Robeta nou nat

Més qüestions.
Monfran
:: girafa
Entrades: 2427
Membre des de: dv. gen. 05, 2007 2:29 pm

EntradaAutor: Monfran » dc. ago. 22, 2007 10:43 am

Ara ho vaig enten millor!!! Ranitas a l'hivern només les que em deixin, no en compraré ni una.

Doncs Pitina el conjutet de la foto el vai comprar a la casa Chicco i em va costar 24 €. Es car pel temps que el porten... pero mira em va fer gracia...
Els jerseis del carrefour que vai comprar no recordo massa pero anaven en pacs de 2 i em sembla que em van costar 11 euros els dos. Els bodis li compraré al carrefour que segur que son més barats que a les altres botigues.
I també he comprat samarretes de batista que valen entre 5 i 7 euros cadascuna depen de l'acabat que tingui.
pitina
:: dofí
Entrades: 3261
Membre des de: dc. gen. 03, 2007 10:19 am
Contacta:

EntradaAutor: pitina » dc. ago. 22, 2007 10:46 am

OK guapa! Jo també tinc ganes de poser-me a comprar nobeta!!
ImatgeImatge
Imatge
Guita
Entrades: 2349
Membre des de: dt. abr. 03, 2007 11:21 am
Ubicació: Baix Montseny
Contacta:

EntradaAutor: Guita » dc. ago. 22, 2007 3:31 pm

jo també em moro de ganes de comrar-li la robeta ja i a mi em falta més que a vosaltres!!!!
Oleguer - 13/06/1998
Octavi - 28/12/2007
libel.lula
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dt. març 27, 2007 7:38 am
Ubicació: Girona

EntradaAutor: libel.lula » dj. ago. 23, 2007 7:03 pm

Hola noietes!
Jo sí que estic feta un bon liu amb això de la roba!
Ha de néixer a principis d'octubre i la gent em diu de tot!
* Que sobretot la roba d'un mes no la compri massa gruixuda perquè aquest temps encara no fa massa fred.
* Que la compri gruixuda perquè quan néixen amb el canvi de dins a fora sempre tenen més fred que nosaltres...

I no tinc ni idea de la quantitat de roba a comprar. De moment no he comprat gaire, a més m'han de deixar coses (que la propera setmana aniré a buscar). Però em dóna la sensació que el dia que marxem de la clínica haurem d'anar de compres perquè no tindré prou roba!!

Ja veieu, feta un liu!!!
?-) ?-) ?-) ?-)
Imatge
Sibil·la
Entrades: 3876
Membre des de: dj. set. 29, 2005 11:06 am

EntradaAutor: Sibil·la » dj. ago. 23, 2007 9:51 pm

Tranqui, que no cal que compris tot un armari

La roba... com vesteixis tu (per agafar referència). I pensa que sempre tindràs el manyac, la manteta, etc... per abrigar-lo, o sigui que roba de tardor sense passar-se d'abric.

Mira, agafa bodies de màniga curta, també, per si fan alguns dies de caloreta, així li pots treure el jerseiet. Trucos d'aquests.

Espera a veure què et deixen, i si de cas compra 4 coses bàsiques que ja veuràs que si et fa falta: 1r hi ha la rentadora, i 2n el teu home, mare, sogre, avi, germans, veïns, et poden anar a comprar amb un plis el que et faci falta.

Una pregunta. Ja que parleu tant de les ranitas. Jo aquest estiu n'he buscat com boja per posar-li sota un parell de vestits, pq no es veiés el bolquer (per la resta, no entenc quina utilitat tenen) però no n'he trobades.
Bé, sí, de blanques o crues, de perlés, amb farbalans, tope delicades.
Res per nenes que ja seuen, gategen i caminen, i que per tant embrutiran i destrossaran.
Em pensava que en trobaria de cotó de colors, però res.

Alguna sap on trobar-ne? Ara ja més que res per saber-ho. I potser una mica per l'any que ve, tot i que entrat l'estiu ja suposu que començarem a mirar de retirar-li el recoi de bolquer.
Monfran

EntradaAutor: Monfran » dj. ago. 23, 2007 11:25 pm

Al final he anat a canviar el conjunt que us vaig penjar per una conjunt semblant pero més gruixudet, d'aquells de vellut. Em vaig començar a capficar que tindrà fred i mira com que també he de comprar bodis de maniga llarga si li fa calor ja li treure el jersei, però no crec perque al desembre segur que ja fa fred...

Sibil·la jo de ranitas per nenes més grans les he vist al prenatal, pero no son ranitas com les de bebes, son més tipo calces però que no semblen calces, no se si m'entens.
Antònia
Entrades: 72
Membre des de: dc. oct. 11, 2006 9:15 am
Ubicació: Mallorca

EntradaAutor: Antònia » dv. ago. 24, 2007 8:00 am

Sibil·la, si et refereixes a "braguetes" (així els diem a Mallorca, perquè per a noltros les calces són les vostres mitges), jo n'hi pos a n'Aina quan du vestit. En vaig trobar de cotó i colors (tenen dibuixos de Winnie the Pooh) al carrefour i van molt bé, són còmodes, les vaig comprar ja per primavera, però m'imagin que en seguiran tenint, allà sempre tenen coses dels personatges de Disney, és que no en vaig veure d'altre tipus per a nins i nines d'entre 6 mesos i dos anys.
ImatgeImatge
pitina
Contacta:

EntradaAutor: pitina » dv. ago. 24, 2007 8:06 am

No m'he pogut aguantar més!! Ahir vam anar a comprar un parell de conjuntetes!!!
ImatgeImatge
Imatge
Trastu
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1891
Membre des de: dt. juny 05, 2007 11:35 am

EntradaAutor: Trastu » dv. ago. 24, 2007 8:09 am

que moníiiiiiiiiissssssssim pitinaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! :p-) :p-) :p-)
Imatge
pitina
Contacta:

EntradaAutor: pitina » dv. ago. 24, 2007 8:11 am

Jo pel tema del fred no tinc gaire dubte, perquè al desembre cap a finals de desembre segur que fa fred!!
Jo tinc el dubte per una altra banda: ja tinc 3 conjunts de talla 0, 2 bodis de la talla 00 (que no se quina és exactament, però me'ls van regalar) i una samarreta i raneta de la talla 0. El dubte ve quan penso que el meu home va nèixer gran (va medir 54 cm i va pesar 4k i pico). Aleshores, penso que tinc possibilitats de que el nen sigui gran i així doncs la roba de la talla 0 li vindrà petita. Havia pensat de no comprar res més de la talla 0 i comprar de la talla 1r mes (54 cm). Que en penseu??
ImatgeImatge
Imatge
pitina
Contacta:

EntradaAutor: pitina » dv. ago. 24, 2007 8:12 am

Gràcies Trastu!!!
ImatgeImatge
Imatge
mainadaabord
:: dragona
Entrades: 4479
Membre des de: dj. gen. 04, 2007 3:35 pm

EntradaAutor: mainadaabord » dv. ago. 24, 2007 8:13 am

Pitina, m'encanta la robeta!!!! Q guapo l'Aleix quan li posis!!!

Sibil·la: jo tinc ranitas del benetton. Són cares però van en packs de 3 i n'hi ha de dibuixos i de colors. Jo només les faig servir quan li poso vestit, com tu dius, pq no es vegi el bolquer. Me n'havien regalat de naixement, i l'altre dia en vaig anar a comprar un pack de més grans pq diumenge la bategem i volia q portés unes calces còmodes i senzilles però divertides i mones alhora. Ara no recordo el preu pq estaven de rebaixes, però vaja, el benetton no és barat!
mainadaabord
Entrades: 4479
Membre des de: dj. gen. 04, 2007 3:35 pm

EntradaAutor: mainadaabord » dv. ago. 24, 2007 8:22 am

Pitina: jo vaig pesar 3900 grs i la meva nena 2650... I el seu papa va pesar 3 kilos.

O sigui q... això del pes i la talla és una loteria!!!

Jo no tenia res de la talla 00. Ho tenia tot de la 0 o de la 1 o de 3 mesos, per poder-ho aprofitar. Però la nena va néixer petitíssima i clar, tot li anava inmens. Les infermeres reien i tot!
Aqualata
Entrades: 4009
Membre des de: dl. des. 11, 2006 8:29 pm

EntradaAutor: Aqualata » dv. ago. 24, 2007 8:35 am

Sibil.la a mi les ranites me les van regalar , sonde cotò i de molts colors i les van comprar en una botigueta d'asquestes de barri especialitzades en robeta de nado........
Ho has mirat en algun botiga d'aquestes que no ho diries mai que en vendrien??????????

Pitina que xulos els dos conjuntets!!!!!!!!!!!!!!! Que monos amb els barretets a conjunt.....

Doncs axò del pes es molt relatiu......... jo vaig fer 3.500 kg, el meu home si fa no fa i l'Abril 3.120, que en sortir de la clínica feia 2.700, així no se sap mai.........
Imatge
Imatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dv. ago. 24, 2007 8:49 am

Pitina, jo ho tenia tot de la talla 0 o 1. com que va ser prematura la 00 li anava gran, però vam tenir temps d'anar-ho a comprar. Jo no en compraria d'aquesta talla. Si veus que al final neix petit envia algú a comprar el que sigui. Total li queda petit de seguida de seguida.
Jo vaig tenir temps de sobres les primeres tres o quatre setmanes no la podiem vestir perque a la incubadora no els cal. quan la van posar al cuco ja tenia preparada robeta de 46 cm que li anava enorme! ara sembla mentida que fos tan petitona!
pitina
Contacta:

EntradaAutor: pitina » dv. ago. 24, 2007 8:59 am

Els bodis de la talla 00 me'ls van regalar i només tinc això: no pensava comprar res més, a no se que com dius tu Bruna ho necessiti. Si fos així, ja enviaria algu a comprar-ho.
Veig que això del pes del pare no té gaire a veure! bé, igualment compraré coses dels mesos 1 i 2, tot i que li vinguin grans al principi, perquè sinó de seguida li vindrà tot petit i no li podrem posar.
ImatgeImatge
Imatge
ivetona
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dt. ago. 21, 2007 9:50 pm
Ubicació: Sant Quirze del Vallès
Contacta:

EntradaAutor: ivetona » dv. ago. 24, 2007 10:23 am

Jo ho tenia pràcticament tot de la talla 1. Només tenia un parell de conjuntets d'aquests de perlé que et regalen de talla 0. Fins i tot els bodies li vaig comprar de la talla 1 i només li van anar grans els primers dies, i això que no era molt llarga (49cm). Ara té un mes i mig i ja no li van bé.
Jo recomano comprar el mínim per just quan neixen perquè els dura poquíssim...hi ha coses que només li he posat 1 o 2 vegades...i alguna cosa encara esà nova!
Monfran

EntradaAutor: Monfran » dv. ago. 24, 2007 11:16 am

Pitina que xulos els conjuntets!! On els vas comprar????
Jo estic comprant de la talla 1, es que de la talla 0 ho veig molt petit no se... penso que millor que li vagi una mica gran i es pugui aprofitar despres... a més aixo de la talla depen de cada casa, a vegades la talla 1 és de 50 cm i altres de 53 cm... o la talla 0 a vegades de 50 cm o de 44 cm. Jo miro més els cm que la talla en si.
De totes maneres no tinc gran cosa. encara...
I per cert, m'acaba de trucar la meva cunyada que aquesta tarda vagi a triar robeta de bebe que tenia guardada!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Monfran

EntradaAutor: Monfran » dv. ago. 24, 2007 11:16 am

Pitina els pitets m'encanten!!!
libel.lula
Entrades: 82
Membre des de: dt. març 27, 2007 7:38 am
Ubicació: Girona

EntradaAutor: libel.lula » dv. ago. 24, 2007 12:02 pm

Siblil.la, gràcies pels consells.

Ara que ja veig que això de la roba ens té a totes ben perdudes!!

El primer problema és que no es pot saber com serà la criatura, o sigui que compris el que compris et pots trobar que no li vagi bé.
El segon problema és el temps, jo li he comprat dos bodys de màniga curta per si a l'octubre no acaba de fer gaire ferd, però la dona de la botiga no ens els volia ni vendre!! Ens va tractar de bojos!! Però jo recordo que l'any passat a l'octubre no va fer gens de fred i al migdia a vegades anàvem amb màniga curta.

Per cert, els pitets i els conjunts són moníssims!! Això del gorro de conjunt és molt xulo!
Imatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::