Plataforma per cotxet

Més qüestions.
Avatar de l’usuari
pilareta
:: rateta
:: rateta
Entrades: 152
Membre des de: ds. març 26, 2011 7:20 pm

Plataforma per cotxet

EntradaAutor: pilareta » dv. feb. 10, 2012 4:30 pm

Hola! Busco consell per una amiga i potser les mares que teniu més d'un fill/a em podeu ajudar.
Quan torni a ser mare al març, la seva altra filla tindrà 20 mesos i està buscant la millor manera per sortir a passejar o fer encàrrecs. Recomeneu les plataformes que s'afegeixen al cotxet? M'ha comentat que algunes tenen com una escaleta per seure, van millor?
Moltes gràcies!
Imatge
Avatar de l’usuari
Alehop
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1165
Membre des de: dl. oct. 18, 2010 12:23 pm

Re: Plataforma per cotxet

EntradaAutor: Alehop » dv. feb. 10, 2012 5:08 pm

a mi m'interessa!! Quan neixi en Nico, la Mar acabara de fer els 20 mesos, i tinc el mateix dilema!

En principi m'agradaria dur el bebè en el fular...però també em plantejo l'opció cotxet i plataforma per la germana gran. Mamis amb experiència?

Gràcies!!
Xus
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dv. juny 18, 2010 8:12 am

Re: Plataforma per cotxet

EntradaAutor: Xus » dv. feb. 10, 2012 6:11 pm

Hola a totes!
Jo hem vaig trobar amb el mateix problema ara fa 3 mesos quan va neixer en Joan. Llavors l'Emma tenia 24 mesos i hem van deixar la plataforma sense seient.
El primer dia a la nena li va fer gracia però el problema és que encara són molt petits i hem baixava sense avisar, altres vegades no volia ni pujar-hi...bé, de veritat un drama.
Li varem demanar al Corte Ingles la plataforma amb seient amb la condició de probar-ho a casa i tornar-ho si no li anava bé. Al final a la nena tampoc li agradava perquè anava molt baixa i el cotxet del petit li tapava quasi tota la vista a més amb el problema de saltar del seient quan li donava la gana.
Per a mi la veritat ha estat un drama en tres actes!

Al final la solució ha estat buscar un cotxet de bessons tipus McLaren encara que jo he agafat el Cybex ja que val la mitat i és una marca holandesa molt bona però poc intruduida a Catalunya.
Ara podem anar a tot arreu amb els dos, el cotxet fa deu centímetres més que el Mutsy que és el cotxet del petit i tinc un adaptador pel petit perquè pugui anar totalment estirat i amb el coll protegit.
Si teniu pressa i el gran rondina el poseu al cotxet i santes pasques, la plataforma només serveix si no tens pressa ja que la majoria de vegades salten en marxa i a més a l'hora de portar-lo has d'anar molt separat i per pujar escalons has de fer baixar al nen de la plataforma moltes vegades. El meu consell es que mireu si algú us hen deixa alguna i ho probeu abans de gastar-vos els 80 euros que val la plataforma més econòmica.

Jo encantada del meu cotxet Cybex twins que surt per a 200 euros!!!!!!

Espero haver estat d'ajuda. :oset:
Itx77
:: gosset
:: gosset
Entrades: 431
Membre des de: dc. gen. 21, 2009 8:56 am

Re: Plataforma per cotxet

EntradaAutor: Itx77 » dv. feb. 10, 2012 9:56 pm

Jo vombino, depenent del q hagi de fer... Peque al cotxet i gran a la plataforma o gran al cotxet i peque amb portanadons
Avatar de l’usuari
pilareta
:: rateta
:: rateta
Entrades: 152
Membre des de: ds. març 26, 2011 7:20 pm

Re: Plataforma per cotxet

EntradaAutor: pilareta » ds. feb. 11, 2012 6:31 pm

Gràcies noies!
M'heu donat diferents opcions, a veure què li semblen.
Xus, fantàstica l'explicació! Ja li comentaré a la meva amiga això de provar-ne una abans de comprar, és una bona idea.
Imatge
estefarga
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: ds. abr. 18, 2020 12:58 pm
Contacta:

Re: Plataforma per cotxet

EntradaAutor: estefarga » dv. maig 01, 2020 5:51 pm

Jo la veritat és que també tenia aquests dubtes, però a la fi vaig veure en una pàgina de reviews comparatives de diversos carrets de bessons, i a la fi em vaig comprar el de Ohlala Twin de Chicco i em va agradar molt. La pàgina on el vaig veure va ser aquí

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::