D'on treieu el temps?
Des de que ha nascut el petit, la meva vida és com un musical: mentre vaig cantant i sent la meva veu, em puc dutxar, assecar-me el cabell, i de vegades escombrar una mica i tot (si yo tuviera una escoba! jajaja) En fi, és divertit, encara que de tant en tant s'agraeix dutxar-se i no pensar en res mes que en el xampú que t'estàs posant! S'ha d'aprofitar els findes i que el nen sigui amb el pare durant aquestes estones!
jajaja vak! jo també em paso la vida cantant em penso ara........ de vegades em penso que se n'enfot de mi i tot...
Monfran, crec que jo també ho vaig pensar, que volies fer molta feina amb molt poc temps, jo fins passats els 40 dies no era ningú!!! i malgrat que em fa sentir una mica culpable tenir la casa feta un nyap les poques estones que tinc prefereixo fer coses més "productives", encara que sigui desfogar-me una mica aquí al fòrum... hi ha dies que és l'únic contacte amb el món exterior que tens, almenys passar per aquí et fa tenir una mica més de vida social....
Monfran, crec que jo també ho vaig pensar, que volies fer molta feina amb molt poc temps, jo fins passats els 40 dies no era ningú!!! i malgrat que em fa sentir una mica culpable tenir la casa feta un nyap les poques estones que tinc prefereixo fer coses més "productives", encara que sigui desfogar-me una mica aquí al fòrum... hi ha dies que és l'únic contacte amb el món exterior que tens, almenys passar per aquí et fa tenir una mica més de vida social....
Hem alletat 19 mesos!
Monfran que la Claudia es muy chiquitita aun,yo al principio me acuerdo que no hacia nada de nada por lo mismo luego me ponia la moxila de la chicco y iva con la niña a todos sitios y luego lo que te han dicho tumbona arriba y abajo,ahora es un ratito en la trona,otro en el parque,otro en su columpio y asi vamos,ahora hacemos mas cosas que antes pero vamos lo que se puede si no otro dia ya ni me extreso,y lo de conocer el lloro yo hasta que no era bastante grande no lo supe diferenciar,asi que todo es mucha pacienci y poco a poco ir evolucionando a medida que ellos crecen y nosotras pasamos mas de las cosas creo yo
-
VisitantVi
-
VisitantVi
Aiii Monfran que la Clàudia es moooooolt petitona i es normal que encara no sapigues per que plora, i que no tingui unes rutines establertes.
Ja veuràs com mica en mica us anireu coneixent.
I el que es mes important, almenys ho va ser per mi, és acceptar que tens un bebè que et necessita les 24 hores del dia i que no pots fer gaires plans pq tan pot ser que tinguis temps per fer-los com que no, així que més val no estressar-se i anar fent.
Nuscka: jo també m'he dutxat moltes vegades amb l'Oriol fent taaaaaaaat!! aixx aquests nens!!!!que macos que son!!
Ja veuràs com mica en mica us anireu coneixent.
I el que es mes important, almenys ho va ser per mi, és acceptar que tens un bebè que et necessita les 24 hores del dia i que no pots fer gaires plans pq tan pot ser que tinguis temps per fer-los com que no, així que més val no estressar-se i anar fent.
Nuscka: jo també m'he dutxat moltes vegades amb l'Oriol fent taaaaaaaat!! aixx aquests nens!!!!que macos que son!!
Més o menys igual que les companyes.
Penso que encara és molt petita la Clàudia, jo ben bé fins passat el primer mes no vaig poder començar a fer algunes cosetes, i poc a poc vaig fent més. I igual que totes hamaca amunt, hamaca avall, i anar fent.
I com diu l'Anni no pots preveure res i anar fent dia a dia.
Penso que encara és molt petita la Clàudia, jo ben bé fins passat el primer mes no vaig poder començar a fer algunes cosetes, i poc a poc vaig fent més. I igual que totes hamaca amunt, hamaca avall, i anar fent.
I com diu l'Anni no pots preveure res i anar fent dia a dia.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |