Joguines per donar

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
julieta12
:: rateta
:: rateta
Entrades: 178
Membre des de: dt. jul. 17, 2012 9:49 pm

Joguines per donar

EntradaAutor: julieta12 » dl. ago. 22, 2016 8:16 pm

Hola mares! com prova l'estiu??
A veure si em podeu dir on puc donar un parc infantil, llit i bressol, voldria donar-ho a algun lloc que facin acollida de nens sense recursos, o bé centres cívics o algo així que de segur que els hi aniria la mar de bé. Son coses de bebè, però em sap molt greu llençar-ho.
Gràcies!
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2145
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Joguines per donar

EntradaAutor: Anna Maria » dl. ago. 22, 2016 11:03 pm

Bones!
jo ho preguntaria a la Creu Roja de la teva zona. Jo vaig treballar a l'oficina de Lleida, i per exemple hi feien unes classes de català per a dones immigrants i portaven les criatures a una altra zona perquè els hi guardéssim mentrestant. Si no ho necessiten ells per cap grup, potser sabran algun lloc on sí ho necessitin.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
ner
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 576
Membre des de: dt. abr. 17, 2012 4:15 pm
Ubicació: Girona

Re: Joguines per donar

EntradaAutor: ner » dt. ago. 23, 2016 10:37 am

Hola,

Has pensat en portar-ho a Caritas? No sé d'on ets però t'indico el web de Caritas Girona http://www.caritasgirona.cat/
Nosaltres hi anem a portar roba que se'ns queda petita o ja no em posem, potser aquestes coses també les volen.

També hi havia una entitat que fa uns mesos recollia roba pels refugiats sirians, però ara no recordo el nom i tampoc sé si encara recull coses i més estris així de voluminosos. A veure si algú altre et post ajudar més.
Imatge

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::