Canviar el nom d'usuari
- Little Moffin
- :: rateta

- Entrades: 160
- Membre des de: dg. juny 13, 2010 9:45 pm
Canviar el nom d'usuari
Hola Toni,
Soc bastant nova al foro i al registrar-me vaig posar de nick equivocadament Sandria, i no m'agrada gens volia possar el meu
nom que es Sandra, però ja veus...i no se com es pot canviar...hem pots ajudar?
Si aquest no es pot possar prefereixo pensar-hi unaltre però es que el que m'ha quedat no m'agrada sembla que hem diguin sindria o algu així...
Gràcies anticipades.
Soc bastant nova al foro i al registrar-me vaig posar de nick equivocadament Sandria, i no m'agrada gens volia possar el meu
nom que es Sandra, però ja veus...i no se com es pot canviar...hem pots ajudar?
Si aquest no es pot possar prefereixo pensar-hi unaltre però es que el que m'ha quedat no m'agrada sembla que hem diguin sindria o algu així...
Gràcies anticipades.
Re: Canviar el nom d'usuari
Hola, envia'm un missatge privat amb el nou nom d'usuari i te'l canvio 

Hola Toni,
Doncs a mi em passa el mateix, quan em vaig registrar vaig posar nom i cognom com a nom d'usuari i ara m'he trobat que gent de la meva ciutat em diu: "ja he vist que també estas al SP" i la veritat no em va fer gràcia. Si poguès canviar-me el nom d'usuari..... però perdré així les entrades que he fet al fòrum des de l'inici?hauré de tornar a fer 100 entrades per poder veure les fotos i posar-ne?
Gràcies!
Doncs a mi em passa el mateix, quan em vaig registrar vaig posar nom i cognom com a nom d'usuari i ara m'he trobat que gent de la meva ciutat em diu: "ja he vist que també estas al SP" i la veritat no em va fer gràcia. Si poguès canviar-me el nom d'usuari..... però perdré així les entrades que he fet al fòrum des de l'inici?hauré de tornar a fer 100 entrades per poder veure les fotos i posar-ne?
Gràcies!
A veure si ara tinc més sort...aprofito:
Jo encara espero el canvi de correu electrònic.
Gracies!!!
Jo encara espero el canvi de correu electrònic.
Gracies!!!
08-03-12: Vas neixer a les 5:45 del matí, amb 3,600 i 49,5 cm.
hola, m'agradaria canviar el meu nom d'usuari, ara tinc el de Evabalsells i m'agradarai canviar-lo per aquest: Tutty, gràcies per adelantat.
Hola, voldria canviar el meu nom d'usuari que és anna81gi pq tinc el mateix que el correu electronic i prefereixo posar-ne un altre de diferent, seria anneta
Hola a tothom,
Acabo de registrar-me al vostre fòrum i, per manca d'experiència, m'he inscrit amb el meu nom complet.
Voldria poder modificar-lo i crear un nou usuari però per més que visito l'apartat de TAULER DE CONTROL DE L'USUARI, no trobo la manera de poder fer el canvi.
Seria possible tenir la vostra ajuda?
Mercès per endavant i fins ben aviat!!!
Eva.
Acabo de registrar-me al vostre fòrum i, per manca d'experiència, m'he inscrit amb el meu nom complet.
Voldria poder modificar-lo i crear un nou usuari però per més que visito l'apartat de TAULER DE CONTROL DE L'USUARI, no trobo la manera de poder fer el canvi.
Seria possible tenir la vostra ajuda?
Mercès per endavant i fins ben aviat!!!
Eva.
Hola ,
Benvinguda al soc Petit!
Envia-li un ,missatge a l'administrador del fòrum amb el nom que vols que et posi.
L'administrador el trobaràs uns missatges més amunt amb el nom vermell Toni i a sota de l'avatar hi ha un boto que posa MP, si el cliques podràs enviar-li el missatge.
Benvinguda al soc Petit!
Envia-li un ,missatge a l'administrador del fòrum amb el nom que vols que et posi.
L'administrador el trobaràs uns missatges més amunt amb el nom vermell Toni i a sota de l'avatar hi ha un boto que posa MP, si el cliques podràs enviar-li el missatge.
Hola Bita,
Moltíssimes gràcies per la teva ajuda!!!! ;)
Ara mateix m'hi poso!!!
Segur que seguirem en contacte!!!
Una abraçada!!!!
Eva.
Moltíssimes gràcies per la teva ajuda!!!! ;)
Ara mateix m'hi poso!!!
Segur que seguirem en contacte!!!
Una abraçada!!!!
Eva.
Hola, ja fa dies que vaig enviar-te un privat Toni per canviar el nom d'usuari i encara no se m'ha canviat,no se si has rebut o no el missatge, ja em diràs alguna cosa, gràcies
anna81gi ha escrit:Hola, ja fa dies que vaig enviar-te un privat Toni per canviar el nom d'usuari i encara no se m'ha canviat,no se si has rebut o no el missatge, ja em diràs alguna cosa, gràcies
Anna, envia.li un missatge rpovat al toni, sino no sé pas si veurà la teva petició!
smile! ;)
★ Glinda, Mara17 i Rela ★
anna81gi ha escrit:Esque ja li he enviat i no m'ha contestat ja fa uns dies
Ah!! Ok!!! Doncs paciència..
.. Deu estar digerint tirrons!! 
smile! ;)
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants