ROTAVIRUS
ROTAVIRUS
Hola noies!
Ahir a la visita de la infermera de pediatria ens van comentar el tema de la vacuna de rotavirus, ens van donar un full d'informació i ens van dir que ens ho pensesim, que heu fet? li estic donant moltes voltes.
Ahir a la visita de la infermera de pediatria ens van comentar el tema de la vacuna de rotavirus, ens van donar un full d'informació i ens van dir que ens ho pensesim, que heu fet? li estic donant moltes voltes.

viewtopic.php?f=35&t=4959

viewtopic.php?f=50&t=13087
Traer un niño al mundo es una decisión extraordinaria. Es decidir tener por siempre el corazón fuera del cuerpo.
-
VisitantVi
nosaltres no li vam posar a en Lluc i va agafar el rotavirus.
Va estar dos dies cagant tou 3-4 cakes al dia i dos vòmits, ni febre ni res més.
Ho vam passar molt pitjor amb una "trista" gastroenteritis comuna..llavors feia 8-9 cakes likides totalment, no menjava, estava plorant tot el dia i va durar una setmana!

Va estar dos dies cagant tou 3-4 cakes al dia i dos vòmits, ni febre ni res més.
Ho vam passar molt pitjor amb una "trista" gastroenteritis comuna..llavors feia 8-9 cakes likides totalment, no menjava, estava plorant tot el dia i va durar una setmana!
-
VisitantVi
- Vilma
- :: zebra

- Entrades: 1481
- Membre des de: dc. feb. 06, 2008 7:34 am
- Ubicació: SUPER ENAMORADA DEL MEU MARIT I EL MEU FILLL!!!!!
- Contacta:
Hola noies, ús informo per el que sé del Rotavirus, a veure, el Rotavirus es com un virus de la grip, es a dir, cada any la cepa, vull dir, el bitxo es diferent, per aquesta regla de tres cada any haurien de canviar la vacuna, com fan cada any amb la de la grip, cada any es posa el virus de l'any anterior perque el cos agafi immunitat, a veure, jo personalmet i sobre el meu criteri de tot el que he estudiat, no pasa res si es posa la vacuna, pero penseu que tot i administrant la vacuna també ús pot agafar un rotavirus.
Per algun dubte, ja sabeu, sobre aquest tema us puc aconsella una mica professionalment parlan
Un petó i molt bona nit.
Per algun dubte, ja sabeu, sobre aquest tema us puc aconsella una mica professionalment parlan
Un petó i molt bona nit.
-
VisitantVi
VILMA AIXÒ MATEIX VAM SABER NOSALTRES PARLANT AMB UNA AMIGA que HI ENTÉN.. I VAM VEURE CLAR que ÉS UNA ALTRA MANERA DE FER NEGOCI...NO VULL POSAR-ME "EN CAMISAS DE ONCE VARAS EIN?" PERÒ ÉS que TROBO INDIGNANT que SI ÉS UNA VACUNA FORÇA INÚTIL SIGUI TAN CARA I SI ÉS SUPER UTIL I IMPORTANT COM VOLEN FER CREURE ALGUNS PEDIATRES POS PK NO ENTRA PER LA SS??
EN FI...ES UN TEMA DE DEBAT I CONTROVÈRSIA, PE`RO JO M'INDIGNO MOLT AMB EL TEMA "VACUNES PRIVADES"... I LA GENT que NO TÉ RECURSOS que? que ES FOTIN? ELS SEUS NENS NO SÓN "DIGNES" DE LA VACUNA? I A PART,
SI DE DEBÓ POT EVITAR TANTS NENS HOSPITALITZATS NO LI SURT A COMPTE A LA SS FER-LA ENTRAR que LA PASTA que ES GASTARÀ EN HOSPITALITZACIONS (RECURSOS, PERSONAL MÈDIC, LLITS I DEMÉS)??
NO SÉ, NO EM QUADRA GENS NI MICA.

EN FI...ES UN TEMA DE DEBAT I CONTROVÈRSIA, PE`RO JO M'INDIGNO MOLT AMB EL TEMA "VACUNES PRIVADES"... I LA GENT que NO TÉ RECURSOS que? que ES FOTIN? ELS SEUS NENS NO SÓN "DIGNES" DE LA VACUNA? I A PART,
SI DE DEBÓ POT EVITAR TANTS NENS HOSPITALITZATS NO LI SURT A COMPTE A LA SS FER-LA ENTRAR que LA PASTA que ES GASTARÀ EN HOSPITALITZACIONS (RECURSOS, PERSONAL MÈDIC, LLITS I DEMÉS)??
NO SÉ, NO EM QUADRA GENS NI MICA.

Nosaltres la del rotavirus no l'hi hem posat una mica pel que comenteu, però la prevenar sí... tracta el tema de la meningitis i ja és una cosa molt més seriosa des del meu punt de vista... a part, ja ho vaig comentar en algun altre post però us ho poso per si de cas, que pregunteu: nosaltres, com que el nen té una CIV (un soplo), la prevenar de moment ens ha entrat per la SS gratuïtament, ho dic perquè hi ha alguns casos en què el pediatra la pot sol·licitar... suposo que a la llarga la posaran a tothom gratuïtament, havent-hi comunitats que ja la posen...
Hem alletat 19 mesos!
- Nika28
- :: gosset

- Entrades: 490
- Membre des de: dl. oct. 16, 2006 10:51 am
- Ubicació: Ara a Madrid, pero sempre de Ripollet (BCN)
- Contacta:
Hola chicas, nosotros se la hemos puesto a Lucía, el pediatra me estuvo comentando que al ir tan pronto a la guardería era más recomendable ya que una vez empiezan a tener contacto con niños... ya se sabe.
De momento todo genial.
Esta vacuna es bebida así que ni ellos sufren con el pinchazo.
saluditos
Nika
De momento todo genial.
Esta vacuna es bebida así que ni ellos sufren con el pinchazo.
saluditos
Nika

-
VisitantVi
Gràcies per les vostres respostes, vaig que hi ha una mica de totes les opinions, crec que nosaltres si que li posarem!

viewtopic.php?f=35&t=4959

viewtopic.php?f=50&t=13087
Traer un niño al mundo es una decisión extraordinaria. Es decidir tener por siempre el corazón fuera del cuerpo.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |