He començat a fer-vos preguntes sense presentar-me!!!!
- PRUNAENSUCRADA
- :: cèrvol

- Entrades: 511
- Membre des de: dl. feb. 18, 2008 2:26 pm
- Ubicació: Porqueres
He començat a fer-vos preguntes sense presentar-me!!!!
Hola noies!!
Aquests dies us he fet un parell de preguntes sense abans presentar-me una miqueta.
Vaig conèixer aquest espai per una amiga que està buscant un embaràs, i la veritat és que m'encanta el bon rotllo que hi ha i lo maques que sou totes.
Bé, em dic Sara i sóc de Banyoles, i juntament amb en Jesús i en Dídac formem una petita família des de fa tres anys.
Doncs, bé, ja m'he presentat una miqueta, espero poder gaudir d'aquest espai força temps, doncs aquest any segurament ens posarem a buscar un germanet a en Dídac, ja us ho faré saber.
Bé, molts petons a totes i gràcies per tot!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aquests dies us he fet un parell de preguntes sense abans presentar-me una miqueta.
Vaig conèixer aquest espai per una amiga que està buscant un embaràs, i la veritat és que m'encanta el bon rotllo que hi ha i lo maques que sou totes.
Bé, em dic Sara i sóc de Banyoles, i juntament amb en Jesús i en Dídac formem una petita família des de fa tres anys.
Doncs, bé, ja m'he presentat una miqueta, espero poder gaudir d'aquest espai força temps, doncs aquest any segurament ens posarem a buscar un germanet a en Dídac, ja us ho faré saber.
Bé, molts petons a totes i gràcies per tot!!!!!!!!!!!!!!!!!

- jochechita
- :: lleona

- Entrades: 923
- Membre des de: dv. set. 21, 2007 9:04 am
Hola bonica! Ja saps qui sóc!!! Benvinguda al socpetit! Ara saps què et toca fer??? En l'apartat del part has de crear un nou post i fer-nos la crònica del teu part. Qui més qui menys totes l'hem anat fent (jo m'enrollo molt, o sigui que l'estic fent per entregues i també estic explicant tot l'embaràs). Pos lo dicho!!!
Petonets!
Petonets!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |