LES AMIGUES QUE SON MOLT LLESTES...........

Més qüestions.
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dv. nov. 02, 2007 9:59 am

uiui em sembla que no m'has pas entés...

no pretenc ofendre ningú, només dic que EN ALGUNS CASOS fa pena deixar el pit i per suportar la pena t'intentes autoconvencer que el que fas es el millor. I HO ÉS, LA ÚNICA COSA que DIC ES que DE VEGADES ENS EN CONVENCEM AMB JUSTIFICACIONS EKIVOCADES.

jope em sap greu que no mhagis entés...si ho tornes a llegir veuràs que no he dit pas el que tu interpretes...
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dv. nov. 02, 2007 10:02 am

Noies, com sabeu que totes les que han deixat el pit s'estan muntant una història per justificar-se? Cadascú pot parlar només del seu cas, perquè dins les altres persones no hi som...

ei aixòs jo no ho he dit.
he dit POTSER la amiga tal i tal.
només dóno una opinió i crec que no he ofès ni ho pretenia a ningú..ostres pk de vegades hi ha tantes susceptibilitats?
no nem amb mala fe, diem el que pensem,...de debó no tho prenguis així que em dol molt dona...
Elidé
:: dofí
Entrades: 3386
Membre des de: dc. maig 02, 2007 10:00 pm
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

EntradaAutor: Elidé » dv. nov. 02, 2007 10:25 am

:-D No pateixis, dona! Jo no em puc pas ofendre, si no dono pas el pit ni el biberó! :-D :-D :-D El que passa és que en aquest fòrum hi ha noies que han tingut els seus fills fa poques setmanes i estan donant biberó, i em va semblar que les paraules de la Nuscka les podien ofendre perquè donava la sensació que tothom que donava biberó s'havia buscat una excusa per justificar-se! I tu tampoc no t'has de flagel·lar per haver deixat el pit, Natrix, si tens un nen preciós i simpatiquíssim, és la prova més clara que el biberó també pot anar bé :-) En fi, que trobo que cadascú és lliure de fer el que vol i mentre el nen sigui feliç, no hi ha cap problema!
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dv. nov. 02, 2007 10:59 am

:ok:
Aqualata
:: dragona
Entrades: 4009
Membre des de: dl. des. 11, 2006 8:29 pm

EntradaAutor: Aqualata » dv. nov. 02, 2007 11:35 am

Ja sè que cad mare fa el que creu oportú vers el seu fill...........
en cap moment he volgut ofendre a les que doneu el biberò i ho dic per la meva amiga, perque li vaig dir.........
Que cadascú fa el que pot o el que creu convenient per la sea situaciò........
Ja sabeu que el meu part va ser fatal i el post part 3/4 de lo mismo..... i la meva il.lsiò de tota la vida era donar-li el pit a la meva filla...... de qe va nèixer l'Abil m'he trobat amb mots entrebancs.....
La pujada al 6è dia de la llet, que la nena va pedre molt de pes, que passava molta gana, despès que no engreixava, però ella en canvi de seguida es va enganxar bè al pit, no va voler biberons.... i crec que va ser un esforç per part de les dues....... jo per orgull i molta il.lusiò i ella per instint de supervivència......
Desprès la crisis dels 3 mesos que sino fos per la perseverancia potser no estaria escrivint això.........
I ella que va tenir un part perfecte....... sense epidural, super ràpid i lo mès natural del mòn......... en dos mesos va decidir de no continuar amb el pit.....
Això es el que mès em fa mal........ decideix no donar el pit....... no es que tinguès mastitis ni problemes, sino simplement que va ser una opciò personal i molt egoista deixar de donar el pit per ser mès lliure, per deixar la nena amb la seva sogra i marxar a pendre una cervessa amb es amigues......que es el que va fer...... deixar la nena i quedar amb les amigues....... jo anava amb l'Abril i quan li va tocar de donar el pit, m'hi vaig possar allà mateix...... i em va mirar amb una cara com de ( Tia que fas aqui al mig donant el pit?????????? ) i a sobre em jutja a mi per decidir donar el pit la meva filla en qualsevol lloc......vale, tu ho ho faries....... però jo si......
Jo li vaig parlar del Carlos Gonzalez, li vaig dir que si volia li deixava el llibre........ i em va mirar amb cara de superioritat com dien.:
TIA TU FLIPAS O QUE?????????
Si m'haguès dit que no li donava el pit perque ella ho veia convenient, perquè creia que la nena li anairia millor el biberò..,,, potser m'ho haguès pres d'una altra manera, però que m'ho diguès per questions purament egoistes......... no m'ho empasso.........i a sobre EM JUTJA A MI!!!!!!!!!!

I ojo!!!!!!!!!!!!! que jo estic totalment d'acord amb totes dues formes d'alimentaciò.........
Però si jo em callo i no et jutjo el teu comportament, calla la boca i no jutjis el que jo faig..........
Imatge
Imatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dv. nov. 02, 2007 11:57 am

AQUA,
TENS TOTA LA RAO, NINGU T'HA DE DIR EL QUE ES MES CONVENIENT PER LA TEVA FILLA I TAMPOC TOCAR TEMES QUE PODEN SER DELICATS. L'ABRIL ES PETITONA PERO ELLA ES FELIÇ I ESTA SANA. PERO HI HA GENT QUE NO SAP QUE LES MARES S'HO PODEN PASSAR MALAMENT PER AIXO DEL PES. ELS MEUS NEBOTS SON TOTS PETITONS, UNS SON BESSONS PREMATURS I L'ALTRE EM SEMBLA QUE EM VA DIR QUE ESTAVA AL PERCENTIL 10, DONCS EVIDENTMENT JO MAI FAIG CAP COMENTARI SOBRE QUE PETITONS NI PREGUNTO QUAN PESEN PQ SE QUE A LES MARES ELS PREOCUPA UNA MICA.
MIRA JO TAMPOC ENTENC PQ HI HA MARES QUE SENSE NI INTENTAR-HO OPTEN PEL BIBERO. JO SI SE QUE LA LLET MATERNA ES MILLOR NO EN DUBTARIA NI UN SEGON. ARA BE, A PARTIR DE QUE SEMPRE FEM EL QUE ES MILLOR PELS NOSTRES NENS DONCS JO TRIO L'OPCIO MES COMODE PER MI I NO CREC QUE M'HAGI DE SENTIR MALAMENT PER AIXO.
QUAN VA NEIXER LA JOANA HO VOLIA FER TOT TAN PERFECTE TAN NATURAL TAN SEGUINT EN CG QUE EM VAIG ESTRESSAR UNA MICA I TOT.
AL FINAL UN DIA VAIG PENSAR A CAGAR! QUE PASSA SI LI DONO PIPO? QUE PASSA SI DE TANT EN TANT DEIXO UN BIBE AMB LA MEVA LLET I MEN VAIG A SOPAR, CINE O EL QUE SIGUI?? DONCS RES, QUE ELLA ESTARA IGUAL DE BE I JO TAMBE.
MORALEJA DESPRES DEL GRAN ROTLLO:

QUE CADASCÚ FACI EL QUE CREGUI CONVENIENT PEL SEU FILL I QUE RESPECTI LES ALTRES OPCIONS
Elidé
Entrades: 3386
Membre des de: dc. maig 02, 2007 10:00 pm
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

EntradaAutor: Elidé » dv. nov. 02, 2007 12:04 pm

Aqualata, no t'hi trenquis més el cap, dona, si ho ha fet per egoïsme, ella s'ho perd, no? Suposo que, malgrat les clivelles i el dolor, donar el pit ha de ser una sensació molt especial. Tu demostres cada dia que ets una bona mare perquè t'esforces i et preocupes, i poses a l'Abril davant de qualsevol altra cosa (i això es veu llegint-te). No pots canviar l'altra gent, l'únic que pots fer és allunyar-te'n si et fan mal, així que ignora els comentaris malintencionats d'aquesta "amiga". Aix, realment les dones som complicades, eh? No entenc com hi ha persones que no poden disfrutar dels seus fills sense menysprear els dels altres... Mira, a mi l'Abril m'encanta, és una nena molt dolça i malgrat els entrebancs que et vas trobant estic segura que serà una persona forta, perquè tu tens caràcter i l'estimes molt, i segur que el teu marit també. I pel pes no pateixis tant, jo crec que cada bebè té unes mesures diferents, no? La genètica bé ha de jugar algun paper... El meu marit medeix 1,97 i jo 1,77, i tots dos som més aviat robustos, així que si tenim un bebè menudet em preocuparé, però també t'he de dir que jo fins als 15 anys era la tercera més baixa de classe i que sempre vaig menjar fatal, així que el pes i l'alçada finals no es veuen des del principi... Tu fes cas al teu pediatra de confiança i passa de tot! Moltes vegades me'n ric jo sola pensant que és curiós com canvia l'actitud respecte al pes. Quan el nen és petit, volem que sigui gran i grassonet, i això és un motiu d'orgull i de comparacions odioses, però quan es fa gran volem que siguin esbelts i cap mare diu "mira que gras/ssa està el meu fill/a de 12 o 20 anys" :-D :-D
Aqualata

EntradaAutor: Aqualata » dv. nov. 02, 2007 12:08 pm

:-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

TENS MOLTA RAÒ ELIDE!!!!!!!!!!!

