Idees per fer a les 6 del matí

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
jaruma
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Idees per fer a les 6 del matí

EntradaAutor: jaruma » dj. des. 08, 2016 9:18 pm

Resulta que inevitablement el meu fill de 30 mesos es desperta a les 6 - 6:30 cada matí. No hi ha res a fer, ja ho he assumit. Així que a les 6:30 ja estem llevats. Però clar, a aquesta hora, i fins ben bé les 8, no es pot fer soroll. I sortir, fins les 9:30 h o 10 tampoc no surtim, perquè fa fred per anar a passejar tan aviat.

Així que són ben bé 3 hores que no sé què fer. Hi ha dies que està tranquil i juga solet a estones, o jo estic tranquil.la i jugo amb ell. Però molts cops jo estic cansadíssima i sense ganes de res, i ell està trapella i llença coses a terra o va buscant com fer-me reaccionar, i se'm fa etern! Em sento malament per no jugar amb ell, em sento malament perquè de vegades no li parlo bé, i buf... Jo crec que aquestes tres hores m'afecten tot el dia. Després arriben les 10 i ell ja es cau de son però no vol dormir, i sortim a passejar i ja estem més tranquils. Però vulguis que no ja portem tanta estona desperts, que al migdia em crispo per qualsevol cosa.

No sé, algú em pot donar idees de què fer tan aviat al matí? Ell em demana veure la Peppa, però la vol de fons mentre juga o fa altres coses, no la mira. I no vol llegir contes, no vol dibuixar, només fer parlar els ninos, i jo estic d'un humor... Cap a les 9 fem feina entre els dos (buidar el rentaplats, posar la rentadora...) però abans és massa aviat.

En fi, crec que el problema principal és el meu humor, petò si teniu suggerències us les agraïré :-)
kabbisa
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

Re: Idees per fer a les 6 del matí

EntradaAutor: kabbisa » dv. des. 09, 2016 11:27 am

i fer els banyitos pel matí? el pots deixar jugar dins la banyera una bona estona
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
Gatxàn
:: rateta
:: rateta
Entrades: 193
Membre des de: dt. maig 28, 2013 6:17 pm

EntradaAutor: Gatxàn » dv. des. 09, 2016 5:40 pm

Hola!

Déu ni so que d'hora...i no t'ah plantejat modificar per poc que puguis una mica els seus horaris (migdiades) peru`q es desperti una mica més tard? Potser se'n va a dormir massa d'hora perquè no fa migdiada, no sé... i tranquil·la, a les 6 del matí totes estaríem baixes d'energies per jugar....ànims que tot canvia!!!!
jaruma

EntradaAutor: jaruma » dv. des. 09, 2016 10:23 pm

Kabbisa, no li agrada banyar-se! Normalment l'hora del bany implica crits (per esbandir el cabell, per vestir-lo... per tot crida!) així que ho deixo per a partir de les 9.

Gatxán, és impossible. Ell de vegades fa migdiades de 3 hores, de vegades de 1 hora, de vegades no en fa... i sempre es desperta a les 6. De fet cap a les 5 ja no em deixa dormir perquè no para de moure's. He provat de posar-lo a dormir més tard, més aviat... i res!

Gràcies noies igualment!
antvilo
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dg. març 06, 2016 3:12 pm

EntradaAutor: antvilo » ds. des. 10, 2016 7:51 pm

Hola, t'entenc perfectament, el meu fill gran era igual.
Les amiges i companyes feia en deiem que el posses a dormir més tard, que controles mitgiades, però res durant temps el nen s'aixecava cap 6h o fins i tot aviat.
Jo intentava jugar una mica amb ell, li possava alguns dibuixos baby eistein, a vegades també menjava i molta estona després es dormia als meus braços.
En fí, anims i paciencia , tot passa.
jaruma

EntradaAutor: jaruma » dg. des. 11, 2016 2:51 pm

Antvilo, quant de temps ho va fer el teu fill? I a quina edat ha començat a dormir bé? Per curiositat.

La veritat és que és curiós, no entenc què passa cap a les 5, que li impedeix seguir dormint bé. No és el bolquer massa ple, perquè de vegades s'aixeca sec. No és gana perquè després triga a voler menjar res... En fi, un misteri! Gràcies per la teva resposta :-)
kabbisa

EntradaAutor: kabbisa » dg. des. 11, 2016 8:41 pm

Explica'ns què fa cap a les 5am que fa que es desperti (llums de l'habitació, temperatura, com es desperta ell,...)

jaruma

EntradaAutor: jaruma » dg. des. 11, 2016 8:55 pm

kabbisa ha escrit:Explica'ns què fa cap a les 5am que fa que es desperti (llums de l'habitació, temperatura, com es desperta ell,...)

Res, ja dic que és un misteri! Simplement cap a les 4:30 - 5:00 demana pit (en sol demanar cada 3 hores encara), i a partir d'aquí ja no dorm bé. Es mou molt, demana pit cada poca estona, s'adorm i al moment diu "a coll!", etc. Inquiet i entre adormit i despert. I a les 6:00 - 6:30 ja diu "anem allà!" (al menjador). I en quant hi anem ja està content i tranquil.

Avui el pare s'ha encaparrat en què l'hem de posar a dormir més tard, i al matí no deixar-lo aixecar fins les 8. Uns dies per provar. Jo m'enfado només de pensar-ho, perquè sé que quan més tard va a dormir més aviat s'aixeca, i perquè si no el deixes llevar-se es posa a plorar i a cridar. Ai, en fi. Ja us explicaré.
kabbisa

EntradaAutor: kabbisa » dl. des. 12, 2016 12:30 pm

Jaruma .. potser no pots fer-ho, però ... i si després de la toma de les 5:30 (que és quan comença a dormir malament fins despertar-se) dorms amb el petit?

jo crec que si et veu allà,adormida, es relaxaria una mica i potser inclús t'imitaria

jaruma

EntradaAutor: jaruma » dc. des. 14, 2016 5:40 am

kabbisa ha escrit:Jaruma .. potser no pots fer-ho, però ... i si després de la toma de les 5:30 (que és quan comença a dormir malament fins despertar-se) dorms amb el petit?

jo crec que si et veu allà,adormida, es relaxaria una mica i potser inclús t'imitaria

No, si fem collit! Dormim junts tota la nit. Però a partir de les 5-6, demana estar enganxat al pit o a coll, després es tira cap a un cantó com si ja anès a dormir, després torna a demanar pit, etc.

Aquests dies, enlloc de llevar-nos el.mantinc al pit fins les 7-7:30. És més pesat per mi, però potser s'acaba acostumant a dormir fins més tard.

Gràcies per les respostes!

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::