No suporto...

Temes off-bebes, parts, embarassos..
Avatar de l’usuari
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: No suporto...

EntradaAutor: Mara17 » dt. juny 10, 2014 9:14 am

nessy ha escrit:
Mara17 ha escrit:No suporto que es ridiculitzin els nens en públic (bé, ni en privat, però en aquest cas jo ja no ho veuria). Vaig assistir a un escarni per part d'adults a un nen perquè havia fet una "cosa mal feta" (beure aigua a morro, ja veus tu) i em sembla que ho vaig passar pitjor jo que ell. Quina manera d'avergonyir-lo! :ufs:

Mara, vine a algún partit/entrenament de basquet del meu fill i veuràs molts pares que se'ls hauria de caure la cara de vergonya per escridassar i avergonyir el seu fill (ep, 5, 6 i 7 anys) per no haver fet basquet. :-((


:ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs:
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
nessy
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1930
Membre des de: dj. set. 16, 2010 10:12 am
Ubicació: Barcelona

Re: No suporto...

EntradaAutor: nessy » dt. juny 10, 2014 11:55 am

Mara17 ha escrit:
nessy ha escrit:
Mara17 ha escrit:No suporto que es ridiculitzin els nens en públic (bé, ni en privat, però en aquest cas jo ja no ho veuria). Vaig assistir a un escarni per part d'adults a un nen perquè havia fet una "cosa mal feta" (beure aigua a morro, ja veus tu) i em sembla que ho vaig passar pitjor jo que ell. Quina manera d'avergonyir-lo! :ufs:

Mara, vine a algún partit/entrenament de basquet del meu fill i veuràs molts pares que se'ls hauria de caure la cara de vergonya per escridassar i avergonyir el seu fill (ep, 5, 6 i 7 anys) per no haver fet basquet. :-((


:ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs:

I mes et diré, moooooolts d'ells son jugadors frustrats que eren tant dolents que no van anar més enllà d'un entrenament i que esperen que els seus fills facin allò que ells no van ser capaços de fer per patates.

Pena fan, molta pena
Passa a veure el que faig: http://milmolt.blogspot.com.es/

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
leta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2386
Membre des de: dt. ago. 25, 2009 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

Re: No suporto...

EntradaAutor: leta » dt. juny 10, 2014 4:03 pm

NS que jo m'emprenyi com una mona i el meu company faci com si res... I si xiula, l'emprenyamenta puja de nivell!! :-(( :-(( :-((
Imatge
28/09/2010: TE +!
17/01/2011: ÉS UNA NENA!!
02/06/2011: La Clara ja és aquí!!

El post de la Clara!! viewtopic.php?f=91&t=22771
Avatar de l’usuari
nina81
:: granota
:: granota
Entrades: 201
Membre des de: ds. des. 07, 2013 9:45 pm

Re: No suporto...

EntradaAutor: nina81 » dj. juny 12, 2014 10:19 pm

leta ha escrit:NS que jo m'emprenyi com una mona i el meu company faci com si res... I si xiula, l'emprenyamenta puja de nivell!! :-(( :-(( :-((

Jo tampoc ho suporto i el meu fa exactament igual.
Imatge
Avatar de l’usuari
leta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2386
Membre des de: dt. ago. 25, 2009 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

Re: No suporto...

EntradaAutor: leta » dv. juny 13, 2014 5:54 pm

nina81 ha escrit:
leta ha escrit:NS que jo m'emprenyi com una mona i el meu company faci com si res... I si xiula, l'emprenyamenta puja de nivell!! :-(( :-(( :-((

Jo tampoc ho suporto i el meu fa exactament igual.


Fan ràbia, eh?? :-((
Bé, ara ja sé que n'hi ha d'altres que també xiulen >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
28/09/2010: TE +!
17/01/2011: ÉS UNA NENA!!
02/06/2011: La Clara ja és aquí!!

El post de la Clara!! viewtopic.php?f=91&t=22771
Avatar de l’usuari
Twix
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2194
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 11:51 am

Re: No suporto...

EntradaAutor: Twix » ds. juny 14, 2014 10:14 am

El meu xiular no, però quan estic empipada i començo a cagar-me en tot, totes les seves respostes són "Aha", "I tant!"... Em fot dels nervis!!!
Avatar de l’usuari
leta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2386
Membre des de: dt. ago. 25, 2009 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

Re: No suporto...

EntradaAutor: leta » ds. juny 14, 2014 9:51 pm

Twix ha escrit:El meu xiular no, però quan estic empipada i començo a cagar-me en tot, totes les seves respostes són "Aha", "I tant!"... Em fot dels nervis!!!

>.-<: >.-<:
Ommmm... :-o00m
Imatge
28/09/2010: TE +!
17/01/2011: ÉS UNA NENA!!
02/06/2011: La Clara ja és aquí!!

El post de la Clara!! viewtopic.php?f=91&t=22771
Avatar de l’usuari
picdeladona
:: poltre
:: poltre
Entrades: 660
Membre des de: dt. gen. 26, 2010 7:19 am

Re: No suporto...

EntradaAutor: picdeladona » dg. juny 15, 2014 9:48 pm

No suporto anar a algun lloc com a clienta i que em tractin malament, amb indiferència.. vaja que a sobre que ets tú la que pagues et tractin com una me..!! No ho soporto i si cal vaig a un altre lloc encara que sigui més car!
Avatar de l’usuari
picdeladona
:: poltre
:: poltre
Entrades: 660
Membre des de: dt. gen. 26, 2010 7:19 am

Re: No suporto...

EntradaAutor: picdeladona » dg. juny 15, 2014 9:52 pm

Per cert, vaig anar a la pastisseria Mauri, superconeguda aquí a BCN, pastisseria de tota la vida, etc.. Doncs em van tractar com el cul l'altre dia quan vaig entrar amb el meu bebé... Preguntant-me si tenia previst donar-li de menjar, que si que petit ..és ploraner? Que clar si li havia de donar el bibe encara, però que si era pit doncs clar.. como que no..
Eeinggg? Vaig sortir emprenyada com una mona. Coi que jo sóc la clienta .. tracti'm amb més respecte i cura!
(Consti que faig lactància mixta o sigui que estic acostumada a molts comentaris... ) .. Però quina manera de tractar a una clienta coll..!!
Avatar de l’usuari
bertian
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

Re: No suporto...

EntradaAutor: bertian » dl. juny 16, 2014 11:08 am

karma, jo amb això que expliques encara flipo molt! i sí, m'escandalitzo!!! com és possible que es vegi com una cosa ofensiva donar el pit a una criatura????? no ho entenc, ni que em punxin!
Rossinyola
:: pantera
:: pantera
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

Re: No suporto...

EntradaAutor: Rossinyola » dl. juny 16, 2014 2:18 pm

karma ha escrit:Per cert, vaig anar a la pastisseria Mauri, superconeguda aquí a BCN, pastisseria de tota la vida, etc.. Doncs em van tractar com el cul l'altre dia quan vaig entrar amb el meu bebé... Preguntant-me si tenia previst donar-li de menjar, que si que petit ..és ploraner? Que clar si li havia de donar el bibe encara, però que si era pit doncs clar.. como que no..
Eeinggg? Vaig sortir emprenyada com una mona. Coi que jo sóc la clienta .. tracti'm amb més respecte i cura!
(Consti que faig lactància mixta o sigui que estic acostumada a molts comentaris... ) .. Però quina manera de tractar a una clienta coll..!!

Aal.lucionoo!! Que fort!! :ufs: :ufs: :ufs: Jo hagués muntat un bon pollastre, donar el pit no és rès ilegal ni obscè, i qui ho vegi aixì és q té un problema,,mare meva!!
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
picdeladona
:: poltre
:: poltre
Entrades: 660
Membre des de: dt. gen. 26, 2010 7:19 am

Re: No suporto...

EntradaAutor: picdeladona » dl. juny 16, 2014 7:50 pm

Sí noies..em vaig quedar a quadros! Al principi no acabava d'entendre per on anava la conversa..jo tant sols volia un cafè amb llet..a mida que anava escoltant a la cambrera rància m'anava quedant més tallada i quan ja em va insinuar lo de millor no donar el pit em vaig quedar tant tallada que no vaig saber reaccionar i vaig fotre el camp..I això que jo dono bibes..i pit..Era al.lucinant!!!
Vaja per no anar-hi. Ara em fa ràbia no haverli cantat les quaranta!! Aixx
Avatar de l’usuari
leta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2386
Membre des de: dt. ago. 25, 2009 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

Re: No suporto...

EntradaAutor: leta » dl. juny 16, 2014 9:06 pm

Quins ous, karma! :ufs: :ufs: :ufs:
Imatge
28/09/2010: TE +!
17/01/2011: ÉS UNA NENA!!
02/06/2011: La Clara ja és aquí!!

El post de la Clara!! viewtopic.php?f=91&t=22771
latxell
:: papallona
:: papallona
Entrades: 120
Membre des de: dc. feb. 20, 2013 3:23 pm

Re: No suporto...

EntradaAutor: latxell » dl. juny 16, 2014 10:17 pm

Seria molt gran una trobada de mares alletant alhora als seus fills en un lloc així! A veure si tenen nassos de dir res!
No suporto que donar el pit pugui ser ofensiu i que cada dia el salvame tingui mes seguidors! Quina merda de mon estem construint???? En fi.....
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: No suporto...

EntradaAutor: noviachuky » dt. juny 17, 2014 10:07 am

Es que no suporto que el meu home estigui malalt, és com si s'estigues morint, preferiría mil vegades estar jo malalta que no estar aguantant les tonteries, a casa tinc 3 nens... :-(( :-(( :-(( :-(( :-(( :-((

Avui tinc molt mal dia, i no ho suporto gens!
Imatge

Imatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: No suporto...

EntradaAutor: neuetes » dt. juny 17, 2014 3:51 pm

noviachuky ha escrit:Es que no suporto que el meu home estigui malalt, és com si s'estigues morint, preferiría mil vegades estar jo malalta que no estar aguantant les tonteries, a casa tinc 3 nens... :-(( :-(( :-(( :-(( :-(( :-((

Avui tinc molt mal dia, i no ho suporto gens!


+ 1 :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m
Avatar de l’usuari
Murrieta
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 85
Membre des de: dc. abr. 23, 2014 9:45 pm

Re: No suporto...

EntradaAutor: Murrieta » dv. juny 20, 2014 9:09 pm

A veure, que seguiré desfogant-me...

No suporto que pel fet de tenir cara d'estrangera, per molt que parli en català, s'adrecin a mi en castellà.

Perdoneu, però algú ho havia de dir ||*||
Avatar de l’usuari
feeling
:: gosset
:: gosset
Entrades: 404
Membre des de: dv. ago. 20, 2010 4:42 pm

Re: No suporto...

EntradaAutor: feeling » dt. jul. 08, 2014 9:30 am

No suporto q el meu marit s'aixequi just d'hora al matí i em digui q perquè no l'he cridat!!!
Manda wüevs!!! Q ya es mayorcito!!!
DENÍS
Crisalexi
:: granota
:: granota
Entrades: 217
Membre des de: dg. març 09, 2014 1:43 pm

Re: No suporto...

EntradaAutor: Crisalexi » ds. jul. 12, 2014 5:45 pm

Que s´em tirin literalment a sobre, per refregar-me la panxa, ohhhhhhhhhhhhh quina panxona més maca!! , I picarols a vegades els hi diria a algunes ( menys mal que són la minoria ), Que ? M´estás fent una frega ?? No suporto que em magregin la panxa, gent que jo no conec de resssssssssssssssssssss !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar de l’usuari
nessy
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1930
Membre des de: dj. set. 16, 2010 10:12 am
Ubicació: Barcelona

Re: No suporto...

EntradaAutor: nessy » dc. jul. 23, 2014 9:30 am

Crec que ho he dit més d'un cop i sempre per aquesta època, però


NS la gent que desconeix l'ús de la dutxa i el sabó!! Sobretot a primea hora del matí, amb un bus sense aire acondicionat i rebotit de gent (ja que n'han elimitat des que els nens han plegat d'escola).
:-((
Passa a veure el que faig: http://milmolt.blogspot.com.es/

Imatge Imatge

Torna a “Off-topic”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::