Jo ja fa mlt de temps que he deixat de preocupar-me pel pes......... no puc esperar que la meva nena sigui molt alta ni gaire grassoneta.....si tant el pare com jo som mida pitufo....... :-D :-D :-D :-D :-D

ara en serio, jo medeixo 1.59 i el pare 1.67............. que podem esperar de semejantes especimenes??????????????? No podem tenir jugadors de basquet!!!!!!!!!!! :-D :-D :-D :-D

Però fa mal quan et retreuen que la teva filla es petita perque no l'alimentes bè...........
Imatge
Imatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dv. nov. 02, 2007 12:10 pm

pos SI que CREC que ÉS EGOÏSTA SÍP....

UNA COSA ES NO DONAR EL PIT PK ET TROBES AMB MIL ENTREBANCS, DOLOR...ETC,,,I L'ALTRE ES NO VOLER NI PROBAR-HO...
AMB AIXÒS ET DONO LA RAÓ..
MÉS que RES que SACRIFICAR LA LM PER PODER SER MES LLIURE...

SI VOLS TANTA "LLIBERTAT" POS HAVER-HO PENSAT ABANS DE TENIR FILLS..
COM UNS COLEGUES...SEN VAN DE VACANCES 15 DIES...

POS UNA SETMANA EL NEN AMB UNS AVIS I L'LTRE SETMANA AMB ELS ALTRES...
POS JO HO TROBO INDIGNANT!!!!!!!!!!!!!
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dv. nov. 02, 2007 12:12 pm

AQUA JO DÓNO BIBI I EN LLUC STÀ FORÇA PER SOTA DEL PES...!

PRO ESTÀ FELIÇ I MENJA TAN COM VOL..

POS LA RESTA A CAGAAAAAAAAAAAAAAAAAR HOMBREEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!

AQUA, ETS UNA MARASSA I HO CREC DE DEBÓ, AIXI que TU NI CAS, CREU EN TU I PROU!
Aqualata

EntradaAutor: Aqualata » dv. nov. 02, 2007 12:15 pm

Natrix totalment d'acord, si vols llibertat no tinguis fills!!!!!!!!!!!!!!!

I això de marxar de vacances i deixar els nens amb els avis............. el meu home em mataria si li insinuès............ ell diu que els fills son dels pares......
Estic totalment d'acord............. jo he tingut una filla per disfrutar-la jo al màxim..............
Imatge
Imatge
Guita
:: girafa
Entrades: 2349
Membre des de: dt. abr. 03, 2007 11:21 am
Ubicació: Baix Montseny
Contacta:

EntradaAutor: Guita » dv. nov. 02, 2007 12:17 pm

mireu amb aquest tema no acabariem mai. Jo ni ho provo lo de donar el pit i no ho faig per ser egoista, perquè precisament això és el que no sóc. Jo no ho faig per poder marxar ni per poder fer res sense el nen!!! Déu meu si l'Oleguer té 9 anys i sempre està amb nosaltres!!! Però el que a mi m'emprenya de la gent és que et vulguin fer sentir malament de la opció que tu has pres. Eh que l'has pres? doncs ja està!!! la veritat és que si que hauriem d'aprendre a passar d'akestes coses... perquè fan mal... i si esteu en el lloc de la minoria en fan molt de mal... et miren amb una cara de fàstic que ni us ho imagineu... però vaja si la gent tenen problemes ... que no m'els passin a mi que prou feina tenim tots plegats...
Oleguer - 13/06/1998
Octavi - 28/12/2007
muflona
:: zebra
Entrades: 1554
Membre des de: dv. set. 08, 2006 11:56 pm

