Nena amb cabell arrissat/rinxols

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
Avatar de l’usuari
Aloe
:: puça
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: dj. gen. 15, 2015 2:17 pm

Nena amb cabell arrissat/rinxols

EntradaAutor: Aloe » dj. feb. 08, 2018 2:25 pm

Hola:

Tinc una mena de 3 anys amb un cabell molt rebel, ple de rinxols.

Més o menys crec que ja l'estem tractant bé (mai pentinarlo en sec i tenien i molt hidratat), pero tinc problemes en trobar un xampu adecuat que hidrati bé el cabell.

M'en reconeix algun?
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Nena amb cabell arrissat/rinxols

EntradaAutor: Jomateixa82 » dv. feb. 09, 2018 12:39 am

Hola!

La meva nena també té rínxols, però no just sobre el cap, així que potser entraria en el grup de cabells ondulats... El que sí té són rínxols molt definits a la zona on en té. A mi la perruquera em va recomanar posar-li una loció que es diu "Magic Rizos" de la Tahe, just després de la dutxa, com si fos una espuma (a no ser que et passis molt amb la quantitat el cabell no queda gens acartronat, queda molt natural) que fa com de recuperador dels rínxols i a nosaltres ens va molt bé. Després de llegir el teu post he buscat si aquest producte té xampú i he vist que sí!!! No l'he provat, jo n'uso fins ara un de mustela que em van recomanar perquè ella té pell amb tendència atòpica i li surt dermatits seborreica sovint... però just demà tenim hora a la perruqueria i li preguntaré si aquest ens podria anar bé, si més no combinat amb l'altre (crec que no hi perdriem res).

Jo a part de la loció que et comento després de la dutxa, després de rentar-li el cap li poso mascareta, la perruquera (la mateixa) em va dir que li podia posar la mateixa que em poso jo, si de cas més diluïda i així ho fem.

Com a remei natural crec que el que hidrata molt és l'aloe vera, pots provar algún que en porti com a ingredient.

Ah! I com li raspalles? Hi ha la típica pinta per cabell arrissat, però nosaltres utilitzem el raspall "Dessata", és la marca que tinc jo, però d'aquest estil n'hi ha molts, que tot i ser raspall no fa malbé el rínxol, i desenreda molt fàcilment.

A veure si aconsellen altres productes! Seguiré aquest fil!!
Avatar de l’usuari
Aloe
:: puça
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: dj. gen. 15, 2015 2:17 pm

Re: Nena amb cabell arrissat/rinxols

EntradaAutor: Aloe » ds. feb. 10, 2018 7:49 am

Gràcies per la teva resposta.

Miraré aquest xampú que em dius. A on es compra? A peluquera directament o a qualsevol botiga es pot trobar?

Jo ara li rento amb el xampú de johnson brillo i després li poso crema acondicionadora de la mateixa marca. Em van dir que sobretot el cabell estès molt hidratat, que era en si més important la crema que el xampú.

Jo per pentinar-la també faig servir el dessata però abans li mullo tot el cabell. Em van dir que MAI sé la ha de pentinar amb els cabells secs perquè li destrossa els rinxols i com que no estan ben hidratats, li acabes fent mal al cabell.

No sabia que se li podia posar mascarilla... buscaré alguna de natural.
Imatge
Imatge
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

Re: Nena amb cabell arrissat/rinxols

EntradaAutor: ada_bcn » dg. feb. 11, 2018 10:45 am

Nosaltres no fem servir xampú, només suavitzant i sense parabenos... depen suposo de com tingui de sec el cabell... Com a molt xampù cada 15 dies, el curly kids que es especial per nens i cabell arrissat.
A la meva filla que el té més llarguet a més cada matí li poso leave-in en sprai... vaig canviant de marca, només per humitejar el cabell i desfer-li els pegotes amb els dits.
Mira aquí que tenen bastantes marques per cabell arrissat i molta cosa sense parabenos i coses d'aquestes, van bastant malament per cabell arrissatn, jonsons no es una molt bona marca per cabell arrissat...
http://www.talaku.es/70-champus
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

Re: Nena amb cabell arrissat/rinxols

EntradaAutor: ada_bcn » dg. feb. 11, 2018 10:49 am

També li poso mascarilla, al el suvitzant per rentar i fer el co-wash no m'hi mato gaire, un que no tingui parabens i ja está pq en gastem kilos... el cabellq ueda igual de net que amb xampú i no el reseca.
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Nena amb cabell arrissat/rinxols

EntradaAutor: Jomateixa82 » dl. feb. 12, 2018 11:02 pm

Hola Aloe,

Sento no haver contestat de nou abans... La marca de xampú que et vaig comentar jo la compro a la perruquera, però he vist que també la venen a amazon. Potser a algun lloc físic que no sigui perruqueria també, ho desconec, però no crec que sigui en supermercats, més aviat en llocs "especialitzats" en productes de perruqueria.

L'últim dia que vam anar a la perruqueria em vaig quedar la loció reavivadora, que es veu que és la que realment hidrata, i l'altre és una mascarilla que no necessita aclarir (així que potser li estic posant massa mascareta, jo?? m'havia semblat entendre que tenia una altre funció aquest producte l'altre vegada...). També em vaig quedar un altre xampú, perquè la meva nena ha tingut ja dermatits seborreica tres vegades i tot i utilitzar el de pell sensible de mustela li tornava a sortir i es passa dies i dies gratant el cap que fa posar nerviós i tot!

He utilitzat els dos productes nous dues vegades i se li veu el cabell més bonic i no grata tant!! Jo crec que cada cabell deu acceptar millor un xampú, acondicionador, etc millor que altres. Més o menys com la pell. La meva nena té pell atòpica, i segons quin producte, tot i ser per pell atòpica no li va gaire bé, en canvi altres perfecte. En el que sí estic d'acord amb l'Ada_bcn és que he sentit dir que la Johnsons no és molt bona marca, per la composició dels productes bàsicament, jo l'utilitzava perquè me'ls van regalar i va ser quan vam començar a detectar problemes de pell.

Ada_bcn, carai, no havia sentit dir mai rentar el cabells només amb suavitzant... és per tenir en compte... Quan hagi gastat aquests (total ara ja els tinc) ja ho provaré!
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

Re: Nena amb cabell arrissat/rinxols

EntradaAutor: ada_bcn » dj. feb. 15, 2018 9:03 pm

L'acondicionador sense aclarat és el leave-in... això li pots posar cada dia amb (no sé quin nom te) polvoritzador ¿? (tipus la cosa de rentar vidres...), hidrata el cabell pq le cabell arrissat (bé segons com sigui el ris) s'ha d'hidratar cada dia, llavors amb els dits fas una mica per treure el cabell axafat, amb el leave-in després el ris agafa al força un altre cop, es podria fer amb aigua també...
Llavors mascarilla un cop al setmana, suavitzant sempre que li rentis, i xampú un cop cada 15 dies...
Bé... no sé com tenen el cabell ni a qué us referiu amb arrissat... hi ha classificació per si us interesa... desde 3a a 4c és arrisat, el 2 ondulat, el 1 llis... No és només el ris, es també que és més sec i fràgil...
A part (jijijijijii) s'ha de mirar la porisitat del cabell, un cabell porós li van bé unes coses a un no porós li van bé unes altres... La meva filla el té porós 3b/c, jo no porós 3b, el meu fill no porós 4b. A la meva filla al mascarilla li va fantástica a mi no tant... cabell porós aclarat amb aigua freda... etc... bé, és un mon.
Si teniu cabells 3a cap abaix... no tinc ni idea de què s'ha de fer!
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Nena amb cabell arrissat/rinxols

EntradaAutor: Jomateixa82 » dj. feb. 15, 2018 11:40 pm

Uff ada_bcn, quina entesa estas feta. Desconeixia completament aquesta classificació dels cabells arrissats, això deu ser terreny de professionals!!

La meva nena deu tenir nivell dos doncs. Té els rínxols molt definits, però de mig cap en avall, a dalt li he de posar alguna cosa (tipus espuma) perquè se li arrissin i la perruquera m'ha dit que amb el temps segurament els rínxols li perdran encara més força i li quedarà només cabell ondulat... A part són molt fins i tirant a secs (sobretot les puntes) no tant el cuir pilós...
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

Re: Nena amb cabell arrissat/rinxols

EntradaAutor: ada_bcn » dg. feb. 18, 2018 2:41 pm

Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Nena amb cabell arrissat/rinxols

EntradaAutor: Jomateixa82 » dg. feb. 25, 2018 12:05 pm

Hola!!

Doncs la meva té entre 3a i 3b, però no li comença al cuir cabellut, sino més avall!

Gràcies per la classificació, és molt clara!!
Avatar de l’usuari
Aloe
:: puça
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: dj. gen. 15, 2015 2:17 pm

Re: Nena amb cabell arrissat/rinxols

EntradaAutor: Aloe » dg. juny 24, 2018 4:37 pm

Bona tarda!

He comprat el Curlykids de la web talaku, i ara em surt que no tenen stock. He enviat un missatge però no em contesten... M'he quedat sense xampú, i ens anava molt bé. No el trobo enlloc per comprar-lo. :ufs:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Nena amb cabell arrissat/rinxols

EntradaAutor: Jomateixa82 » dg. juny 24, 2018 10:45 pm

Veig que aqui en tenen tres disponibles!!

https://www.fruugo.es/ninos-rizados-det ... YcQAvD_BwE
Avatar de l’usuari
Aloe
:: puça
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: dj. gen. 15, 2015 2:17 pm

Re: Nena amb cabell arrissat/rinxols

EntradaAutor: Aloe » dl. juny 25, 2018 1:47 am

Ooooh graaacies. Jo he estat buscantho tot el cap de setmana i no he trobat on comprar aqui :-o00m
Imatge
Imatge

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::