Regal per a un casament en el que no volen res

Temes off-bebes, parts, embarassos..
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: Regal per a un casament en el que no volen res

EntradaAutor: Raqueleta » dg. jul. 24, 2011 9:40 pm

neuetes ha escrit:Dons a mi també m'hi has fet pensar amb els meus cunyats: els vam omplir de despertadors per tot el pis (amagats entre els calaixos, sota els llits, a dins de la lavadora,...), tots programats perque sonessin en hores diferents de la nit. Es van passar tota la nit en vela buscant despertadors, potser n'hi havia 15!!!! :content: :content: :content: :content:

Ja ens explicaràs quin regal els hi fas i com ha anat tot plegat. :ok:

Juas juas juas, què bona, quina putada els van fer!
Avatar de l’usuari
tombarella
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2036
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 10:48 pm

Re: Regal per a un casament en el que no volen res

EntradaAutor: tombarella » dl. jul. 25, 2011 7:40 am

Neuetes, jo enganxo qui m'ha fet això... i no aixeca cap! :-D :-D :-D
Imatge Imatge

||*||
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Regal per a un casament en el que no volen res

EntradaAutor: neuetes » dl. jul. 25, 2011 7:43 am

Això els hi passa per deixar les claus del pis al seus germans... Nosaltres no vam deixar les claus a ningú!!!!
Avatar de l’usuari
Penny
:: lleona
:: lleona
Entrades: 996
Membre des de: dv. nov. 13, 2009 9:31 am

Re: Regal per a un casament en el que no volen res

EntradaAutor: Penny » dl. jul. 25, 2011 11:47 am

Uf, jo m'emprenyaria de valent... no pels despertadors o pel confetti o pels llençols de setí... sinó pel fet que algú entrés a casa meva sense permís. Per molt bona intenció que tinguessin... em molestaria molt! Casa meva, la meva intimitat, les meves coses, el meu desordre (em passa com al germà de la Yanara i em moro!!).
Imatge
Jonathan Gutiérrez
Entrades: 4
Membre des de: dj. maig 31, 2018 4:39 pm

Re: Regal per a un casament en el que no volen res

EntradaAutor: Jonathan Gutiérrez » dv. juny 15, 2018 6:12 pm

Bona tarda a tots i totes :)

Fa tot just dos mesos estava en la mateixa situació i no sabia què regalar, i vaig tenir una molt bona experiència que espero que us ajudi.
Un amic de qüasi tota la vida es casava amb la sena xicota amb la què portava ja 6 anys.
Sempre ens deia que no calia que els hi regalessim res, i que si ho feiem, al menys que no fos massa car.
Vam pensar allò típic de algun electrodomèstic pel pis, un viatge, diners.. però tot li semblava massa.

Al final vaig optar per una marca que fa cistelles de fruita de moltes mides diferents, i els hi vaig encarregar la més gran que tenien https://www.fashionfruit.es/cesta-de-fruta-favorita.html. Té un munt de fruites diferents, (algunes que mai havia tastat, la veritat), i com que seria molt difícil menjar-se-la tota entre dues persones vam decidir encarregar-la per a què la portessin al restaurant el dia del casament, i només va ser un regal (d'amagatotis) per ells, sinó per tots els qui hi erem allà.
A més, fa molt de goig quan la veus arribar, per la qual cosa molta gent ni tans sols menjava per què pensava que era decoració! >.-<:
Si tu fas el mateix de ben segur que encertaràs!
Molta sort i visca els nuvis! :p-)
aiguablava
:: papallona
:: papallona
Entrades: 128
Membre des de: dc. ago. 15, 2012 7:22 am

Re: Regal per a un casament en el que no volen res

EntradaAutor: aiguablava » dl. juny 18, 2018 5:49 am

Jo ho tindria molt clar: no els regalaria res.
La gent no sol dir que espera un regal per un casament, si no ens diuen res, el fem, preguntem si tenen llista de regals, si prefereixen diners...
Has dit que es casen de manera ràpida. No conec aquest cas però conec altres casos similars que van voler fer un casament "ràpid" per tenir "papers" i després, quan la criatura ja ha nascut, en pocs mesos o pocs anys fan un casament, diguem, a l'estil tradicional, o planificat. Llavors sol ser quan sí que es vol el regal.
Amb un familiar rai que hi ha confiança... fos una amistat em quedaria més preocupada, però si ara diuen "res", els faria cas, insistint, però que si canvien d'opinió o hi ha algun detall en el que ara no pensin, que ho diguin.
Tampoc regalaria res relacionat amb la criatura, aquest regal el faria quan la criatura hagués nascut o si tenen llista, abans. Vaja, a mi em faria força ràbia que a més de dir que no em regalin res, que per postres ens veiessin només com a "papes" regalant alguna cosa pel nadó. Un regal per la criatura fa moltíssima il.lusió, però quan toca.

Torna a “Off-topic”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::