Preu cangur

Avatars, firmes, tickers..
Petxineta
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dc. oct. 15, 2014 1:55 pm

Preu cangur

EntradaAutor: Petxineta » dj. juny 02, 2016 11:06 am

Bon dia noies,

Voldria saber, les que tingueu cangur, quan pagueu per hora, i saber també si pagueu el mateix o un preu més elevat quan són dos nens.

He tingut aquesta setmana un estira i arronsa amb la cangur perquè em damana més diners (a toro passat quan ja ha fet la feina) i voldria saber com està la cosa, jo ara li pago 10 euros/hora per una nena. Quan s'hi afageix el meu nebot, li hem de pagar més?
A dir que els nens tenen 3 (nebot) i 5 anys (la meva filla), que els ha de despertar al matí, vestir (es vesteixen sols) i donar esmorzar. Dir-vos també que la cangur no renta ni la tassa amb la que es pren el cafè!!

Ella diu que 10euros quan és un nen sol i quan són els dos 20euros, jo ho trobo molts diners 20euros/hora!!!!

Gràcies bufones!!!!!
Avatar de l’usuari
Essuca
:: tigre
:: tigre
Entrades: 714
Membre des de: dv. març 08, 2013 12:47 pm

Re: Preu cangur

EntradaAutor: Essuca » dj. juny 02, 2016 11:30 am

20 euros/hora és una passada. Jo pago 10€/hora per un nen. I és esporádic. Normalment quan és fixe es tant a la setmana (o baixa una mica). Amb dos nens potser ha de pujar, peró no duplicar!
Avatar de l’usuari
euterpe
:: granota
:: granota
Entrades: 242
Membre des de: dv. ago. 10, 2012 3:02 pm

Re: Preu cangur

EntradaAutor: euterpe » dj. juny 02, 2016 11:33 am

Nosaltres fa 3 setmanes que tenim una cangur i, abans de parlar dels diners amb ella, vaig parlar amb altres mares del poble per saber què pagaven elles. Em van dir que algunes cangurs cobren 5€/hora i altres 6€. Nosaltres a la nostra li paguem 10€, tot i que ella ens en va demanar 9 (volem que estigui contenta i no ens ve d'1€). És més cara, però és que és anglesa i li parla a la nena en anglès, així que pensem que és un "plus". Sé d'una mare que paga 6€/hora a una cangur que va a buscar els seus dos fills a l'escola i s'està tota la tarda amb ells. Els va a buscar a un altre poble amb el seu cotxe! Jo trobo que potser és poc, però 20€ em sembla massa!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Essuca
:: tigre
:: tigre
Entrades: 714
Membre des de: dv. març 08, 2013 12:47 pm

Re: Preu cangur

EntradaAutor: Essuca » dj. juny 02, 2016 11:51 am

Essuca ha escrit:20 euros/hora és una passada. Jo pago 10€/hora per un nen. I és esporádic. Normalment quan és fixe es tant a la setmana (o baixa una mica). Amb dos nens potser ha de pujar, peró no duplicar!


Ara he rellegit, no sé si m'he explicat bé. Jo pago 10/hora per un nen i es de tant en tant.
Quan és una cosa fixe (una cosa segura, cada dia) el preu es fa per setmana i llavors baixa -jo feia cangurs i era així, esporadic mes diners, fixe menys per hora pero mes segur-
20 és molt
ELE
:: granota
:: granota
Entrades: 235
Membre des de: dj. gen. 16, 2014 12:34 pm

Re: Preu cangur

EntradaAutor: ELE » dj. juny 02, 2016 12:43 pm

Ni hablar de 20e/h! Jo tinc cangur hora I mitja x mati, dues nenes, 9e/h. Tinc una amiga q te tres nenes, I ella si q les cangurs li demanen dos euros mes la hora. Pero x dos nens, mai li havien dmanat pagar mes. Ni a mi tampoc.
Petxineta
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dc. oct. 15, 2014 1:55 pm

Re: Preu cangur

EntradaAutor: Petxineta » dj. juny 02, 2016 1:11 pm

Gràcies noies per orientar-me, jo també ho veig com vosaltres però la dona està tossuda i fent xantatge emocional: que cuido molt bé els nens, que els cuido millor que els meus fills... El cas, és que suposo que li pagarem a 15 euros quan hi ha els dos nens, però, això si! a mi ja m'ha vist prou com a clienta! ho porta clar!
Una cosa és valorar la feina de la cangur, que li valoro i li verbalitzo, i l'altre és un abús de preu quan ja has fet la feina!
Moltes gràcies per les respostes!
Avatar de l’usuari
dama10
:: rateta
:: rateta
Entrades: 190
Membre des de: dl. juny 01, 2015 6:29 pm

Re: Preu cangur

EntradaAutor: dama10 » dj. juny 02, 2016 1:20 pm

Jo com a molt li pagaria 12€ tots dos. No és puntual oi? Sino cada dia? Compta quan guanyaria al mes i quanta estona dedica... També es veritat que si tu estiguessis contenta li pagaria 15€ sense problemes pero sino. ... potser val la pena anar buscant una cangur nova
esquitx
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 546
Membre des de: dc. set. 30, 2009 10:17 am

