Robeta nou nat
De fet jo li vaig dir pq vaig pensar que depen de com es presentes el part... potser akella nit estariem rebentats i ja se sap que les mames ho aguanten tot i si la nena plorava o algo despres de tota la pesca del part estariem nerviosos i no sabriem que fer ni com...
(i tbe per sentir-me mes protegida.. nu se... ) i el tio es va sentir super ofes....
Que ho deu fer que les nostres mares sempre son mes prudents?¿ La meva tbe sempre patis de no dir alguna cosa inadequada.... i en canvi la meva sogra...no es que solti mocs ni res... pero has de tenir una deferencia envers ella que ella no te amb els altres....
(i tbe per sentir-me mes protegida.. nu se... ) i el tio es va sentir super ofes....
Que ho deu fer que les nostres mares sempre son mes prudents?¿ La meva tbe sempre patis de no dir alguna cosa inadequada.... i en canvi la meva sogra...no es que solti mocs ni res... pero has de tenir una deferencia envers ella que ella no te amb els altres....
Doncs jo ho tinc una mica malament, perque com em posi de part i el meu marit estigui treballant, m'hauran de portar els meus pares a l'hospital... i el meu home encara trigaria una hora o mès en tornar.... i es clar la meva sogra no s'enteraria fins que haguès nascut....
Espero que no hi hagi males cares.......
Espero que no hi hagi males cares.......
-
VisitantVi
he descarregat les fotos que vaig fer l'altre dia del més maco que tinc per la Cloe...
o el que més m'agrada a mi! que pot ser diferent!!! els bodis us els estalvio i només penjo el que em sembla més original...
quines ganes que arribi!!!!
per cert, tal com anem amb el clima em fa l'efecte que la meitat es quedarà sense estrenar...
posaré l'aire acondicionat!
o el que més m'agrada a mi! que pot ser diferent!!! els bodis us els estalvio i només penjo el que em sembla més original...
quines ganes que arribi!!!!
per cert, tal com anem amb el clima em fa l'efecte que la meitat es quedarà sense estrenar...
posaré l'aire acondicionat!
- mainadaabord
- :: dragona

- Entrades: 4479
- Membre des de: dj. gen. 04, 2007 3:35 pm
-
VisitantVi
donç l'altre dia a les classes de part va venir una noia que havia parit aquell mateix dia. i ens va explicar com havia anat (6 hores després) i ens va presentar en Biel.
Bé, en Biel anava vestit només amb un bodi i uns mitjonets.
i no es va ni despertar. ni manyac ni res...
dormia tan tranquilament...
i es que cardava una calor a la clinica...
Bé, en Biel anava vestit només amb un bodi i uns mitjonets.
i no es va ni despertar. ni manyac ni res...
dormia tan tranquilament...
i es que cardava una calor a la clinica...
- mainadaabord

-
VisitantVi
jo també...
però vaja, a casa no fa tanta calor com a l'hospital...
tot i que al mes de maig...
en fi!!!!
Per cert!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vaig rebre les camises de dormir de la redoute!!! son xulissimes...
i la talla molt complerta.... vaig demanar una 38/40 i em va bé tot i la panxota i els kilos de més...
n'estic molt contenta.
i els sistemes per alletar son collonuts! (perdó)
però vaja, a casa no fa tanta calor com a l'hospital...
tot i que al mes de maig...
en fi!!!!
Per cert!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vaig rebre les camises de dormir de la redoute!!! son xulissimes...
i la talla molt complerta.... vaig demanar una 38/40 i em va bé tot i la panxota i els kilos de més...
n'estic molt contenta.
i els sistemes per alletar son collonuts! (perdó)
-
VisitantVi
- mainadaabord

-
VisitantVi
- mainadaabord

- Jules
- :: zebra

- Entrades: 1161
- Membre des de: dt. jul. 11, 2006 10:12 am
- Ubicació: Londres i Terrassa
Doncs jo encara no ho se
Potser millor portar tres en cas de que haguem d'estar mes dies a l'hospital. En quant a si roba de maniga llarga o no a mi tothom em diu que tan petits no regulen be la temperatura i que millor portar coses de manigueta pero no gruixudes. Jo es lo que faré, clar que aqui segur que no fara la temperatura que a Barcelona al maig o principis de juny
Despres es questió de posar me capes o meyns depen del calor o fred que fagi i com diu l'Aqualata amb una manteta també s'arregla 
Potser millor portar tres en cas de que haguem d'estar mes dies a l'hospital. En quant a si roba de maniga llarga o no a mi tothom em diu que tan petits no regulen be la temperatura i que millor portar coses de manigueta pero no gruixudes. Jo es lo que faré, clar que aqui segur que no fara la temperatura que a Barcelona al maig o principis de juny
Despres es questió de posar me capes o meyns depen del calor o fred que fagi i com diu l'Aqualata amb una manteta també s'arregla 
-
VisitantVi
a mi em van dir a les classes pre part que regulen la temperatura a partir de les 6 hores...
i que sempre ens hem de regir per la calor o el fred que sentim nosaltres.
i que el gorret que ens demanen a tot arreu per que l'escalfor s'en va pel cap és inutil!!! però com jo ja l'he comprat el portaré...
i que sempre ens hem de regir per la calor o el fred que sentim nosaltres.
i que el gorret que ens demanen a tot arreu per que l'escalfor s'en va pel cap és inutil!!! però com jo ja l'he comprat el portaré...
- mainadaabord

Val, m'ho vaig apuntant... Tres pijames finets, 3 bodis de màniga curta, 4 mudes interiors i exteriors de màniga llarga i una manteta.
Uf! Si a això li sumem els sabons i cremetes, les tovalloletes i la pinta... em penso q tenim la maleta més q complerta!!!
Respecte de les talles: ja he claudicat... Portaré coses del benetton de talla 54, coses del carrefour de talla 0/1 mes i coses del kiabi de 0 mesos i d'1 mes. Ja sé q és un poti poti però què hi farem... Suposo q alguna peça de totes aquestes li podré posar a la clínica, no?? I si no, doncs riurem tots una mica...
Uf! Si a això li sumem els sabons i cremetes, les tovalloletes i la pinta... em penso q tenim la maleta més q complerta!!!
Respecte de les talles: ja he claudicat... Portaré coses del benetton de talla 54, coses del carrefour de talla 0/1 mes i coses del kiabi de 0 mesos i d'1 mes. Ja sé q és un poti poti però què hi farem... Suposo q alguna peça de totes aquestes li podré posar a la clínica, no?? I si no, doncs riurem tots una mica...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |