Robeta nou nat

Més qüestions.
Sandreta
:: pantera
:: pantera
Entrades: 821
Membre des de: dc. abr. 19, 2006 10:25 am

EntradaAutor: Sandreta » dt. feb. 20, 2007 8:31 am

De fet jo li vaig dir pq vaig pensar que depen de com es presentes el part... potser akella nit estariem rebentats i ja se sap que les mames ho aguanten tot i si la nena plorava o algo despres de tota la pesca del part estariem nerviosos i no sabriem que fer ni com... :-:) :-:) :-:) (i tbe per sentir-me mes protegida.. nu se... ) i el tio es va sentir super ofes....

Que ho deu fer que les nostres mares sempre son mes prudents?¿ La meva tbe sempre patis de no dir alguna cosa inadequada.... i en canvi la meva sogra...no es que solti mocs ni res... pero has de tenir una deferencia envers ella que ella no te amb els altres....
Imatge
Imatge
Aqualata
:: dragona
Entrades: 4009
Membre des de: dl. des. 11, 2006 8:29 pm

EntradaAutor: Aqualata » dt. feb. 20, 2007 7:50 pm

Doncs jo ho tinc una mica malament, perque com em posi de part i el meu marit estigui treballant, m'hauran de portar els meus pares a l'hospital... i el meu home encara trigaria una hora o mès en tornar.... i es clar la meva sogra no s'enteraria fins que haguès nascut....
Espero que no hi hagi males cares.......
Imatge
Imatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. feb. 28, 2007 4:18 pm

he descarregat les fotos que vaig fer l'altre dia del més maco que tinc per la Cloe...
o el que més m'agrada a mi! que pot ser diferent!!! els bodis us els estalvio i només penjo el que em sembla més original...
quines ganes que arribi!!!!

per cert, tal com anem amb el clima em fa l'efecte que la meitat es quedarà sense estrenar...
posaré l'aire acondicionat!
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. feb. 28, 2007 4:20 pm

i els pijames escandalosos!!!
mainadaabord
Entrades: 4479
Membre des de: dj. gen. 04, 2007 3:35 pm

EntradaAutor: mainadaabord » dc. feb. 28, 2007 4:26 pm

Quina robeta més xula, Bruna!!

Jo tb ho tinc tot de màniga llarga, pq amb el rollu aquest de q a la clínica s'ha de portar de màniga llarga, doncs clar... però em fa por q siguin diners mal gastats amb la temperatura q tenim ja ara!!!
Jules
:: zebra
Entrades: 1161
Membre des de: dt. jul. 11, 2006 10:12 am
Ubicació: Londres i Terrassa

EntradaAutor: Jules » dc. feb. 28, 2007 4:29 pm

Molt maca la robeta de la Cloe :ok: M'agrada molt el primer conjuntet i el de llana de l'avia, i els colors del pijametes son fantastic. Tens moltes coses ja. Ara a esperar a veure les fotos de la Cloe amb la robeta posada >.-<: >.-<:
Imatge
Imatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. feb. 28, 2007 4:29 pm

donç l'altre dia a les classes de part va venir una noia que havia parit aquell mateix dia. i ens va explicar com havia anat (6 hores després) i ens va presentar en Biel.
Bé, en Biel anava vestit només amb un bodi i uns mitjonets.
i no es va ni despertar. ni manyac ni res...
dormia tan tranquilament...
i es que cardava una calor a la clinica...
mainadaabord

EntradaAutor: mainadaabord » dc. feb. 28, 2007 4:36 pm

O sigui, q ja puc anar descartant la poca robeta q tinc per la Martina... Quina mè!!!!
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. feb. 28, 2007 4:50 pm

jo també...
:r)

però vaja, a casa no fa tanta calor com a l'hospital...

tot i que al mes de maig...
en fi!!!!

Per cert!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vaig rebre les camises de dormir de la redoute!!! son xulissimes...
i la talla molt complerta.... vaig demanar una 38/40 i em va bé tot i la panxota i els kilos de més...
n'estic molt contenta.
i els sistemes per alletar son collonuts! (perdó)
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. feb. 28, 2007 8:17 pm

LA ROBA DE LIMO M'ENCANTA.
A L'HOSPITAL POSEN AIRE ACONDICIONAT. A MI EM TOCA A L'AGOST I NO SE QUINA TEMPERATURA HI HAURA A L'HOSPITAL
Aqualata

EntradaAutor: Aqualata » dc. feb. 28, 2007 8:36 pm

Bruna molt xula la robeta... però em sembla que si que hauràs de posar l'aire acondicionat a casa, perquè amb aquest canvi climàtic, la majoria de la roba no la podrem posar...... quina me!!!!!!
Imatge
Imatge
mainadaabord

EntradaAutor: mainadaabord » dj. març 01, 2007 11:27 am

Vejam... Les del maig: dureu alguna cosa de màniga curta a l'hospital?? Jo només ho tinc de màniga llarga tot, fins i tot les camisetes de sota i els bodis i clar, no sé si estaria bé comprar algo de màniga curta tb...
abril07
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 597
Membre des de: dg. oct. 22, 2006 7:38 pm

EntradaAutor: abril07 » dj. març 01, 2007 12:16 pm

Heidi jo crec que com a molt algun body, però la robeta dels primers dies encara que sigui fina, però crec que una mica de manigueta i pantalons amb peus no li farà cap nosa.
ImatgeImatge

Imatge
mainadaabord

EntradaAutor: mainadaabord » dj. març 01, 2007 12:18 pm

:ok: :ok:
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. març 01, 2007 12:29 pm

Heidi,
jo he decidit que el que em falta ja ho compraré quan neixi.
no duré res de maniga curta.
Si té calor la deixare només amb bodi i prou. no crec que calgui més, no?
això si, els pijamets m'espero a veure quin temps fa i què em regalen...
Aqualata

EntradaAutor: Aqualata » dj. març 01, 2007 1:23 pm

Jo si que en portaré un o dos body de màniga curta, però ja ta......tot lo altre de màniga llarga i com diu la Bruna si fa calor... se li treu robeta i si fa fred es tapa amb una manteta....
Imatge
Imatge
mainadaabord

EntradaAutor: mainadaabord » dj. març 01, 2007 3:56 pm

:ok: :ok: :ok: :ok:

Per cert, a part dels conjunts per cada dia, tb us endureu pijames per cada dia o només un parell?
Jules
Entrades: 1161
Membre des de: dt. jul. 11, 2006 10:12 am
Ubicació: Londres i Terrassa

EntradaAutor: Jules » dj. març 01, 2007 4:08 pm

Doncs jo encara no ho se :-:) Potser millor portar tres en cas de que haguem d'estar mes dies a l'hospital. En quant a si roba de maniga llarga o no a mi tothom em diu que tan petits no regulen be la temperatura i que millor portar coses de manigueta pero no gruixudes. Jo es lo que faré, clar que aqui segur que no fara la temperatura que a Barcelona al maig o principis de juny :-D :-D Despres es questió de posar me capes o meyns depen del calor o fred que fagi i com diu l'Aqualata amb una manteta també s'arregla ;-)
Imatge
Imatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. març 01, 2007 4:29 pm

a mi em van dir a les classes pre part que regulen la temperatura a partir de les 6 hores...
i que sempre ens hem de regir per la calor o el fred que sentim nosaltres.
i que el gorret que ens demanen a tot arreu per que l'escalfor s'en va pel cap és inutil!!! però com jo ja l'he comprat el portaré...
mainadaabord

EntradaAutor: mainadaabord » dj. març 01, 2007 4:30 pm

Val, m'ho vaig apuntant... Tres pijames finets, 3 bodis de màniga curta, 4 mudes interiors i exteriors de màniga llarga i una manteta.

Uf! Si a això li sumem els sabons i cremetes, les tovalloletes i la pinta... em penso q tenim la maleta més q complerta!!!

Respecte de les talles: ja he claudicat... Portaré coses del benetton de talla 54, coses del carrefour de talla 0/1 mes i coses del kiabi de 0 mesos i d'1 mes. Ja sé q és un poti poti però què hi farem... Suposo q alguna peça de totes aquestes li podré posar a la clínica, no?? I si no, doncs riurem tots una mica...

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::