Robeta nou nat
-
VisitantVi
-
VisitantVi
-
VisitantVi
- mainadaabord
- :: dragona

- Entrades: 4479
- Membre des de: dj. gen. 04, 2007 3:35 pm
-
VisitantVi
- mainadaabord

- mainadaabord

Jo on trobo que hi ha robeta molt maca i bé de preu, sobretot per nen, és al H&M. Li he comprat dos conjunts a l'Adrià la mar de monos, vaja pel meu gust. Vaig comprar un peto de pana amb una samarreta de màniga llarga de conjunt, uns texans i una samarreta blava amb un ninot molt xulo, i tres parells de mitjons, tot per 35e, no està malament.
-
VisitantVi
a mi L'hM també m'agrada... i molt bé de preu.
I hi ha una botiga que m'encanta que es diu LIMO, robeta de la que jo he penjat és d'allà... això si, no és discreta ni de colors pastel!!!! no sé el que t'agrada...
si busques colors atrevits ves-hi! l'altre dia vaig comprar una polaina en color verd militar... farà conjunt amb un jersei de color cru...
és a la rambla prat. Queda just per sobre de Gala Placidia (via augusta) i es un carrer que va fins a major de gràcia. hi ha un cine allà... no recordo el nom...
I hi ha una botiga que m'encanta que es diu LIMO, robeta de la que jo he penjat és d'allà... això si, no és discreta ni de colors pastel!!!! no sé el que t'agrada...
si busques colors atrevits ves-hi! l'altre dia vaig comprar una polaina en color verd militar... farà conjunt amb un jersei de color cru...
és a la rambla prat. Queda just per sobre de Gala Placidia (via augusta) i es un carrer que va fins a major de gràcia. hi ha un cine allà... no recordo el nom...
-
VisitantVi
el limo?
tenen una linea que és en plan bàsic que no es gens cara... bé més que h&m si...
unes polaines 8 euros.
un pijamet 15...
i després ja tenen coses en plan super de disseny preciosses una mica més cares.. a mi em va agradar un vestit que costava 40 euros.... es l'equivalent a un d'adult que val mes de 100... però hi ha cada coseta...
per regalar, per un dia especial...
jo ho compraré quan sigui una micona més gran...
tenen una linea que és en plan bàsic que no es gens cara... bé més que h&m si...
unes polaines 8 euros.
un pijamet 15...
i després ja tenen coses en plan super de disseny preciosses una mica més cares.. a mi em va agradar un vestit que costava 40 euros.... es l'equivalent a un d'adult que val mes de 100... però hi ha cada coseta...
per regalar, per un dia especial...
jo ho compraré quan sigui una micona més gran...
-
VisitantVi
-
VisitantVi
-
VisitantVi
-
VisitantVi
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |