Contracte per obra i servei i desig d'embaràs

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
leialeia
Entrades: 1
Membre des de: dj. nov. 19, 2020 11:12 am

Contracte per obra i servei i desig d'embaràs

EntradaAutor: leialeia » dj. nov. 19, 2020 11:21 am

Bon dia a totes,

M'he registrat perquè sé que moltes sou mares o potser us trobareu en la mateixa situació que jo i podem compartir experiències i inquietuds.

Aviat faré 31 anys i no sé per quin motiu, em trobo en una crisi molt bèstia en la que vull ser mare però no trobo el moment. Recentment he canviat de feina, la meva parella es troba en ERTO, abans estava en una feina que no em motivava i estava pendent de que arribés el canvi laboral que per fi ha arribat. En resum, que sempre hi ha coses que em fan pensar que encara no és el moment. Hi ha una part que em diu que faig bé però d'altra banda penso que el temps va passant i que fa molt que ho estic aparcant per qüestions econòmiques principalment. I em sento molt angoixada, perquè va passant el temps i amb 31 anys i sense fills penso que em serà molt difícil també quedar-m'hi...

El fet és que ara mateix he començat en una nova feina amb un contracte temporal fins al 31/12/2021. És un projecte de 2 anys, pel que l'1/1/2022 es renova per un any més. Alguna s'ha quedat embarassada enmig d'un contracte temporal? O heu esperat a renovar? No sé què fer, els mesos van passant i mai saps quan serà el millor moment...

Bé, agrairia si algú em pot explicar la seva situació i veure com ho heu planificat. Us ho agrairia molt.

Una abraçada.
VR26
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dj. nov. 19, 2020 1:13 am

Re: Contracte per obra i servei i desig d'embaràs

EntradaAutor: VR26 » ds. nov. 21, 2020 4:15 pm

Hola leialeia,
No et puc ajudar gaire, pero t'explico la meva situació. Sempre he volgut ser mare abans del 30, amb el temps molt just ens posem a buscar als 29 i al cap d'uns messos em diagnostiquen un quist al ovari i m'han d'operar. M'operen i pasats dos mesos comencem a buscar de nou i just em surt feina temporal que si no hi ha res va per llarg pero dificilment et fan fixe, ens pensem si parar la búsqueda o no i decidim que no...que si penses en tot mai existeix el moment perfecte. Per fi arriba el nostre positiu i molt ilusionats, tot i que ell está en erte pensem que ja ens ensortirem, avui he començat a sagnar a setmana 4+4 i sembla un abort bioquímic al 95% a acabar de confirmar dilluns.
Ha estat un pal molt dur, pero tenim clar que si realment es així, un abort, en quan poguem tornarem a intentar-ho. Amb totes les ganes, la mateixa ilusió, aixó si, moltes més pors.
A vegades no es buscarlo, arribar i que tot vagi bé, que en moltes si i ojalá en el vostre cas sigui així, si arriba el positiu segur que trobareu la manera d'ensortir-vos.

Molts ànims i ja ens aneu explicant!
anni187
Entrades: 4
Membre des de: dl. nov. 23, 2020 6:10 pm

Re: Contracte per obra i servei i desig d'embaràs

EntradaAutor: anni187 » dt. nov. 24, 2020 9:48 am

Hola leialeia!

No sé si t'ajudarà, però t'explico la meva situació ja que m'he trobat en part, identificada en el que expliques.
També vaig deixar una feina que no em motivava farà un parell d'anys, i des de llavors he estat a una feina temporal.
Ens trobàvem també en aquesta situació, tot i que no teníem pressa en buscar l'embaràs, tampoc no volíem trigar massa i semblava que el moment ideal no arribava mai. Al desembre ens vam plantejar iniciar-la, però tot just em van trobar un pòlip que requeria intervenció i entre la pandèmia, la intervenció que em van haver d'ajornar i la recuperació ens vam posar al mes de juliol. Una vegada em van confirmar que tot estava correcte, em van dir que per la meva trajectòria i historial, si pensava en ser mare algun dia, m'aconsellaven que no ho deixés gaire temps perquè probablement tindria bastants dificultats en quedar-me embarassada. En aquell moment, em vaig adonar que el temps passa, facis el que vols a la vida o no ho facis, i que de vegades hi ha decisions que no té sentit ajornar-les, si de veritat és el que vols... una feina pot ser quelcom passatger, però el desig de ser pares és quelcom molt important en la vida de cadascú.
A la feina, em van confirmar la data prevista de finalització de contracte, tot i que intentarien renovar-me o quedar-se amb mi d'alguna forma, al final no ha estat possible degut a la situació econòmica. Una noia que estava en la mateixa situació (contracte per obra i servei de 2 o 3 anys), es va quedar embarassada quan portava poquets mesos a l'empresa, va tenir el nen i va agafar la baixa, i després va tornar, i hi segueix treballant.
Per part meva, el mateix mes d'agost em vaig quedar embarassada, així que molt contents, a més sorpresa doble perquè són bessons! Tot i la incertesa i les dificultats, penso que tirarem endavant amb tot... ara mateix puc descansar i gaudir del meu embaràs, i una vegada neixin, ja ho anirem veient, això si, segur que ens faltaran mans! Haha
Amb tot això, comparteixo amb VR26 que el moment ideal no existeix, penso que es tracta més aviat de deixar les coses que passin quan tots dos ho veieu clar i estigueu il·lusionats, les dificultats passen i al final trobes la forma de tirar endavant.

Molts ànims i molta sort!

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::