Organitzar un bateig!!!

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
xoxoneta
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dj. set. 17, 2015 5:21 pm

Organitzar un bateig!!!

EntradaAutor: xoxoneta » dg. juny 25, 2017 3:16 pm

Bona tarda marones!!!!
Doncs bé, ja tenim pensat la data per batejar al nostre petit princep,jeje. Ens agradaria cap al setembre, així anem amb temps d'organitzar-ho tot.
Volem fer una cosa sencilla,però els detalls i aixo ens volem aventurar a fer-ho nosaltres per tal d'estalviar calers..
He vist cosetes molt xules, i la veritat n'hi han moltes idees, però per ara no hi ha cap que diguem aixo es el que volem..
Alguna sugerencia??
A part, suposo que es una tonteria, pero....cal que els pares estiguin casats??,imagino que no pero se de gent que per exemple per casar-se van a haver de fer la comunió,jeje.
I altre cosa, solen cobrar per aixo??, quan??
Moltes gràcies per adavantat!!!
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Organitzar un bateig!!!

EntradaAutor: crunchi » dg. juny 25, 2017 4:16 pm

Hola!!!!

Jo crec que el 1r q has de fer si no ho has fet ja (que crec que no) és anar a la teva parroquia, preguntar com ho fan ells i sobretot, preguntar per la disponibilitat. Sobretot ara que hi ha agost pel mig, que ja sabem com funcionen les coses a l'agost.

Uns amics nostres tenen els seus dos fills batejats (el petit el van batejar fa menys d'un any), i no estan casats. Pero crec que depèn molt del cura. Per aixo et dic, millor que aneu i ho parleu, pero en ppi no pose pegues avui dia. I el tema diners, aqui fan donar la voluntat, i ara no recordo quant ens van dir, pero res descabellat.

Al primer fill si que vam anar de restaurant i erem molts i tal, pero amb el segon fill jo van fer a casa, una mena de pica pica i més intim, i personalment em va agradar més.

Tema detalls a internet hi ha moltes idees DIY, et recomano el Pinterest!!! Que alla et surten molts DIY. :-()-)

Ja ens explicaràs que feu finalment!!! Que vagi molt be!!! :ok:
Imatge

Imatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dt. juny 27, 2017 5:33 pm

Tema capellà i si esteu casats o no... depen del capellà i lo conservador o permisiu que sigui. N'hi ha que no els agradarà que no estigueu casats i menys per l'esglèsia i us donarà llargues. D'altres que faràn la vista grossa i no posaràn problemes. És qüestió de parlar-ho.
Si et cases per l'esglèsia abans has de passar per tots els sacraments (bateig, comunió i confirmació) però això ja és un altre tema.
xoxoneta
Entrades: 236
Membre des de: dj. set. 17, 2015 5:21 pm

EntradaAutor: xoxoneta » dt. juny 27, 2017 9:59 pm

Gracies noies!!
Demà anirem a mirar la parroquia, i espero que no ens digui res per el tema de matrimoni, tots dos som divorciats, i ens hauriem de casar per lo civil, ja que ell si que es va casar per esglesia.
Ja us dire!!
Maminil
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dl. des. 26, 2016 8:15 pm

EntradaAutor: Maminil » dg. jul. 02, 2017 2:52 pm

Hola!
Sóc quasi nova en aquest fórum, la meva nena demà fa 6 mesos, va nèixer prematura i ara estem pensant en bautitzar-la. Més que res perquè el gran està bautitzat i sembla raro un si i un no.

Si per mi fós no ho faria, som 4 gats, i per no tenir ni tinc ni madrina. No hi han noies a la familia... (bé si, pero jo la gran part de la familia la tinc a mil kilòmetres i no crec que vingui ningú) per tant un aburriment de bateig.
Jo el faria al poble que al menys faríem gresca i tindríem a la nostra disposició casa i piscina jaja i gratis! Però com no es el cas aquí va la meva pregunta:

Sabeu d'algun lloc maco per anar a dinar i que hi hagi alguna cosa per veure o fer? Perquè si hem d'anar a un restaurant i dinar i marxar em gastaré la pasta i en una hora serem tots fóra i aburrits.

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::