Que es sol regalar en un bateig?

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
Sesita
:: pantera
Entrades: 808
Membre des de: ds. feb. 02, 2008 5:33 pm
Ubicació: Girona

Que es sol regalar en un bateig?

EntradaAutor: Sesita » dj. març 19, 2009 8:50 pm

Fa molt que no vaig a cap bateig i no sé que es sol regalar... tothom diu que robeta, però no sé...
Què heu regalat vosaltres? o què heu rebut pels vostres peques?
Gràcies noies!
Imatge
Imatge
lila
:: zebra
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

Re: Que es sol regalar en un bateig?

EntradaAutor: lila » dj. març 19, 2009 9:12 pm

A la meva petitona li van regalar un termo per sòlids, robeta, unes titelles, un quadre amb el seu nom, un lot de xampú, gel i colònia, un vale per bescanviar al corteinglés, un Cd de música d'aquests del Baby Einstein...

Ja veus, coses molt diverses!

La qüestió és què et fa il·lusió de regalar a tu!! :pandi:
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
mariakyril
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dj. març 19, 2009 9:21 pm

EntradaAutor: mariakyril » dj. març 19, 2009 9:32 pm

A mi el regal que em va fer més il.lusió van ser un album de bateig que pots trobar en qualsevol joieria.

Altres idees: joguines per la criatura (millor preguntar a la mare quines el motiven més; els contes musicals també són molt bona opció); la seva primera vaixella (plat, cullera, forquilla): molt útil, pràctic i econòmic, roba (idea¡ regalar pijames i bodies macos que és el que més es necessita i ningún regala).

Espero haver-te ajudat, qualsevol altre idea que tingui té la dic.
cris_
:: granota
:: granota
Entrades: 200
Membre des de: dj. nov. 06, 2008 12:18 pm
Ubicació: Sabadell

EntradaAutor: cris_ » dj. març 19, 2009 10:00 pm

Jo no puc ser gaire objectiva ;-) Es clar en el meu cas, he regalat quadres i també n´he fet per encàrrec perque d´altres els regalin. Pel que sé a tothom li ha fet sempre molta il.lusió ( de roba ja en solen tenir un munt ), peró com ja t´han dit per aquí, aixó és el que a tu t´agradi i potser com són els pares.

Si vols tafaneja pel meu post a veure que et sembla i si vols veure més coses, t´ho puc enviar per email. :ok:

Cris
QUADRES I MURALS infantils gallery/album.php?album_id=49 i també per grans
Sesita

EntradaAutor: Sesita » dv. març 20, 2009 9:45 am

Gràcies noies! Ara ja tinc una mica més d'idea, sou uns soletes!
Cris, m'encanten els quadres, ets una artista. Ho tindré en compte. Gràcies!
Imatge
Imatge
MartaGregori
Entrades: 27
Membre des de: ds. ago. 02, 2008 2:30 pm
Contacta:

EntradaAutor: MartaGregori » dv. març 20, 2009 12:10 pm

A mi el que més em va agradar que ens regalessin va ser:

- Coses que jo no m'hauria comprat (pq només pensem en allò indispensable): per exemple, titelles, llibres de tela, joguines, ...
- Vestidets cars (q tampoc hauria comprat :-p)
- Diners!!!! No vam cobrir els costos del banquet, ni molt menys. Però una mica d'ajuda s'agraeix.
- mitjons. Ja té un any i encara no he hagut de comprar-li'n cap. Són molt pràctics!

Altres regals molt originals també van ser:

- Un penja-xumet de les Tres bessones de plata de joieria. Encara q no vol xumet, l'hi penjo un ninotet pq si no, sempre va per terra.
- Un marc de fotos amb una pasta com de fang per deixar marcats el peu o la mà del bebè
- La bosseta del berenar per a la guarderia

Regals q no vam rebre però q m'agradarien molt:
- Un llibre/agenda del bebè on escrius q li passa en cada etapa, poses fotos... de l'Anne Gerdes. Costa 30 EUR. És genial. Té una capseta on a més pots guardar cosetes especials (la primera pipa, la primera sabata, el drapet q li agradava, les dents...)
- Una "enciclopèdia del bebè". Només tenen un o dos volums. Així quan tens un problema, busques la solució i tan contents. Com per exemple si passa un virus a la guarderia, pots consultar si s'hi ha fet immune o el seguirà agafant cada any; o què fer si cau de morros i té sang a la boca, quina temperatura és febreta i quina febre...

I el millor regal q es pot fer i es gratis és:
- ser un bon padrí/na de bateig
- fer les fotos i vídeo del bateig. Els pares no tenen temps de fer-les. Nosaltres vam deixar la càmera a una persona q les va fer absolutament totes mogudes. No en puc aprofitar cap!

El que no regalaria mai:
- motxilleta Chicco o Jané o així on van penjats pq és dolent per les cames
- caminador, també dolent per les cames
- robeta de llit, mantes, bressol, ... pq cada vegada hi ha més nens/es que dormen al llit dels pares. Nosaltres tenim el llit de la Jana només per adornar a la "seva" habitació :-p
- marcs de fotos: en tenim de totes mides i en cap van bé les fotos que tenim: massa grossos o massa petits, o no queden bé amb la decoració de l'habitació, o la foto q vull és horitzontal i el marc és vertical... Millor fer la foto i després comprar-se el marc.

Espero haver-te ajudat!
Marta

ImatgeImatge
Sesita

EntradaAutor: Sesita » dg. març 22, 2009 6:35 pm

Gràcies noies!
Martagregori, m'ha agradat molt la teva explicació... hem serà molt útil. :ok:
Imatge
Imatge
miula
:: tigre
:: tigre
Entrades: 745
Membre des de: dt. juny 05, 2007 9:08 pm

EntradaAutor: miula » dg. març 22, 2009 6:59 pm

També és bona idea regalar un joc de coberts d'alumini... etc per nens. és un record per tota la vida!! i inclús si pot gravar el nom del nen/a.
Jo ho he regalat i sempre ha tingut molt èxit... quan comencen a menjar sols els fa gràcia tenir els seus propis coberts...
Imatge
Imatge
agg_sgc
:: girafa
Entrades: 2144
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 8:06 pm

EntradaAutor: agg_sgc » dv. maig 08, 2009 3:10 pm

Una pregunta noies, pel naixement del fills d'uns molt bons amics què regalaríeu?
Els hem preguntat i ens han dit que el que volguessim i que no calia.... perquè ja tenen de tot, però evidentment els volem fer un regal!!!!
Imatge

Imatge
sipamasil
Entrades: 1818
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 11:27 pm

EntradaAutor: sipamasil » dv. maig 08, 2009 4:20 pm

Doncs jo ells hi regalaria una coseta més personal. Els quadres de la cris són molt xulos, un llibre per omplir amb notes i fotos del peque, un marc de fotos (hi han amb el nom), un nino o robeta amb el nom del bebé, un llibre personalitzat...
continuaré pensant...
agg_sgc

EntradaAutor: agg_sgc » dv. maig 08, 2009 9:44 pm

Moltes gràcies sipama!!
Imatge

Imatge
eli75
:: poltre
:: poltre
Entrades: 685
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 7:16 pm

EntradaAutor: eli75 » ds. maig 09, 2009 10:25 pm

jo en una festa de primer aniversari vaig regalar un cub i una pala per la platja del Pocoyó i els pares van estar molt contents... és un regal baratet i que els fa gràcia als pares imaginant-se amb la criatura fent castells de sorra... penseu que per un bateig sempre reben regals més classics i un regal d'aquest tipus també els anirà bé... que no tot ha de ser de plata!!! :-:)
agg_sgc

EntradaAutor: agg_sgc » dl. maig 11, 2009 3:58 pm

Gràcies eli75!! :ok:
Imatge

Imatge
nius
Entrades: 2521
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 5:09 pm

EntradaAutor: nius » dc. maig 13, 2009 7:53 pm

agg_sgc ha escrit:Una pregunta noies, pel naixement del fills d'uns molt bons amics què regalaríeu?
Els hem preguntat i ens han dit que el que volguessim i que no calia.... perquè ja tenen de tot, però evidentment els volem fer un regal!!!!

Hola!
La filla d'una molt bona amiga ara ha fet 3 mesos, i quan va nèixer els vam regalar la "coberteria" del bebé. Però la idea era fer alguna altra cosa. Avui ens hem vist, i xerrant xerrant, ha dit que necessiten una trona. Doncs ale :ok: una trona tindran!
Imatge

Imatge
agg_sgc

EntradaAutor: agg_sgc » dt. maig 26, 2009 10:30 pm

A mi m'hagués fet ilusió regalar-los la trona, però ja en tenien... M'encanten les trones!!
Imatge

Imatge
KAIK
Entrades: 7
Membre des de: dc. maig 27, 2009 10:39 am

EntradaAutor: KAIK » dc. maig 27, 2009 10:53 am

nO HO SÉ ... PERO MOLTES VEGADES ES DONEN DINERS PER LA LLIBRETA DEL NEN.
crunchi
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

EntradaAutor: crunchi » dc. des. 07, 2016 8:25 pm

Noies, tenim un bateig aquest mes i som els padrins!!!!! Els pares ens han dit que no volen res, pero volem fer un regal, es clar!!!!
Hem pensat fer una tarjeta del corte ingles pq ella dspres comprin el q vulguin, però tmb em fa gracia aixo que dieu que es un diari del bebe, pq la mare hi apunti cosetes.... aquest de Anna Geddes per exemple q dieu que hi ha una caixeta, podriem posar la tarjeta dins, no ho se..... com ho veieu???
Merci
Imatge

Imatge

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::