Te por! que faig?

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
Gloriadsn
:: zebra
Entrades: 1437
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:08 am

Te por! que faig?

EntradaAutor: Gloriadsn » dt. abr. 22, 2008 7:48 am

HOla! tinc un problema fa dies amb la meva filla gran, te 4 anys i ara nomes fa que dir que te por, sobretot a la nit, ella te son pero no vol anar dormir mes aviat que la seva germana, te una llumeneta petita a l'habitacio fins ara anavem be pero ara ja diu que no! a vegades si jo li dic no passa res carinyo un peto....coses suaus i maques i quant tenco la porta de vegades son xisclets i tot, jo li pregunto de que te por i em diu que no ho sap, jo li dic a veure si es que s'imagina alguna cosa o veu algo... no se tot d'una manera normal, pero no en trec l'aigua neta i no se com actuar! ajuda si hus plau
mireiafor
:: girafa
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

EntradaAutor: mireiafor » dt. abr. 22, 2008 8:07 am

Hola Glòria guapa!! La meva va començar amb dos anys, va ser començar P2 (però al cole dels grans) i ella que sempre havia dormit amb el llum i la porta tancades, va començar a demanar que li deixéssim oberts, etc.

Malgrat que vam intentar parlar amb ella de mil formes diferents no hi ha hagut forma i el tema va quedar completament estancat (o fins i tot empitjorava) des que fa un any aproximadament li estem tractant amb homeopatia. Ja sé que pot sonar estrany però a nosaltres ens està funcionant.

Ara ja no té mai por (ni per les nits ni mai, abans quan estava pitjor fins i tot era incapaç d'anar sola al lavabo) i cada cop anem reduïnt les "ajudes": el llum de la seva habitació és molt fluix, li tanquem la porta un cop s'ha adormit, etc. (coses impensables fa només uns mesos).

Per cert, vols dir que no està relacionat amb el naixement del germanet??
Imatge

Imatge
Gloriadsn

EntradaAutor: Gloriadsn » dt. abr. 22, 2008 8:15 am

va començar una mica avans del naixement, pero no se pot ser si que estigui una mica relacionat, aixo que jo intento estar per elles, per que esclar ara ja en son tres, i ho has de repertir,. Aixo de lo homeopatia on vas anar? al pediatre?
mireiafor
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

EntradaAutor: mireiafor » dt. abr. 22, 2008 8:27 am

Jo vaig al Dr. Otermin que té consulta a Barcelona, Pineda de mar i Blanes. No m'entra ni per la mutua o sigui que haig de pagar les visites però per a mi val la pena.

La meva pediatra Dra. Rossell del Centre Pediàtric i Familiar d'Arenys de Mar també ha estudiat homeopatia infantil.

Si acudeixes al teu pediatra tingues en compte que molts d'ells no hi fan gaire cas de les medicines alternatives i alguns estan decididament en contra. Jo he tingut la sort que la meva pediatra hi està a favor, coneix el Dr. Otermin i sempre està informada de tot el que pren la meva filla.
Imatge

Imatge
Cabirola
:: tigre
:: tigre
Entrades: 790
Membre des de: dl. ago. 20, 2007 6:36 pm

EntradaAutor: Cabirola » dt. abr. 22, 2008 8:49 am

Jo li dic a la Laura que quan la persegueixi un drac, un mostre, o un fantasma.... en comptes de corre que es giri i que se l'imagini rosa, amb lluentons, cursi total, (sobretot ni verd ni pelut!!!!) i que li creidi PETIT PETIT PETIT PETIT!!! Així el monstre és cada vegada més petit i ja no fa por... i Quan és molt petit petit petit, la LAura li fa un susto al monstre i el monstre se'n va corrents!!!!!!!!

