drets imatge festes aniversari

Avatars, firmes, tickers..
peixfregit
:: puça
:: puça
Entrades: 37
Membre des de: dt. set. 20, 2011 9:08 pm

drets imatge festes aniversari

EntradaAutor: peixfregit » dg. nov. 29, 2015 10:39 am

Bon dia, volia aclarir si algú sap com funcionen els drets d'imatge en festes d'aniversari. Ahir el meu fill va anar a una i l'empresa organitzadora vol penjar les fotos al facebook. A mi no
m'agrada gaire i he demanat que no les pengessin. L'empresa em diu que la mare que ha contractat la festa ja ha firmat un paper però a mi ningú no m'havia dit res fins avui. Val que
una pregunta per whatsapp serveixi d'autorització? L'advocada diu k sí pero no ho veis gens clar. Aquest tema és molt complete i cal anar amb peus de plom. Algú m'ho pot aclarir? Gràcies
Rossinyola
:: pantera
:: pantera
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

Re: drets imatge festes aniversari

EntradaAutor: Rossinyola » dg. nov. 29, 2015 11:54 am

Hola, Jo no hi entenc però també m'interessa molt, a veure si algú et pot ajudar.
D'entrada em sembla estrany que només amb el permís de la mare organitzadora es puguin publicar fotos del teu fill. Jo diria que això només ho pot autoritzar els pares o tutors legals no?
Jo amb l'únic que m'he trobat és al començar l'escola, que vam firmar un paper conforme no autoritzavem la difusió d'imatges de la nostra filla. Crec que no poden penjar fotos sense la teva autorització, però vaja, a veure si algú sap ben bé com va tot aquest tema.
Imatge

Imatge

Imatge
Rossinyola
:: pantera
:: pantera
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

Re: drets imatge festes aniversari

EntradaAutor: Rossinyola » dg. nov. 29, 2015 12:06 pm

Fent una cerca ràpida he trobat això entre d'altres links http://m.bebesymas.com/consejos/fotogra ... -en-cuenta
I sembla que no poden fer-ho de cap manera sense autorització, i que a més pots demanar la retirada de les imatges. A veure si alguna advocada al fòrum pot aclarir si això és cert!
Imatge

Imatge

Imatge
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: drets imatge festes aniversari

EntradaAutor: jaruma » dg. nov. 29, 2015 1:15 pm

Jo només sé que a la biblioteca fan activitats per nens petits, i abans de fer les fotos pregunten si hi ha cap nen que no pugui sortir a internet. Apart de ser correcte preguntar-ho, em sona que per llei han de tenir un paper signat o algo així per poder penjar fotos de nens, però no n'estic segura 100%.
banyolina
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 69
Membre des de: dv. gen. 18, 2013 9:38 am

Re: drets imatge festes aniversari

EntradaAutor: banyolina » dg. nov. 29, 2015 6:00 pm

Nosaltres a ľ espai familiar ens van fer signar dues autoritzacións una per si volem o no que surtin els nens al facebook ( no tenen blog ni web...) i ľ altre paper per si els acompañants volien o no sortir a les fotos.

Ľ excusa de la directora va ser que les penjaven en baixa resolució per si algú se las descarrega... jo vaig dir que no , es un dret del nen i no poden ser utilitzades sense autorització
Avatar de l’usuari
Alehop
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1165
Membre des de: dl. oct. 18, 2010 12:23 pm

Re: drets imatge festes aniversari

EntradaAutor: Alehop » dl. nov. 30, 2015 9:37 pm

Els drets d'imatge dels menors els gestionen exclusivament els seus pares o tutors legals, per tant la mare organitzadora de l'aniversari no pot cedir mai imatges del teu fill perquè no té potestat per fer-ho. Una altra cosa és que li hagin fet signar un contracte on l'informen que penjaran les fotos al FB i que ella, acceptant les condicions del contracte, es compromet a obtenir l'autoritzacio dels pares...

Torna a “Ajuda”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::