EntradaAutor: muflona » dv. nov. 02, 2007 2:03 pm

Una coneguda meva va decidir, ja quan estava embarassada, que no donaria el pit a la seva nena (que ara ja té 1 any). La raó: no volia que "le quedaran las tetas como pepinos".... :-:) bueno, és una opció, i aquesta si que penso que un pèl egoista.
En canvi, una amiga meva va tenir la seva 2ª filla també fa un any, i des del principi ens deia "No li donaré el pit, i ningú em pot dir res perquè és la meva decisió. Vosaltres no sabeu com ho vaig passar amb l'altre". L'altre fill té 3 anys i mig, i és cert que ho va passar molt malament, pq ella és moooooolt nerviosa, i no se'n sortia, i ho va intentar però no va poder.
Doncs respecto més aquesta opció, perquè sap que no estaria a gust, pq de posar-se nerviosa ella en posa als nens, que no pas decidir que no senzillament per estètica....
És cert que recomanen la lactància materna moltíssim, però hi ha gent que no pot, no vol..... Depenent de les raons, entenc els seus motius.
cabreta
Entrades: 1932
Membre des de: dg. ago. 20, 2006 4:43 pm

EntradaAutor: cabreta » dv. nov. 02, 2007 2:28 pm

Ninna jo conenc el cas contrari amb el primer fill la meva amiga es va atavalar i la van atavalar molt i es va passar el bibe... ara va decidir que volia pit i li vaig fer llegir en calos gonzalez i ara dona el pit ja fa un mes i diu que esta encantadissima
Cada persona es un cas i si que crec que s'ha de respectar... ei pero que consti que igual que jo respecto als demes, els demes tambe m'haurine de respectar a mi... I AQUI SURTEN ELS PROBLEMES!!!! perque ningu et respecta i tothom es fot on no li toca
Guita
Entrades: 2349
Membre des de: dt. abr. 03, 2007 11:21 am
Ubicació: Baix Montseny
Contacta:

EntradaAutor: Guita » dv. nov. 02, 2007 5:56 pm

aqui està el problema... el poc respecte que té tothom envers els altres... que fantàstic seria que tothom es fiqués en lo seu i ja està i que si algú diu: dóno pit, diguessin: "ah molt bé"... i si diuen: dóno bibe, "ah molt bé".... ja està!!!!! tant dificil es això?????????????
Oleguer - 13/06/1998
Octavi - 28/12/2007
nuscka
Entrades: 2351
Membre des de: dj. maig 17, 2007 5:12 pm

EntradaAutor: nuscka » dv. nov. 02, 2007 6:54 pm

ui! quin mal rollo ha depertat el meu comentari!

perdoneu, no volia ofendre a ningú.
Les que donem el pit, les hem passades de tots colors, i empipa una mica que la gent et digui, apa, quina sort que has tingut de tenir tanta llet! o coses per l'estil.
Penseu que ara jo estic una miqueta sensible, perque el meu fill ja comença a ser un homenot, i la gent começa a fer males cares quan veuen que "encara" doncs el pit.
A mi em sembla perfecte que algú no doni el pit, si és una desició presa amb plena conciencia, per tontos que siguin els motius.
El que em sap greu, és que hi hagi gent que ho deixi per manca d'ajuda. Ningú ho hauria de passar tant malament com ho hem passat algunes d'aqui.

Au! i ara a la guerra una altre vegada, que avui sembla que toca no menjar!
ImatgeImatge
sharey
Entrades: 1338
Membre des de: dc. nov. 16, 2005 11:07 am

EntradaAutor: sharey » dv. nov. 02, 2007 8:55 pm

jo crec que totes les opcions son bones jo vaig donar el pit a l'àlex duran 1 semana i es van adonar a l'hospital mateix que no tenia llet pero es que ni am el tira llets van surtir 4 gotetes no crec que la gent que deixem de donar pit i passem als bibis ens tingem que justificar jo dono bibi pk no vaig poder donar pit segur que hi ha algu com la amiga de la gemma que dona bibi per poder surtir les am les amiges pero no es el cas de totom! jo tinc una amiga que te una nena de 4 mesos i li dona pit el pediatre li va recomenar donar un suplement de bibi i ella no vol pk sa de esterilitzar joder nena pero si la teva filla keda am gana ajudala am el bibi que no es la mort de ningu!!
Imatge
Imatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » ds. nov. 03, 2007 9:44 am

POS SÍ...AL FINAL, CASOS A CABASSOS....
HI HA DE TOT A LA VILA DEL PINGÜÏ...!

:ok:
merce
Entrades: 1197
Membre des de: dg. oct. 08, 2006 8:49 am

EntradaAutor: merce » ds. nov. 03, 2007 9:54 am

Mireu, jo al Marçal li dono bibero, ja des del principi. Vam intentar-ho amb el pit, però no ens en vam ensortir. Era molt petitó (pesava 2.200kg) i no tenia prou força per agafar-se al pit i com que havia de menjar, doncs a la clínica mateix ens donaven ajuda amb biberó. Jo a cada toma me'l posava al pit, però cada cop plorava més i més fort, i es posava més i més nerviós. Conclusió: cada vegada estava menys pel pit i més pel biberó fins a fer exclusivament lactància artificial.

Tot aquest rotllo us l'explico perquè cada cas és un món. Vaig anar a un grup de lactància, però no vaig tenir massa sort.

Ara, el què més em fot és la gent gran que et para pel poble i et diu: te'l cries? I jo per dins penso: "a tu que t'importa vella xafardera???". És que nenes, jo no sóc d'aquest poble, sóc vinguda de fora. Abans totes aquestes iaiones no em deien res i ara el primer que em pregunten és això.... a cagar a la via home!!!!!!! A una dona un dia, ja farta, vaig estar a punt de dir-li... no, li donc bistec!!!!!!! I la cara que fan quan els dius: no, pren biberó... i et diuen... -AIXÍ NO TE'L CRIES TU? Com vulguen dir: quina mala mare, per déu....

Mireu, perquè ara ho tinc superat, però el primer mes va ser una cosa que podia amb mi.

ÀNIMS A LES QUE DONEU EL PIT PERQUÈ SER QUE ÉS MOLT BONIC PERÒ TAMBÉ MOLT DUR, I ÀNIMS A LES QUE DECIDIU PEL MOTIU QUE SIGUI DONAR BIBERÓ PERQUÈ TAMBÉ ÉS MOLT BONIC I A VEGADES TAMBÉ MOLT DUR
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » ds. nov. 03, 2007 10:06 am

MERC ECOM TENTENC!

JO VISC A SERINYÀ ARA FARÀ TRES ANYS...

I EM PASSAVA EL MATEIX que A TU..PASSEJANT PEL POBLE AVIES que ABANS NI ET SALUDAVEN POS ALA KIN NEN MÉS BUFÓ...TEL CRIES NO?
I JO, AL FINAL FARTA KUAN EM DEIEN SI EL CRIAVA ELS DEIA que CLAR, que SÍ, que ELS FILLS JO ELS CRIO...JAJAJAJA, que ENTENGUIN EL que VULGUIN!

I ÉS MOLT CERT que AVUI EN DIA COM que LA LM HA TORNAT AMB FORÇA (GRÀCIES A DEU! JA ERA HORA!) POS SI DONES BIBERÓ ET CAUEN UNS RUIXATS...

SI DÓNES PIT EN PÚBLIC HI HA GENT que S'INDIGNA(LA MEUA CUNYADA DIU que HO TROBA DE MOLT MAL GUST...que FOOORT, I JO LI DIC que ES UNA COSA BEN NATURAL I ELLA que NO SHA DE FER EN PUBLIC...)

I SI DONES BIBERÓ TOTHOM ET PREGUNTA PK, SI NO TENIES LLET, SI LA TEVA LLET ERA DOLENTA...UNES COSES...I SI DIUS que ERA PEL DOLOR, PER FALTA DE INFO,PK NO PODIA SUPORTAR SENTIR-LO PLORAR DE GANA I NO VAIG TENIR PACIÈNCIA PER ESPERAR A que ESREGULÉS TOT PLEGAT(de fet ni sabia que mes tard en tindria mes..) POS ET JUTGEN FAAAAATAL I NINGÚ TENTÉN...BE SÍ, AKI AL FÒRUM MENYS MAL que TOTS ENS AJUDEM PK SINO...PER CAURE DEPRE...

RESUMINT, que EN GENERAL, TOTA DECISIÓ ÉS DIFÍCIL PRENENT COM A PREMISA que, FACIS EL que FACIS, SEMPRE HI HAURÀ KI ET JUTJARÀ PEL que FAS I COM HO FAS...

O SIA que ENDAAAAAVANT LES HACHAS I A KI NO LI AGRADI A CAGAR COGOMBRES A CAL VEÍ.

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::