ËS UNA XORRADA, PERÒ LI DÓNA FORÇA!!! (mètode Nurietil : si ella creu que pot vèncer al monstre, el venç)
Gloriadsn

EntradaAutor: Gloriadsn » dt. abr. 22, 2008 9:05 am

ja nurieta, jo tambe l'hi he dit que si hi ha alguna cosa que li fa por que l'hi faci "aaarrrrgggg" ben fort i s'en anira corrents, pero res diu que no que te por i ja esta! aixxx, no se que fer! de vegades em venen ganes de plorar i tot de lo impotent que em sento per no poder solucionar ni la por de la meva filla! (i les hormones alterades es clar)
PRUNAENSUCRADA
:: cèrvol
Entrades: 511
Membre des de: dl. feb. 18, 2008 2:26 pm
Ubicació: Porqueres

EntradaAutor: PRUNAENSUCRADA » dv. abr. 25, 2008 5:56 pm

Ei guapa, quina pal pobreta Clàudia...:plora:

En Dídac va passar uns dies que també em deia que tenia por, i li deies de què i et deia que no ho sabia, que només tenia por i prou (ja saps lo xerrapet que és). Si t'estaves una mica per ell ja li passava (també s'ha de tenir en compte que dorm amb mi i per tant és molt fàcil fer-li passar la por, ja veure'm quan ens mudem...). Bé ara ja fa molt que no ho diu, no sé va ser uns dies....

La Clàudia però, és més gran i vol més explicacions, i ha de costar molt..... pobrissona.... jo el que li dic sempre a en Dídac (tot i que pot sonar una mica friky), és que sí té a la mama res no li ha de fer por pq la mama pot amb tot i sempre el protegirà. Sembla una cursilada, però al meu li agrada, sobretot perqué està una mica emmarat i deu creure que té una supermami (jeje, pobre de mi, q si veies un dels monstres que ells imaginen em cagaria de por... ?-) ).

Bé noia molts anims i molts petonets a les floretes i al nino (no li dic floreta que el papi encara se'm enfadarà... ;-) ).

Molts petons familia i molta força!!!
:pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi:
Imatge
Imatge
Gloriadsn

EntradaAutor: Gloriadsn » dv. abr. 25, 2008 6:28 pm

HOla reina!! aix doncs si no se que dir-li ja, encara que hi ha dies que s'en va tan tranquila a dormir!! no se pas que dir ni que fer.
Aprofitem ara que son petits i pensen que soms unes supermamis!! jeje que quan siguin grans ja no ho pensarant :-D :-D :-D :-D
PRUNAENSUCRADA
Entrades: 511
Membre des de: dl. feb. 18, 2008 2:26 pm
Ubicació: Porqueres

EntradaAutor: PRUNAENSUCRADA » ds. abr. 26, 2008 11:09 am

Ja veus si ens creuen supermamis, ara mateix en Didac ha marxat a comprar amb els avis i jo m'he quedat a casa, doncs quan era a baix a caigut de culs i s'ha fet mal al culets, i el meu pare l'ha hagut de pujar a casa pq jo ho sapigués i li veiés el mal... només volia que el consolés una mica la marona..... :plora:

Apali noia, espero que vagi millorant lo de la Clàudia, encara que sovint això de la por va i ve depenent de les époques, és el que hi ha segons cada edat, el que passa és que tu vius coses de tres edats diferents alhora, deunido....

Bé, molt petonets a la familia!!!
:pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi:
Imatge
Imatge
Noa25
Entrades: 1025
Membre des de: dc. abr. 23, 2008 9:54 am

EntradaAutor: Noa25 » dl. abr. 28, 2008 11:30 am

I no creus que potser ho fa per cridar l'atencio? hi ha molts nens que ho fan, demanen aigua, o diuen que tenen por pq la mare es quedi amb ells, etc....
La meva va començar amb aquest royo de la por tb als dos anys, i em vaig posar ben seria i li vaig dir, que ni fantasmas ni res de res, que li deixaria la porta oberta pq li entres una mica de claredat de fora i res més. Els primers dies va plorar una miqueta (de rabia de no sortir-se amb la seva) pero als dos dies se li va passar, i a partir de llevors mai mes a tornat a dir que te por. Aixo si, dorm amb la porta oberta i quan jo m'en vaig a dormir la tanco.

La meva filla eque es bastant qüentista..., jejeje
Gloriadsn

EntradaAutor: Gloriadsn » dl. abr. 28, 2008 12:25 pm

Sílvia! potser si que una mica es per cridar l'atencio! pero sempre ha sigut una nena que de seguida s'espanta, i sempre vol la mama. Ara fa uns dies que no hi ha problema, pot ser d'aqui uns dies hi torna, es que no ho fa cada dia, per aixo tambe em descoloca una mica! perque penso que si tingues por de veritat en tindria sempre no?

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::