la única que quedara aqui en aquest pos sere jo...
SORT A TOTES!!!

- PetitPrincep79

Bon dimarts!!
LUNA como estás? Lo de la meriestra ni idea...
ARYA com va anar la visita?
BLAUCEL tenim novetats?
XANTIPA ja veuràs que quan ho tinguis tot a lloc, seràs la següent
La resta totes bé?
Jo avui porto novetats, l'embrió va fent només que no és tot lo maco que podria ser. És un xic lent (amb el princepman hem dit que es nota que és fill seu
) Total, que espero que arribi a demà i sigui blasto. La embrióloga com a mínim m'ha dit que demà és la transfer. Això és un patiment!!!!
LUNA como estás? Lo de la meriestra ni idea...
ARYA com va anar la visita?
BLAUCEL tenim novetats?
XANTIPA ja veuràs que quan ho tinguis tot a lloc, seràs la següent

La resta totes bé?
Jo avui porto novetats, l'embrió va fent només que no és tot lo maco que podria ser. És un xic lent (amb el princepman hem dit que es nota que és fill seu
) Total, que espero que arribi a demà i sigui blasto. La embrióloga com a mínim m'ha dit que demà és la transfer. Això és un patiment!!!!http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9
Torna a “Reproducció assistida”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |