mooncup, què en penseu?

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
Avatar de l’usuari
Noe
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3672
Membre des de: dc. set. 26, 2007 12:18 pm

EntradaAutor: Noe » dt. set. 16, 2008 4:23 pm

jo també crec q me la posava massa amunt...
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Castanyeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2680
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Castanyeta » dt. set. 16, 2008 6:09 pm

estrella, la Diva és la versió més recent de la Moon, són pràcticament el mateix, epl que diuen.
I l'altra no la conec, però algú va dir que l'havia comprada pq va poer comparar-la amb les que t'acabo de dir i era més fineta, nusé!

Llocs on comprar-la: a una botiga de Barcelona que algú et recordarà on és, o bé per internet al Crianza Natural, o per ebay (quan jo m'ho vaig mirar era on sortia més barat).
Imatge

+ + 2.11.2007 · 4.6.2008 · Joana, 26.5.2011 · 17.3.2012 + +
Imatge . Imatge
Imatge . Imatge
Avatar de l’usuari
Noe
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3672
Membre des de: dc. set. 26, 2007 12:18 pm

EntradaAutor: Noe » dt. set. 16, 2008 9:54 pm

Vaig ser jo q vaig comentar q tinc la Lunette, q és més tova q la MoonCup. I la vaig comprar a Barcelona, a la Mapu (al carrer de les Madalenes, prop de portal de l'àngel). Em va costar 31 euros.
Apanona, a mi també em passa, q si remeno gaire posant i treient, acabo ben adolorida... Crec q és perquè estic amb els músculs en tensió mentre ho faig.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Susanna
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1647
Membre des de: dj. maig 10, 2007 2:34 pm

EntradaAutor: Susanna » dc. set. 17, 2008 6:31 am

tranquil·les, que en un parell de cicles sou totes unes expertes :ok:
ImatgeImatge
estrella75
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: ds. març 22, 2008 7:22 pm

EntradaAutor: estrella75 » dc. set. 17, 2008 1:28 pm

mercès per l'aclariment noies.
A Barcelona ja no pujo tant sovint, així que potser m'hauré de decantar per la diva.
A veure si tinc un moment i faig les gestions ja! Us comentaré el què. :elefant:
Avatar de l’usuari
Susanna
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1647
Membre des de: dj. maig 10, 2007 2:34 pm

EntradaAutor: Susanna » dc. set. 17, 2008 2:20 pm

estrella, a mi està a punt d'arribar una comanda, així que si vols la de CN només m'ho has de dir ;-)
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
galarina
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1900
Membre des de: dj. nov. 01, 2007 4:01 pm
Ubicació: Osona

...

EntradaAutor: galarina » dt. set. 30, 2008 7:39 am

Ja he comprat la Divacup!!! al final l'he comprada per e-bay i m'ha costat 21€. Ara només espero que m'arribi correctament i que em faci molt bon servei! m'ha costat molt decidir-me.
Imatge
Aquest és el post d'en Marc:
viewtopic.php?f=36&t=4521

Imatge

Aquest és el post de la Bet:
viewtopic.php?t=4492
Avatar de l’usuari
galarina
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1900
Membre des de: dj. nov. 01, 2007 4:01 pm
Ubicació: Osona

...

EntradaAutor: galarina » dj. oct. 09, 2008 8:11 pm

ja la tinc aquí!!! uf! no sé... ara ho veig més complicat encara. La trobo molt gran!!! i poc flexible... ai, ai, ai... :ufs:
Imatge
Aquest és el post d'en Marc:
viewtopic.php?f=36&t=4521

Imatge

Aquest és el post de la Bet:
viewtopic.php?t=4492
Avatar de l’usuari
galarina
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1900
Membre des de: dj. nov. 01, 2007 4:01 pm
Ubicació: Osona

...

EntradaAutor: galarina » ds. oct. 25, 2008 3:17 pm

GENIAL! Avui és el primer dia amb la Divacup i només en puc dir alabances. No m'ha costat res de posar, ni de treure i ni la noto! n'estic molt contenta! :ok:
Imatge
Aquest és el post d'en Marc:
viewtopic.php?f=36&t=4521

Imatge

Aquest és el post de la Bet:
viewtopic.php?t=4492
richy.byrne
Entrades: 1
Membre des de: dc. ago. 19, 2020 10:42 pm

Re: mooncup, què en penseu?

EntradaAutor: richy.byrne » dc. ago. 19, 2020 10:50 pm

Mi esposa compró una My Moon Cup recientemente y dice que nunca volverá a usar tampones ...! ¡No puedo creer que este pequeño trozo de plástico me vaya a salvar, literalmente miles en los próximos 10 años! Estoy atónito ... ¡una pequeña pieza increíble de Eco-Tech! Me encanta, muchas gracias a [url]mymooncup.com[/url] ..... Te quiero, ¡y también mi billetera! :***: >.-<: :b-))) ||*||
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: mooncup, què en penseu?

EntradaAutor: crunchi » ds. ago. 22, 2020 3:59 pm

:-D :-D :-D caray amb el Richy, es fa el perfil unicament per comentar lo be que li va la copa a la seva dona. Això és Spam, ai amor, i la resta tonteries!!!! ;-)))
Imatge

Imatge
deolsunny533
Entrades: 1
Membre des de: dc. nov. 11, 2020 8:43 am

Re: mooncup, què en penseu?

EntradaAutor: deolsunny533 » dc. nov. 11, 2020 9:21 am

JO si que ho havia vist, però no sè fa una mica de respecte......... ai no sè en plan higienic , si ets fora i tal........ suposo que tot es provar-ho....
Sherhezada
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dc. nov. 25, 2020 12:42 pm

Re: mooncup, què en penseu?

EntradaAutor: Sherhezada » dc. nov. 25, 2020 12:51 pm

Hola noies,

Encantada de saludar a tothom, sóc una nova usuària i estic encantada d'haver-vos trobat.

Jo ja fa temsp que hi dono voltes i quan per fi m'havia decidit, vaig consultar-ho a la meva fisio (que està especialitzada en sòl pèlvic) i em va dir que nanai d'utlilizar-la ja que l'úter una mica més avall del normal i com que la copa funciona per sistema de ventosa, podia ser que encara fes més feble el meu sòl pèlvic.

El meu consell, abans de provar-ho consulteu que tot estigui bé.

Em segueix semblant una molt bona alternativa
westjensontexas
Entrades: 1
Membre des de: dt. oct. 06, 2020 7:54 am

Re: mooncup, què en penseu?

EntradaAutor: westjensontexas » dt. gen. 05, 2021 4:15 pm

Jo també l'havia vist a "crianza natural" i allà també hi ha algun post que en parlen. A mi la veritat es que em fa una mica de cosa però sembla una bona idea pel tema de l'ecologia. mobdro authorityapk
feedtalenine
Entrades: 1
Membre des de: dl. març 15, 2021 2:31 pm

Re: mooncup, què en penseu?

EntradaAutor: feedtalenine » dl. març 15, 2021 4:00 pm

JO si que ho havia vist, però no sè fa una mica de respecte......... ai no sè en plan higienic , si ets fora i tal........ suposo que tot es provar-ho.... vidmate insta save
feedtalenine l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. març 20, 2021 11:58 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: mooncup, què en penseu?

EntradaAutor: Vannion » dt. març 16, 2021 7:26 am

Boneees! Des de la meva experiència, per si us serveix.
Quan em va tornar la menstruació després del meu primer fill vaig decidir intentar de nou amb la copa menstrual. Abans de l'embaràs ho havia provat amb naturcup, i sincerament va ser un desastre. Es bastant "dura" i em vaig fer mal intentant la treure.
Vaig veure molts vídeos per youtube de gent explicant la seva experiència i vaig decidir comprar l'enna. Molt més suau i flexible.
Des de llavors estic encantada. Els primers cicles costa una mica , perquè no tens traça en possartela bé , però després es un luxe. Jo tinc una menstruació Normal. Els primers dos dies que es un pèl més abundant, he de fer tres canvis (cada 8h) aprox, per assegurar que no l'empleno. A partir del tercer , amb canviar-la cada 12h vaig sobrada.
A nivell higiénic, també em feia nosequé. Però t'adones que en realitat, ni fa pudor a sardina (a mi per exemple amb les compreses estava tot el dia rentant me), la sang és menys del que sembla, i molt més néta. I penseu... Quin problema hi ha en anar fora si potser no et cal ni canviar-la ???
Jo m'he tornat fan incondicional d'aquest mètode, m'estalvio un munt de diners ens productes higiènics i produeixo menys brossa que abans.

Ah! Sobre el sòl pèlvic. Jo li vaig comentar a la meva gine, perquè vaig tenir un part bastant traumàtic pels meus baixos i em feia por. Em va dir que en principi no hauria d'influir si li treus el buit abans de treure-la.
zukez
Entrades: 1
Membre des de: ds. jul. 15, 2023 11:51 am

Re: mooncup, què en penseu?

EntradaAutor: zukez » ds. jul. 15, 2023 11:54 am

Jo també l'havia vist a "crianza natural" i allà també hi ha algun post que en parlen. A mi la veritat es que em fa una mica de cosa però sembla una bona idea pel tema de l'ecologia. [url="https://waplus.win/"]plus whatsapp[/url]

[url="https://projectfreetv.onl/"]project free tv[/url]
zukez l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. nov. 02, 2023 8:28 am, en total s’ha editat 1 vegada.
broomnest
Entrades: 1
Membre des de: ds. ago. 26, 2023 10:29 am

Re: mooncup, què en penseu?

EntradaAutor: broomnest » ds. ago. 26, 2023 10:30 am

Jo també l'havia vist a "crianza natural" i allà també hi ha algun post que en parlen. A mi la veritat es que em fa una mica de cosa però sembla una bona idea pel tema de l'ecologia.

[url="https://krnl.fun/"]krnl download[/url]
[url="https://hdstreamz.uno"]hdstreamz.uno[/url]

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::