5 minuts de pau al dia

Més qüestions.
nuscka
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2351
Membre des de: dj. maig 17, 2007 5:12 pm

5 minuts de pau al dia

EntradaAutor: nuscka » dt. nov. 06, 2007 9:29 am

Voleu 5 minuts de pau al dia?

He trobat la manera!
Fan unes titelles al canal 33, en anglés, que es diuen Bumba. Duren 5 minutets, peró són 5 minutets sense nen... un gust. Ho fan cap a les 17.20.
ës una mena de circ , amb uns pallassos

També ho podeu trobar al youtube a aquesta adreça
http://youtube.com/watch?v=oQhZT_bOvoo

aquí està en holandès (crec) peró al meu fill tant li fa una llengua que l'altre, és així de plurilingue!

Ja em direu el qué!
ImatgeImatge
Aqualata
:: dragona
Entrades: 4009
Membre des de: dl. des. 11, 2006 8:29 pm

EntradaAutor: Aqualata » dt. nov. 06, 2007 9:45 am

Si, ja els he vist............ son divertits pels crios........

a l'Abril li es igual els dibuixos que siguin, mentres es moguin, ballin i facin tonteries.......
Imatge
Imatge
Daina
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1787
Membre des de: dg. des. 31, 2006 12:27 pm

EntradaAutor: Daina » dt. nov. 06, 2007 4:01 pm

Moltes gràcies per aquest descobriment ! Li he posat el video i flipava, tota l'estona rient!
Cabirola
:: tigre
:: tigre
Entrades: 790
Membre des de: dl. ago. 20, 2007 6:36 pm

EntradaAutor: Cabirola » dc. nov. 07, 2007 10:24 am

Els Baby Einstein a mi em van funcionar de perles fins cap als 15 mesos. Ara els ha avorrit.

El posava a la trona i tenia 20 minutets per dutxar-me, fer els llits, baixar el correu,... i no gaire res més, però no tenia nen. Un gust, la veritat.

Ara de vegades li poso els "imados" -com diu la Laura-. (=dibujos animados del PlayHouse Disney).
Aqualata

EntradaAutor: Aqualata » dc. nov. 07, 2007 10:26 am

Hi han uns dibuixos molt xorres, la veritat al canal aquest infantil de tv1 del TDT els fan sobre les 17.30 tambè, es sobre un un nen que es diu Dougie que es disfressa, doncs aquesta estoneta de dibuixos l'Abril tambè es queda quieteta, anem canviat uns dies el K3 i un altre dia aquest canal..... perque abans d'aquest fan uns de Disney que tb li agraden molt.....
Imatge
Imatge
Plufi
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 533
Membre des de: dj. març 08, 2007 5:52 pm
Ubicació: bages

EntradaAutor: Plufi » dj. nov. 08, 2007 8:46 pm

Ostres noies estic flipant mandarines!!!

Un bebe de 5 mesos com l'Abril i mirant dibuixos de la TV? Segur que es mira els dibuixos o esta també per d'altres coses?

La veritat jo a la Núria encara no l'he posat mai a mirar la tele, si que es veritat que a vegades quan la tenim engegada se la queda mirant però només un moment puntual, jo crec que li crida l'atenció els colors i el moviment perquè tant li fa mirar les noticies, com en cuní com coses de nens perquè només ho veu de passar mig minut.

Per això quan sento q els vostres bebes miren dibuixos com un nen gran he quedat molt extranyada. Creieu que pot ser perquè la Núria és prematura?
Imatge

url=https://lilypie.com]Imatge[/url]
Aqualata

EntradaAutor: Aqualata » dj. nov. 08, 2007 9:04 pm

Jo crec que es queden mirant els dibuixos, perque els hi fa gracia els colors i la musica....... això crec perque a l'Abril la musica li encanta i si es mogudeta millor.......per això si son dibuixos que tenen musiqueta se'ls mira i no perque entengui res..... nooooooooo el que passa que li atrau la musica, els moviements i les coloraines.......
Imatge
Imatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::