Regal per a un casament en el que no volen res

Temes off-bebes, parts, embarassos..
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Regal per a un casament en el que no volen res

EntradaAutor: Raqueleta » dv. jul. 08, 2011 9:28 am

A veure, mon germà es casa ara, a finals de mes.
Estan embarassats i volen casar-se abans que neixi la criatura (no sé per què perquè ja els he explicat que no afecta en res), així que han preparat de pressa i corrent una cerimònia civil on anirem només pares, germans i avis i després farem un dinar senzill tots junts.
La cosa està en que no els fa gens d'il.lusió, diuen que més endavant es casaran de veritat, fent festa, amb regals, viatge i tota la pesca, que ara és només arreglar papers. I a mi em sap greu, vulguis que no, quan de debò es casaran és ara, no quan d'aquí un any o dos facin la festa, i ara diuen que no volen ni una trista foto... :ufs:
I no volen que els fem regals. Quin regal els puc fer que no es noti que és un regal? No car ni típic de boda, un detall que pugui fer que amb el pas dels anys recordin aquest dia, perquè el que a mi em fa por que ara pensin així però després es penedeixin de no haver gaudit més del moment en que realment es convertien en matrimoni...
Idees? Au, va, a veure si us inspireu més que jo!
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Regal per a un casament en el que no volen res

EntradaAutor: Ítaca » dv. jul. 08, 2011 9:48 am

Ostres Raqueleta doncs és difícil pensar en un regal i q no es noti q és un regal!
Clar, el q a mi se m'acut és lo típic... Un cap de setmana a una zona q a ells els agradi i q puguin disfrutar abans q neixi la criatura (ja se sap q un cop arriba el petit tot canvia!), no sé... si penso en alguna cosa més, t'ho dic!
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
minimandarina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: dl. jul. 27, 2009 12:13 pm

Re: Regal per a un casament en el que no volen res

EntradaAutor: minimandarina » dv. jul. 08, 2011 9:54 am

Raqueleta
perquè no els pagueu una sessió de fotos en algun fotògraf ara amb panxa i després quan hagi nascut la criatura? No és un regal de casament però també pot servir com a regal pel nen! Nosaltres en vam fer un i són un record super xulo! I com que és una cosa una miqueta cara a vegades si no t'ho regalen tu no ho fas perquè prous gastos que tens!
Imatge

Imatge
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: Regal per a un casament en el que no volen res

EntradaAutor: noviachuky » dv. jul. 08, 2011 10:57 am

Imagino que el pastís de bolquers ja els hi has regalat oi? jejeje

Doncs bé, aqui la meva idea, els hi podries regalar un esmorzar d'aquests que et porten a casa, http://www.regalooriginal.com/ http://www.teledesayuno.com/
També podria estar bé lo del cap de setmana, per exemple a l'hotel nastasi de lleida, jo sempre recomano aquest però es que està super bé, a més si agafen la suite té banyera gegant i sauna a la mateixa habitació, cafetera, ordinador portàtil, fruita a la nevera, begudes, tot entra en el preu. Ara que la teva cunyada no podrà fer sauna si està embarassada :ok: :ok: :ok:

Espero haver-te ajudat guapa! I que vagi molt bé el casament
Imatge

Imatge
pesol
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2106
Membre des de: dl. juny 29, 2009 3:15 pm

Re: Regal per a un casament en el que no volen res

EntradaAutor: pesol » dv. jul. 08, 2011 10:59 am

Doncs jo crec que NO has de regalar alguna cosa per la criatura perquè sembla un regal pel nen i no pel seu casament... Si es regala alguna cosa per la criatura es recordarà com a tal i no com un regal de casament. Ja sé que no és el mateix, però a mi l'any passat pel meu sant (estava de 5 mesos i fins llavors ningú s'havia atrevit a començar comprar/regalar res pel nen) TOTS els regals que em van fer van ser pel nen i cap per mi. Tots em van fer molta il·lusió però per altra banda vaig pensar que m'hauria agradat tenir un regal meu.
Per tant jo crec que el regal que facis ha de ser per ELLS i no pel NEN/A. I després d'aques discurs... quin regal, no? :content: :content: Un album de fotos amb fotos de tots dos? un escrit teu amb un paper bonic (per poder-lo entregar després de llegir-lo) dient la felicitat que t'embarga que es casin i que et facin tieta? (això no costa diners i així es sentiran menys "incòmodes"). Un dia d'excursió ben organitzada amb la Clara i vosaltres a la muntanya?
annap
:: peixet
:: peixet
Entrades: 280
Membre des de: dc. set. 17, 2008 4:30 pm

Re: Regal per a un casament en el que no volen res

EntradaAutor: annap » dv. jul. 08, 2011 11:57 am

hola, jo et comentaré el que ja t'han comentat....
No se d'ont sou, però a la botiga tinc una targeta usb de regal de un fotògraf, (per lo tant el regal es reportatges fotogràfics) pero pots anar 2-3 dies diferents no ser que ser tota la sessió al mateix dia, es a dir si el dia del casament es volen apropar es podrien fer unes fotos amb la panxeta y recordant al situació , desprès quan neixes el baby, un mes desprès ... no se si m'explico... em va dir que feien bastants fotos, que tant es com ho vulguis repartir o dius.. mira que no vull tornar mes vull k men facin avui totes..les fotos estan en el usb que tel quedes, i llavors pots demanar ampliacions, fotos normals etc.. el preu son 120e
Imatge


desprès sinó sem acut un smartbox amb escapada pintoresca, o algun estil aixi...
Avatar de l’usuari
MONN
:: tigre
:: tigre
Entrades: 702
Membre des de: dt. juny 03, 2008 4:18 pm

Re: Regal per a un casament en el que no volen res

EntradaAutor: MONN » dv. jul. 08, 2011 1:23 pm

Ei,

Jo em vaig casar més o menys així, casament civil i després vem anar a dinar tots germans i pares a un restaurant. Dels regals no vem dir res. Però ens van fer una broma super graciosa, un megaposter de dos persones que es casaven per todo lo alto però megahortera, és a dir, un vestit super merengo ella i ell un traje jaqueta brillantina horrorós i van fer un montatge amb els nostres caretos i els van posar als vestits, com si fossim nosaltres. Vem riure molt! Va servir per treure ferro a l'assuntu de no fer festa ni res. Ens va fer gràcia!

El què els podries fer és un escrit dirigit a ells i a la seva relació i al què sents per ells. Li podria donar un toc emotiu a la cerimònia i segur que ho recorden vulguin o no vulguin. No sé, és una idea.
Imatge
Imatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Regal per a un casament en el que no volen res

EntradaAutor: neuetes » dv. jul. 08, 2011 2:21 pm

MONN ha escrit:El què els podries fer és un escrit dirigit a ells i a la seva relació i al què sents per ells. Li podria donar un toc emotiu a la cerimònia i segur que ho recorden vulguin o no vulguin. No sé, és una idea.


És una gran idea!!! És un regal però sense ser un regal "físic" o "material". I llegir-lo a la cerimònia seria genial, ja que li donaries un toc molt emotiu, que segurament que ells se n'enrecordarien. I si ho vols fer perque en quedi constància, podries fer aquest escrit o poesia amb un pòster junt amb alguna foto d'ells dos i emmarcat, així ells ho tindrien a casa.
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: Regal per a un casament en el que no volen res

EntradaAutor: Raqueleta » dl. jul. 11, 2011 1:41 pm

Gràcies a totes per les vostres idees.

Abans de res vull aclarir una cosa. Jo no critico la forma en que es casa el meu germà (AINAMM, és que m’ha semblat que et defensaves i no calia), el que jo “critico” (entre cometes) és que ho fan forçats (i sense que hi hagi necessitat) i sense cap il.lusió. Hi ha gent que es casa d’aquesta manera per elecció i em sembla genial, però ells posen tota la il.lusió en un casament futur i ara ho fan només “per a arreglar papers per a que no sigui un fill de mare soltera”, vaja, que ho fan sense ganes i sense necessitat, perquè no seria fill de mare soltera... Però vaja, sigui com sigui, amb il.lusió o sense, és el que ells han triat, així que a mi ja m’està bé.

Pel que fa als regals, el pressupost és baix, sobretot perquè ara per ara no está el horno para bollos i perquè ells ja han deixat clar que no volen regals, que els volen quan es casin “de veritat”, així que el que no farem serà gastar-nos una pasta si l’any que ve o d’aquí dos anys tenim casament por todo lo alto. I també entenc que el regal/detall ha de ser per a ells, no per a la criatura, que ja tindrà regals quan neixi o estigui a punt de fer-ho (no, Novia, encara no li he fet cap pastís de bolquers però caurà un, i tant!).

Un escrit per a la cerimònia estaria bé, però és que no tinc ni idea del que pensen fer, segurament llegir els articles del Codi Civil, firmar i fora. Com que no li volen donar cap tipus de rellevància no crec que preparin res especial, així que el tema de l’escrit està bé però per a posar-lo junt al regal, a dins del paquet.

Fer un àlbum de fotos amb fotos d’ells dos estaria molt bé però no tinc temps ni material, ells no fa massa que estan junts i la família no tenim massa fotos d’ells dos i si les demano a ells ja cantaria, no? Tampoc conec encara la família d’ella per a demanar fotos de quan era petita... La idea està bé, però de cara a la boda “de veritat”, que per a llavors ja tindrem més material.
Ramtri, la teva idea la vaig fer quan em vaig casar jo i és genial. Va ser una sorpresa per al meu marit i per als convidats en general, ja que vaig buscar que tots (o pràcticament tots, dins de les possibilitats) apareguessin a les fotos. I només ho sabien mons pares, un pocs amics i la meva cunyada -la dona del germà del meu marit-, que va ser qui em va aconseguir fotos d’ell de petit). No vaig fer un àlbum, vaig gravar un vídeo amb música i vaig fer una còpia en CD amb caràtula personalitzada per a cada convidat i va ser el que vam donar enlloc dels típics detallets, que no ens feien cap gràcia. És una passada, vaig anar intercalant fotos d’ell i fotos meves del mateix moment (no per anys sinó per edats, els primers cinc anys de vida, els primers deu anys, etc) fins al moment en que ens vam conèixer i llavors ja sortim junts a les fotos. I com que era també per a agrair a la gent que es acompanyava el fet de formar part de les nostres vides posava fotos d’ell o jo amb família, amb amics, amb amics comuns. Una currada però genial!

Tornant al tema, crec que em decantaré per un dels cofres tipus Smartbox, La vida es bella, etc i a dins hi posaré un escrit dirigit a ells dos (imprès en un full xulo o fent un muntatge amb una foto d’ells dos). Hi ha cofres de molts preus, és un regal que podran gaudir com a parella i serà un record. Què us sembla?
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: Regal per a un casament en el que no volen res

EntradaAutor: Raqueleta » dl. jul. 11, 2011 6:40 pm

AINAMM ha escrit:Raqueleta guapa, no em defensava pas, només vaig voler explicar la meva experiència perquè em vaig sentir identificada amb el teu germà. Sobretot pel tema del penediment, que nosaltres tot i fer-ho d'aquesta manera no ens hem penedit mai. :ok: :ok:

Sobre el regal, això de l'smartbox està molt i molt bé!!!! Ja ens explicaràs què decideixes al final!!!!

Ja ho sé, reina, la diferència és que tu vas voler fer-ho així i ells ho fan sense ganes perquè creuen que no tenen cap més remei estant ella embarassada...
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Regal per a un casament en el que no volen res

EntradaAutor: neuetes » dl. jul. 11, 2011 7:25 pm

Perdoneu la meva ignorància però... que és un smartbox???
Julyet
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2955
Membre des de: ds. oct. 03, 2009 3:28 pm

Re: Regal per a un casament en el que no volen res

EntradaAutor: Julyet » dl. jul. 11, 2011 11:30 pm

Raqueleta, els hi podries regalar una "mini lluna de mel": enlloc de ser l'smartbox triar una mica tu el que poden fer (a més amortitzaràs més els diners) i pots contactar amb l'hotel/spa o el que sigui per deixar algun detall a l'habitació (i els hi pots "vendre" com a lluna de mel civil). Per part meva sempre qualsevol massatge és benvingut... :P.
Avatar de l’usuari
entrerius
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

Re: Regal per a un casament en el que no volen res

EntradaAutor: entrerius » dt. jul. 12, 2011 8:34 am

Hola Raqueleta.

jo t'anava a proposar el vídeo que ja has dit que vas fer per tu a la teva boda... però si no tens material ni temps és complicat....

Jo penso que si ells han dit que no volen regals és que no volen res material, no volen fer-vos gastar diners..... al menys això és el que vaig fer jo a la meva, que també va ser un tràmit burocràtic per formalitzar la situació, i tampoc no vam voler fer regals ni res extraordinari: família propera, dinar familiar a un restaurant i pastís i cava a casa. El meu marit va treure tota la percussió que té per casa (que no és poca) i vam donar un instrument a cadascú per començar a tocar.
Vam fer una espècie de taller de percussió molt divertit, al menys per nosaltres.... pels veïns no n'estic tant segura :-D

Estic segura que un regal "no comprat" pot fer molta il.lusió en aquests casos. ;-)
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: Regal per a un casament en el que no volen res

EntradaAutor: Raqueleta » dt. jul. 12, 2011 8:58 am

neuetes ha escrit:Perdoneu la meva ignorància però... que és un smartbox???

Xafardeja, que hi ha coses molt xules!
http://www.smartbox.com
www.lavidaesbella.es
I hi ha alguna marca més que ho fa però ara no recordo el nom.

Julyet ha escrit:Raqueleta, els hi podries regalar una "mini lluna de mel": enlloc de ser l'smartbox triar una mica tu el que poden fer (a més amortitzaràs més els diners) i pots contactar amb l'hotel/spa o el que sigui per deixar algun detall a l'habitació (i els hi pots "vendre" com a lluna de mel civil). Per part meva sempre qualsevol massatge és benvingut... :P.

Ja, el problema és que seeeeempre tenen mil coses a fer així que no m'atreveixo a triar un dia perquè segur que estaran ocupats, per això vaig pensar en les smartbox o similars, perquè posats a fer un val per un cap de setmana i que triin ells el dia, queda més maco una caixa d'aquestes...

entrerius ha escrit:Estic segura que un regal "no comprat" pot fer molta il.lusió en aquests casos. ;-)

Sí, coincideixo en tu però no se m'acut el què. Idees??
Per cert, sona molt divertit això del taller de percussió però tens raó, a saber què en van pensar els veïns! :r)
Avatar de l’usuari
nini8852
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 503
Membre des de: dc. març 24, 2010 11:18 am

Re: Regal per a un casament en el que no volen res

EntradaAutor: nini8852 » dc. jul. 13, 2011 3:17 pm

Hola!

Doncs jo ho veig d'una altra manera. Si ells ho volen fer així, amb la intenció de celebrar-ho 'por todo lo alto' en un futur, potser no volen cap record d'ara, prequè com bé dius, ho fan pel 'papeleo' i sense cap ilusió i volen que tots aquests detalls i regals siguin pel dia que ells preparin amb ilusió un casament amb tota la pompa.
Com a molt, com t'han dit, podries preparar un escrit dirigit a ells i el que representa per tu que es casi el teu germà, amb un paper pergamí perquè puguin guardar. Els hi fas alguna foto que segur que es deixen fer, i poca cosa més.

És la meva opinió eh?

Salut!
Imatge
Avatar de l’usuari
Yanara
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 562
Membre des de: dv. juny 10, 2011 1:10 pm

Re: Regal per a un casament en el que no volen res

EntradaAutor: Yanara » ds. jul. 23, 2011 4:48 pm

Per la nit aniran a dormir a casa?

I què tal "entretenir-los" pel matí mentre algú va a casa seva, els canvia els llençols per uns de setí, els omple l'habitació de pètals de rosa, els col·loca espelmes i tot el que se li acudeixi, i els prepareu una nit de noces ben romàntica?

Ara ho veig, que potser arribo tard.
Imatge
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: Regal per a un casament en el que no volen res

EntradaAutor: Raqueleta » ds. jul. 23, 2011 7:06 pm

Ostres, Yanara, és una bona idea!
Ho comentaré amb els meus pares, que viuen al seu costat i tenen còpia de les claus de casa, per si pot ser factible!

Jo he decidit que els faré unes galetes en forma de cor i les decoraré amb fondant i els regalarem un soparet romàntic, que és un detall senzill.
Avatar de l’usuari
Yanara
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 562
Membre des de: dv. juny 10, 2011 1:10 pm

Re: Regal per a un casament en el que no volen res

EntradaAutor: Yanara » ds. jul. 23, 2011 8:50 pm

Raqueleta ha escrit:Ostres, Yanara, és una bona idea!
Ho comentaré amb els meus pares, que viuen al seu costat i tenen còpia de les claus de casa, per si pot ser factible!


Això li vam fer al meu germà, que la nit de noces la passaven a casa. La germana de la meva cunyada ho va muntar tot, però es va trobar amb un problema: tenien el pis tan desendreçat (a l'endemà a les 7 marxaven de viatge i tenien tota la roba escampada en piles pel pis) que ve trigar dues hores en endreçar l'habitació, quan realmente en mitja hora ho podria haver enllestit tot.

Que vagi molt bé el no-casament.
Imatge
Avatar de l’usuari
tombarella
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2036
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 10:48 pm

Re: Regal per a un casament en el que no volen res

EntradaAutor: tombarella » dg. jul. 24, 2011 12:03 pm

Ostres! Ara m'heu fet pensar en una amiga, a qui li van omplir el llit de confeti... I encara ara se l'estan espolsant del cos... Tres mesos després encara sortia confeti de sota el llit! :-D :-D :-D :-D :-D :-D

Vagi molt bé la celebració!
Imatge Imatge

||*||
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Regal per a un casament en el que no volen res

EntradaAutor: neuetes » dg. jul. 24, 2011 8:59 pm

Dons a mi també m'hi has fet pensar amb els meus cunyats: van omplir de despertadors tot el pis (amagats entre els calaixos, sota els llits, a dins de la lavadora,...), tots programats perque sonessin en hores diferents de la nit. Es van passar tota la nit en vela buscant despertadors, potser n'hi havia 15!!!! :content: :content: :content: :content:

Ja ens explicaràs quin regal els hi fas i com ha anat tot plegat. :ok:
neuetes l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. jul. 25, 2011 4:43 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Torna a “Off-topic”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::