Re: Preu cangur

EntradaAutor: esquitx » dj. juny 02, 2016 7:04 pm

Doblar preu, ni de conya! És preu hora no preu nen! Per exemple, una dependenta que cobri x si un dia hi van el doble de clients cobra 2x? Les feines no solen pagarper "volum".
La meva tieta fa de cangur a un nen i esporadicament tb a la germana i cobra el mateix. Jo tb havia fet cangur fa molts anys a 3 germans i el preu hora era el que pagava tothom per un o dos nens. Recordo una vegada que em vaig quedar amb 5! Els 3 germans i dues nenes d'uns amics, vaig cobrar igual que sempre. El que haig de dir que eren molt generosos i sempre em donaven propina.
Aquesta senyora pot cuidar molt bé els nens però que pensi tan amb els diners no sé...sembla q li agradin més els diners que els nens. Està clar q tots treballem per els diners però aquesta actitud no m'agrada gens.
0blanca0
:: rateta
:: rateta
Entrades: 199
Membre des de: dv. jul. 25, 2014 10:57 pm

Re: Preu cangur

EntradaAutor: 0blanca0 » dj. juny 02, 2016 8:40 pm

Hola Petxineta! Jo tinc una cangur que és un encanto, amb titulació en educació bàsica i amb experiència. Ve 3-4 horetes un cop a la setmana i la pago 7 euros l'hora. Si fossin dos nens la pagaria 9 euros, màxim 10. Jo crec que está bé valorar la propia feina pero demanar tants diners és viure una mica fora de la realitat i més amb aquesta modalitat com de xantatge emocional que crec que em portaria segur a buscar una altra persona. La veritat és que avui en dia hi ha moltíssima oferta i pots trobar una noia afectuosa, preparada i que es porti bé amb els nens i a més pagant força menys del que pagues.
Imatge

Imatge
Petxineta
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dc. oct. 15, 2014 1:55 pm

Re: Preu cangur

EntradaAutor: Petxineta » dl. juny 06, 2016 7:31 am

Hola noies,
Pel que llegeixo en les vostres respostes i el que m'han comentat també amigues el preu de cangur està entre 6-8euros i ja 10 euros és ben pagat o quan es fan nits.
Finalment després del xantatge emocional que em va fer la cangur i lo abusiva que és amb els preus he decidit prescindir d'ella i buscar una altre persona, jo estaré més tranquila en el tracte i sento que pago un preu més just.
Moooooooooooooooooltres graaaaaaaaaaaaaacies a totes per les respostes, han estat de gran ajuda!!!! :p-) :p-)
Avatar de l’usuari
Essuca
:: tigre
:: tigre
Entrades: 714
Membre des de: dv. març 08, 2013 12:47 pm

Re: Preu cangur

EntradaAutor: Essuca » dl. juny 06, 2016 7:50 am

Crec que és una molt bona decisió. :ok:
Petxineta
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dc. oct. 15, 2014 1:55 pm

Re: Preu cangur

EntradaAutor: Petxineta » dl. juny 06, 2016 10:10 am

Gràcies guapa!
La veritat és que la decissió m'ha costat perquè ja estem al final de curs i jo aviat faré vacances i ara canviar de persona pensant en la nena doncs s'em fèia tot plegat una mica de muntanya però un cop presa la decissió m'he sentit molt alleugerida, doncs amb la antiga cangur haguéssim anat tensionant la relació i no hagués sigut bo per ningú.
Una abraçada!!! >.-<:
berta.fita
Entrades: 1
Membre des de: dc. set. 28, 2016 9:39 pm

Re: Preu cangur

EntradaAutor: berta.fita » dc. set. 28, 2016 9:49 pm

Bon dia a totes les mares i a tots els pares que em llegeixin!
Em dic Berta Fita, tinc 18 anys i busco feina de cangur pels matins (per portar nens a l'escola o per si algun dia es fiquen malalts). Estudio integració social, sóc monitora de lleure, i sóc cap d'un cau (en edats de 1r a 3r d'eso) però també he treballat amb nens més petits. Tinc experiència en tema cangur. El preu oscil·la entre els 6 i 8€/l'hora. Si us interessa, em podeu enviar un missatge a bertafita@gmail.com
Moltes gràcies i perdoneu les molèsties.
xsub
Entrades: 1
Membre des de: dl. oct. 24, 2016 12:44 pm

Re: Preu cangur

EntradaAutor: xsub » dl. oct. 24, 2016 12:49 pm

Em sembla molt fort que només pagueu 6 o 8 euros a una persona que cuida del teu fill/a... desprès hi ha gent que paga 12 o 13 a la dona de fer feines...patètic... Si és esporàdic mínim 15e... si és a llarg termini mínim 10e... 6e per la persona que paga als teus fills...flipant...
petipe
:: granota
:: granota
Entrades: 241
Membre des de: dj. set. 27, 2012 11:10 am

Re: Preu cangur

EntradaAutor: petipe » dl. oct. 24, 2016 2:24 pm

Perdona, però m'ha fet molta gràcia la teva indiganció. Mínim 15 euros? Vols dir que, per anar bé, haurien de cobrar 16, 18 o 20 euros / hora? Has pensat que els pares d'aquests fills potser tampoc cobren 15 €/hora? Potser ni 10? Cadascú fa el que vol o, més aviat, el que pot... no sé què té de flipant això.
D'altra banda, no he conegut cap cangur que demani 15 € / hora. Que si ho demana i li paguen, perfecte. Que si s'ho val, encara més. Però les mateixes cangurs normalment ja estableixen un preu per sota d'aquests 15 € que tu consideres tan mínims.

Torna a “Ajuda”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::