Bebé 14 mesos hotel vacances
Bebé 14 mesos hotel vacances
Hola, amb una nena de 14 mesos, com ho veieu anar d'hotel? He mirat hotels que em preparen els dinars i sopars amb purés, la nena amb 14 mesos ja menjarà algo de sòlids també? He mirat per a l'estiu Peñíscola i Cambrils. Algú sap algun hotel recomanable?
Re: Bebé 14 mesos hotel vacances
No et puc recomanar hotels però nosaltres des de que tenim les nenes sempre hem anat de aparthotels, tens la teva cuina per poder fer una mica de menjar i normalment les habitacions son mes grans.
Hola! Nosaltres fem igual que la neuetes, anar a aparthotel. Trobo que té com avantatge que pots triar entre fer tu el dinar, dinar fora o dinar al restaurant de l' aparthotel, que normalment en tenen. Per la zona de Cambrils jo et recomenaria l'Aparthotel Pierre et vacances, que està superbé!
- sargantana:28
- :: poltre

- Entrades: 646
- Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am
Nosaltres vam anar a un vilar rural i perfecte perquè està molt adaptat a nens i tan per horaris com per menús genial ( triturats de peix i carn i sólids super variats ) n'hi ha tres, a sant hilari de sacalm, cardona i arnes.
Gràcies! Tot i que jo miro platja!
- papallona84
- :: conillet

- Entrades: 352
- Membre des de: dv. set. 09, 2011 6:12 pm
Hola!!
Jo tmb et recomano aparthotel es molt mes comode.
A Cambrils tens Aparthotel Olimar i Aparthotel Voramar.
Els dos estan orientats a families ,olimar esta al centre de Cambrils i Voramar mes apartat xo davant la platja.
Jo tmb et recomano aparthotel es molt mes comode.
A Cambrils tens Aparthotel Olimar i Aparthotel Voramar.
Els dos estan orientats a families ,olimar esta al centre de Cambrils i Voramar mes apartat xo davant la platja.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |