veure dibuixos al ipad

Temes off-bebes, parts, embarassos..
botafoc
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dv. abr. 17, 2015 8:58 pm

veure dibuixos al ipad

EntradaAutor: botafoc » dc. juny 08, 2016 8:09 pm

El meu fill de 4 anys veu els dibuixos a l'ipad....peppaig, caillou, ben y holly i a partir d'aqui..va enllaçant un video amb un altre..i així sempre en té de nous....
He descobert que almparque juga a pistoles..a disparar...(ell no té pistoles a casa...agafa un tronc d'un arbre ..un pal...i amb això diu que és un policia i dispara la pistola) Em va estranyar...i ja no hi. vaig pensar més.
Doncs avui mirant l'ipad amb ell resulta que hi ha com una mofa de la peppa pig...més per adults que per nens! on el papa pig vestit de policia dispara una pistola....
La meva pregunta...hi ha alguna manera de ficar/ programar el youtube per nens?? on només pugui mirar capitols de dibuixos que jo seleccioni previament? o sense seleccionar pero que siguin per nens...ho sap algú?
gràcies!
giuletta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 282
Membre des de: dj. juny 16, 2011 9:17 am

Re: veure dibuixos al ipad

EntradaAutor: giuletta » dj. juny 09, 2016 4:11 pm

A mi també m'interessa!! :ok:
arlet78
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 86
Membre des de: dt. gen. 08, 2013 8:37 am

Re: veure dibuixos al ipad

EntradaAutor: arlet78 » dj. juny 09, 2016 7:40 pm

Botafoc, sembla que el miss l,hagi escrit jo!
Mira que el video del que parles l,he amagat un munt de vegades però sempre el troba!és desesperant!!!
A veure si algu ens ajuda....
botafoc
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dv. abr. 17, 2015 8:58 pm

Re: veure dibuixos al ipad

EntradaAutor: botafoc » dj. juny 09, 2016 9:16 pm

jo no el se amagar..li fico peimer un del caillou...i penso "així enllaçarà amb altres capitols de caillou"...doncs no..acaba trobant-lo!
sugar
:: papallona
:: papallona
Entrades: 137
Membre des de: dc. oct. 22, 2008 12:00 pm

Re: veure dibuixos al ipad

EntradaAutor: sugar » dv. juny 10, 2016 8:47 am

Si poneis en el buscador "youtube control parental" os saldrán muchas páginas para bloquearlo.
sugar
Avatar de l’usuari
dabru
:: papallona
:: papallona
Entrades: 104
Membre des de: dg. feb. 24, 2013 5:02 pm

Re: veure dibuixos al ipad

EntradaAutor: dabru » ds. oct. 15, 2016 10:44 am

Fa poc que vaig sentir que estaba a punt de sortir un YouTube per nens, algú en té informació?
Avatar de l’usuari
Alexandra82
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dl. oct. 31, 2016 3:23 pm

Re: veure dibuixos al ipad

EntradaAutor: Alexandra82 » dv. nov. 04, 2016 9:43 am

Hola,
doncs la veritat que estaria molt bé si Youtube ens deixés fer-ho. No sóc gran partidària de que la nena agafi l'iPad però hi ha vegades que per comoditat li deixo. Potser si prepares una llista de reproducció se li enganxa un capítol amb l'altre i no busca. És una idea ja que no sé si es poden bloquejar continguts...
Una abraçada.
Avatar de l’usuari
kabbisa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

Re: veure dibuixos al ipad

EntradaAutor: kabbisa » dv. nov. 04, 2016 12:22 pm

Des de l'estiu existeix el YouTube Kids.

Està molt pensat per ells, de fet, només mostra videos que el creador hagi indicat que és apte per nens i que ningú s'hagi queixat per ser inapropiat.
Cada cop hi ha més "merda", en el sentit que a l'estiu no hi havia videos de videojocs, per exemple, però no m'he trobat amb coses rares com hi ha en el you tube d'adults.

Te un parell de funcionalitats xules:
- temporitzador: que has d'activar cada cop, però quan arriba al final, surt una pantalla amb una cara dormida amb bava inclosa que al principi li molava molt al meu. Per activar-ho o treure la pantalla aquesta, has d'accedir a la zona d'adults (amb un codi que canvia cada cop).

- i pots activar i desactivar les cerques. Si les tens desactivades, només veurà dibuixos que hagis afegit anteriorment. Jo ho tinc activat pq el meu no és que li agradin massa certes coses rares (les canvia ràpid), així que no se com funciona exactament, però te bona pinta.
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
maribel23
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dl. des. 12, 2016 1:12 pm

Re: veure dibuixos al ipad

EntradaAutor: maribel23 » dl. des. 12, 2016 1:13 pm

Jo veig tots els dibuixos amb els nens al ipad a Youtube

Torna a “Off-topic”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::