COTXET
-
VisitantVi
Don jo al final he comprat una bossa pel cotxet molt xula.
Això si, 60 euros!!!
però porta un munt de butxaques, una d'elles és un cambiador. i no és la tipica robeta flonja...Es un canvas molt gruixut, com les maletes o les motxilles del cole. I no té motius infantils, així la podré aprofitar molt més que la tipica bossa infantil. Es grossa però si no la portes plena la pots apretar amb unes tanques...
en fi, que m'encanta.
Ja us penjaré una foto el cap de setmana.
I és la que penso fer servir per dur la robeta de la Cloe a la clínica...
Això si, 60 euros!!!
però porta un munt de butxaques, una d'elles és un cambiador. i no és la tipica robeta flonja...Es un canvas molt gruixut, com les maletes o les motxilles del cole. I no té motius infantils, així la podré aprofitar molt més que la tipica bossa infantil. Es grossa però si no la portes plena la pots apretar amb unes tanques...
en fi, que m'encanta.
Ja us penjaré una foto el cap de setmana.
I és la que penso fer servir per dur la robeta de la Cloe a la clínica...
- Jules
- :: zebra

- Entrades: 1161
- Membre des de: dt. jul. 11, 2006 10:12 am
- Ubicació: Londres i Terrassa
Si Bruna, quan puguis si us plau posa una foto.
Es que es una de les coses que també estic mirant. Al principi pensava comprar una infantil per l'hospital pero ara crec que no la fare servir gaire despres aixi que vull utilitzar la mateixa que posi al cotxe. Estic mirant per qui pero si son chules son molt cares (al canvi 80€ o mes) osigui que tambe mirare a Espanya quan vingui...
- Jules

Aries, una preguntilla, ¿verdad que dijiste que fuiste al Palacio del bebe y pudiste ver el Mutsy? ¿Me podrias decir cual lo tiene? ¿Es el que esta cerca de Plaza Catalunya? Es que aqui no hay manera de encontrarlo, lo puedes pedir, pero sin verlo. Como vengo a Terrassa el 16 de marzo pues he pensado de ir a verlo antes de decidirnos.
Gracias!
Gracias!
-
VisitantVi
Hola Jules... El Palacio del Bebé está en Barna, y si hay otro no sé, pero al que fuí yo y estaba el Mutsy y un montón de colores está en Gran Via, 631, justo al otro lado está en frente el Hotel Ritz. También está el Bugaboo y los Jané, los Casualplay y los Bebeconfort... y alguno mas... Hay bastante variedad... y todos expuestos alli que es lo bueno.. a ver que tal te va...
-
VisitantVi
-
VisitantVi
- Jules

Ya tenemos coche!!!!!!!!!!
Por fin despues de buscar y mas buscar encontré una tienda donde tenian el Mutsy 4ryder light y el sábado fuimos a verlo. Entiendo porque lo habeis cogido varias de vosotras pero para mi lo veo grande, ocupa bastante sitio plegado y pesa mas de lo que yo queria. Total que tambien tenian el bugaboo y hacian una oferta en la maxicosi y los adaptadores si lo comprarabas todo junto asi que ya lo hemos encargado!!!!! El es modelo gecko en rojo y la maxicosi es negra y roja. Que descanso, una cosa mas hecha

Por fin despues de buscar y mas buscar encontré una tienda donde tenian el Mutsy 4ryder light y el sábado fuimos a verlo. Entiendo porque lo habeis cogido varias de vosotras pero para mi lo veo grande, ocupa bastante sitio plegado y pesa mas de lo que yo queria. Total que tambien tenian el bugaboo y hacian una oferta en la maxicosi y los adaptadores si lo comprarabas todo junto asi que ya lo hemos encargado!!!!! El es modelo gecko en rojo y la maxicosi es negra y roja. Que descanso, una cosa mas hecha
-
VisitantVi
jo també tinc cotxet!!!! dissabte vam encarregar el maxicossi amb la base isofix, d'una banda...el model aquell que es diu urban safari que es tot raro... en verd i vermell.
I d'altre banda el bugaboo gecko en color verd que ens encanta el verd!!!!
ja no em falta res!!! bé només que vagin arribant les coses a les botigues i que jo les vagi a recollir...
i el més important em falta la nena!!!!!
I d'altre banda el bugaboo gecko en color verd que ens encanta el verd!!!!
ja no em falta res!!! bé només que vagin arribant les coses a les botigues i que jo les vagi a recollir...
i el més important em falta la nena!!!!!
-
VisitantVi
- mainadaabord
- :: dragona

- Entrades: 4479
- Membre des de: dj. gen. 04, 2007 3:35 pm
- mainadaabord
- :: dragona

- Entrades: 4479
- Membre des de: dj. gen. 04, 2007 3:35 pm
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant