Mare soltera: inversió de cognoms?
Mare soltera: inversió de cognoms?
Hola!
Seré mare soltera i voldria que el meu fill portés en primer lloc el meu 2n cognom i després el meu 1r cognom. Jo voldria mantenir l'ordre dels meus cognoms com sempre.
Sabeu si es pot fer? I quins passos hauria de seguir o on me'n podria informar?
Gràcies!!!
Seré mare soltera i voldria que el meu fill portés en primer lloc el meu 2n cognom i després el meu 1r cognom. Jo voldria mantenir l'ordre dels meus cognoms com sempre.
Sabeu si es pot fer? I quins passos hauria de seguir o on me'n podria informar?
Gràcies!!!
Re: Mare soltera: inversió de cognoms?
Crec que pots triar entre l mateix ordre o invertir-los. Al registre civil t'informaran millor, pero no crec que hagis de fer mes tramits que els normals d'inscripcio.
- Rossinyola
- :: pantera

- Entrades: 806
- Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am
jo crec que es pot triar també. Conec una nena que porta els cognoms de les àvies maternes (els segons cognoms dels seus pares) mentre que els seus pares han mantingut l'ordre dels seus cognoms.
Jo soc mare soltera, i primer quan va neixer el meu fill li vaig posar el meus cognoms igual que jo peró amb el temps em va demanar canviar-los perque semblavem germans (tambè per que nomès ens portem 17 anys) i ara porta els meus pero invertits el meu 2º cognom es el seu primer.
T'ho fan sense cap problema al registre civil quan l'inscrius, no has de fer res mes de l'habitual que qualsevol parella.
T'ho fan sense cap problema al registre civil quan l'inscrius, no has de fer res mes de l'habitual que qualsevol parella.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |