No suporto...

Temes off-bebes, parts, embarassos..
Avatar de l’usuari
tona
:: pantera
:: pantera
Entrades: 868
Membre des de: dt. nov. 20, 2007 6:30 pm
Ubicació: a la muntanya

Re: No suporto...

EntradaAutor: tona » dc. març 12, 2014 7:47 pm

Raqueleta....res de vergonya!!!els hi dius. Tu la cara ben amunt i el cul a la cadira.
Embarassada el q no suportava era quan aparcava en parquings subterranis i un aparcada, obrir la porta i no poder sortir pq no em passava la panxa!!! Algu em pot explicar pq coi son tant estretes places?????
Avatar de l’usuari
Alehop
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1165
Membre des de: dl. oct. 18, 2010 12:23 pm

Re: No suporto...

EntradaAutor: Alehop » dc. març 12, 2014 8:45 pm

tona ha escrit:Raqueleta....res de vergonya!!!els hi dius. Tu la cara ben amunt i el cul a la cadira.
Embarassada el q no suportava era quan aparcava en parquings subterranis i un aparcada, obrir la porta i no poder sortir pq no em passava la panxa!!! Algu em pot explicar pq coi son tant estretes places?????


Ostres, a mi em passava el mateix!!! Feia el seguiment a la Teknon i les places son suuuuuper estretes... :-( Mes d'una vegada havia hagut de demanar a algu que passava per allà que m'aparqués / desaparqués el cotxe...
Avatar de l’usuari
Sumsi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 9:58 am

Re: No suporto...

EntradaAutor: Sumsi » dv. març 14, 2014 6:17 pm

Raqueleta a mi també em va passar quan estava embarassada en el metro, poques vegades m'he assegut i si estic asseguda sempre m'aixeco quan veig gent gran o embarassades.

Al començament del embaràs per risc (tenia un hematoma però podia fer vida normal però més pausada) tenia que demanar per seure i com anava amb el llibre d’embarassada els hi ensenyava perquè la gent em posava cara rara i com si m’ho inventés.
Quan l’embaràs va anar evolucionant i amb una panxeta súper gran, plantava la panxa davant de la gent que estava assentada en els seients reservat i ni si immutaven i molts no tenien la necessitat de seure :-(( i llavors ho demanava i s'aixecaven. Ho has de demanar és el teu dret i la teva seguretat teva i del bebè. Ara com vaig amb el cotxet no em planteixo seure i quan comenci a treballar i el porti amb el portabebés ja veuré si demano seure o no, dement del conductor del metro si fa moltes frenades ;-)

Ja que estic no suporto la gent que no s'aparta quan vas amb un cotxet pel carrer i tens pressa.
Sumsi l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. març 15, 2014 9:26 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: No suporto...

EntradaAutor: Raqueleta » dv. març 14, 2014 7:58 pm

Jo també els planto la panxa a la cara però no cola. Però avui m'han deixat seure!! Oe oe oeeee!
Quan portava la nena al fular sí que em deixaven seure sempre, sembla que si el bebè està fora de la panxa els costa més fer veure que no el veuen...
Avatar de l’usuari
Sumsi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 9:58 am

Re: No suporto...

EntradaAutor: Sumsi » ds. març 15, 2014 9:29 am

Ja Raqueleta dóna ràbia però ho has de demanar perquè la gent passa de tot, no ho suporto tanta insolidaritat!!:-((

Aaah felicitats per l'embaràs!!
Sumsi l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. març 17, 2014 9:31 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: No suporto...

EntradaAutor: Raqueleta » ds. març 15, 2014 7:30 pm

Gràcies!!
Avatar de l’usuari
Nars
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dl. març 10, 2014 9:18 am

Re: No suporto...

EntradaAutor: Nars » dt. març 18, 2014 5:50 pm

mdemare ha escrit:NS que a totes les entrevistes de feina em.preguntin si tinc fills, sobretot si són dones. A sobre es sorprenen dient: i com t'organitzaras? Nois i noies, preguntar aixo és IL.LEGAL!!!


100% d'acord amb aquest NS !!!!!
Fills i edat m'han demanat a mi i si van a l'escola...

Flipo...
Imatge

Imatge

+ --> 11/03/2014
nuscka
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2351
Membre des de: dj. maig 17, 2007 5:12 pm

Re: No suporto...

EntradaAutor: nuscka » dj. març 20, 2014 12:56 pm

no suporto l'amic del meu fill, i avui el tinc a dinar a casa! gràcies a deu que visc en uns baixos i no tinc balcó, que si no tindria la temptació de llançar-lo...
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Sumsi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 9:58 am

Re: No suporto...

EntradaAutor: Sumsi » dj. març 20, 2014 5:06 pm

Ostres nuscka, deu ser tot un trasto!!. Paciència

Un altre no suporto ja que estic jeje: no suporto les empreses que no paguen els seus treballadors i els hi baixen el sou (se'ls fa de financera :sogra: :sogra: )i els seus directius no es baixen el sou o diuen que se'l baixen mestres van amb els seus cotxarros i vivint un tren de vida que no els pertoca :-(( :-((
Imatge
Avatar de l’usuari
steelman_family
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 69
Membre des de: dv. nov. 16, 2012 12:34 pm

Re: No suporto...

EntradaAutor: steelman_family » dv. març 21, 2014 7:43 am

No soporto a la gent que va pel mig per l´autopista, i que despres es queixa que l´avancen per la dreta (normalment zona de pixapins)
No soporto la gent, que no posa intermitents. Es deu pensar que la gent son adivins.
No soporto l´actiut del govern español amb el nostre país.
No soporto que jo no soporti moltes coses :(
Avatar de l’usuari
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: No suporto...

EntradaAutor: Mara17 » ds. març 22, 2014 11:02 pm

steelman_family ha escrit:No soporto a la gent que va pel mig per l´autopista, i que despres es queixa que l´avancen per la dreta (normalment zona de pixapins)
No soporto la gent, que no posa intermitents. Es deu pensar que la gent son adivins.


Uf, jo fa temps ja em vaig queixar del primer punt i ara que torno a agafar més el cotxe ho ratifico! Si no avances, a la dreta, plis! Així es facilita la conducció de tothom! :ok:
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Martina20
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 565
Membre des de: ds. març 15, 2014 9:25 am

Re: No suporto...

EntradaAutor: Martina20 » ds. maig 10, 2014 8:47 am

Ui pujo aquest post que em sembla molt interessant. ;-)))
- No suporto que la gent no respecti les cues de qualsevol lloc, si estic fent cua a la caixa senyora si us plau no es posi al meu costat, posi's a darrera meu!!
- no suporto els jubilats que tenen pressa, mare meva que senpre estan tan ocupats, grrrrrr. Acabaré així quan em jubili?
- No suporto quan la gent em dóna opinions de si el meu fill va massa abriga't o va massa fresc.
- No suporto que quan compro carn a la carnisseria pesa una cosa i llavors a casa de vegades en pesa un altra i sempre és menys.
- No suporto que hi hagin posts en aquest forum que s'escriuen en castellà quan una de les normes és que sigui en català. Per això ja hi han altres fòrums a la xarxa totalment en castellà.
- No suporto com la steelman que hi hagin conductors que s l'autopista circulin pel mig, jajajaa. Aquesta em posa negre.

I bé, crec que deu ni do per un dia, jajaja
Avatar de l’usuari
steelman_family
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 69
Membre des de: dv. nov. 16, 2012 12:34 pm

Re: No suporto...

EntradaAutor: steelman_family » ds. maig 10, 2014 9:05 am

La steelman és EL steelman ;)
Avatar de l’usuari
Martina20
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 565
Membre des de: ds. març 15, 2014 9:25 am

Re: No suporto...

EntradaAutor: Martina20 » ds. maig 10, 2014 7:27 pm

Ai perdó, :-)
Avatar de l’usuari
glorieta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1497
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 10:03 am

Re: No suporto...

EntradaAutor: glorieta » dl. maig 12, 2014 10:58 am

NS als ciclistes!!! I si, generalitzo per que encara no he vsit cap ciclista al meu poble que respecti els semàfors. Si, ho sé, segur que n'hi ha algún, pero quan el vegi deixaré de generalitzar. Ells demanen respecte i tal, i ells, no han de respectar les normes?? I l'altre dia li faig llums a un i em diu que no ha vist el semàfor!!!!! quins pebrots!!!!

Ah, i jo vaig amb bici pel poble i els faig tots els semàfors, que no és tant difícil.
Imatge
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
Avatar de l’usuari
Murrieta
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 85
Membre des de: dc. abr. 23, 2014 9:45 pm

Re: No suporto...

EntradaAutor: Murrieta » dc. maig 14, 2014 8:24 pm

Doncs jo no suporto...

Els spammeros (sobretot quan truquen a hores intempestives, com ara quan la nena ja s'ha adormit)
Els fumadors empedreïts que fumen on sigui.
La gent que es cola al metro.

Aiii... Santa paciència... :-o00m
Avatar de l’usuari
Martina20
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 565
Membre des de: ds. març 15, 2014 9:25 am

Re: No suporto...

EntradaAutor: Martina20 » dc. maig 28, 2014 3:15 pm

No suporto les companyies de telèfon, o les companyies de gas o d'electricitat que ara truquen per un telèfon mòbil i et volen vendre de tot. La conversa les començo preguntant "me quieres vender alguna cosa?" I per suposat no no, que estem trucant a tots els clients perquè hi ha d'haver un canvi que és positiu per tu... bla bla bla....i que costa xx €. Quan em diuen això és quan exploto ;-)))
Avatar de l’usuari
MarczingerZ
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: ds. ago. 17, 2013 5:42 pm

Re: No suporto...

EntradaAutor: MarczingerZ » dc. juny 04, 2014 11:25 pm

Doncs jo no suporto haver-me de quedar més estona a la feina per culpa de la gent incompetent!!! No ho suportoooooooooooooo!!!!
Tot per tu, petita!!
Avatar de l’usuari
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: No suporto...

EntradaAutor: Mara17 » dl. juny 09, 2014 11:44 pm

No suporto que es ridiculitzin els nens en públic (bé, ni en privat, però en aquest cas jo ja no ho veuria). Vaig assistir a un escarni per part d'adults a un nen perquè havia fet una "cosa mal feta" (beure aigua a morro, ja veus tu) i em sembla que ho vaig passar pitjor jo que ell. Quina manera d'avergonyir-lo! :ufs:
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
nessy
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1930
Membre des de: dj. set. 16, 2010 10:12 am
Ubicació: Barcelona

Re: No suporto...

EntradaAutor: nessy » dt. juny 10, 2014 7:39 am

Mara17 ha escrit:No suporto que es ridiculitzin els nens en públic (bé, ni en privat, però en aquest cas jo ja no ho veuria). Vaig assistir a un escarni per part d'adults a un nen perquè havia fet una "cosa mal feta" (beure aigua a morro, ja veus tu) i em sembla que ho vaig passar pitjor jo que ell. Quina manera d'avergonyir-lo! :ufs:

Mara, vine a algún partit/entrenament de basquet del meu fill i veuràs molts pares que se'ls hauria de caure la cara de vergonya per escridassar i avergonyir el seu fill (ep, 5, 6 i 7 anys) per no haver fet basquet. :-((
Passa a veure el que faig: http://milmolt.blogspot.com.es/

Imatge Imatge

Torna a “Off-topic”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::