Nou Troll caçat al Socpetit :::: (AnnaNahia Vol.II)
Nou Troll caçat al Socpetit :::: (AnnaNahia Vol.II)
Aquest no ha durat ni dues setmanes..
AnnaNahia ha tornat a entrar amb un nou usuari: Lila20...
Sap greu, per que normalment als trolls els donem un mica de "vidilla" i esperem una miqueta a veure que ens explica.. però al veure que es tractava de nou de la nostra estimada AnnaNahia no li donat ni un minut més de vida.
AH! I tot de nou gràcies a la col·laboració de gent d'aquest fòrum, que ja ho he dit TROLLS, que aquí ho teniu complicat, aneu a altres fòrums.. al forocoches.com per exemple,he,he..
Pels que no en sabeu res dels trolls visiteu aquest post: viewtopic.php?f=32&t=28247
AnnaNahia ha tornat a entrar amb un nou usuari: Lila20...
Sap greu, per que normalment als trolls els donem un mica de "vidilla" i esperem una miqueta a veure que ens explica.. però al veure que es tractava de nou de la nostra estimada AnnaNahia no li donat ni un minut més de vida.
AH! I tot de nou gràcies a la col·laboració de gent d'aquest fòrum, que ja ho he dit TROLLS, que aquí ho teniu complicat, aneu a altres fòrums.. al forocoches.com per exemple,he,he..
Pels que no en sabeu res dels trolls visiteu aquest post: viewtopic.php?f=32&t=28247
- Nime
- :: zebra

- Entrades: 1507
- Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Re: Nou Troll caçat al Socpetit :::: (AnnaNahia Vol.II)
Aquesta sí que l'havia caçat jo... de fet, ahir vaig estar a punt d'enviar-te un missatge... ole per aquesta feina de caça ;)
La gent realment està molt malament del cap.... Quina vida deuen tenir per fer aquestes coses, no m'ho explico...
ostres!! aquesta vegada ha sigut pim-pam no??? ni l'havia vist que rondes x aqui!! enhorabona per la feina!!
- island
- :: lleona

- Entrades: 936
- Membre des de: dg. maig 31, 2009 9:30 pm
- Ubicació: Vilafranca del Penedès
osti tu! aquesta sí que me l'han colat!!! fins i tot havia escrit al post per donar ànims a les embarassadaes jovenetes! i representava que aquesta era vilafranquina com jo!!! telaaaaa!
ara em sento tooooonta tooooonta! 
en fi.....mira que intento estar alerta i a una de les darreres la vaig voler "destapar" públicament en un resposta, perquè allò no quadrava per enlloc (recordeu una que deia que tenia por que la mama li fes pam pam al culito perquè s'havia fet caca a sobre i representava que era una adolescent
) ...però aquest cop me l'he menjat, sense patates ni sal ni res!!!
deuen ser les hormones.....
merci Toni i espies/investigadores/sherlockholmes/ vetlladores del sp!

en fi.....mira que intento estar alerta i a una de les darreres la vaig voler "destapar" públicament en un resposta, perquè allò no quadrava per enlloc (recordeu una que deia que tenia por que la mama li fes pam pam al culito perquè s'havia fet caca a sobre i representava que era una adolescent
) ...però aquest cop me l'he menjat, sense patates ni sal ni res!!!
deuen ser les hormones.....merci Toni i espies/investigadores/sherlockholmes/ vetlladores del sp!

Fins i tot jo que no en tinc gaire idea de trolls sospitava d'aquesta entrada!!!
Bona feina!

Bona feina!

- island
- :: lleona

- Entrades: 936
- Membre des de: dg. maig 31, 2009 9:30 pm
- Ubicació: Vilafranca del Penedès
osti, doncs encara em sento més totxa!!!!

