QUAN AGUANTEN L'ESQUENA?
QUAN AGUANTEN L'ESQUENA?
Hola guapis!
La meva filla encara no aguanta l'esquena i ja te 6 mesos però com és prematura i va diferent en quasi tot....a quina edat aguanten l'esquena els vostres bebes?
Només una pregunta, a quina edat vau asseure els vostres bebes a la cadireta del cotxet? i a la trona?
La meva filla encara no aguanta l'esquena i ja te 6 mesos però com és prematura i va diferent en quasi tot....a quina edat aguanten l'esquena els vostres bebes?
Només una pregunta, a quina edat vau asseure els vostres bebes a la cadireta del cotxet? i a la trona?
...
Els meus es van aguantar asseguts sols als 6 mesos tots dos. Però crec que els prematurs van diferents... a més cada nen/a té el seu propi ritme.
Petons!
Petons!

Aquest és el post d'en Marc:
viewtopic.php?f=36&t=4521

Aquest és el post de la Bet:
viewtopic.php?t=4492
En Joel es va començar a aguantar asegut als 4 mesos, tot i que encara queia de tant en tant. L'Aleix va trigar més, va ser cap als 6 mesos.
Jo els vaig cambiar al cotxet als 2,5 mesos perque ja no m'hi cavien al portabebés, eran molt grandets, però recomanan portar-los al cuco fins els 4 mesos.
A la trona els vaig començar a seure quan van començar a menjar cap als 4 mesos
Jo els vaig cambiar al cotxet als 2,5 mesos perque ja no m'hi cavien al portabebés, eran molt grandets, però recomanan portar-los al cuco fins els 4 mesos.
A la trona els vaig començar a seure quan van començar a menjar cap als 4 mesos
-
VisitantVi
la Cloe asseguda soleta s'hi aguantava desdels 6 mesos. Però poca estona. El control total el va assolir als 7 mesos. La porto a la cadireta dels dels 6.
(a tot això li has de treure dos mesos, com a la teva Núria) jo crec que va prou bé, no pateixis dona.
Per cert, no us fan cap tipus de seguiment?
a nosaltres al mateix hospital on va neixer i viure el seu primer mes ens fan un seguiment tant de pediatria, com de desenvolupament psicomotriu...
(a tot això li has de treure dos mesos, com a la teva Núria) jo crec que va prou bé, no pateixis dona.
Per cert, no us fan cap tipus de seguiment?
a nosaltres al mateix hospital on va neixer i viure el seu primer mes ens fan un seguiment tant de pediatria, com de desenvolupament psicomotriu...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

[/url]

PERO ÉS QUE SEMPRE HA TINGUT MOLTA FORÇA, JO EM SUPOSO QUE LA TEVA NENA AL SER PREMATURA HO FARÀ LI HAS DE SUMAR ELS MESSOS QUE ES VA ADELANTAR,NO?