Donar la volta
Doncs jo estic una mica preocupada perquè en Guillem està a punt de fer 9 mesos i encara no es fa la volta. Però és que no li agrada gens estar boca-terrossa. Li hem anat posant però només posar-li, s'enfada i comença a plorar i no fa cap intent de fer-se la volta. Això sí, sentat s'aguanta perfecte i li encanta estar-hi.
Com diu la Pavarty, penso que no és bo estimular-los massa però ja em comença a preocupar la cosa, hi ha nens més petits que ja gategen o s'aixequen sols. No sé, suposo que cadascun té el seu ritme, la setmana que ve tinc pediatra, li comentaré a veure què hi diu. (de fet al llibre del nadó posa que un 95% dels nens ja ho fan a gairebé nou mesos, suposo que el meu forma part del 5% restant).
Coneixeu algun altre cas?
Com diu la Pavarty, penso que no és bo estimular-los massa però ja em comença a preocupar la cosa, hi ha nens més petits que ja gategen o s'aixequen sols. No sé, suposo que cadascun té el seu ritme, la setmana que ve tinc pediatra, li comentaré a veure què hi diu. (de fet al llibre del nadó posa que un 95% dels nens ja ho fan a gairebé nou mesos, suposo que el meu forma part del 5% restant).
Coneixeu algun altre cas?
G. 07/06/2007
A. 30/03/2010
M. 17/04/2014
A. 30/03/2010
M. 17/04/2014
Dalmi, em pesno que l'Aia va pel mateix camí. És que la tia té força, però em sembla que encara no hi ha res que la motivi a donar la volta i la deixo panxa avall i s'hi està un ratet i de seguida s'enfada.
Jo tampoc la vull estimular més del compte, ja ho farà. A més, amb una sessió de sogra a la setmana e té més que suficient.
Jo diria que no ens hem de preocupar gaire. El que passa és que els nostres són molt intel·ligents i s'hi fixen molt, però el dia que comencin ho faran tant bé que ens deixaran ben parades.

Jo tampoc la vull estimular més del compte, ja ho farà. A més, amb una sessió de sogra a la setmana e té més que suficient.
Jo diria que no ens hem de preocupar gaire. El que passa és que els nostres són molt intel·ligents i s'hi fixen molt, però el dia que comencin ho faran tant bé que ens deixaran ben parades.

Doncs jo ahir vaig tenir pediatre i precisament em va dir això. Em va dir que es giren quan, posats boca terrossa, el cap els pesa i per això es giren. Que de boca amunt a boca avall és més difícil.
El que em va venir a dir és que en Guillem no gira perquè "no vol". Ara ja s'aguanta sentat i diu que aquest és un pas evolutiu posterior a girar-se. O sigui, que si no se sapigués girar, no podria pas aguantar-se sentat.
Bé, jo no sé si en sap o no en sap, el que sí que sé és que no ho ha fet mai, perquè tal qual el deixes, així el trobes. Suposo que és com els nens que caminen sense gatejar, que de vegades se salten passos.
La veritat és que em vaig quedar més tranquil·la!!

El que em va venir a dir és que en Guillem no gira perquè "no vol". Ara ja s'aguanta sentat i diu que aquest és un pas evolutiu posterior a girar-se. O sigui, que si no se sapigués girar, no podria pas aguantar-se sentat.
Bé, jo no sé si en sap o no en sap, el que sí que sé és que no ho ha fet mai, perquè tal qual el deixes, així el trobes. Suposo que és com els nens que caminen sense gatejar, que de vegades se salten passos.
La veritat és que em vaig quedar més tranquil·la!!
G. 07/06/2007
A. 30/03/2010
M. 17/04/2014
A. 30/03/2010
M. 17/04/2014
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |