Champús que hidratin aptes per nens

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Champús que hidratin aptes per nens

EntradaAutor: Jomateixa82 » ds. abr. 14, 2018 10:11 pm

Hola noies!!

La meva nena de 33 mesos té el cuir cabellut ressec, té descamació i li surten crostes... Un pediatre ens va donar un xampú per tractar fongs perquè ens va dir que eren fongs i no li va fer absolutament res... L'altre dia hi vam tornar i hi havia un pediatre diferent que ens va dir que tenia simplement el cuir cabellut ressec. Ella ja té la pell amb tendència atòpica i li hem trobat els productes que li van bé a la pell. Segons sembla no hem trobat la solució per el cabell...

El que li va millor és que li posem oli d'oliva, però es clar, molt pràctic no és, perquè s'ha d'esbandir moooolt bé, i la meva filla no suporta que li esbandeixi el cap de cap manera. He estat buscant per internet i he trobat gent que refereix tenir el mateix problema i que diuen que els va bé posar-se l'acondicionador amb esbandida o la mascareta per tot el cap, no només a les puntes. La qüestió és que no trobo mascaretes ni acondicionadors especials per nens. A una pàgina de productes per cabell arrissat (recomanada en un altre post) n'hi ha però fa temps que consten esgotats. M'anirien perfecte, perquè a més de ser per nens són per cabell ondulat / arrissat i la meva nena té el cabell ondulat, però ja em conformo amb que no li faci malbé el cabell.

Alguna recomanació? En feu servir vosaltres? He vist acondicionador i mascareta a bebitus, de la marca "Le petit Marsellais" de Manteca de Karite i Mel (el recomanven per hidratar cabell i cuir cabellut) i l'he comprat ja que vaig pensar que si estava en una web de nens valdria, però resulta que ara ho he mirat millor i està a la secció premama.... Creieu que el puc fer servir igualment? El dilueixo una mica per si de cas? La veritat és que dubto que les nostres mares tinguéssin tants miraments, però no li vull fer malbé el cabell.

Gràcies!
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Champús que hidratin aptes per nens

EntradaAutor: Anna Maria » ds. abr. 14, 2018 10:41 pm

Hola!
Mira, em sonava d'haver vist alguna cosa de la marca leti AT4 una vegada que vaig comprar-li a ma fill, de bebè, una pomada pel cul irritat que em va recomanar l'infermera del CAP d'aquesta marca. T'ho he buscat:
https://www.bebitus.com/champu-leti-at4 ... 14212920:s
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Champús que hidratin aptes per nens

EntradaAutor: Anna Maria » ds. abr. 14, 2018 11:21 pm

Hola de nou,
no conec la marca però també he trobat això:
https://www.multilind.es/productos-piel ... icionador/
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Champús que hidratin aptes per nens

EntradaAutor: jaruma » dg. abr. 15, 2018 10:50 am

Hola, el meu nen no té aquest problema, tot i tenir la pell lleugerament atòpica, però de totes maneres intento fer servir marques força naturals, per si un cas. Una que m'ha anat bé, i que té mel i camomila és la Apivita:

https://www.mifarma.es/apivita-kids-nin ... er-reviews

Per si vols provar!
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Champús que hidratin aptes per nens

EntradaAutor: Jomateixa82 » dg. abr. 15, 2018 3:22 pm

Gràcies noies,

Desconeixia totalment aquestes marques!! Miraré si trobo qualsevol de les dues a les farmàcies o parafarmàcies de la meva zona i els provaré.

Moltes gràcies!
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Champús que hidratin aptes per nens

EntradaAutor: crunchi » dg. abr. 15, 2018 8:46 pm

Hola!!! Jo faig servir productes de Weleda, Lush i Mustela. Sé que Lush i Weleda tenen olis calmants i hidratants per cabell i per cuir cabellut, t'ho podries mirar també. I sino jo faria això, oli d'oliva o oli de coco, i utilitzar xampús hidratants sense silicones a poder ser.
Sort!!! :ok:
Imatge

Imatge
Sindria14
:: granota
:: granota
Entrades: 203
Membre des de: dg. març 30, 2014 3:08 pm

Re: Champús que hidratin aptes per nens

EntradaAutor: Sindria14 » dj. abr. 19, 2018 1:48 pm

Hola!

Sé que Loreal i Revlon tenen una línia "kids", segurament hi ha altres marques professionals que també les tenen. Has mirat d'anar a una botiga de productes de perruqueria?

Sort!
G- 5/9/2014 :cnen:
L- 26/9/2016 :cnena:
Test + 2/6/2021
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Champús que hidratin aptes per nens

EntradaAutor: Jomateixa82 » dv. abr. 20, 2018 11:21 pm

Hola!!

De la Revlon Kids he provat l'acondicionador en sprai, per desenredar-li els cabells i fa una olor boníssima!!!!

Finalment vaig anar a la farmàcia i he pogut provar el Multilind que em va recomanar l'Anna Maria, i he de dir que de moment sembla que anirà bé!!! Diria que poc a poc ja no té el cuir cabellut amb tanta descamació, però a part té el cabell més brillant i no li calen tantes potingues!! Fins ara li rentava amb un xampú suau de Mustela + mascareta de la meva diluida (una perruquera em va dir que ho podia fer) + acondicionadar en esprai per desenredar-li + crema potenciadora de rissos (recomanat per la perruquera també) perquè sino li quedava un cap que semblava un niu de garses, sempre mal pentinada i amb la sensació d'estar posant-li coses en excés!

Doncs bé amb el duplo de Multilind (xampú + acondicionador) a part d'intuir-se l'inici de la millora del cuir cabellut té el cabell més brillant, molt suau, i no li cal ni acondicionador en esprai, ni mascareta ni potenciador de rissos!! Fem xampú (1rentada) i acondicionador (li poso a arrels i tot el cabell, pel tema del cuir cabellut, sino suposo que a puntes seria suficient) i listo! De moment molt contenta! Gràcies per la recomanació Anna Maria!!
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Champús que hidratin aptes per nens

EntradaAutor: Anna Maria » ds. abr. 21, 2018 9:49 pm

Ostres, me n'alegro :ok:
És ben bé com dius tu, abans potser no es parava esment a aquestes coses, però si existeixen els productes adequats, per què no? No cal que ta filla passi pena per pentinar-la, i que s'hagi de posar tants productes, etc.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::