PANERA DELS TRESORS I JOC HEURÍSTIC

Més qüestions.
Avatar de l’usuari
Maime
:: peixet
:: peixet
Entrades: 283
Membre des de: dt. des. 15, 2009 9:47 am
Contacta:

Re: PANERA DELS TRESORS I JOC HEURÍSTIC

EntradaAutor: Maime » dv. març 09, 2012 8:19 am

Bon dia!!
Jo tambe estic fent d'escombriaria recollint de tot per fer la panera. La Bruna ara te tot just 4 mesos pero per recollir almenys 60 coses i algunes mes per anar fent rotacio jo m'hi poso ja que tinc poca imagunacii.
Veig que us falten cosetes d'olors, a mi m'han recomenat que dins d'un mitjo hi posi marialluisa seca o camamilla seca i despres el cusi per dalt. Si s'ho posen a la boca tenen tambe el gust de les herbetes i no els hi fa mal.
Ahh m'encanten les ampolles! Us copiaré la idea!

És molt bona idea aixo d'anar possant les fotos de les coses "diferents" que anem possant a la panera.
Avatar de l’usuari
Kiara
:: gosset
:: gosset
Entrades: 461
Membre des de: dv. feb. 04, 2011 3:44 pm

Re: PANERA DELS TRESORS I JOC HEURÍSTIC

EntradaAutor: Kiara » dv. març 09, 2012 2:03 pm

lalona aquesta es l'idea, i veig que amb pasta o arroç tambe pot sesr força divertit!

Maime, a classe ho tenen amb una bosseta fina, tant les herbes aromatiques com pedretes que fan soroll. No sabria dir quin material es, pero es transparent, de tela i es veu resistent

A veure si dimarts em donen mes info i ja us dic.
Imatge
Imatge
Imatge
elisabetsalie
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dc. març 14, 2012 7:08 pm

Re: PANERA DELS TRESORS I JOC HEURÍSTIC

EntradaAutor: elisabetsalie » ds. març 31, 2012 8:12 am

Hola Angaleta! Ens tornem a trobar :)
Acabo de descobrir aquest post que vares fer el 2008. És una gran idea ajudar a difondre la Panera dels Tresors i el joc Heurístic a les mares i pares novells perquè els nens s'ho passen pipa i aprenen molt... Nosaltres des de que l'hem descobert, no hem parat d'investigar al respecte i no ha fet més que portar-nos alegries, tal i com ens hem animat a explicar al meu bloc. Salut!

elisabetsalie
http://manetesicosetes.wordpress.com/
elisabetsalie
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dc. març 14, 2012 7:08 pm

Re: PANERA DELS TRESORS I JOC HEURÍSTIC

EntradaAutor: elisabetsalie » ds. març 31, 2012 8:27 am

Fuzztoon ha escrit:Doncs a l'Emma també li vaig fer panera dels tresors i encara ara li agrada. Em volia mirar això del joc heurístic però no se ben bé que és. M'ho podrieu explicar bé?


Que jo sàpiga és la segona part de la panera dels tresors (ara ja fa molt que em vaig llegir el llibre...). Es porta a terme a partir que els nens ja caminen i una vegada ja s'han familiaritzat amb els objectes de la panera. Es tracta de reunir bastantes unitats de cada element que hi posis i a més, buscar uns quants elements "contenidors". Es fan uns pilonets on es van combinant diversos elements i contenidors i els nens investiguen accions com apilonar, fer passar per dins (si hi ha contenidors foradats), la velocitat amb què cauen, com s'omplen... els pesos, els tamanys, la densitat. Sembla ser que treballen el que s'anomena prellenguatges. (Ara que hi penso, hauré de redactar un post sobre això al meu bloc...)
Té dues parts, la primera en la que el nen explora lliurement els materials i l'educador es manté expressament en silenci, i la segona part, en la que es van donant instruccions senzilles als nens del tipus: porta'm la pilota vermella, agafa la cadeneta de sota la cadira... Amb això aprenen a recollir sense fer gaires escarafalls. Al meu fill gran li ha funcionat. Em sembla que ho explico un xic per sobre a diversos posts del meu bloc com "La panera dels tresors", "els taps de llauna", etc.
Espero haver-te ajudat. Salut!

elisabetsalie
http://manetesicosetes.wordpress.com/
elisabetsalie
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dc. març 14, 2012 7:08 pm

Re: PANERA DELS TRESORS I JOC HEURÍSTIC

EntradaAutor: elisabetsalie » dt. abr. 10, 2012 10:12 pm

Ai... com m'agrada el teu blog! Escolta, una pregunta: les bossetes d'olor... amb quin teixit o com ho has fet? Jo tinc pensat fer-ho a l'abril! ;)[/quote]

Gràcies! Ens ho passem molt bé... La roba dels saquets d'olor és de cortina: deixa passar la llum i és força tupìda. Si vas a una botiga de robes, ja t'assessoraran. Fins aviat! :)

elisabetsalie
http://manetesicosetes.wordpress.com
Avatar de l’usuari
montsejoel
:: granota
:: granota
Entrades: 240
Membre des de: dl. març 17, 2014 12:26 pm

Re: PANERA DELS TRESORS I JOC HEURÍSTIC

EntradaAutor: montsejoel » dl. maig 26, 2014 12:19 pm

Fa setmanes que vull començar una panera per al meu nen però sempre penso que tal i com està amb les dents tot anirà a la boca... sé que el joc sempre és en presència d'un adult, però tot i així em preocupa una mica... :content:
Avatar de l’usuari
Halia
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: dg. des. 29, 2013 11:18 am

Re: PANERA DELS TRESORS I JOC HEURÍSTIC

EntradaAutor: Halia » dl. gen. 25, 2016 10:07 pm

Hola!

Aquest tema està una mica abandonadet... però estic pensant en fer-li la panera a la meva peque de 7 mesos i mig! :love:
A veure si m'animo!!! Tot i que hi ha coses que em fan una mica de yuyu....
Imatge
Imatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::