Apa!! Visca els trolls!! Mare meva q hem de fer.
Island no et sentis malament!! Jo me les manjaria totes!!!
A més com jo també entro al grup de mames jovenetes vaig estar a punt d'escriure! Però dp per algún comentari (sobretot pel tema estudis) vaig sospitar i vaig pensar... espera't a veure com evoluciona la cosa!
Però la resta de trolls me l'han colat!jaja
A més com jo també entro al grup de mames jovenetes vaig estar a punt d'escriure! Però dp per algún comentari (sobretot pel tema estudis) vaig sospitar i vaig pensar... espera't a veure com evoluciona la cosa!
Però la resta de trolls me l'han colat!jaja
Algú em pot explicar com els detecteu? No havia llegit res extrany...veig que m'ho crec tot! Fa poc que volto per aquí i és la segona troll (o la mateixa bicefala!).
Sense comentaris...i gràcies als que "vigileu" pel SP!
Sense comentaris...i gràcies als que "vigileu" pel SP!
Que fort, doncs jo m'ho vaig creure.....no m'hi entenc gaire de trolls.... pero jo no vaig sospitar del fet de estar embarassada jove ja que jo sóc mare jove i no sóc un troll 

i també pregunto, com ho detecteu? heu borrat algun missatge del post? perquè jo acabo de rellegir-lo i no hi veig res de estrany 

Quina vida més aborrida i poc activa q deu tenir...... s'ha pres la molèstia de crear una altre compte i inventar-se una altra història! quina ràbia!
bona feina noies i Toni, això provoca q a partir d'ara desconfii molt :-(
bona feina noies i Toni, això provoca q a partir d'ara desconfii molt :-(
Ostres, jo al·lucino, és el segon cop que hi caic de morros!! Em sento taaaaant tonta, de contestar ... , ja em direu com ho feu 
No entenc què hi treu la gent de fer això, i que tingui tanta dèria que hagi corregut a fer-se un altre usuari... Quina poca feina...
Osti, quina tia...
No se sap el nom real d'aquesta tarada? Estaria bé que en lloc d'AnnaNahia o Lila ara hi sortís el seu nom de veritat a les entrades que ha fet (la seva foto real ja seria la bomba)... Però això deu ser impossible... o il·legal.
Toni, crec que hauries de crear un lloc nou. El Socpetit és molt útil, i qualsevol persona amb fills o ganes de tenir-ne hi trobarà el que busca. Però per personatges com aquesta grillada estaria bé http://www.esticmalamentdelcap.cat I que s'expliquin les seves històries...
Pfff!!!
I OJUUUU, que encara ho tornarà a provar...
No se sap el nom real d'aquesta tarada? Estaria bé que en lloc d'AnnaNahia o Lila ara hi sortís el seu nom de veritat a les entrades que ha fet (la seva foto real ja seria la bomba)... Però això deu ser impossible... o il·legal.
Toni, crec que hauries de crear un lloc nou. El Socpetit és molt útil, i qualsevol persona amb fills o ganes de tenir-ne hi trobarà el que busca. Però per personatges com aquesta grillada estaria bé http://www.esticmalamentdelcap.cat I que s'expliquin les seves històries...
Pfff!!!
I OJUUUU, que encara ho tornarà a provar...
ufff, doncs a mi me l'ha colat .... un altre cop....
sort que et tenim Toni!!!!!
apa i que li donin!!!!!
apa i que li donin!!!!!Re: Nou Troll caçat al Socpetit :::: (AnnaNahia Vol.II)
Mare meva, realment hi ha gent amb molt poca feina o que està fatal fatal!El problema de tot plegat és que al final acabem desconfiant unes d'altres, i ara fins i tot a les noves se les mira prim!
Amb el bon rotllo que hi ha hagut sempre i ajuda... que ni la més bruixa de totes va aconseguir trencar...
En fi, potser estaria bé obrir un fòrum com et proposen més amunt Toni i així es podran desfogar bé, per veure qui la diu més grossa!

Ostres tu, jo no entro gaire, però porto quasibé 5 anys al socpetit i no entenc aquesta manía d'inventar-se històries, em reventa !!!!! ja ho diuen que abans s´enganxa un mentider que un coix.......
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |