adaptacio llar d'infants

Més qüestions.
Annap82
:: puça
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: dl. oct. 29, 2018 10:52 am

adaptacio llar d'infants

EntradaAutor: Annap82 » dt. set. 17, 2019 10:02 am

Bones a totes/ tots!

Sóc la mare d'un nen de 11 mesos i el dia 09 vàrem començar la llar d'infants. Vàrem fer adaptació amb els pares el dia 9 i 10 i a partir d'aquí l'he deixat a la llar d'infants sol.

Ell entre a les 08:00 i el vaig a buscar a les 14:00. Les mestres em comentes que està costant molt l'adaptació.... que li costa mooooolt dormir i que plora mooooooooooolt.

M'han comentat que potser seria bo que l'anés a buscar una mica abans (12:00) perquè sembla que plora moooooooolt i a part menja moooooolt poc.

No sé que fer.... si deixar-lo una setmana més en horari normal a veure si s'adapta o que els meus pares me'l vaguin a buscar.

Em podeu explicar la vostra experiència?

Com sempre molt agraïda

Vaguin a buscar.

Em podeu explicar la vostra experiència?

Com sempre molt agraïda
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: adaptacio llar d'infants

EntradaAutor: Anna Maria » dt. set. 17, 2019 10:14 am

Bones!
Doncs cada infant és un món. L'Isaac a l'escola bressol el curs que va plorar més va ser P1, a P0 quasi no el van sentir i estava la mar de content, dormia més a l'escola que a casa! Altres nens companys seus doncs van plorar més el primer curs i després van canviar.
Si les educadores t'han recomanat anar-lo a buscar més aviat doncs prova-ho, si ho pots fer. A veure què tal. No hi ha una solució única. Tot i així, no t'angoixis, han estat pocs dies, si comentes que el 9 i 10 hi vau anar vosaltres, l'11 va ser festa, i després han estat dos dies només perquè hi ha hagut el cap de setmana i no ha pogut fer rutina encara.
Intenta que ta fill no et noti angoixada. Difícil de fer, perquè fa molta pena que els hagis de deixar plorant o que et diguin que ha plorat molt, però t'has de mostrar segura i tranquil·la.
Molts i molts ànims, l'adaptació la fan ells i nosaltres.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: adaptacio llar d'infants

EntradaAutor: crunchi » dt. set. 17, 2019 12:23 pm

Hola,

A nosaltres ens van dir que millor si aquesta setmana els recolliem a les 11:45-12h i que dinessin a casa. Que era una adaptació mes progressiva i com tu dius, molts ho passaven malament i no menjaven, amb lo que no val la pena pq el infant patia. Si podeu, feu-ho així. A més, tu ja el deixes en acollida, amb lo que per ells, són moltes hores.

Nosaltres ho estem fent així, només va pel matí.

Aquest és el 2n any que hi va el meu nen, i l'any passat va tenir moments de tot. Alguns dies quan el deixavem a classe plorava i altres dies no. Això si, també hi havia dies que no volia marxar XD

Molts anims!!
Imatge

Imatge
mirita78
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dj. maig 07, 2020 11:36 am

Re: adaptacio llar d'infants

EntradaAutor: mirita78 » dj. maig 07, 2020 2:22 pm

Vaig molt tard per contestar pero potser serveix pel proxim curs.
El meu fill va entrar a P1, pero aquesta escola l'adaptacio es diferent. Us explico a continuacio:
Dia 1: 1 hora a l'estança i amb els dos pares, grups reduits
Dia 2: 1 hora a l'estança, nomes un progenitor, i surts de l'aula 15 minuts quan ho demana la mestra
Dia tres: hora i mitja i de 30 a 40 minuts esta el progenitor fora. L'escola et posa un esmorçar per ajudar a pasar l'estona. Es important que et quedis a l'escola per si el nen plora, t'avisrn i tornes a l'estança
Dia 4: mes o menys com el dia tres
Dia 5: de 9 a 12, tot el grup junt per fi. I la mestra aqui ja va dient infividualment cuanta estona esperes fora.
A partir d'aqui, cada nen es individual, pero el primer cop que es queden a dinar ha d'anar el progenitor a donarli de menjar i la mestra pren nota, de com menja, quantitat, gestos, si li cantes, ritme de cullerades ... Es impresionant!!
Tambe val a dir que quan deixes el nen a l'aula, entres amb ell, i et pots quedar tota l'estona que vulguis, excepte en adaptacio que mes o menys a les 9:30 demanen que sortim totes a la vegada.
Qui diu progenitor, diu avis o qui el porti a l'escola. Quan ho explico, la gent em diu que no li agrada aquest sistema, pero a mi m'encanta. Es molt dificil per les mares tambe separarse del fill, i d'aquesta manera tambe fem una adaptacio nosaltres.
Per sort, el meu va plorar poc o gens, ho treia despres a casa que no es desenganxava. S'estima amb bogeria la seva mestra, i no ha plorat cap dia del curs, si que externalitza la seva angoixa xerrant, que per sort, es mes "llevadero" que els plors.
L'escola es publica, encara que se del cert que no totes les publiques funcionen aixi

Crec que val la pena buscar molt i comparar molt, informarnos be, i escollir el que millor s'adapta al que nosaltres volem pels nostres fills.

Espero haber ajudat una mica

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::