OFERTA BOLQUERS BUMGENIUS
OFERTA BOLQUERS BUMGENIUS
Noies, per les que feu servir o volgueu fer servir bumgenius, mireu aquesta pàgina!!!!!!!:
http://www.thenaturalbabyresource.com/s ... 53c03fb808
Estan molt bé de preu!!!!!!!!!!!! Jo n'he comprat uns quants ara mateix. Sort!
http://www.thenaturalbabyresource.com/s ... 53c03fb808
Estan molt bé de preu!!!!!!!!!!!! Jo n'he comprat uns quants ara mateix. Sort!
-
VisitantVi
Nosaltres bàsicament els que fem servir són els bumgenius, també en tenim algun Imse Vimse.
T'explico perquè no t'espantis. Nosaltres des que el Marçal tenia 4 mesos els fem servir ja sense tancar cap "corxet", a la posició més gran. Vaig pensar que aviat no els podria fer servir, però mentida, perquè ara li queden més bé que no pas llavors. Per tant, si te'n quedes algun no t'espanti si creus que se't quedaran petits enseguida, a mi em va passar i per ara perfecte
T'explico perquè no t'espantis. Nosaltres des que el Marçal tenia 4 mesos els fem servir ja sense tancar cap "corxet", a la posició més gran. Vaig pensar que aviat no els podria fer servir, però mentida, perquè ara li queden més bé que no pas llavors. Per tant, si te'n quedes algun no t'espanti si creus que se't quedaran petits enseguida, a mi em va passar i per ara perfecte
Si Susanna, esic d'acord amb tu, són genials. Nosaltres en tenim 10, però sobretot ara a l'hivern fem una mica curt i n'he agafat 8 més (4+4). Això, més una bossa per portar-los més 15 tovalloletes l'enviament del paquet val 20€. Encara q pugui semblar car 3 bolquers em segueixen sortint de franc respcte els preus que hi ha per aquí!!!!!!!!!!!!!! Suposo q si fas una comanda petita no val massa la pena.
eren només 34 lliures, però m'han enviat un mail:
Hi
Postage costs for this parcel to Spain will be €220, please advise?
Regards
Anouska
Jo penso que ha d'haver un error, he escrit preguntant si estan segurs que els costos son 220€ i que si ho és em sembla massa i cancelo la comanda. Potser son 20 i s'han equivocat!!
Només he demanat 4 bolquers!!
Hi
Postage costs for this parcel to Spain will be €220, please advise?
Regards
Anouska
Jo penso que ha d'haver un error, he escrit preguntant si estan segurs que els costos son 220€ i que si ho és em sembla massa i cancelo la comanda. Potser son 20 i s'han equivocat!!
Només he demanat 4 bolquers!!
Jo crec que és això, ja els he preguntat però encara no responen.
Per cert, exactament que vol dir "please advise"? És que si us plau confirmi?
Espero que s'adonin del seu error i no anul·lin la comanda directament. El que és cert es que potser em surt a compte comprar-ne més, perque veig que els gastos son els mateixos. Si no es que per 4 només, em pujen 5 euros per bolquer el preu final.
Per cert, exactament que vol dir "please advise"? És que si us plau confirmi?
Espero que s'adonin del seu error i no anul·lin la comanda directament. El que és cert es que potser em surt a compte comprar-ne més, perque veig que els gastos son els mateixos. Si no es que per 4 només, em pujen 5 euros per bolquer el preu final.
Sí, s'havien equivocat!! Així intentaré canviar la comanda i en demano 20 en lloc de 4 (així només em puja el cost un euro per bolquer) i els compartiré amb una companya que en vol. Si em sobren ja ho diré per si algú vol provar.
Ayrs l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. feb. 20, 2008 4:09 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |