Robeta nou nat
Doncs els conjunts són d'una botiga de nens que hi ha a Canet de Mar. Vaig anar al càming dels meus pares a passar la tarda, i una coneguda va muntar aquesta botiga de nens l'any passat, i vam anar a donar una volta.
També conec un noia que té una botiga a Santa Coloma de Gramanet (on vivia abans i on viuen els meus pares) i m'ha dit que ella anirà a comprar les coses el dia 3 de setembre, així que el dia 4 em planto allà per veure tot el que ha comprat.
Penso que aquestes botguetes exclusives de nens i nenes estan molt bé!
També conec un noia que té una botiga a Santa Coloma de Gramanet (on vivia abans i on viuen els meus pares) i m'ha dit que ella anirà a comprar les coses el dia 3 de setembre, així que el dia 4 em planto allà per veure tot el que ha comprat.
Penso que aquestes botguetes exclusives de nens i nenes estan molt bé!
-
VisitantVi
nenes! jo ahir vaig anar al gine i el meu petit ja pesa més d'1 kg!!!!
. El gine diu que tot depèn de com l'alimenti la placenta fins al final de l'embaràs però de moment sembla que no serà gaire petit, per això penso que per posar-li robeta que només li duri una setmana doncs em sap greu la veritat!!!. Tenint en compte que els nens solen ser més grans que les nenes, normalment!! 
. El gine diu que tot depèn de com l'alimenti la placenta fins al final de l'embaràs però de moment sembla que no serà gaire petit, per això penso que per posar-li robeta que només li duri una setmana doncs em sap greu la veritat!!!. Tenint en compte que els nens solen ser més grans que les nenes, normalment!! 
-
VisitantVi
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |