Experiències lactàncies llargues (>3 anys)

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
rundi
:: gosset
Entrades: 460
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:04 am

Experiències lactàncies llargues (>3 anys)

EntradaAutor: rundi » dv. març 18, 2016 7:51 pm

Hola,
El meu fill petit té mes de 3 anys i pren pit.
A banda de que no conec a ningú en aquesta situació i de la incomprensió d'alguns, ell i jo estem feliços així.
M'agradaria llegir experiències de les mares que heu alletat aquest temps o mes.
Si jo no forço el deslletament, que passarà? Ho anirà deixant ell tot sol? Un bon dia decidirà que ja no vol?
Actualment quasi només pren d'un pit, ell mateix diu que l'altre en té menys, és clar.
Gràcies!!
rundi l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. abr. 21, 2016 11:22 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
marta's
:: rateta
Entrades: 162
Membre des de: ds. nov. 24, 2007 10:55 pm

Re: Experiències lactàncies llargues (<3 anys)

EntradaAutor: marta's » dv. març 18, 2016 8:27 pm

Hola rundi,
Jo em trobes en la mateixa situació que tu. El meu fill te 3 anys i 3 mesos i pren pit. A més, tinc un nado de 2 mesos, es a dir que fem lactancia en tándem i es una meravella. No em plantejo quan ho deixaran, disfrutem el moment i quan elld vulguin que donin el pas. No forçare a cap dels dos. Son moments unics.
Imatge
nb_30
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dj. feb. 02, 2012 5:14 pm

EntradaAutor: nb_30 » dv. març 18, 2016 9:40 pm

Hola! Jo he fet pit amb la meva filla fins als 3 anys i 5 mesos. I es va acabar la teta pq em vaig quedar embarassada i em feia molt mal quan s'engaxava.Nosaltres estavem be i ens era igual el q deia la gent. Ara encara hi ha dies q em demana teta, s'enganxa uns segons i despres li fa petons.
Jo penso q arribara un dia q el teu ja no te'n demanara pero de moment disfruta-ho!
Inda
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 545
Membre des de: ds. gen. 08, 2011 11:02 pm

EntradaAutor: Inda » dv. març 18, 2016 10:23 pm

Hola! Nosaltres vam estar 3 anys i 4 mesos. El camí per deixar el pit el vaig iniciar jo, perquè va arribar un moment que ja no em trobava còmoda i necessitava una altra manera de relacionar-me amb ell, per dir-ho d'alguna forma. Feia pit bàsicament per anar a dormir i quan tenia por o estava cansat. El procés va ser paulatiu i diria que va durar uns 6 mesos. Amb 3 anys entenia ja moltes cosetes i li podia anar explicant.

Ara té un record bonic i a vegades diu "ains les meves tetitas" XD

Si hagués decidit ell, no sé quan hauria finalitzat. Però sempre he pensat que és una relació de dos i que ha de durar mentre tots dos gaudiu!! I la resta de gent...que vagi dient
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
cuski
Entrades: 188
Membre des de: ds. set. 01, 2012 1:20 am

EntradaAutor: cuski » dv. març 18, 2016 10:29 pm

Hola
El meu fill va fer teta fins als 3 anys i vam disfrutar moltissim els dos, no ho deixeu si no es que cap dels dos ho voleu, no ho feu pel que diran. Son moments únics que no podreu repetir!
A mi va arribar un dia que li vaig dir que a la nit em molestava una mica, i es que mamava molt!! Dormim junts i estava tota la nit enganxat a mi, llavors jo li vaig explicar, com em sentia i que li semblava si durant l'estona del llit no feia teta, ho va acxeptar i li donava durant el dia, quan ell la demanava, sobretot en moments de consol, i a la nit, abans d'anar a dormir feiem una bona estona de teta al sofa, aquesta estona cada nit s'anava escurçant mes, pero perque ell volia, va ser ell mateix que durant 3-4 mesos va anar demanant menys, fins que a poc a poc va anant-la deixant, va ser tot facil i tranquil. Ara, en moments de consol i per adormir-se necessita tocar-la.
Feu el que tingueu ganes de fer i al vostra ritme, ja trobareu el vostra moment de deslletar, sense presses ni pressions, que ho pogeu viure de la manera mes natural possible!!
nira15
:: puça
:: puça
Entrades: 49
Membre des de: dl. nov. 10, 2014 12:35 pm

EntradaAutor: nira15 » ds. març 19, 2016 1:50 pm

hola!

El meu fill té 3 anys i 7 mesos i encara fa pit (dues tomes al dia) a més ara estic embarassada del segon i tot i que ara em fa una mica de mal, de moment seguim, no se si s'arribarà a deslletar sol amb l'emabaràs o no, ho deixo a la seva desició, no m'importaria en absolut fer tàndem!

Al meu voltant tampoc hi ha gaire gent que ho entengui i més ara que estic embarrasada de nou,... xo més igual, m'entre nosatlres dos estiguem agust ja n'hi ha prou!

Ànims i a disfrutar
Imatge
shyla
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

EntradaAutor: shyla » ds. març 19, 2016 9:12 pm

El meu fill es va deslletar de forma natural las 33 mesos estant jo embarassada de 6 mesos, deia que ja no sortia llet. En el meu entorn tinc moltes noies que donen o han donat pit i en conec bastantes de mes de 3 anys, i que fan tándem. En conec una que el.seu nen fara 7 anys al juny i encara en fa! Tot esta be si els dos esteu a gust ;)
Imatge Imatge
Alesta
Entrades: 1034
Membre des de: dl. març 21, 2011 6:55 pm
Ubicació: Al peu del Montseny

EntradaAutor: Alesta » dg. març 20, 2016 11:39 am

D'opinadors i de gent que es posa on no els demanen n'hi ha sempre i per tot arreu i si no és el tema teta serà quines extraescolars fa o no fa el nen, que si li has tallat massa o massa poc el cabell o qualsevol altra cosa que se'ls pugui ocórrer! Quan es tracta dels fills dels altres tothom es creu amb dret a opinar!

La meva filla gran va deixar el pit als 25-26 mesos, quan estava embarassada del segon. Un dia no en va voler més!

El petit té 3 anys i dos mesos i segueix fent pit. Ara estic embarassada i ell segueix. És cert que segons el dia em fan mal els mugrons i aleshores li demano que s'estigui una estoneta curteta i xucli fluixet i fa cas (de vegades a contracor). Normalment només en fa per anar a dormir o quan no es troba bé. La gent opina, i tant! Però la veritat és que tant em fa! De vegades "contraataco" i si és algú de confiança o que em fa comentaris sovint jo també opino sobre coses seves personals i generalment començo o acabo amb "ja que tu opines sobre la meva vida, deixa'm que jo també ho faci sobre la teva i així estarem en igualtat de condicions". Durant una temporada s'acaben les opinions per part d'aquella persona (generalment ma mare!!!jajaja)

De totes maneres, pensa que el teu fill és un gran supervivent! El deslletament natural de l'ésser humà es trobaria situat entre els 2 i els 6 anys (això no vol dir que alguns ho deixin voluntaàriament abans o després o que per circumstàncies vàries la mare decideixi deixar-ho abans) i evidentkment hauria de ser una cosa en la que el teu fill i tu estiguessiu d'acord. Sempre he pensat que si un dels dos es cansa o no ho fa de grat és el moment de deixar-ho. Sense remordiments ni res per l'estil!!!! Així que ell ho deixarà en algun moment (són pocs els que s'estan fins als 6 anys!) però si tu ho vols deixar abans també hi estàs en el teu dret!!!!
rundi
Entrades: 460
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:04 am

EntradaAutor: rundi » dg. març 20, 2016 11:03 pm

Gràcies a totes! Jo no tinc intenció de deixar-ho, en gaudim els dos. En que porto pitjor es la incomprensió, però mai de la vida ho deixaria per aquest motiu.
Petons!!
Runi
:: papallona
Entrades: 141
Membre des de: dc. feb. 22, 2012 5:30 pm

EntradaAutor: Runi » dt. març 22, 2016 5:35 pm

Nosaltres hem fet teta fins els 33-34 mesos, ho ha deixat ell sol, ara acaba de fer tres anys. El que si que necessita és el contacte amb mi, i abans d'adormir-se em posa la mà a la teta i s'adorm. Ha sigut genial que ho hagi triat ell solet, el destete ha sigut molt més senzill. La gent que digui el que vulgui si tots dos en gaudiu, endavant!!
Imatge
botafoc
Entrades: 133
Membre des de: dv. abr. 17, 2015 8:58 pm

EntradaAutor: botafoc » dc. març 23, 2016 9:02 pm

Hola...el meu fill té 4 anys i 1 mes...i continua prenent pit. Ara ja en pren poquissim...cada dia no..a vegades cada 2dies perquè se'n recorda i conicideix que està cansat...quan el renyo per algo i coincideix que també està cansat o quan estem al sofà i no se'n vol anar a dormir però està mort de son i em demana pit i se m'adorm.
Jo crec que potser aquest any ja serà l'últim..no se..em dona aquesta impressió....crec que ara els dos estem preparats per deixar-ho...però jo no forço res...practico el no oferir no negar...
roxer
Entrades: 153
Membre des de: dc. gen. 23, 2013 11:35 pm
Ubicació: baix llobregat
Contacta:

EntradaAutor: roxer » ds. set. 03, 2016 3:33 am

:-())
nb_30 ha escrit:Hola! Jo he fet pit amb la meva filla fins als 3 anys i 5 mesos. I es va acabar la teta pq em vaig quedar embarassada i em feia molt mal quan s'engaxava.Nosaltres estavem be i ens era igual el q deia la gent. Ara encara hi ha dies q em demana teta, s'enganxa uns segons i despres li fa petons.
Jo penso q arribara un dia q el teu ja no te'n demanara pero de moment disfruta-ho!

aahhh a la meva nena li va pasar el mateix, amb 3 anys i 1 mes.. em vaig quedar embarassada i la pobre, jo creia que em feia mal, que em 'mordía la teta' i no!!! es que es va 'cortar' la llet .. :( i en dues setmanes la pobre ja s'havia mig oblidat de la teta.. ara em fa pena perque per anar a dormir la migdiada o per la nit tomava una mica, i suposo que quan neixi el proper no crec que ja vulgui teta .. tot i que a vegades el diu que vol una mica, fa que xucla pero no surt res.. t-t:-
Mamá que captura momentos...

https://junefotografia.mypixieset.com/

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::