Ajuda per decorar unes cadires

Avatars, firmes, tickers..
Xispita
Entrades: 1
Membre des de: dv. des. 09, 2016 5:47 pm

Ajuda per decorar unes cadires

EntradaAutor: Xispita » dv. des. 09, 2016 5:58 pm

Hola a tothom,

Tinc unes cadires de fusta que m'agradaria decorar amb el nom dels meus dos fills i algun dibuix tipus un sol, una flor...o el que sigui i així personalitzar-les. Estic buscant lletres transferibles o vinils petits. Però els únics que trobo són vinils d'aquests tan grossos per la paret. I les lletres aquestes adhesives no van bé perquè es desenganxen, s'esborren....

Jo visc a Girona. Sabeu d'algún lloc a Girona o a prop o fins i tot Barcelona o alguna web on ho pugui trobar?

Gràcies :***:
emfer
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dc. des. 09, 2015 4:28 pm
Ubicació: Lleida

Re: Ajuda per decorar unes cadires

EntradaAutor: emfer » dt. des. 13, 2016 5:09 pm

Hola,
no tinc massa idea del tema decoració, però això dels vinils potser en una copisteria et poden ajudar. Crec que si portes tu el dibuix/nom t'ho poden imprimir en vinil, això ja et serviria?
Margarideta8
Entrades: 2
Membre des de: dc. jul. 12, 2017 2:04 pm

Re: Ajuda per decorar unes cadires

EntradaAutor: Margarideta8 » dc. jul. 12, 2017 2:27 pm

Hola, una opció molt xula és grabar a la fusta el nom dels nens. Hi ha un lloc al carrer de la rutlla a Girona que ho fan. Graben a la fusta qualsevol cosa, sinó em sembla que també fan impresions en vinils.
Sergitomas
Entrades: 3
Membre des de: dt. nov. 07, 2017 7:58 am
Contacta:

Re: Ajuda per decorar unes cadires

EntradaAutor: Sergitomas » dt. nov. 07, 2017 9:31 am

La Goma Eva es boníssima per a aquestes coses, ademés es un material que poden utilitzar els nens. Segur que estaràn molt contents de poder ajudar a crear unes cadires la mar de boniques. Salut.

Torna a “Ajuda”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::